Chrome youtube shockwave flash plugin crashes solution
Google Chrome and Shockwave Flash crashes on youtube.com

- open chrome://plugins/ with Google Chrome
- click on Plus button for more details
- find Flash (3 files)
- disable two other Shockwave Flash
- for more see image below


396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Emulator window was out of view and was recentred
Emulator] WARNING: Data partition already in use. Changes will not persist!
Emulator] WARNING: SD Card image already in use: C:\Documents and Settings\user_name\.android\avd\hvga21_up1_7.avd/sdcard.img
Emulator] WARNING: Cache partition already in use. Changes will not persist!
Basic step
Try restart Eclipse if using from menu File->Restart
Other solutions
Solution 1: try restart ADB server
//android.okhelp.cz/how-quickly-restart-adb-exe-adb-server-android-emulator-example/
Solution 2:
//android.okhelp.cz/android-emulator-wont-run-application-started-from-eclipse/
Solution 3:
Try delete:
Try solution 4:
Eclipse menu select Window->Preferences->Android
Windows 32
FROM: C:\Program Files\Android\android-sdk
TO: C:\PROGRA~1\Android\android-sdk
Windows 64
FROM: C:\Program Files (x86)\Android\android-sdk
TO: C:\PROGRA~2\Android\android-sdk
Emulator] WARNING: Data partition already in use. Changes will not persist!
Emulator] WARNING: SD Card image already in use: C:\Documents and Settings\user_name\.android\avd\hvga21_up1_7.avd/sdcard.img
Emulator] WARNING: Cache partition already in use. Changes will not persist!
Basic step
Try restart Eclipse if using from menu File->Restart
Other solutions
Solution 1: try restart ADB server
//android.okhelp.cz/how-quickly-restart-adb-exe-adb-server-android-emulator-example/
Solution 2:
Delete Run Configuration
//android.okhelp.cz/android-emulator-wont-run-application-started-from-eclipse/
Solution 3:
Try delete:
c:\Documents and Settings\user_name\.android\avd\my_avd.avd\cache.img
c:\Documents and Settings\user_name\.android\avd\my_avd.avd\userdata-qemu.img
Try solution 4:
Eclipse menu select Window->Preferences->Android
Windows 32
FROM: C:\Program Files\Android\android-sdk
TO: C:\PROGRA~1\Android\android-sdk
Windows 64
FROM: C:\Program Files (x86)\Android\android-sdk
TO: C:\PROGRA~2\Android\android-sdk
6. Fragments Tutorial Summary – Czech language
Dil 6. shrnutí
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
- FrameLayout: můžeme měnit obsah kontejneru
- fragment s plnou cestou: nelze měnit obsah za jiný fragment
- pozor na šírku kontejnerů:
Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
Pozor na implementaci správné třídy, pokud si vytvoříte novou třídu se seznamem položek,
je třeba přejemnova HeadlinesFragment na NovyNazevTridyKdeMateListView
implements HeadlinesFragment.OnHeadlineSelectedListener
na
implements NovyNazevTridyKdeMateListView.OnHeadlineSelectedListener
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java
Fragment používa onCreateView() místo onCreate()
V 5. dílu jsme probrali uložiště řetězců Ipsum.java
Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
Dil 6. shrnutí
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
- FrameLayout: můžeme měnit obsah kontejneru
- fragment s plnou cestou: nelze měnit obsah za jiný fragment
- pozor na šírku kontejnerů:
android:layout_width="0dp" - musí být 0dp, jinak se např. některý panel nezobrazí, nebo neuvídíte vůbec nic.
android:layout_weight="1" u prvního panelu fragmentu
android:layout_weight="2" u panelu druhého fragmentu
Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
Pozor na implementaci správné třídy, pokud si vytvoříte novou třídu se seznamem položek,
je třeba přejemnova HeadlinesFragment na NovyNazevTridyKdeMateListView
implements HeadlinesFragment.OnHeadlineSelectedListener
na
implements NovyNazevTridyKdeMateListView.OnHeadlineSelectedListener
Fragmenty lze měnit ve FrameLayout kontejneru
// MALÉ OBRAZOVKY
// jen JEDEN-PANEL se zobrazuje - vybrán soubor news_articles.xml v layout složce
// musíme vyměnit fragemnty !!!!
// Vytvoříme fragment a doplníme argumenty - hodnoty, poslané např. z HeadlinesFragment.java
// jedná se nám především o pozici položky, na kterou bylo kliknuto v ListView
// tato pozice bude určující pro výběr obsahu pro ArticleFragment
ArticleFragment newFragment = new ArticleFragment();
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
newFragment.setArguments(args);
FragmentTransaction transaction = getSupportFragmentManager().beginTransaction();
// Zde vyměníme původní fragment HeadlinesFragment novým fragmentem s obsahem článku atd.
