Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Round number float - double to int - long Java example




int nf = Math.round(5.789f);
System.out.print(nf); // 6

float f = 28.611f; 
int n3 = Math.round(f);
System.out.println(n3); // 29

double d = 1234.56;
long lon = Math.round(d);
System.out.println(lon); // 1235

int diff = 90 - 40;
// float fDeleni = diff / 10; // error code
float fDeleni = (float)diff / 10.f; // ok
int nRound = Math.round(fDeleni);


// Caution:
int n2 = (int) 8.999f;
System.out.println(n2); // 8



397LW NO topic_id



Další témata ....(Topics)


147

Resize a bitmap image Android example | resize-a-bitmap-image-android-example



public class ApokusActivity extends Activity {
	
	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
		setContentView(new SampleView(this));
	}

	private static class SampleView extends View {

		// CONSTRUCTOR
		public SampleView(Context context) {
			super(context);
			setFocusable(true);

		}
		
		@Override
		protected void onDraw(Canvas canvas) {
			Paint paint = new Paint();
			
			canvas.drawColor(Color.YELLOW);
            
	         
	         paint.setFilterBitmap(true);
	         Bitmap bitmapOrg = BitmapFactory.decodeResource(getResources(),R.drawable.flower_blue);
	         int targetWidth  = bitmapOrg.getWidth() * 2;
	         int targetHeight = bitmapOrg.getHeight() * 2;
	         Bitmap bmp = Bitmap.createBitmap(targetWidth, targetHeight,Bitmap.Config.ARGB_8888);
	         RectF rectf = new RectF(0, 0, targetWidth, targetHeight);
	         Canvas c = new Canvas(bmp);
	         Path path = new Path();
	         path.addRect(rectf, Path.Direction.CW);
	         c.clipPath(path);
	         c.drawBitmap( bitmapOrg, new Rect(0, 0, bitmapOrg.getWidth(), bitmapOrg.getHeight()),
	                         new Rect(0, 0, targetWidth, targetHeight), paint);
	         Matrix matrix = new Matrix();
	         matrix.postScale(1f, 1f);
	         Bitmap resizedBitmap = Bitmap.createBitmap(bmp, 0, 0, targetWidth, targetHeight, matrix, true);
	         int h = bitmapOrg.getHeight();
           canvas.drawBitmap(bitmapOrg, 10,10, paint);
           canvas.drawBitmap(resizedBitmap, 10,10 + h + 10, paint);
           
		}

	}
}


resize bitmap android
378

4. Fragments Tutorial ArticleFragment.java – Czech language | 4-fragments-tutorial-articlefragment-java-czech-language


Dil 4. ArticleFragment.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java


V tomto dílu se podíváme na ArticleFragment.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.




package com.example.android.fragments;
// knihovna pro nižší verze Androidu
import android.support.v4.app.Fragment;
import android.os.Bundle;
import android.view.LayoutInflater;
import android.view.View;
import android.view.ViewGroup;
import android.widget.TextView;
// extends Fragment - už nebude obsahovat funkci onCreate jako v Activity
// ale onCreateView
public class ArticleFragment extends Fragment {
    // důležité pro uložení argumentu - argumentů (hodnot)
	// pro obnovení předchozího stavu obsahu obrazovky
	// např. při rotaci zařízení atd.
	final static String ARG_POSITION = "position";
    int mCurrentPosition = -1;

TextView article; // uložen do globální proměnné, v originale
// odchycen v updateArticleView() ale tam vracel NULL

    @Override
    public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, 
        Bundle savedInstanceState) {

		// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
		// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice 
		// byla uložena pomocí
        // public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
		// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
        if (savedInstanceState != null) {
            mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
        }

// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit 
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu 
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat

// Oproti originalu odchytíme TextView již zde, v originalu to vyhazovalo chybu 
 View rootView = inflater.inflate(R.layout.vnitrek, container, false);
        article = (TextView) rootView.findViewById(R.id.article);		
        return rootView;
    }

    @Override
    public void onStart() {
        super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty 
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat, 
// protože layout s jednotlivými elementy byl již         
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,         
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již          
// aktivní, použitelná	a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace	
		
        Bundle args = getArguments();
        if (args != null) {
			// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
            updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
        } else if (mCurrentPosition != -1) {
			// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
			// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
            updateArticleView(mCurrentPosition);
        }
    }
/** 
funkce která vypíše obsah článku do TextView. 
Jako parametr int position je pozice položky, 
na kterou bylo kliknuto v ListView v HeadlinesFragment.java
*/
    public void updateArticleView(int position) {
		// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k 
		// získání id ne jen findViewById() 
		// ALE getActivity().findViewById() 
//Tento kod vracel article == NULL , PROTO bylo nutno odchytit TextView
// v onCreateView()
        //TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
        
