Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

How to make a quick start the android emulator


AD MOB

Very very quick start of Android Emulator from Eclipse.

  1. Go to Eclipse s menu Window -> Android SDK and AVD Manager

  2. Select Virtual devices

  3. Select check box Snapshot: Enabled

  4. Press Edit AVD button.



If will closed Android Emulator all data will saved on disk.
If will reopen Android Emulator, configuration and data will read from disk.


[caption id="attachment_768" align="alignleft" width="300" caption="android-emulator-enable-quick-start"][/caption]

397LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


214

LinkedMap HashMap Java | linkedmap-hashmap-java



Map<Float,String> linkedHashMap = new LinkedHashMap<Float, String>();

 linkedHashMap.put(14.f, "text");
 linkedHashMap.put(13.f, "text");
 linkedHashMap.put(10.f, "text");
 linkedHashMap.put(11.f, "text");
 linkedHashMap.put(2.f, "text");
 linkedHashMap.put(3.f, "text");
 linkedHashMap.put(1.f, "text");
 linkedHashMap.put(7.f, "text");
 linkedHashMap.put(23.f, "text");

	for (Entry<Float,String> entry : linkedHashMap.entrySet()) {
		System.out.println(entry.getKey());
	}
14.0
13.0
10.0
11.0
2.0
3.0
1.0
7.0
23.0

Map<Float,String> hashMap = new HashMap<Float, String>();

 hashMap.put(14.f, "text");
 hashMap.put(13.f, "text");
 hashMap.put(10.f, "text");
 hashMap.put(11.f, "text");
 hashMap.put(2.f, "text");
 hashMap.put(3.f, "text");
 hashMap.put(1.f, "text");
 hashMap.put(7.f, "text");
 hashMap.put(23.f, "text");

 
 
	for (Entry<Float,String> entry : hashMap.entrySet()) {
		System.out.println(entry.getKey());
	}
// key :
1.0
14.0
3.0
13.0
2.0
7.0
11.0
23.0
10.0


136

Draw Path drawPath draw the trajectory of shot Android basic example | draw-path-drawpath-android-basic-example


Draw the trajectory of shot.

public class MainActivity extends Activity {
	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
		setContentView(new SampleView(this));
	}

	private static class SampleView extends View {

		// CONSTRUCTOR
		public SampleView(Context context) {
			super(context);
			setFocusable(true);

		}
	       private static void makePath(Path p) {
	            p.moveTo(10, 0);
	            p.cubicTo(100, -50, 200, 150, 300, 0);
	        }
		@Override
		protected void onDraw(Canvas canvas) {

			canvas.drawColor(Color.CYAN);
			Paint p = new Paint();
			// smooths
			p.setAntiAlias(true);
			p.setColor(Color.RED);
			p.setStyle(Paint.Style.STROKE); 
			p.setStrokeWidth(5);
			// opacity
			//p.setAlpha(0x80);
 
			p.setColor(Color.BLACK);
			Path mPath = new Path();
            makePath(mPath);
			canvas.drawPath(mPath, p); //(rectF, 90, 45, true, p);
		}

	}
}
318

Admob ad not visible on Android Emulator | admob-ad-not-visible-on-android-emulator


Try this solution:
  				
AdView adView = new AdView(getApplicationContext());//in menu inflater getActivity()
adView.setAdUnitId("ca-app-pub-87***yourNumber");
adView.setAdSize(AdSize.BANNER); 					
LinearLayout linLay = (LinearLayout)findViewById(R.id.idReklamaLayout);
// Add the adView to it
linLay.addView(adView);
// Initiate a generic request to load it with an ad
if(Build.MANUFACTURER.equals("unknown")) {
// Emulator
AdRequest.Builder.addTestDevice("B3EEABB8EE11C2BE770B684D95219ECB"); // to get test ads on this device.
AdRequest adRequest = new AdRequest.Builder()
 .addTestDevice(AdRequest.DEVICE_ID_EMULATOR)        // All emulators
 .addTestDevice("B3EEABB8EE11C2BE770B684D95219ECB")  // Emulator id you will get in the LogCat verbose
 .build();
			
adView.loadAd(adRequest);
	  			/* */
}else {
 // Not Emulator
// Initiate a generic request to load it with an ad
AdRequest adRequest = new AdRequest.Builder().build();   
adView.loadAd(adRequest);/**/
}


378

6. Fragments Tutorial Summary – Czech language | 6-fragments-tutorial-summary-czech-language


6. Fragments Tutorial Summary – Czech language


Dil 6. shrnutí
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.

- FrameLayout: můžeme měnit obsah kontejneru
- fragment s plnou cestou: nelze měnit obsah za jiný fragment
- pozor na šírku kontejnerů:
android:layout_width="0dp" - musí být 0dp, jinak se např. některý panel nezobrazí, nebo neuvídíte vůbec nic.
android:layout_weight="1" u prvního panelu fragmentu
android:layout_weight="2" u panelu druhého fragmentu


Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).




V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java

Pozor na implementaci správné třídy, pokud si vytvoříte novou třídu se seznamem položek,
je třeba přejemnova HeadlinesFragment na NovyNazevTridyKdeMateListView
implements HeadlinesFragment.OnHeadlineSelectedListener
na
implements NovyNazevTridyKdeMateListView.OnHeadlineSelectedListener

Fragmenty lze měnit ve FrameLayout kontejneru
			// MALÉ OBRAZOVKY
			// jen JEDEN-PANEL se zobrazuje - vybrán soubor news_articles.xml v layout složce
			// musíme vyměnit fragemnty !!!!

