Delete Bitmap Android Example
If some memory leak - problem try release of memory used of a big Bitmap what already not to need;
//developer.android.com/reference/android/graphics/Bitmap.html
Free the native object associated with this bitmap, and clear the reference to the pixel data. This will not free the pixel data synchronously; it simply allows it to be garbage collected if there are no other references. The bitmap is marked as "dead”, meaning it will throw an exception if getPixels() or setPixels() is called, and will draw nothing. This operation cannot be reversed, so it should only be called if you are sure there are no further uses for the bitmap. This is an advanced call, and normally need not be called, since the normal GC process will free up this memory when there are no more references to this bitmap.
Bitmpap bmp; // not null
bmp.recycle();
bmp = null;
final boolean bmpIsRecycled = bmp.isRecycled()
// Returns true if this bitmap has been recycled.
//developer.android.com/reference/android/graphics/Bitmap.html
Free the native object associated with this bitmap, and clear the reference to the pixel data. This will not free the pixel data synchronously; it simply allows it to be garbage collected if there are no other references. The bitmap is marked as "dead”, meaning it will throw an exception if getPixels() or setPixels() is called, and will draw nothing. This operation cannot be reversed, so it should only be called if you are sure there are no further uses for the bitmap. This is an advanced call, and normally need not be called, since the normal GC process will free up this memory when there are no more references to this bitmap.
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
- File->Project Structure Ctrl + Alt + Shift + S
- Select module and Dependencies Tab
- Click on + PLUS button (right upper corner)
- Select library
Click OK, OK

Dil 3. HeadlinesFragment.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V tomto dílu si rozebereme záludnosti v HeadlinesFragment.java souboru.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V tomto dílu si rozebereme záludnosti v HeadlinesFragment.java souboru.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.
package com.example.android.fragments;
import android.app.Activity;
import android.os.Build;
import android.os.Bundle;
// pokud chceme aby byla aplikace spustitelná i v nižších verzích Androidu
import android.support.v4.app.ListFragment;
import android.view.View;
import android.widget.ArrayAdapter;
import android.widget.ListView;
// extends ListFragment důležité pro základní obsluhu ListView atd.
public class HeadlinesFragment extends ListFragment {
// zajistí zpětné odesílání zprav - zde zachytí kliknutí uživatele na položku
// v ListView - seznamu položek
OnHeadlineSelectedListener mCallback;
// pro odposlouchávání zpráv v ListView a odesílání do MainActivity.java
public interface OnHeadlineSelectedListener {
/**
funkce je volána onArticleSelected z HeadlinesFragment když uživatel
klikne na item v ListView - položku seznamu -
Tělo funkce je v MainActivity!!! Tam proběhnou potřebné úkony.
Například výměna fragmentů atd. */
public void onArticleSelected(int position);
}
/** Protože je HeadlinesFragment rozšířením (extends) ListFragment
používá funkci onCreate().
ArticleFragment extends Fragment bude používat onCreateView()
*/
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
// Zde si pohlídáme verze Androidu a přiřadíme jim
// předdefinovanou šablonu XML souboru
// Je to důležité pokud chceme využívat více možností,
// které nové verze nabízejí
// například podbarvení vybrané položky seznamu
int layout = Build.VERSION.SDK_INT >= Build.VERSION_CODES.HONEYCOMB ?
android.R.layout.simple_list_item_activated_1 : android.R.layout.simple_list_item_1;
// zde se vytovoří jednotlivé položky seznamu v ListView
// Pole vypadá takto:
// static String[] Headlines = {"Article One","Article Two"};
// položky tedy ponesou názvy ze String[] Headlines
// Teoreticky si menší pole položek můžete dát i sem pro jednodušší editaci
setListAdapter(new ArrayAdapter<String>(getActivity(), layout, Ipsum.Headlines));
}
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Pokud se bude zobrazovat dual-panel
// (pro tablety, větší obrazovky)
// například je dobré
// když bude zvýrazněna vybraná položka setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
// Toto provádíme v onStart(), kdy máme přístup k listview
if (getFragmentManager().findFragmentById(R.id.article_fragment) != null) {
getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
}
}
// onAttach() bude asi deprecated, tak můžete vyzkoušet
/*
@Override
public void onAttach(Context context) {
super.onAttach(context);
Activity a;
if (context instanceof Activity){
a=(Activity) context;
}
}
*/
// nebo pohledat něco na inetu
@Override
public void onAttach(Activity activity) {
super.onAttach(activity);
// Zde přiřadíme odposlouchávání zprávy kliknutí na položku ListView
// a zpětnou vazbu s MainActivity.
