HTC Evo 4G
HTC Evo 4G cena od 6 500 KCZ Kč (únor.2012)
HTC Evo 4G je chytrý telefon běžící na operačním systému Android.
HTC Evo 4G je (22.února2012) třetím nejpoužívanějším chytrým telefonem u programu Sky Map viz tabulka.
EVO je osazen čipsetem Qualcomm QSD8650, který obsahuje Snapdragon Scorpion mikroprocesor taktovaný na 1 GHz a integrovaný grafický čip Adreno 200.
Dále je vybaven 512 MB paměti eDRAM která umožňuje plynulejší běh s Android OS.
EVO má na zadní straně svítilnu, 8 megapixelový fotoaparát schopný nahrávání videa v rozlišení 720p při 30 snímcích za sekundu a duální blesk. EVO má 1,3 megapixelový fotoaparát i na přední straně zařízení, určený pro použití při videohovorech a pro vytvoření portrétních snímků.
Jako mnoho jiných mobilních zařízení s Androidem je i HTC EVO 4G vybaven slotem microSD kromě vestavěné paměti, který umožňuje uživateli rozšíření kapacity paměti. Přístroj podporuje paměťové karty microSD o velikosti až 32 GB. Android verze 2.2 + (Froyo) je k dispozici jako volně šiřitelný OS a může být stažen na SD kartu.
HTC Evo 4G photo pic image
Zdroj obrázku: wikipedia
HTC Evo 4G je chytrý telefon běžící na operačním systému Android.
HTC Evo 4G je (22.února2012) třetím nejpoužívanějším chytrým telefonem u programu Sky Map viz tabulka.
EVO je osazen čipsetem Qualcomm QSD8650, který obsahuje Snapdragon Scorpion mikroprocesor taktovaný na 1 GHz a integrovaný grafický čip Adreno 200.
Dále je vybaven 512 MB paměti eDRAM která umožňuje plynulejší běh s Android OS.
EVO má na zadní straně svítilnu, 8 megapixelový fotoaparát schopný nahrávání videa v rozlišení 720p při 30 snímcích za sekundu a duální blesk. EVO má 1,3 megapixelový fotoaparát i na přední straně zařízení, určený pro použití při videohovorech a pro vytvoření portrétních snímků.
Jako mnoho jiných mobilních zařízení s Androidem je i HTC EVO 4G vybaven slotem microSD kromě vestavěné paměti, který umožňuje uživateli rozšíření kapacity paměti. Přístroj podporuje paměťové karty microSD o velikosti až 32 GB. Android verze 2.2 + (Froyo) je k dispozici jako volně šiřitelný OS a může být stažen na SD kartu.
HTC Evo 4G photo pic image

Zdroj obrázku: wikipedia
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Difference between "@+id/” and "@id/” in Android
android:id="@+id/xxx" unique identifier of view
@id/ a reference to the unique identifier
android:id="@+id/xxx" unique identifier of view
@id/ a reference to the unique identifier
<TextView
android:id="@+id/first_element_id"
.........
/>
<TextView
android:id="@+id/second_element_id"
android:layout_below="@id/first_element_id"
..........
/>
public class MainClass extends Activity {
ActivityManager activityManager;
MemoryInfo memoryInfo;
final String TAG = "MemInfo";
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.main);
activityManager = (ActivityManager) getSystemService(ACTIVITY_SERVICE);
memoryInfo = new ActivityManager.MemoryInfo();
activityManager.getMemoryInfo(memoryInfo);
Log.i(TAG, " memoryInfo.availMem " + memoryInfo.availMem);
Log.i(TAG, " memoryInfo.lowMemory " + memoryInfo.lowMemory);
Log.i(TAG, " memoryInfo.threshold " + memoryInfo.threshold);
Toast.makeText(getApplicationContext(), String.valueOf( memoryInfo.availMem), Toast.LENGTH_LONG)
.show();
} // end onCreate
}
The method onClick(DialogInterface, int) of type new DialogInterface.OnClickListener(){} must override a superclass method.
Try this:
Right click on project
Select Properties
In open dialogue select Java compiler
Set Enable project specific settings
Set Compiler compliance level to 1.6
Try this:
Right click on project
Select Properties
In open dialogue select Java compiler
Set Enable project specific settings
Set Compiler compliance level to 1.6


The source attachment does not contain the source for the file TextWatcher.class.
You can change the source attachment by clicking Change Attached Source below:
You have to add JDK src.zip path to dialog as on image below.
[caption id="attachment_1091" align="alignleft" width="282" caption="class file editor source not found Eclipse warning"]
[/caption]
Or go to Project > Properties > Java Build Path > Libraries
Expand JRE System Library. Expand rt.jar.
Select Source attachment and double click or Edit.
Type path the source code file (External File…) and press OK.
[caption id="attachment_1094" align="alignleft" width="300" caption="Java project build path"]
[/caption]
[caption id="attachment_1105" align="alignleft" width="300" caption="Java JRE deifiniton path in Eclipse"]
[/caption]
Now if mouse move about keywords String or F3 on keywords and press button in yellow field will opened String.class
You can change the source attachment by clicking Change Attached Source below:
You have to add JDK src.zip path to dialog as on image below.
[caption id="attachment_1091" align="alignleft" width="282" caption="class file editor source not found Eclipse warning"]

Or go to Project > Properties > Java Build Path > Libraries
Expand JRE System Library. Expand rt.jar.
Select Source attachment and double click or Edit.
Type path the source code file (External File…) and press OK.
[caption id="attachment_1094" align="alignleft" width="300" caption="Java project build path"]

