Draw Arc Android basic example
drawArc(), Canvas, Paint, setStyle()
public class MainActivity extends Activity {
@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(new SampleView(this));
}
private static class SampleView extends View {
// CONSTRUCTOR
public SampleView(Context context) {
super(context);
setFocusable(true);
}
@Override
protected void onDraw(Canvas canvas) {
canvas.drawColor(Color.CYAN);
Paint p = new Paint();
// smooths
p.setAntiAlias(true);
p.setColor(Color.RED);
p.setStyle(Paint.Style.STROKE);
p.setStrokeWidth(5);
// opacity
//p.setAlpha(0x80); //
RectF rectF = new RectF(50, 20, 100, 80);
canvas.drawOval(rectF, p);
p.setColor(Color.BLACK);
canvas.drawArc (rectF, 90, 45, true, p);
}
}
}
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Try set bigger line-height of links and font size for example:
/*in css*/
.links{
line-height: 48px;
font-size: 20px;
background-color: rgb(255,204,0);
}
/* in html page set class of link*/
<a class="links" href="m.mydomen.com/mypage.html">Blah blah mypage</a>
// or in css for all links on page
a {
line-height: 48px;
font-size: 20px;
}
/*html page*/
<a href="m.mydomen.com/mypage.html">Blah blah mypage</a>
Dil 4. ArticleFragment.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V tomto dílu se podíváme na ArticleFragment.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V tomto dílu se podíváme na ArticleFragment.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.
package com.example.android.fragments;
// knihovna pro nižší verze Androidu
import android.support.v4.app.Fragment;
import android.os.Bundle;
import android.view.LayoutInflater;
import android.view.View;
import android.view.ViewGroup;
import android.widget.TextView;
// extends Fragment - už nebude obsahovat funkci onCreate jako v Activity
// ale onCreateView
public class ArticleFragment extends Fragment {
// důležité pro uložení argumentu - argumentů (hodnot)
// pro obnovení předchozího stavu obsahu obrazovky
// např. při rotaci zařízení atd.
final static String ARG_POSITION = "position";
int mCurrentPosition = -1;
TextView article; // uložen do globální proměnné, v originale
// odchycen v updateArticleView() ale tam vracel NULL
@Override
public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container,
Bundle savedInstanceState) {
// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice
// byla uložena pomocí
// public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
if (savedInstanceState != null) {
mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
}
// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat
// Oproti originalu odchytíme TextView již zde, v originalu to vyhazovalo chybu
View rootView = inflater.inflate(R.layout.vnitrek, container, false);
article = (TextView) rootView.findViewById(R.id.article);
return rootView;
}
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat,
// protože layout s jednotlivými elementy byl již
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již
// aktivní, použitelná a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace
Bundle args = getArguments();
if (args != null) {
// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
} else if (mCurrentPosition != -1) {
// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
updateArticleView(mCurrentPosition);
}
}
/**
funkce která vypíše obsah článku do TextView.
Jako parametr int position je pozice položky,
na kterou bylo kliknuto v ListView v HeadlinesFragment.java
*/
public void updateArticleView(int position) {
// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k
// získání id ne jen findViewById()
// ALE getActivity().findViewById()
//Tento kod vracel article == NULL , PROTO bylo nutno odchytit TextView
// v onCreateView()
//TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
// vložení textu článku do TextView z Ipsum.java
// je to pole stringů, kde position je pozice stringu v poli
// static String[] Articles = {"","",""};
if (article != null)
article.setText(Ipsum.Articles[position]);
mCurrentPosition = position;
}
@Override
public void onSaveInstanceState(Bundle outState) {
super.onSaveInstanceState(outState);
// Uložení pozice článku - elementu, či jiných argumentů důležitých
// pro obnovení stavu v onCreateView() např. při rotaci zařízení
outState.putInt(ARG_POSITION, mCurrentPosition);
// TIP: zde můžeme vždy při rotaci zařízení podstrčit náhodnou pozici
// článku pomocí
// randomNum = minimum + (int)(Math.random() * maximum);
// a vytvořit tak zábavnou hru, například pro náhodné
// vypsání přísloví, či nějakého fyzikálního zákona atd.
// Stačí pak aby uživatel jen pootočil zařízení od 90° a zpět,
// k vypsání nové položky
}
}
Map TreeMap add key value pair get find pair by key Java Android example.
MainClass.java
MainClass.java
import java.util.Map;
import java.util.TreeMap;
public class MainClass {
public static void main(String[] arg) {
// english;germany dictionary
String[] arrayOfString = { "one;eine", "two;zwei", "three;drei" };
Map<String, String> map = new TreeMap<String, String>();
for(String s: arrayOfString){
String[] array = s.split(";");
String sKey ="", sValue="";
if(array.length > 1){
sKey = array[0]; sValue = array[1];
map.put(sKey, sValue);
}
}
// check if key exists
if( map.containsKey("two")){
System.out.print("two = " + map.get("two"));
}
}
}
/*
two = zwei
*/
If you using Context as parameter of function try this solution:
public class MyActivity extends Activity {
// bla bla bla .......
//error
myFc( getapplicationcontext());
// OK
myFc(MyActivity.this);
Editace: 2013-12-09 13:11:05
Počet článků v kategorii: 396
Url:draw-arc-android-basic-example