// Můžeme vyměnit fragment za jiný, protože id fragment_container v layout/news_articles.xml je tagu FrameLayout
transaction.replace(R.id.fragment_container, newFragment);
// addToBackStack umožní uživateli vrátit se zpět na seznam položek v HeadlinesFragment.java
transaction.addToBackStack(null);
// celou transakci předáme ke schválení :)
transaction.commit();
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
// zajistí zpětné odesílání zprav - zde zachytí kliknutí uživatele na položku
// v ListView - seznamu položek
OnHeadlineSelectedListener mCallback;
// pro odposlouchávání zpráv v ListView a odesílání do MainActivity.java
public interface OnHeadlineSelectedListener {
/**
funkce je volána onArticleSelected z HeadlinesFragment když uživatel
klikne na item v ListView - položku seznamu -
Tělo funkce je v MainActivity!!! Tam proběhnou potřebné úkony.
Například výměna fragmentů atd. */
public void onArticleSelected(int position);
}
/........
// novější verze ListView má více možností
int layout = Build.VERSION.SDK_INT >= Build.VERSION_CODES.HONEYCOMB ?
android.R.layout.simple_list_item_activated_1 : android.R.layout.simple_list_item_1;
/........
// podbarvení vybrané položky v ListView zlepší přehlednost
// u dvou panelového zobrazeni
/** kliknuto na položku ListView */
@Override
public void onListItemClick(ListView l, View v, int position, long id) {
// long id se bude hodit například při obsluze sql.databází
// Upozorní - předá zprávu MainActivity.java, že uživatel
// klikl na položku a odešle i pozici v seznamu
mCallback.onArticleSelected(position);
// getListView().setItemChecked(position, true);
// má zajistit podbarvení
// - zvýraznění vybrané položky,
// ale mi to nefungovalo, tak jsem ještě znovu přidal,
// které je už v onStart() a už to funguje jak má
// Možná nějaká záludnost v mém telefonu :(
getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
getListView().setItemChecked(position, true);
}
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Pokud se bude zobrazovat dual-panel
// (pro tablety, větší obrazovky)
// například je dobré
// když bude zvýrazněna vybraná položka setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
// Toto provádíme v onStart(), kdy máme přístup k listview
if (getFragmentManager().findFragmentById(R.id.article_fragment) != null) {
getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
}
}
V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java
Fragment používa onCreateView() místo onCreate()
@Override
public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container,
Bundle savedInstanceState) {
// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice
// byla uložena pomocí
// public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
if (savedInstanceState != null) {
mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
}
// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat
return inflater.inflate(R.layout.article_view, container, false);
}
// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k
// získání id ne jen findViewById()
// ALE getActivity().findViewById()
TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat,
// protože layout s jednotlivými elementy byl již
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již
// aktivní, použitelná a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace
Bundle args = getArguments();
if (args != null) {
// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
} else if (mCurrentPosition != -1) {
// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
updateArticleView(mCurrentPosition);
}
}
V 5. dílu jsme probrali uložiště řetězců Ipsum.java
Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
Problem in Android application:
Solution: check code for set and get selection
E/AndroidRuntime(416): FATAL EXCEPTION: main
E/AndroidRuntime(416): java.lang.IndexOutOfBoundsException
E/AndroidRuntime(416): at java.util.Arrays$ArrayList.get(Arrays.java:75)
E/AndroidRuntime(416): at android.widget.ArrayAdapter.getItem(ArrayAdapter.java:298)
E/AndroidRuntime(416): at android.widget.ArrayAdapter.createViewFromResource(ArrayAdapter.java:351)
E/AndroidRuntime(416): at android.widget.ArrayAdapter.getView(ArrayAdapter.java:323)
E/AndroidRuntime(416): at android.widget.Spinner.makeAndAddView(Spinner.java:192)
E/AndroidRuntime(416): at android.widget.Spinner.layout(Spinner.java:151)
E/AndroidRuntime(416): at android.widget.Spinner.onLayout(Spinner.java:115)
Solution: check code for set and get selection
// Spinner _spin1 contain only 49 items
// you can set max 48 ( range 0 - 48)
// 50 is IndexOutOfBoundsException
_spin1.setSelection(50);
HTC Evo 4G cena od 6 500 KCZ Kč (únor.2012)
HTC Evo 4G je chytrý telefon běžící na operačním systému Android.
HTC Evo 4G je (22.února2012) třetím nejpoužívanějším chytrým telefonem u programu Sky Map viz tabulka.
EVO je osazen čipsetem Qualcomm QSD8650, který obsahuje Snapdragon Scorpion mikroprocesor taktovaný na 1 GHz a integrovaný grafický čip Adreno 200.
Dále je vybaven 512 MB paměti eDRAM která umožňuje plynulejší běh s Android OS.
EVO má na zadní straně svítilnu, 8 megapixelový fotoaparát schopný nahrávání videa v rozlišení 720p při 30 snímcích za sekundu a duální blesk. EVO má 1,3 megapixelový fotoaparát i na přední straně zařízení, určený pro použití při videohovorech a pro vytvoření portrétních snímků.
