Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

ADT Bundle 22.6.2 have memory leak.


AD MOB

If I trying
android-sdk_r22.6.2-windows.zip
adt-bundle-windows-x86_64-20140321.zip
and open xml layout graphic editor and xml layout file
memory continues to grow to crashes Eclipse

https://developer.android.com/sdk/index.html

I have to install old version adt-bundle-windows-x86-20131030.zip
what working fine.
I had to delete .metadata folder in workspace if I want open old version ADT

397LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


153

Rotate Canvas with Bitmap Android example | rotate-canvas-with-bitmap-android-example


drawPath, canvas.rotate, lineTo basic Android example for your testing.





canvas-rotate-image-android-1


canvas-rotate-image-android




// //www.apache.org/licenses/LICENSE-2.0
// The Android Open Source Project
public class MainActivity extends Activity {

	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
		setContentView(new SampleView(this));
	}

	private static class SampleView extends View {
		private Paint mPaint = new Paint();
		private Path mPath = new Path();

		// CONSTRUCTOR
		public SampleView(Context context) {
			super(context);
			setFocusable(true);

			// Construct a wedge-shaped path
			mPath.moveTo(0, -60);
			mPath.lineTo(-20, 80);
			mPath.lineTo(0, 60);
			mPath.lineTo(20, 80);
			mPath.close();
		}

		@Override
		protected void onDraw(Canvas canvas) {
			Paint paint = mPaint;

			canvas.drawColor(Color.WHITE);

			paint.setAntiAlias(true);
			paint.setColor(Color.RED);
			paint.setStyle(Paint.Style.FILL);
			Bitmap bitmapOrg = BitmapFactory.decodeResource(getResources(),
					R.drawable.flower_blue);
			canvas.drawBitmap(bitmapOrg, 10, 10, paint);
			int w = canvas.getWidth();
			int h = canvas.getHeight();
			int cx = w / 2;
			int cy = h / 2;

			canvas.translate(cx, cy);
         // uncomment next line 
			//canvas.rotate(90.0f);
			canvas.drawPath(mPath, mPaint);
		}

	}
}
154

Create own custom Title Bar TitleBar with a Icon Android example | create-own-custom-title-titlebar-android-example


onCreate in MainActivity.java

    @Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
        super.onCreate(savedInstanceState);

        requestWindowFeature(Window.FEATURE_CUSTOM_TITLE);
        setContentView(R.layout.main.xml);
        getWindow().setFeatureInt(Window.FEATURE_CUSTOM_TITLE, R.layout.custom_title);
}


You can add to titlebar different Views by xml file.
custom_title.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<RelativeLayout xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android" android:id="@+id/screen"
    android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent"
    android:orientation="vertical">
    <TextView android:id="@+id/left_text"
        android:layout_width="wrap_content"
        android:layout_height="wrap_content"
        android:layout_alignParentLeft="true"
        android:text="Some text" />

    <ImageView
        android:id="@+id/imageView1"
        android:layout_width="wrap_content"
        android:layout_height="wrap_content"
        android:layout_alignParentTop="true"
        android:layout_alignParentRight="true"
       
        android:src="@drawable/ic_launcher" />
    
</RelativeLayout>





custom-title-titlebar-android
376

4. Fragments Tutorial ArticleFragment.java – Czech language | 4-fragments-tutorial-articlefragment-java-czech-language


Dil 4. ArticleFragment.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java


V tomto dílu se podíváme na ArticleFragment.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.




package com.example.android.fragments;
// knihovna pro nižší verze Androidu
import android.support.v4.app.Fragment;
import android.os.Bundle;
import android.view.LayoutInflater;
import android.view.View;
import android.view.ViewGroup;
import android.widget.TextView;
// extends Fragment - už nebude obsahovat funkci onCreate jako v Activity
// ale onCreateView
public class ArticleFragment extends Fragment {
    // důležité pro uložení argumentu - argumentů (hodnot)
	// pro obnovení předchozího stavu obsahu obrazovky
	// např. při rotaci zařízení atd.
	final static String ARG_POSITION = "position";
    int mCurrentPosition = -1;