// Pokud se to nepodaří, bude zaznamenáno a předáno dál chybové hlášení
try {
mCallback = (OnHeadlineSelectedListener) activity;
} catch (ClassCastException e) {
throw new ClassCastException(activity.toString()
+ " must implement OnHeadlineSelectedListener");
}
}
/** kliknuto na položku ListView */
@Override
public void onListItemClick(ListView l, View v, int position, long id) {
// long id se bude hodit například při obsluze sql.databází
// Upozorní - předá zprávu MainActivity.java, že uživatel
// klikl na položku a odešle i pozici v seznamu
mCallback.onArticleSelected(position);
// getListView().setItemChecked(position, true);
// má zajistit podbarvení
// - zvýraznění vybrané položky,
// ale mi to nefungovalo, tak jsem ještě znovu přidal,
// které je už v onStart() a už to funguje jak má
// Možná nějaká záludnost v mém telefonu :(
getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
getListView().setItemChecked(position, true);
}
}
Try insert + before R.drawable.xxxx
// error
InputStream is = context.getResources().openRawResource(R.drawable.app_sample_code);
// ok
InputStream is = context.getResources().openRawResource(+R.drawable.app_sample_code);
HTC Sensation 4G cena od 11 000 KCZ Kč (únor.2012)
Spokojenost uživatelů nadprůměrná.
HTC Sensation 4G je chytrý telefon s operačním systémem Android.
HTC Sensation 4G je (22.února2012) 10. nejpoužívanějším chytrým telefonem u programu Sky Map viz tabulka.
Výrobce HTC
Kompatibilní sítě GSM / GPRS / EDGE
850 900 1800 1900 MHz
UMTS / HSPA
850 1900 2100 nebo 900 1700 2100 MHz
HSDPA 14,4 Mbps
HSUPA 5.76 Mbps
První předvedení 19.května 2011
Zaváděcí cena US 199,99 dolarů
Nástupce HTC Sensation XE, HTC 4G Amaze
Rozměry 126.1 mm (4.96 v) H
65.4 mm 2,57 in) W
11.3 mm (0,44 in) D
Hmotnost 148 g
Operační systém Android 2.3.3 Gingerbread (upgrade až na 2.3.4),
HTC Sense 3.0 overlay
Procesor:
Dual-core CPU, 1.2 GHz Qualcomm MSM8260 Snapdragon, Sensation XE dual-core 1,5 GHz Qualcomm MSM8260 Snapdragon, Sensation XL jednoho jádra 1,5 GHz Qualcomm MSM8255 Snapdragon
GPU Qualcomm adreno 220, Sensation XL adreno 205
Paměť 768 MB RAM
4 GB (1 GB uživatelsky dostupných)
Paměť vyjmutelná: 8 GB microSD 2.0, podporuje až 32 GB
Baterie 1520 mAh vnitřní dobíjecí Li-ion vyměnitelné
Datové vstupy A-GPS, čidlo okolního osvětlení, digitální kompas, G-senzor, gyroskop, multi-touch kapacitní dotykový displej, snímač
Displej 4.3 v (110 mm) kapacitní S-LCD dotykový displej Gorilla skla s QHD (540 × 960) rozlišením na 256.15 PPI
Fotoaparát na zadní straně s 8 miliony pixelů (3264 x 2448) s automatickým ostřením a dvojitým LED bleskem a 1080p HD video záznamu @ 30 snímků / s, kohoutek k zaměření s digitálním zoomem
Fotoaparát na přední straně VGA pevné zaostření barevná kamera (0,3 megapixelů)
Kompatibilní média formáty audio AAC, AMR, OGG, M4A, MIDI, MP3, WAV, WMA
Video 1920 × 1080 (1080p HD) @ 30 snímků / s - 3GP, .3 G2, MP4, WMV, AVI, XVID
Vyzváněcí tóny a oznámení všechny kompatibilní audio formáty
Vibrace
Připojení 3.5 mm TRRS konektor, Bluetooth 3.0 s A2DP, FM přijímač (87,5 - 108 MHz) s RDS, Micro USB 2.0 (5-pin) port s Mobile High-Definition Link (MHL) pro USB nebo HDMI připojení, Wi-Fi 802.11b/g/n
Zdroj: wikipedia
HTC Sensation 4G photo pic image
Zdroj obrázku: wikipedia
Spokojenost uživatelů nadprůměrná.