Jako mnoho jiných mobilních zařízení s Androidem je i HTC EVO 4G vybaven slotem microSD kromě vestavěné paměti, který umožňuje uživateli rozšíření kapacity paměti. Přístroj podporuje paměťové karty microSD o velikosti až 32 GB. Android verze 2.2 + (Froyo) je k dispozici jako volně šiřitelný OS a může být stažen na SD kartu.
HTC Evo 4G photo pic image
Zdroj obrázku: wikipedia
HTC Evo 4G je chytrý telefon běžící na operačním systému Android.
HTC Evo 4G je (22.února2012) třetím nejpoužívanějším chytrým telefonem u programu Sky Map viz tabulka.
EVO je osazen čipsetem Qualcomm QSD8650, který obsahuje Snapdragon Scorpion mikroprocesor taktovaný na 1 GHz a integrovaný grafický čip Adreno 200.
Dále je vybaven 512 MB paměti eDRAM která umožňuje plynulejší běh s Android OS.
EVO má na zadní straně svítilnu, 8 megapixelový fotoaparát schopný nahrávání videa v rozlišení 720p při 30 snímcích za sekundu a duální blesk. EVO má 1,3 megapixelový fotoaparát i na přední straně zařízení, určený pro použití při videohovorech a pro vytvoření portrétních snímků.
Jako mnoho jiných mobilních zařízení s Androidem je i HTC EVO 4G vybaven slotem microSD kromě vestavěné paměti, který umožňuje uživateli rozšíření kapacity paměti. Přístroj podporuje paměťové karty microSD o velikosti až 32 GB. Android verze 2.2 + (Froyo) je k dispozici jako volně šiřitelný OS a může být stažen na SD kartu.
HTC Evo 4G photo pic image

Zdroj obrázku: wikipedia
HorizontalScrollView ScrollView LinearLayout horizontal vertical Android xml basic example and image.
[caption id="attachment_889" align="alignleft" width="200" caption="horizontal scrollview horizontalscrollview android"]
[/caption]
Other sample
[caption id="attachment_889" align="alignleft" width="200" caption="horizontal scrollview horizontalscrollview android"]

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<LinearLayout android:id="@+id/LinearLayout01"
android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent"
xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android">
// horizontal and vertical Scrollview
<ScrollView android:id="@+id/ScrollView01"
android:layout_height="135px" android:layout_width="wrap_content"
android:scrollbars="horizontal|vertical">
// HorizontalScrollview
<HorizontalScrollView android:id="@+id/HorizontalScrollView01"
android:layout_height="fill_parent" android:layout_width="wrap_content">
<LinearLayout android:id="@+id/LinearLayout02"
android:layout_width="wrap_content" android:orientation="vertical"
android:layout_height="fill_parent">
<LinearLayout android:orientation="horizontal"
android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent"
android:layout_weight="1">
<TextView android:text="red" android:gravity="center_horizontal"
android:background="#aa0000" android:layout_width="200px"
android:layout_height="fill_parent" android:layout_weight="1" />
<TextView android:text="green" android:gravity="center_horizontal"
android:background="#00aa00" android:layout_width="200px"
android:layout_height="fill_parent" android:layout_weight="1" />
<TextView android:text="blue" android:gravity="center_horizontal"
android:background="#0000aa" android:layout_width="200px"
android:layout_height="fill_parent" android:layout_weight="1" />
<TextView android:text="yellow" android:gravity="center_horizontal"
android:background="#aaaa00" android:layout_width="200px"
android:layout_height="fill_parent" android:layout_weight="1" />
</LinearLayout>
<LinearLayout android:orientation="vertical"
android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="fill_parent"
android:layout_weight="1">
<TextView android:text="row one" android:textSize="15pt"
android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="wrap_content"
android:layout_weight="1" />
<TextView android:text="row two" android:textSize="15pt"
android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="wrap_content"
android:layout_weight="1" />
<TextView android:text="row three" android:textSize="15pt"
android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="wrap_content"
android:layout_weight="1" />
<TextView android:text="row four" android:textSize="15pt"
android:layout_width="fill_parent" android:layout_height="wrap_content"
android:layout_weight="1" />
</LinearLayout>
</LinearLayout>
</HorizontalScrollView>
</ScrollView>
</LinearLayout>
Other sample
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<LinearLayout xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android"
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="fill_parent"
android:id="@+id/layout"
android:orientation="vertical" >
<HorizontalScrollView
android:id="@+id/horizontalScrollView1"
android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content" >
<LinearLayout
android:id="@+id/linearLayout1"
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="fill_parent"
android:orientation="horizontal" >
<TextView
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="wrap_content"
android:text="Hello world! First TextView" />
<TextView
android:id="@+id/textView1"
android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content"
android:text="Large Text"
android:textAppearance="?android:attr/textAppearanceLarge" />
<TextView
android:id="@+id/textView2"
android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content"
android:text="Medium Text"
android:textAppearance="?android:attr/textAppearanceMedium" />
</LinearLayout>
</HorizontalScrollView>
</LinearLayout>
Editace: 2013-12-09 10:19:14
Počet článků v kategorii: 396
Url:chrome-shockwave-flash-plugin-crashes