TextView article; // uložen do globální proměnné, v originale
// odchycen v updateArticleView() ale tam vracel NULL

    @Override
    public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, 
        Bundle savedInstanceState) {

		// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
		// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice 
		// byla uložena pomocí
        // public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
		// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
        if (savedInstanceState != null) {
            mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
        }

// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit 
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu 
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat

// Oproti originalu odchytíme TextView již zde, v originalu to vyhazovalo chybu 
 View rootView = inflater.inflate(R.layout.vnitrek, container, false);
        article = (TextView) rootView.findViewById(R.id.article);		
        return rootView;
    }

    @Override
    public void onStart() {
        super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty 
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat, 
// protože layout s jednotlivými elementy byl již         
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,         
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již          
// aktivní, použitelná	a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace	
		
        Bundle args = getArguments();
        if (args != null) {
			// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
            updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
        } else if (mCurrentPosition != -1) {
			// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
			// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
            updateArticleView(mCurrentPosition);
        }
    }
/** 
funkce která vypíše obsah článku do TextView. 
Jako parametr int position je pozice položky, 
na kterou bylo kliknuto v ListView v HeadlinesFragment.java
*/
    public void updateArticleView(int position) {
		// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k 
		// získání id ne jen findViewById() 
		// ALE getActivity().findViewById() 
//Tento kod vracel article == NULL , PROTO bylo nutno odchytit TextView
// v onCreateView()
        //TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
        
// vložení textu článku do TextView z Ipsum.java
		// je to pole stringů, kde position je pozice stringu v poli
		// static String[] Articles = {"","",""};
      if (article != null)
                article.setText(Ipsum.Articles[position]);
		
        mCurrentPosition = position;
    }

    @Override
    public void onSaveInstanceState(Bundle outState) {
        super.onSaveInstanceState(outState);

		// Uložení pozice článku - elementu, či jiných argumentů důležitých
		// pro obnovení stavu v onCreateView() např. při rotaci zařízení
        outState.putInt(ARG_POSITION, mCurrentPosition);
// TIP: zde můžeme vždy při rotaci zařízení podstrčit náhodnou pozici
// článku pomocí
// randomNum = minimum + (int)(Math.random() * maximum);
// a vytvořit tak zábavnou hru, například pro náhodné
// vypsání přísloví, či nějakého fyzikálního zákona atd.
// Stačí pak aby uživatel jen pootočil zařízení od 90° a zpět,
// k vypsání nové položky
    }
}
222

android - OnClickListener must override a superclass method | android-onclicklistener-must-override-a-superclass-method


The method onClick(DialogInterface, int) of type new DialogInterface.OnClickListener(){} must override a superclass method.

Try this:
Right click on project
Select Properties
In open dialogue select Java compiler
Set Enable project specific settings
Set Compiler compliance level to 1.6

project-properties-eclipse

java-compiler-settings-eclipse


281

addPreferencesFromResource Deprecated Android Code Warning | addpreferencesfromresource-deprecated-android-code-warning


Put extends PreferenceFragment API level 11 instead PreferenceActivity

public class SettingsActivity extends PreferenceFragment {
  @Override
  public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
      super.onCreate(savedInstanceState);
      addPreferencesFromResource(R.xml.preferences);
  }
}

// or insert suppresswarning
public class SettingsActivity extends PreferenceActivity {
  @SuppressWarnings("deprecation")
	@Override
  public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
      super.onCreate(savedInstanceState);
      addPreferencesFromResource(R.xml.preferences);
  }
}



Editace: 2014-04-03 08:49:37
Počet článků v kategorii: 397
Url:adt-bundle-22-6-2-have-memory-leak

AD
11 Share
Share
Tweet