HTC Sensation 4G je chytrý telefon s operačním systémem Android.
HTC Sensation 4G je (22.února2012) 10. nejpoužívanějším chytrým telefonem u programu Sky Map viz tabulka.
Výrobce HTC
Kompatibilní sítě GSM / GPRS / EDGE
850 900 1800 1900 MHz
UMTS / HSPA
850 1900 2100 nebo 900 1700 2100 MHz
HSDPA 14,4 Mbps
HSUPA 5.76 Mbps
První předvedení 19.května 2011
Zaváděcí cena US 199,99 dolarů
Nástupce HTC Sensation XE, HTC 4G Amaze
Rozměry 126.1 mm (4.96 v) H
65.4 mm 2,57 in) W
11.3 mm (0,44 in) D
Hmotnost 148 g
Operační systém Android 2.3.3 Gingerbread (upgrade až na 2.3.4),
HTC Sense 3.0 overlay
Procesor:
Dual-core CPU, 1.2 GHz Qualcomm MSM8260 Snapdragon, Sensation XE dual-core 1,5 GHz Qualcomm MSM8260 Snapdragon, Sensation XL jednoho jádra 1,5 GHz Qualcomm MSM8255 Snapdragon
GPU Qualcomm adreno 220, Sensation XL adreno 205
Paměť 768 MB RAM
4 GB (1 GB uživatelsky dostupných)
Paměť vyjmutelná: 8 GB microSD 2.0, podporuje až 32 GB
Baterie 1520 mAh vnitřní dobíjecí Li-ion vyměnitelné
Datové vstupy A-GPS, čidlo okolního osvětlení, digitální kompas, G-senzor, gyroskop, multi-touch kapacitní dotykový displej, snímač
Displej 4.3 v (110 mm) kapacitní S-LCD dotykový displej Gorilla skla s QHD (540 × 960) rozlišením na 256.15 PPI
Fotoaparát na zadní straně s 8 miliony pixelů (3264 x 2448) s automatickým ostřením a dvojitým LED bleskem a 1080p HD video záznamu @ 30 snímků / s, kohoutek k zaměření s digitálním zoomem
Fotoaparát na přední straně VGA pevné zaostření barevná kamera (0,3 megapixelů)
Kompatibilní média formáty audio AAC, AMR, OGG, M4A, MIDI, MP3, WAV, WMA
Video 1920 × 1080 (1080p HD) @ 30 snímků / s - 3GP, .3 G2, MP4, WMV, AVI, XVID
Vyzváněcí tóny a oznámení všechny kompatibilní audio formáty
Vibrace
Připojení 3.5 mm TRRS konektor, Bluetooth 3.0 s A2DP, FM přijímač (87,5 - 108 MHz) s RDS, Micro USB 2.0 (5-pin) port s Mobile High-Definition Link (MHL) pro USB nebo HDMI připojení, Wi-Fi 802.11b/g/n
Zdroj: wikipedia
HTC Sensation 4G photo pic image
Zdroj obrázku: wikipedia
1.) Open DDMS via Menu Tools > Android > Android Device Monitor
2.) Select Device
3.) In DDMS click Menu Window > Show View > File Exlporer
4.) Device > Storage folder
5.) Emulator > data > data folder
2.) Select Device
3.) In DDMS click Menu Window > Show View > File Exlporer
4.) Device > Storage folder
5.) Emulator > data > data folder
Editace: 2013-12-09 12:59:36
Počet článků v kategorii: 396
Url:delete-bitmap-android-example