WebView.loadData utf-8 encoding Android
Try this solution:
String DATA = "Html text....bla bla bla. Hellou world! čšřžěéá";
String HEADERHTML =
"<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">"
+"<html> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8">"
+"</head> <body>";
String FOOTERHTML = "</body></html>";
WebView mWebView.loadData(HEADERHTML+DATA+FOOTERHTML,"text/html; charset=UTF-8",null);
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Switch statement with numbers and array of strings Java example.
Possible:
public class MainClass {
public static void main(String[] arg) {
String[] arrayOfString = { "One", "Two", "Three", "Four" };
int i = 2;
switch (i) {
case 1: {
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
}
case 2: {
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
}
case 3: {
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
}
default: {
System.out.println("Enter a valid value.");
}
} // END of switch
}
}
/*
* Three
*/
Possible:
case 1:
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
// i love this notation
case 1:{
System.out.println(arrayOfString[i]);
}break;
case 1:{
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
}
Best of SQLite explorer and admin download for SQLite 2.x and SQLite 3.x in separated folders.
Download Explorers SQLite 2.x and SQLite 3.x in separated folders
Download Explorers SQLite 2.x and SQLite 3.x in separated folders
public class MainClass extends Activity {
ActivityManager activityManager;
MemoryInfo memoryInfo;
final String TAG = "MemInfo";
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.main);
activityManager = (ActivityManager) getSystemService(ACTIVITY_SERVICE);
memoryInfo = new ActivityManager.MemoryInfo();
activityManager.getMemoryInfo(memoryInfo);
Log.i(TAG, " memoryInfo.availMem " + memoryInfo.availMem);
Log.i(TAG, " memoryInfo.lowMemory " + memoryInfo.lowMemory);
Log.i(TAG, " memoryInfo.threshold " + memoryInfo.threshold);
Toast.makeText(getApplicationContext(), String.valueOf( memoryInfo.availMem), Toast.LENGTH_LONG)
.show();
} // end onCreate
}
Click Handler Android Java example source code. Open new class as activity and open URL in browser.
In layout.xml file:
In string.xml
In MainClass.java file
In layout.xml file:
android:layout_height="wrap_content" android:onClick="@string/clickHandler">
In string.xml
myClickHandler
In MainClass.java file
public void myClickHandler(View view) {
switch (view.getId()) {
// open new class as activity
case R.id.btnOpenClass: {
Intent pictureActivity = new Intent(getBaseContext(),
MyClass.class);
startActivity(pictureActivity);
}
break;
case R.id.btnAbout: {
//aboutDialogCreate();
}
break;
// open url
case R.id.btnHome: {
String url = "//android.okhelp.cz/";
Intent i = new Intent(Intent.ACTION_VIEW);
i.setData(Uri.parse(url));
startActivity(i);
}break;
}
}// end myClickHandler
// listener .. if click on button will scrolling to mTextView bottom
private OnClickListener mButtonListener = new OnClickListener() {
public void onClick(View v) {
// do something when the button is clicked
int nBottom = mTextView.getBottom();
hScrollView.scrollTo(0, nBottom);
}
};
Dil 4. ArticleFragment.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V tomto dílu se podíváme na ArticleFragment.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V tomto dílu se podíváme na ArticleFragment.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.
package com.example.android.fragments;
// knihovna pro nižší verze Androidu
import android.support.v4.app.Fragment;
import android.os.Bundle;
import android.view.LayoutInflater;
import android.view.View;
import android.view.ViewGroup;
import android.widget.TextView;
// extends Fragment - už nebude obsahovat funkci onCreate jako v Activity
// ale onCreateView
public class ArticleFragment extends Fragment {
// důležité pro uložení argumentu - argumentů (hodnot)
// pro obnovení předchozího stavu obsahu obrazovky
// např. při rotaci zařízení atd.
final static String ARG_POSITION = "position";
int mCurrentPosition = -1;
TextView article; // uložen do globální proměnné, v originale
// odchycen v updateArticleView() ale tam vracel NULL
@Override
public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container,
Bundle savedInstanceState) {
// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice
// byla uložena pomocí
// public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
if (savedInstanceState != null) {
mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
}
// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat
// Oproti originalu odchytíme TextView již zde, v originalu to vyhazovalo chybu
View rootView = inflater.inflate(R.layout.vnitrek, container, false);
article = (TextView) rootView.findViewById(R.id.article);
return rootView;
}
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat,
// protože layout s jednotlivými elementy byl již
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již
// aktivní, použitelná a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace
Bundle args = getArguments();
if (args != null) {
// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
} else if (mCurrentPosition != -1) {
// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
updateArticleView(mCurrentPosition);
}
}
/**
funkce která vypíše obsah článku do TextView.
Jako parametr int position je pozice položky,
na kterou bylo kliknuto v ListView v HeadlinesFragment.java
*/
public void updateArticleView(int position) {
// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k
// získání id ne jen findViewById()
// ALE getActivity().findViewById()
//Tento kod vracel article == NULL , PROTO bylo nutno odchytit TextView
// v onCreateView()
//TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
// vložení textu článku do TextView z Ipsum.java
// je to pole stringů, kde position je pozice stringu v poli
// static String[] Articles = {"","",""};
if (article != null)
article.setText(Ipsum.Articles[position]);
mCurrentPosition = position;
}
@Override
public void onSaveInstanceState(Bundle outState) {
super.onSaveInstanceState(outState);
// Uložení pozice článku - elementu, či jiných argumentů důležitých
// pro obnovení stavu v onCreateView() např. při rotaci zařízení
outState.putInt(ARG_POSITION, mCurrentPosition);
// TIP: zde můžeme vždy při rotaci zařízení podstrčit náhodnou pozici
// článku pomocí
// randomNum = minimum + (int)(Math.random() * maximum);
// a vytvořit tak zábavnou hru, například pro náhodné
// vypsání přísloví, či nějakého fyzikálního zákona atd.
// Stačí pak aby uživatel jen pootočil zařízení od 90° a zpět,
// k vypsání nové položky
}
}
Editace: 2014-02-03 08:27:46
Počet článků v kategorii: 396
Url:webview-loaddata-utf-8-encoding-android