Get package name Context-getPackageName Android example
AD MOB
If you often copy your Android project to another you have to using function for obtaining varied information about package.
This code show how get package name in Android application as string:
This code show how get package name in Android application as string:
Context context = getContext(); // this.getContext(); getApplicationContext(); etc.
String sPackName = context.getPackageName();
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Switch statement with numbers and array of strings Java example.
Possible:
public class MainClass {
public static void main(String[] arg) {
String[] arrayOfString = { "One", "Two", "Three", "Four" };
int i = 2;
switch (i) {
case 1: {
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
}
case 2: {
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
}
case 3: {
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
}
default: {
System.out.println("Enter a valid value.");
}
} // END of switch
}
}
/*
* Three
*/
Possible:
case 1:
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
// i love this notation
case 1:{
System.out.println(arrayOfString[i]);
}break;
case 1:{
System.out.println(arrayOfString[i]);
break;
}
Log.e println needs a message error.
E/AndroidRuntime(330): FATAL EXCEPTION: main
java.lang.RuntimeException: Unable to start activity ComponentInfo{b.paint/b.paint.MainActivity}: java.lang.NullPointerException: println needs a message
Try this code:
E/AndroidRuntime(330): FATAL EXCEPTION: main
java.lang.RuntimeException: Unable to start activity ComponentInfo{b.paint/b.paint.MainActivity}: java.lang.NullPointerException: println needs a message
Try this code:
// Error
String s = null;
Log.e("bla", s); // !!! error Log.e println needs a message error.
// OK
String s = null;
Log.e("bla", s+""); // OK
String s = "Some text for appending
";
TextView mTitle = (TextView) findViewById(R.id.title_text);
mTitle.setText(R.string.app_name); // insert text from strings.xml
mTitle.append(s); // append string like a variable value
mTitle.append("My string will appended
"); // append string
You can insert this source code into onCreate in your activity file
drawRect(), Paint, setStroke(), setStyle(), Canvas example source code.
@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(new SampleView(this));
}
private static class SampleView extends View {
// CONSTRUCTOR
public SampleView(Context context) {
super(context);
setFocusable(true);
}
@Override
protected void onDraw(Canvas canvas) {
canvas.drawColor(Color.CYAN);
Paint p = new Paint();
// smooths
p.setAntiAlias(true);
p.setColor(Color.RED);
p.setStyle(Paint.Style.STROKE);
p.setStrokeWidth(4.5f);
// opacity
//p.setAlpha(0x80); //
//drawRect (float left, float top, float right, float bottom, Paint paint)
canvas.drawRect(10, 10, 30, 30, p);
}
}
}
5. Fragments Tutorial Ipsum.java – Czech language
Dil 5. Ipsum.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java
V tomto dílu je na řadě Ipsum.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html
Pozorně si jej nastudujte.
Dil 5. Ipsum.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java
V tomto dílu je na řadě Ipsum.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html
Pozorně si jej nastudujte.
package com.example.android.fragments;
/** Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
*/
public class Ipsum {
static String[] Headlines = {
"Article One",
"Article Two"
};
static String[] Articles = {
"Article One
Excepteur pour-over occaecat squid biodiesel umami ... farm-to-table.",
"Article Two
Vinyl williamsburg non ... synth, vegan carles odd future."
};
}
Editace: 2011-09-26 20:47:18
Počet článků v kategorii: 396
Url:get-package-name-context-getpackagename-android-example
AD