Replace graphic accent diacritic Java Function
Replace diacritic marks: Á Č Ď É Ě Í Ň Ó Ř Š Ť Ú Ů Ý Ž
á č ď é ě í ň ó ř š ť ú ů ý ž
á č ď é ě í ň ó ř š ť ú ů ý ž
public String replaceDiacritic (String inputStr) {
Map<String, String> replacements = new LinkedHashMap<String,String>() {{
//Velká
put("Á","A");
put("Č","C");
put("Ď","D");
put("É","E");
put("Ě","E");
put("Í","I");
put("Ň","N");
put("Ó","O");
put("Ř","R");
put("Š","S");
put("Ť","T");
put("Ú","U");
put("Ů","U");
put("Ý","Y");
put("Ž","Z");
//Malá "," ");
put("á","a");
put("č","c");
put("ď","d");
put("é","e");
put("ě","e");
put("í","i");
put("ň","n");
put("ó","o");
put("ř","r");
put("š","s");
put("ť","t");
put("ú","u");
put("ů","u");
put("ý","y");
put("ž","z");
}
};
for(Map.Entry<String, String> entry : replacements.entrySet()) {
inputStr = inputStr.replaceAll(entry.getKey(), entry.getValue());
}
return inputStr;
}
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
How set rounded corners and own styles ActivityMy.java
\res\drawable\back_button_answer.xml
Button btn.setBackgroundResource(R.drawable.back_button_answer);
\res\drawable\back_button_answer.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<shape xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android" android:shape="rectangle" >
<corners android:radius="10dip" />
<!-- background -->
<gradient
android:startColor="#D6D7D6"
android:centerColor="#E2E2E2"
android:centerY="0.75"
android:endColor="#D6D7D6"
android:angle="270"
/>
<stroke android:width="2dip" android:color="#fff"/>
</shape>
Tutoriál je pro naprosté začátečníky s fragmenty, machři se nic nového nedozvědí.
Tutoriál se bude zabývat upozorněním na některé záludnosti v příkladu, jenž si pozorně pročtěte, a
který si můžete otevřít a stáhnout zde:
https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html
Je tam i zip soubor, který si stáhněte a otevřete v Android Studiu (JetBrains IntelliJ IDEA software),
či jiném IDE, které používáte k programování.
Začneme soubory XML
V příkladu jsou v res složce dvě složky layout.
layout - pro obrazovky chytrých telefonů a
layout-large - pro obrazovky tabletů a větších obrazovek
V složce layout jsou dva soubory.
article_view.xml je v tomto případě vždy využíván fragmentem ArticleFragment.java, který zobrazuje obsah. Je jedno jaká bude velikost obrazovky, protože si jej otevírá ArticleFragment.java sám.
Obě složky obsahují soubor stejného názvu news_articles.xml - který obsahuje kontejner buď jen pro jeden panel (layout složka),
nebo pro dva panely (layout-large složka) pro velké obrazovky.
news_articles.xml v layout složce obsahuje jen FrameLayout
news_articles.xml v layout-large složce obsahuje dva kontainery tagu fragment s plnou cestou k souboru např. com.example.android.fragments.HeadlinesFragment,
u kterých není možná dynamická výměna fragmentu!!!!
Tutoriál se bude zabývat upozorněním na některé záludnosti v příkladu, jenž si pozorně pročtěte, a
který si můžete otevřít a stáhnout zde:
https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html
Je tam i zip soubor, který si stáhněte a otevřete v Android Studiu (JetBrains IntelliJ IDEA software),
či jiném IDE, které používáte k programování.
Important: Protože Android Studio má celkem dost značné nároky na PC, zejména na rychlost a budete si chtít pořídit nové PC, je třeba s procesorem Intel a nekupovat repas, ale vše v novotě. Doporučované minimum je nedostatečné a práce na takovém PC je horor. Dole na stránce odkazu je uveden typ procesoru, který by mělo PC mít, jinak na něm nespustíte, nebo jen s obtížemi, emulátor, na kterém se testují vytvářené aplikace.
Například pro rok 2016 jsou požadavky na procesor:
For accelerated emulator: 64-bit operating system and Intel® processor with support for Intel® VT-x, Intel® EM64T (Intel® 64), and Execute Disable (XD) Bit functionality
Začneme soubory XML
V příkladu jsou v res složce dvě složky layout.
layout - pro obrazovky chytrých telefonů a
layout-large - pro obrazovky tabletů a větších obrazovek
V složce layout jsou dva soubory.
article_view.xml je v tomto případě vždy využíván fragmentem ArticleFragment.java, který zobrazuje obsah. Je jedno jaká bude velikost obrazovky, protože si jej otevírá ArticleFragment.java sám.
Obě složky obsahují soubor stejného názvu news_articles.xml - který obsahuje kontejner buď jen pro jeden panel (layout složka),
nebo pro dva panely (layout-large složka) pro velké obrazovky.
Important:
Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).
news_articles.xml v layout složce obsahuje jen FrameLayout
<FrameLayout xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android"
android:id="@+id/fragment_container"
android:layout_width="match_parent"
android:layout_height="match_parent" />
Important: U tohoto kontaineru -FrameLayout- je možno měnit obsah, tedy dynamicky vyměnit fragment za jiný! Toho využívá aplikace u malých obrazovek pro zobrazení jak seznamu, tak i dalšího obsahu po kliknutí na položku v ListView - seznamu.
U fragment kontaineru s natvrdo přiřazeným fragmentem dynamická výměna za běhu programu není možná (viz níže dva kontainery tagu fragment)!!!
news_articles.xml v layout-large složce obsahuje dva kontainery tagu fragment s plnou cestou k souboru např. com.example.android.fragments.HeadlinesFragment,
u kterých není možná dynamická výměna fragmentu!!!!
Important: Pokud chcete měnit fragmenty v některém kontaineru, je třeba použít FrameLayout kontainer!!!!
<fragment android:name="com.example.android.fragments.HeadlinesFragment"
android:id="@+id/headlines_fragment"
android:layout_weight="1"
android:layout_width="0dp"
android:layout_height="match_parent" />
<fragment android:name="com.example.android.fragments.ArticleFragment"
android:id="@+id/article_fragment"
android:layout_weight="2"
android:layout_width="0dp"
android:layout_height="match_parent" />
Important: Na co si ještě dát pozor!!!!
Na android:layout_width="0dp" - musí být 0dp, jinak se např. některý panel nezobrazí, nebo neuvídíte vůbec nic.
Podobně i android:layout_weight="1" u prvního panelu android
android:layout_weight="2" u panelu druhého!!!!!
Fill the entire canvas with the specified color.
@Override
public void onDraw(Canvas canvas) {
canvas.drawColor(Color.GREEN);
}
Toast in Android application is equivalent of Alert in JavaScript or MessageBox in WinApi.
// Toast android.widget.Toast.makeText(Context context, CharSequence text, int duration)
// public static Toast makeText (Context context, CharSequence text, int duration)
Toast.makeText(getApplicationContext(), "Hello world!",
Toast.LENGTH_SHORT).show();
- File->Project Structure Ctrl + Alt + Shift + S
- Select module and Dependencies Tab
- Click on + PLUS button (right upper corner)
- Select library
Click OK, OK

Editace: 2013-01-02 12:12:34
Počet článků v kategorii: 396
Url:replace-graphic-accent-java-function