// vložení textu článku do TextView z Ipsum.java
		// je to pole stringů, kde position je pozice stringu v poli
		// static String[] Articles = {"","",""};
      if (article != null)
                article.setText(Ipsum.Articles[position]);
		
        mCurrentPosition = position;
    }

    @Override
    public void onSaveInstanceState(Bundle outState) {
        super.onSaveInstanceState(outState);

		// Uložení pozice článku - elementu, či jiných argumentů důležitých
		// pro obnovení stavu v onCreateView() např. při rotaci zařízení
        outState.putInt(ARG_POSITION, mCurrentPosition);
// TIP: zde můžeme vždy při rotaci zařízení podstrčit náhodnou pozici
// článku pomocí
// randomNum = minimum + (int)(Math.random() * maximum);
// a vytvořit tak zábavnou hru, například pro náhodné
// vypsání přísloví, či nějakého fyzikálního zákona atd.
// Stačí pak aby uživatel jen pootočil zařízení od 90° a zpět,
// k vypsání nové položky
    }
}
46

How get versionName package name versionCode minSdkVersion Android example | how-get-versionname-package-name-versioncode-android-example


How get application version, sdk version, package name defined in the AndroidManifest file programmically Android sample.

MainClass.java onCreate()

	public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
			setContentView(R.layout.main);

         // in onCreate
         PackageInfo pinfo = this.getPackageManager().getPackageInfo(getPackageName(), 0);
         String sVersionCode = pinfo.versionCode; // 1
         String sVersionName = pinfo.versionName; // 1.0
         String sPackName = getPackageName(); // cz.okhelp.my_app
         int nSdkVersion = Integer.parseInt(Build.VERSION.SDK); // 7
         int nSdkVers = Build.VERSION.SDK_INT; // 7

       }



AndroidManifes.xml

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<manifest xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android"
      package="cz.okhelp.my_app"
      android:versionCode="1"
      android:versionName="1.0">
    <uses-sdk android:minSdkVersion="7" />

    <application android:icon="@drawable/icon" android:label="@string/app_name">
        <activity android:name=".Add_view_to_tableActivity"
                  android:label="@string/app_name">
            <intent-filter>
                <action android:name="android.intent.action.MAIN" />
                <category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" />
            </intent-filter>
        </activity>

    </application>
</manifest>

176

Samsung Galaxy S2 | samsung-galaxy-s2


Samsung Galaxy S II cena od 10 000 KCZ Kč (únor.2012).
Asi nejlepší smartphone (cena : vlastnosti) telefon s Androidem roku 2011.
Samsung Galaxy S II (GT-I9100) je chytrý telefon běžící na operačním systému Android, který byl představen firmou Samsung 13. února 2011.
Samsung Galaxy S II je (22.února2012) nejpoužívanějším chytrým telefonem u programu Sky Map viz tabulka.

Proč je Samsung Galaxy S2 tak oblíben?
Galaxy S II má 1.2 GHz dual-core "Exynos" procesor, 1 GB RAM, 10,8 cm WVGA AMOLED Super Plus displej a fotoaparát s 8 miliony pixelů i s bleskem a plné vysoké rozlišení 1080p nahrávání videa. Je to jedno z prvních zařízení, které nabízí mobilní high-definition Link (MHL), který umožňuje až 1080p nekomprimovaného obrazového výstupu HDMI. USB On-The-Go (USB OTG) je podporováno.

Vyměnitelná baterie na Galaxy S II vydrží až deset hodin při intenzivním používání, nebo dva dny lehčí provoz. Podle společnosti Samsung, Galaxy S II je schopen poskytovat 9 hodin hovoru v 3G a 18,3 hodin na 2G síti.

Samsung Galaxy S2 photo pic image
samsung galaxy s2
Zdroj obrázku: wikipedia
140

Create Bitmap with Linear Gradient Android example | create-bitmap-with-linear-gradient-android-example



public class ApokusActivity extends Activity {
	
	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
		setContentView(new SampleView(this));
	}

	private static class SampleView extends View {

		// CONSTRUCTOR
		public SampleView(Context context) {
			super(context);
			setFocusable(true);

		}
		@Override
		protected void onDraw(Canvas canvas) {
			Paint paint = new Paint();
			
			canvas.drawColor(Color.GREEN);
            
            Bitmap b = Bitmap.createBitmap(200, 200, Bitmap.Config.ALPHA_8);
             paint.setColor(Color.BLUE);
            
            Shader mShader = new LinearGradient(0, 0, 100, 70, new int[] {
                    Color.RED, Color.GREEN, Color.BLUE },
                    null, Shader.TileMode.MIRROR);  // CLAMP MIRROR REPEAT
            Canvas c = new Canvas(b);
            paint.setShader(mShader);
            //c.drawCircle(60, 60, 30, paint);
            c.drawRect(0, 0, 200, 200, paint);
            canvas.drawBitmap(b, 10,10, paint);
		}

	}
}


linear gradient bitmap android example


Editace Jana Žákovská : 2012-07-15 14:42:42
Počet článků v kategorii: 397
Url:round-number-float-to-int-java-example
Share
Share
Tweet