Nejlepší mobil s Androidem - jak nakupovat
AD MOB
Kvalitní mobilní telefon pro rok 2012 by měl mít tyto, nebo ještě lepší parametry.
Značka Samsung , HTC, LG, Motorola, Sony Ericsson, ZTE Blade
Verze operačního systému Android 2.2 a vyšší.
Procesor a jeho frekvence Qualcomm 800MHz a vyšší.
Paměť RAM 512MB a více.
Paměť ROM 512MB.
Displej a jeho rozlišení 4,3 palce rozlišení 480x800 pixelů pro snadné ovládání a čtení a schopnost zobrazit 16 milionů barev.
Technologie 3G data, WiFi, BlueTooth, GPS přijímač, fotoaparát 3 Mpix, autofokus, diodový blesk.
Výdrž baterie minimálně 1 den a více.
3G internet.

Značka Samsung , HTC, LG, Motorola, Sony Ericsson, ZTE Blade
Verze operačního systému Android 2.2 a vyšší.
Procesor a jeho frekvence Qualcomm 800MHz a vyšší.
Paměť RAM 512MB a více.
Paměť ROM 512MB.
Displej a jeho rozlišení 4,3 palce rozlišení 480x800 pixelů pro snadné ovládání a čtení a schopnost zobrazit 16 milionů barev.
Technologie 3G data, WiFi, BlueTooth, GPS přijímač, fotoaparát 3 Mpix, autofokus, diodový blesk.
Výdrž baterie minimálně 1 den a více.
3G internet.

396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Co je to AMOLED displej?
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).
AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.
V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.
Video AMOLED display Samsung Omnia II
**VIDEO YOUTUBE
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).
AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.
V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.
Video AMOLED display Samsung Omnia II
**VIDEO YOUTUBE
Hide module - open dialog: File > Project Structure Ctrl + Alt + Shift + S
Hide module: in opened Dialog select module which will hidden and click on minus (left upper corner)
If module is hidden, you can permanetly delete module from disk. But if you want using module in future, copy module into other folder (not into AndroidProjects folder and his subbfolders) and delete module permanetly from project and disc. Right mouse click on module and select from menu Delete.
If you want import the backup copy to project, use: File>New>Import mudule


Hide module: in opened Dialog select module which will hidden and click on minus (left upper corner)

If module is hidden, you can permanetly delete module from disk. But if you want using module in future, copy module into other folder (not into AndroidProjects folder and his subbfolders) and delete module permanetly from project and disc. Right mouse click on module and select from menu Delete.

If you want import the backup copy to project, use: File>New>Import mudule

- create div with class with name e.g. circle
- create in styleSheet.css class circle
html code
<div class="circle" id="">3</div>
css code
.circle {
border-radius: 50%;
width: 50px;
height: 50px;
background: yellow;
position: absolute;
display: block;
border: 6px solid blue;
font-size: 50px;
text-align: center;
}
3
Activity.java
\res\layout\main.xml
location TouchImageView\src\cz\okhelp\TouchImageView\TouchImageView.java
public class A extends Activity{
Bitmap bm;
TouchImageView touch;
@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.main);
bm = BitmapFactory.decodeResource(getResources(), R.drawable.chinese_sky_map);
touch = (TouchImageView)findViewById(R.id.myImageView);
touch.setImageBitmap(bm);
}
}
\res\layout\main.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<LinearLayout xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android"
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="fill_parent"
android:orientation="vertical" >
<TextView
android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content"
android:text="@string/hello" />
<cz.okhelp.TouchImageView.TouchImageView
android:id="@+id/myImageView"
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="fill_parent"
/>
</LinearLayout>
location TouchImageView\src\cz\okhelp\TouchImageView\TouchImageView.java
public class TouchImageView extends ImageView {
Context context;
// constructor wihtout using *.xml file
// public TouchImageView(Context context) {
// super(context);
// }
// constructor with xml file
public TouchImageView(Context context, AttributeSet attrs)
{
super(context, attrs);
super.setClickable(true);
this.context = context;
}
}
In your project AndroidManifest.xml you can set permission of Android application example source code.
For example if you want allow your application connection to INTERNET you have to permit this in AndroidManifest.xml.
WebViev show error: Website Not Available you have to permit INTERNET
For example if you want allow your application connection to INTERNET you have to permit this in AndroidManifest.xml.
WebViev show error: Website Not Available you have to permit INTERNET
<uses-permission
android:name="android.permission.INTERNET" />
<uses-permission
android:name="android.permission.GET_ACCOUNTS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.USE_CREDENTIALS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.MANAGE_ACCOUNTS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.AUTHENTICATE_ACCOUNTS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.WRITE_SETTINGS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.WRITE_SECURE_SETTINGS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.READ_CONTACTS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.WRITE_CONTACTS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.READ_SYNC_STATS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.READ_SYNC_SETTINGS" />
<uses-permission
android:name="android.permission.WRITE_SYNC_SETTINGS" />
Editace: 2012-06-08 08:30:16
Počet článků v kategorii: 396
Url:nejlepsi-mobil-s-androidem-jak-nakupovat
AD