onSensorChanged Android example
AD MOB
Sensor, getSystemService(), getSensorList(), getDefaultDisplay(), WindowManager,
Surface.ROTATION_0, onAccuracyChanged() Android sample.
Surface.ROTATION_0, onAccuracyChanged() Android sample.
public class _MotionActivity extends Activity implements SensorEventListener {
private float mSensorX;
private float mSensorY;
private Display mDisplay;
private SensorManager sm;
private PowerManager mPowerManager;
private WindowManager mWindowManager;
TextView textview;
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
// Get an instance of the SensorManager
sm = (SensorManager) getSystemService(SENSOR_SERVICE);
if(sm.getSensorList(Sensor.TYPE_ACCELEROMETER).size()!=0){
Sensor s = sm.getSensorList(Sensor.TYPE_ACCELEROMETER).get(0);
sm.registerListener(this,s, SensorManager.SENSOR_DELAY_NORMAL);
}
// Get an instance of the PowerManager
mPowerManager = (PowerManager) getSystemService(POWER_SERVICE);
// Get an instance of the WindowManager
mWindowManager = (WindowManager) getSystemService(WINDOW_SERVICE);
mDisplay = mWindowManager.getDefaultDisplay();
setContentView(R.layout.main);
textview = (TextView)findViewById(R.id.textView1);
}
@Override
public void onSensorChanged(SensorEvent event) {
if (event.sensor.getType() != Sensor.TYPE_ACCELEROMETER)
return;
switch (mDisplay.getRotation()) {
case Surface.ROTATION_0:
mSensorX = event.values[0];
mSensorY = event.values[1];
textview.setText(String.valueOf( mSensorX));
break;
case Surface.ROTATION_90:
mSensorX = -event.values[1];
mSensorY = event.values[0];
textview.setText(String.valueOf( mSensorX));
break;
case Surface.ROTATION_180:
mSensorX = -event.values[0];
mSensorY = -event.values[1];
textview.setText(String.valueOf( mSensorX));
break;
case Surface.ROTATION_270:
mSensorX = event.values[1];
mSensorY = -event.values[0];
textview.setText(String.valueOf( mSensorX));
break;
}
}
@Override
public void onAccuracyChanged(Sensor sensor, int accuracy) {
// TODO Auto-generated method stub
}
@Override
protected void onResume() {
super.onResume();
if(sm.getSensorList(Sensor.TYPE_ACCELEROMETER).size()!=0){
Sensor s = sm.getSensorList(Sensor.TYPE_ACCELEROMETER).get(0);
sm.registerListener(this,s, SensorManager.SENSOR_DELAY_NORMAL);
}
}
@Override
protected void onPause() {
sm.unregisterListener(this);
super.onStop();
}
}
397LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Issue: Cropped superscript index between tags sup /sup is not correctly visible in TextView or View as Button.

String s = "10<sup>12 </sup>";
textView.setText(Html.fromHtml(s)); // 12 will cropped
// solution:
s = "10<sup>12 </sup>\t "; // add behind ending of sup tag the tabulator \t,
// but not char \t but only press to TAB key!!! in source code
textView.setText(Html.fromHtml(s)); // 12 is visible correctly

6. Fragments Tutorial Summary – Czech language
Dil 6. shrnutí
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
- FrameLayout: můžeme měnit obsah kontejneru
- fragment s plnou cestou: nelze měnit obsah za jiný fragment
- pozor na šírku kontejnerů:
Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
Pozor na implementaci správné třídy, pokud si vytvoříte novou třídu se seznamem položek,
je třeba přejemnova HeadlinesFragment na NovyNazevTridyKdeMateListView
implements HeadlinesFragment.OnHeadlineSelectedListener
na
implements NovyNazevTridyKdeMateListView.OnHeadlineSelectedListener
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java
Fragment používa onCreateView() místo onCreate()
V 5. dílu jsme probrali uložiště řetězců Ipsum.java
Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
Dil 6. shrnutí
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
- FrameLayout: můžeme měnit obsah kontejneru
- fragment s plnou cestou: nelze měnit obsah za jiný fragment
- pozor na šírku kontejnerů:
android:layout_width="0dp" - musí být 0dp, jinak se např. některý panel nezobrazí, nebo neuvídíte vůbec nic.
android:layout_weight="1" u prvního panelu fragmentu
android:layout_weight="2" u panelu druhého fragmentu
Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
Pozor na implementaci správné třídy, pokud si vytvoříte novou třídu se seznamem položek,
je třeba přejemnova HeadlinesFragment na NovyNazevTridyKdeMateListView
implements HeadlinesFragment.OnHeadlineSelectedListener
na
implements NovyNazevTridyKdeMateListView.OnHeadlineSelectedListener
Fragmenty lze měnit ve FrameLayout kontejneru
// MALÉ OBRAZOVKY
// jen JEDEN-PANEL se zobrazuje - vybrán soubor news_articles.xml v layout složce
// musíme vyměnit fragemnty !!!!
// Vytvoříme fragment a doplníme argumenty - hodnoty, poslané např. z HeadlinesFragment.java
// jedná se nám především o pozici položky, na kterou bylo kliknuto v ListView
// tato pozice bude určující pro výběr obsahu pro ArticleFragment
ArticleFragment newFragment = new ArticleFragment();
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
newFragment.setArguments(args);
FragmentTransaction transaction = getSupportFragmentManager().beginTransaction();
// Zde vyměníme původní fragment HeadlinesFragment novým fragmentem s obsahem článku atd.
