Expected resource of type raw drawable
AD MOB
Try insert + before R.drawable.xxxx
// error
InputStream is = context.getResources().openRawResource(R.drawable.app_sample_code);
// ok
InputStream is = context.getResources().openRawResource(+R.drawable.app_sample_code);
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
How get Android SDK location - PATH on PC from Eclipse tutorial.
- Open dialog from menu Window -> AVD and SDK manager
- In dialog select Available packages
- On top of dialog will displayed similar path: SKD Location: C:\PROGRA~1\Android\android-sdk-windows\
Generate random number Android Java example source code.
Random rand = new Random();
int i = rand.nextInt() % 256; // range -255 +255
System.out.print(i + "
"); // -184
i = Math.abs(rand.nextInt() % 12); // range 0 +11
System.out.print(i); // 7
// Math.random() start with 0. e.g. 0.35981234
int nRan = (int) (Math.random()*10); // 0 - 10
// nextDouble(), nextFloat(), nextInt(), nextLong() returns 0 - 10
import java.util.Random;´
Random r = new Random();
int nRan = r.nextInt(); // 0 - 10
double dRan = r.nextDouble() * 10; // e.g. 7.496285271597397
nextDouble – return 0 - 1
nextFloat – same as double
nextInt – -2147483648 +2147483647
nextLong – -922337203685775808 +9223372036854775807
nextGaussian – 0.0 aberation 1.0.
Try this solutions:
1.) Save xml file
2.) Close tab with xml file
3.) Reopen xml file
1.) Open from menu Window->Android SDK Manager
2.) Select available updates (Tools, SDK etc.)
3.) Install updates
1.) Open from menu Help->Check for Updates
2.) Install available plugins what You need
3.) Restart Eclipse
1.) Save xml file
2.) Close tab with xml file
3.) Reopen xml file
1.) Open from menu Window->Android SDK Manager
2.) Select available updates (Tools, SDK etc.)
3.) Install updates
1.) Open from menu Help->Check for Updates
2.) Install available plugins what You need
3.) Restart Eclipse
Co je to AMOLED displej?
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).
AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.
V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.
Video AMOLED display Samsung Omnia II
**VIDEO YOUTUBE
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).
AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.
V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.
Video AMOLED display Samsung Omnia II
**VIDEO YOUTUBE
// start_dark.png is stored in path /package_name/res/drawable/start_dark.png
Drawable dw = getApplicationContext().getResources().getDrawable(R.drawable.start_dark);
Button hButtonStart = (Button)findViewById(R.id.buttonStart);
hButtonStart.setCompoundDrawablesWithIntrinsicBounds(dw, null, null, null);
Editace: 2017-04-15 09:49:26
Počet článků v kategorii: 396
Url:expected-resource-of-type-raw-drawable
AD