Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Every fragment must have an empty constructor Android Java Class



You have to add constructor!

    public static class YourFragment extends Fragment {
    //you have to add constructor!!!!!	
    public YourFragment(){}

        @Override
        public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, Bundle savedInstanceState) {
            View view = inflater.inflate(R.layout.activity_main, container, false);

            return view;
        }   

    }


397LW NO topic_id



Další témata ....(Topics)


380

6. Fragments Tutorial Summary – Czech language | 6-fragments-tutorial-summary-czech-language


6. Fragments Tutorial Summary – Czech language


Dil 6. shrnutí
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.

- FrameLayout: můžeme měnit obsah kontejneru
- fragment s plnou cestou: nelze měnit obsah za jiný fragment
- pozor na šírku kontejnerů:
android:layout_width="0dp" - musí být 0dp, jinak se např. některý panel nezobrazí, nebo neuvídíte vůbec nic.
android:layout_weight="1" u prvního panelu fragmentu
android:layout_weight="2" u panelu druhého fragmentu


Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).




V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java

Pozor na implementaci správné třídy, pokud si vytvoříte novou třídu se seznamem položek,
je třeba přejemnova HeadlinesFragment na NovyNazevTridyKdeMateListView
implements HeadlinesFragment.OnHeadlineSelectedListener
na
implements NovyNazevTridyKdeMateListView.OnHeadlineSelectedListener

Fragmenty lze měnit ve FrameLayout kontejneru
			// MALÉ OBRAZOVKY
			// jen JEDEN-PANEL se zobrazuje - vybrán soubor news_articles.xml v layout složce
			// musíme vyměnit fragemnty !!!!

            
			// Vytvoříme fragment a doplníme argumenty - hodnoty, poslané např. z HeadlinesFragment.java
			// jedná se nám především o pozici položky, na kterou bylo kliknuto v ListView
			// tato pozice bude určující pro výběr obsahu pro ArticleFragment
            ArticleFragment newFragment = new ArticleFragment();
            Bundle args = new Bundle();
            args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
            newFragment.setArguments(args);
            FragmentTransaction transaction = getSupportFragmentManager().beginTransaction();

 			// Zde vyměníme původní fragment HeadlinesFragment novým fragmentem s obsahem článku atd.
			// Můžeme vyměnit fragment za jiný, protože id fragment_container v layout/news_articles.xml je tagu FrameLayout
            transaction.replace(R.id.fragment_container, newFragment);
			// addToBackStack umožní uživateli vrátit se zpět na seznam položek v HeadlinesFragment.java
            transaction.addToBackStack(null);

            
			// celou transakci předáme ke schválení :)
            transaction.commit();







V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java

// zajistí zpětné odesílání zprav - zde zachytí kliknutí uživatele na položku
        // v ListView - seznamu položek 
    OnHeadlineSelectedListener mCallback;

    // pro odposlouchávání zpráv v ListView a odesílání do MainActivity.java
    public interface OnHeadlineSelectedListener {
        /**
		funkce je volána onArticleSelected z HeadlinesFragment když uživatel
                klikne na item v ListView - položku seznamu -
		Tělo funkce je v MainActivity!!! Tam proběhnou potřebné úkony.
                Například výměna fragmentů atd. */
        public void onArticleSelected(int position);
    }


/........
// novější verze ListView má více možností
       int layout = Build.VERSION.SDK_INT >= Build.VERSION_CODES.HONEYCOMB ?
                android.R.layout.simple_list_item_activated_1 : android.R.layout.simple_list_item_1;
	
/........
// podbarvení vybrané položky v ListView zlepší přehlednost 
// u dvou panelového zobrazeni

    /** kliknuto na položku ListView */
    @Override
    public void onListItemClick(ListView l, View v, int position, long id) {
                // long id se bude hodit například při obsluze sql.databází
        
		// Upozorní - předá zprávu MainActivity.java, že uživatel 
		// klikl na položku a odešle i pozici v seznamu
                mCallback.onArticleSelected(position);
        
        
		// getListView().setItemChecked(position, true); 
		// má zajistit podbarvení 
		// - zvýraznění vybrané položky,
		// ale mi to nefungovalo, tak jsem ještě znovu přidal,
		// které je už v onStart() a už to funguje jak má
		// Možná nějaká záludnost v mém telefonu :(
		getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
		 
        getListView().setItemChecked(position, true);
    }
	
  @Override
    public void onStart() {
        super.onStart();

		
		// Pokud se bude zobrazovat dual-panel 
                // (pro tablety, větší obrazovky) 
                // například je dobré
		// když bude zvýrazněna vybraná položka setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
		// Toto provádíme v onStart(), kdy máme přístup k listview
        if (getFragmentManager().findFragmentById(R.id.article_fragment) != null) {
            getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
        }
    }
	







V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java

Fragment používa onCreateView() místo onCreate()