// Můžeme vyměnit fragment za jiný, protože id fragment_container v layout/news_articles.xml je tagu FrameLayout
transaction.replace(R.id.fragment_container, newFragment);
// addToBackStack umožní uživateli vrátit se zpět na seznam položek v HeadlinesFragment.java
transaction.addToBackStack(null);
// celou transakci předáme ke schválení :)
transaction.commit();
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
// zajistí zpětné odesílání zprav - zde zachytí kliknutí uživatele na položku
// v ListView - seznamu položek
OnHeadlineSelectedListener mCallback;
// pro odposlouchávání zpráv v ListView a odesílání do MainActivity.java
public interface OnHeadlineSelectedListener {
/**
funkce je volána onArticleSelected z HeadlinesFragment když uživatel
klikne na item v ListView - položku seznamu -
Tělo funkce je v MainActivity!!! Tam proběhnou potřebné úkony.
Například výměna fragmentů atd. */
public void onArticleSelected(int position);
}
/........
// novější verze ListView má více možností
int layout = Build.VERSION.SDK_INT >= Build.VERSION_CODES.HONEYCOMB ?
android.R.layout.simple_list_item_activated_1 : android.R.layout.simple_list_item_1;
/........
// podbarvení vybrané položky v ListView zlepší přehlednost
// u dvou panelového zobrazeni
/** kliknuto na položku ListView */
@Override
public void onListItemClick(ListView l, View v, int position, long id) {
// long id se bude hodit například při obsluze sql.databází
// Upozorní - předá zprávu MainActivity.java, že uživatel
// klikl na položku a odešle i pozici v seznamu
mCallback.onArticleSelected(position);
// getListView().setItemChecked(position, true);
// má zajistit podbarvení
// - zvýraznění vybrané položky,
// ale mi to nefungovalo, tak jsem ještě znovu přidal,
// které je už v onStart() a už to funguje jak má
// Možná nějaká záludnost v mém telefonu :(
getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
getListView().setItemChecked(position, true);
}
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Pokud se bude zobrazovat dual-panel
// (pro tablety, větší obrazovky)
// například je dobré
// když bude zvýrazněna vybraná položka setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
// Toto provádíme v onStart(), kdy máme přístup k listview
if (getFragmentManager().findFragmentById(R.id.article_fragment) != null) {
getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
}
}
V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java
Fragment používa onCreateView() místo onCreate()
@Override
public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container,
Bundle savedInstanceState) {
// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice
// byla uložena pomocí
// public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
if (savedInstanceState != null) {
mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
}
// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat
return inflater.inflate(R.layout.article_view, container, false);
}
// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k
// získání id ne jen findViewById()
// ALE getActivity().findViewById()
TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat,
// protože layout s jednotlivými elementy byl již
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již
// aktivní, použitelná a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace
Bundle args = getArguments();
if (args != null) {
// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
} else if (mCurrentPosition != -1) {
// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
updateArticleView(mCurrentPosition);
}
}
V 5. dílu jsme probrali uložiště řetězců Ipsum.java
Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
Dialog Yes No sample code
AlertDialog.Builder builder = new AlertDialog.Builder(this);
builder.setMessage("Are you sure you want to exit application?")
.setCancelable(false)
.setPositiveButton("Yes", new DialogInterface.OnClickListener() {
public void onClick(DialogInterface dialog, int id) {
MyActivity.this.finish(); //Close this Activity for example: MyActivity.java
}
})
.setNegativeButton("No", new DialogInterface.OnClickListener() {
public void onClick(DialogInterface dialog, int id) {
// some code if you want
dialog.cancel();
}
});
AlertDialog alert = builder.create();
alert.show();
Map TreeMap sorted by value Java Android example.
MainClass.java
MainClass.java
import java.util.Comparator;
import java.util.Map;
import java.util.Map.Entry;
import java.util.SortedSet;
import java.util.TreeMap;
import java.util.TreeSet;
public class MainClass {
public static void main(String[] arg) {
// english;germany dictionary
String[] arrayOfString = { "one;eine", "two;zwei", "three;drei",
"four;vier" };
Map<String, String> map = new TreeMap<String, String>();
for (String s : arrayOfString) {
String[] array = s.split(";");
String sKey = "", sValue = "";
if (array.length > 1) {
sKey = array[0];
sValue = array[1];
map.put(sKey, sValue);
}
}
for (Entry<String, String> entry: mapSortedByValues(map)) {
System.out.println(entry.getKey() + " = " + entry.getValue());
}
}
static <K, V extends Comparable<? super V>> SortedSet<Map.Entry<K, V>> mapSortedByValues(
Map<K, V> map) {
SortedSet<Map.Entry<K, V>> sortedSetOfEntries = new TreeSet<Map.Entry<K, V>>(
new Comparator<Map.Entry<K, V>>() {
@Override
public int compare(Map.Entry<K, V> entry_1, Map.Entry<K, V> entry_2) {
int res = entry_1.getValue().compareTo(entry_2.getValue());
return res != 0 ? res : 1;
// return entry_1.getValue().compareTo(entry_2.getValue());
}
});
sortedSetOfEntries.addAll(map.entrySet());
return sortedSetOfEntries;
}
}
/*
three = drei
one = eine
four = vier
two = zwei
*/
How to resize an image in ImageView Android source code.
Resize imageview layout and image will resize too:
Resize imageview layout and image will resize too:
public void resizeImageView(int width, int height) {
final ImageView picture1 = (ImageView)findViewById(R.id.imageView1);
LinearLayout.LayoutParams layoutParams = new LinearLayout.LayoutParams(width, height);
picture1.setLayoutParams(layoutParams);
}
Editace: 2011-11-07 14:05:30
Počet článků v kategorii: 397
Url:onsensorchanged-android-example
AD