            
			// Vytvoříme fragment a doplníme argumenty - hodnoty, poslané např. z HeadlinesFragment.java
			// jedná se nám především o pozici položky, na kterou bylo kliknuto v ListView
			// tato pozice bude určující pro výběr obsahu pro ArticleFragment
            ArticleFragment newFragment = new ArticleFragment();
            Bundle args = new Bundle();
            args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
            newFragment.setArguments(args);
            FragmentTransaction transaction = getSupportFragmentManager().beginTransaction();

 			// Zde vyměníme původní fragment HeadlinesFragment novým fragmentem s obsahem článku atd.
			// Můžeme vyměnit fragment za jiný, protože id fragment_container v layout/news_articles.xml je tagu FrameLayout
            transaction.replace(R.id.fragment_container, newFragment);
			// addToBackStack umožní uživateli vrátit se zpět na seznam položek v HeadlinesFragment.java
            transaction.addToBackStack(null);

            
			// celou transakci předáme ke schválení :)
            transaction.commit();







V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java

// zajistí zpětné odesílání zprav - zde zachytí kliknutí uživatele na položku
        // v ListView - seznamu položek 
    OnHeadlineSelectedListener mCallback;

    // pro odposlouchávání zpráv v ListView a odesílání do MainActivity.java
    public interface OnHeadlineSelectedListener {
        /**
		funkce je volána onArticleSelected z HeadlinesFragment když uživatel
                klikne na item v ListView - položku seznamu -
		Tělo funkce je v MainActivity!!! Tam proběhnou potřebné úkony.
                Například výměna fragmentů atd. */
        public void onArticleSelected(int position);
    }


/........
// novější verze ListView má více možností
       int layout = Build.VERSION.SDK_INT >= Build.VERSION_CODES.HONEYCOMB ?
                android.R.layout.simple_list_item_activated_1 : android.R.layout.simple_list_item_1;
	
/........
// podbarvení vybrané položky v ListView zlepší přehlednost 
// u dvou panelového zobrazeni

    /** kliknuto na položku ListView */
    @Override
    public void onListItemClick(ListView l, View v, int position, long id) {
                // long id se bude hodit například při obsluze sql.databází
        
		// Upozorní - předá zprávu MainActivity.java, že uživatel 
		// klikl na položku a odešle i pozici v seznamu
                mCallback.onArticleSelected(position);
        
        
		// getListView().setItemChecked(position, true); 
		// má zajistit podbarvení 
		// - zvýraznění vybrané položky,
		// ale mi to nefungovalo, tak jsem ještě znovu přidal,
		// které je už v onStart() a už to funguje jak má
		// Možná nějaká záludnost v mém telefonu :(
		getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
		 
        getListView().setItemChecked(position, true);
    }
	
  @Override
    public void onStart() {
        super.onStart();

		
		// Pokud se bude zobrazovat dual-panel 
                // (pro tablety, větší obrazovky) 
                // například je dobré
		// když bude zvýrazněna vybraná položka setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
		// Toto provádíme v onStart(), kdy máme přístup k listview
        if (getFragmentManager().findFragmentById(R.id.article_fragment) != null) {
            getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
        }
    }
	







V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java

Fragment používa onCreateView() místo onCreate()


@Override
    public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, 
        Bundle savedInstanceState) {

		// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
		// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice 
		// byla uložena pomocí
        // public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
		// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
        if (savedInstanceState != null) {
            mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
        }

// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit 
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu 
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat 		
        return inflater.inflate(R.layout.article_view, container, false);
    }

		// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k 
		// získání id ne jen findViewById() 
		// ALE getActivity().findViewById() 
        TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);

  @Override
    public void onStart() {
        super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty 
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat, 
// protože layout s jednotlivými elementy byl již         
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,         
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již          
// aktivní, použitelná	a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace	
		
        Bundle args = getArguments();
        if (args != null) {
			// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
            updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
        } else if (mCurrentPosition != -1) {
			// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
			// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
            updateArticleView(mCurrentPosition);
        }
    }








V 5. dílu jsme probrali uložiště řetězců Ipsum.java

Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);

Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
107

Memory usage of application in Android sample code | memory-usage-of-application-in-android-sample-code



public class MainClass extends Activity {
ActivityManager activityManager; 
MemoryInfo memoryInfo; 
final String TAG = "MemInfo";


@Override
    public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
        super.onCreate(savedInstanceState);
        setContentView(R.layout.main);

         activityManager = (ActivityManager) getSystemService(ACTIVITY_SERVICE);
         memoryInfo = new ActivityManager.MemoryInfo();

        activityManager.getMemoryInfo(memoryInfo);
 
    	           Log.i(TAG, " memoryInfo.availMem " + memoryInfo.availMem);
    	           Log.i(TAG, " memoryInfo.lowMemory " + memoryInfo.lowMemory);
    	           Log.i(TAG, " memoryInfo.threshold " + memoryInfo.threshold);

  Toast.makeText(getApplicationContext(),  String.valueOf( memoryInfo.availMem), Toast.LENGTH_LONG)
		.show();

    } // end onCreate
}


Editace: 2011-09-23 08:57:10
Počet článků v kategorii: 397
Url:how-to-make-a-quick-start-the-android-emulator

AD
11 Share
Share
Tweet