@Override
    public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, 
        Bundle savedInstanceState) {

		// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
		// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice 
		// byla uložena pomocí
        // public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
		// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
        if (savedInstanceState != null) {
            mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
        }

// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit 
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu 
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat 		
        return inflater.inflate(R.layout.article_view, container, false);
    }

		// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k 
		// získání id ne jen findViewById() 
		// ALE getActivity().findViewById() 
        TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);

  @Override
    public void onStart() {
        super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty 
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat, 
// protože layout s jednotlivými elementy byl již         
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,         
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již          
// aktivní, použitelná	a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace	
		
        Bundle args = getArguments();
        if (args != null) {
			// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
            updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
        } else if (mCurrentPosition != -1) {
			// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
			// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
            updateArticleView(mCurrentPosition);
        }
    }








V 5. dílu jsme probrali uložiště řetězců Ipsum.java

Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);

Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
145

Compressing converting a bitmap to PNG format Android example | compressing-converting-a-bitmap-to-png-format-android-example



public class MainActivity extends Activity {
	
	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
		setContentView(new SampleView(this));
	}

	private static Bitmap codec(Bitmap src, Bitmap.CompressFormat format,
			int quality) {
		ByteArrayOutputStream os = new ByteArrayOutputStream();
		src.compress(format, quality, os);

		byte[] array = os.toByteArray();
		return BitmapFactory.decodeByteArray(array, 0, array.length);
	}

	private static class SampleView extends View {

		// CONSTRUCTOR
		public SampleView(Context context) {
			super(context);
			setFocusable(true);

		}
		@Override
		protected void onDraw(Canvas canvas) {
			Paint paint = new Paint();
			
			canvas.drawColor(Color.YELLOW);
            
        
			Bitmap bmp = BitmapFactory.decodeResource(getResources(), R.drawable.flower_blue);
             
			Bitmap bPNGcompress = codec(bmp, Bitmap.CompressFormat.PNG, 0);

		   int h = bmp.getHeight();
           
           canvas.drawBitmap(bmp, 10,10, paint);
           canvas.drawBitmap(bPNGcompress, 10,10 + h + 10, paint);
           
		}

	}
}

323

Installation error: INSTALL_FAILED_CONTAINER_ERROR | installation-error-install_failed_container_error


1.) Try delete some apps from Android emulator (can from Eclipse DDMS perspective
- File Explorer tab - data/apps folder path )
2.) Try resize emulator internal storage or SD card storage to hight size
3.)Try add to AndroidManifest.xml android:installLocation="preferExternal"

<manifest xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android"
    package="com.myweb.mypackage"
    android:installLocation="preferExternal"

4.) Try resize particion from Eclipse
Preferences,
select Android- Launch
Add "-partition-size 1024" into "Default emulator option” field.
Click "Apply” and use your emulator as usual
319

Unable to execute dex: Multiple dex files define Eclipse Android | unable-to-execute-dex-multiple-dex-files-define-eclipse-android


Try each step separately:


  1. Restart Eclipse

  2. Clean project and rebuild

  3. Create a new project and try it if the problem persists, if no move copy project to other folder, delete project from workspace , create new project same name and copy java, xml etc. files to new project

  4. Close Eclipse, backup folder c:\Users\myName\workspace\.metadata and delete it. Restart Eclipse try again import project to workspace


  5. Re-installing the Android Developer Tools


  6. Re-installing Eclipse - rename old folder with Android to Android_old, create new folder C:\Program Files\Android and copy new Eclipse with sdk into new folder


  7. Created a new project importing from the file system


  8. Created a new project from subversion



92

How add Android code templates to Eclipse | how-add-android-code-templates-to-eclipse


If you have to type frequently the same code you can create templates which can be activate via autocomplete with Ctrl + Space.

For example lets assume setOnClickListener body.

To create a template for this select the menu Window->Preferences and Open Java -> Editor -> Templates

Create new Android template in Eclipse



Type name of template in Eclipse s editor and pres Ctrl+Space


[caption id="attachment_1114" align="alignleft" width="300" caption="Eclipse-show-template-proposals"]eclipse-show-template-proposals[/caption]


Select your template from intellisense help and press Enter or double click on selected item.


[caption id="attachment_1116" align="alignleft" width="300" caption="Eclipse - select your template"][/caption]



	mIdButtonHome.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
		public void onClick(View v) {
			Intent browserIntent = new Intent(Intent.ACTION_VIEW,
					Uri.parse("//android.okhelp.cz/category/software/"));
			startActivity(browserIntent);
		}
	});






Quick help in Eclipse editor: select keyword and press Ctrl+1

Eclipse quick help


Editace Jana Žákovská : 2014-09-10 10:40:35
Počet článků v kategorii: 397
Url:every-fragment-must-have-an-empty-constructor-android-java-class
Share
Share
Tweet