Or type path in Java JRE definition
[caption id="attachment_1105" align="alignleft" width="300" caption="Java JRE deifiniton path in Eclipse"]

How open String.class or others keywords definition with Eclipse.
Now if mouse move about keywords String or F3 on keywords and press button in yellow field will opened String.class


6. Fragments Tutorial Summary – Czech language
Dil 6. shrnutí
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
- FrameLayout: můžeme měnit obsah kontejneru
- fragment s plnou cestou: nelze měnit obsah za jiný fragment
- pozor na šírku kontejnerů:
Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
Pozor na implementaci správné třídy, pokud si vytvoříte novou třídu se seznamem položek,
je třeba přejemnova HeadlinesFragment na NovyNazevTridyKdeMateListView
implements HeadlinesFragment.OnHeadlineSelectedListener
na
implements NovyNazevTridyKdeMateListView.OnHeadlineSelectedListener
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java
Fragment používa onCreateView() místo onCreate()
V 5. dílu jsme probrali uložiště řetězců Ipsum.java
Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
Dil 6. shrnutí
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
- FrameLayout: můžeme měnit obsah kontejneru
- fragment s plnou cestou: nelze měnit obsah za jiný fragment
- pozor na šírku kontejnerů:
android:layout_width="0dp" - musí být 0dp, jinak se např. některý panel nezobrazí, nebo neuvídíte vůbec nic.
android:layout_weight="1" u prvního panelu fragmentu
android:layout_weight="2" u panelu druhého fragmentu
Složku layout-large lze přejmenovat na swXXXdp např. sw600dp a pak si zařízení bere automaticky resource z této složky, pokud nejmenší rozměr obrazovky je roven, či větší 600dp.
To lze využít k oklamání zařízení při testování. Pokud máte jen malý telefon a chcete na něm zkoušet dva panely, tak složku přejmenujte, po dobu testování, např. na sw300dp a pak i malé zařízení zobrazí oba panely. Po ukončení testování je třeba zase složku přejmenovat na původní nejmenší přípustnou šířku zařízení (w600dp), nebo nejmenší rozměr jedné ze stran obrazovky (sw600dp).
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
Pozor na implementaci správné třídy, pokud si vytvoříte novou třídu se seznamem položek,
je třeba přejemnova HeadlinesFragment na NovyNazevTridyKdeMateListView
implements HeadlinesFragment.OnHeadlineSelectedListener
na
implements NovyNazevTridyKdeMateListView.OnHeadlineSelectedListener
Fragmenty lze měnit ve FrameLayout kontejneru
// MALÉ OBRAZOVKY
// jen JEDEN-PANEL se zobrazuje - vybrán soubor news_articles.xml v layout složce
// musíme vyměnit fragemnty !!!!
// Vytvoříme fragment a doplníme argumenty - hodnoty, poslané např. z HeadlinesFragment.java
// jedná se nám především o pozici položky, na kterou bylo kliknuto v ListView
// tato pozice bude určující pro výběr obsahu pro ArticleFragment
ArticleFragment newFragment = new ArticleFragment();
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
newFragment.setArguments(args);
FragmentTransaction transaction = getSupportFragmentManager().beginTransaction();
// Zde vyměníme původní fragment HeadlinesFragment novým fragmentem s obsahem článku atd.
// Můžeme vyměnit fragment za jiný, protože id fragment_container v layout/news_articles.xml je tagu FrameLayout
transaction.replace(R.id.fragment_container, newFragment);
// addToBackStack umožní uživateli vrátit se zpět na seznam položek v HeadlinesFragment.java
transaction.addToBackStack(null);
// celou transakci předáme ke schválení :)
transaction.commit();
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java
// zajistí zpětné odesílání zprav - zde zachytí kliknutí uživatele na položku
// v ListView - seznamu položek
OnHeadlineSelectedListener mCallback;
// pro odposlouchávání zpráv v ListView a odesílání do MainActivity.java
public interface OnHeadlineSelectedListener {
/**
funkce je volána onArticleSelected z HeadlinesFragment když uživatel
klikne na item v ListView - položku seznamu -
Tělo funkce je v MainActivity!!! Tam proběhnou potřebné úkony.
Například výměna fragmentů atd. */
public void onArticleSelected(int position);
}
/........
// novější verze ListView má více možností
int layout = Build.VERSION.SDK_INT >= Build.VERSION_CODES.HONEYCOMB ?
android.R.layout.simple_list_item_activated_1 : android.R.layout.simple_list_item_1;
/........
// podbarvení vybrané položky v ListView zlepší přehlednost
// u dvou panelového zobrazeni
/** kliknuto na položku ListView */
@Override
public void onListItemClick(ListView l, View v, int position, long id) {
// long id se bude hodit například při obsluze sql.databází
// Upozorní - předá zprávu MainActivity.java, že uživatel
// klikl na položku a odešle i pozici v seznamu
mCallback.onArticleSelected(position);
// getListView().setItemChecked(position, true);
// má zajistit podbarvení
// - zvýraznění vybrané položky,
// ale mi to nefungovalo, tak jsem ještě znovu přidal,
// které je už v onStart() a už to funguje jak má
// Možná nějaká záludnost v mém telefonu :(
getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
getListView().setItemChecked(position, true);
}
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Pokud se bude zobrazovat dual-panel
// (pro tablety, větší obrazovky)
// například je dobré
// když bude zvýrazněna vybraná položka setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
// Toto provádíme v onStart(), kdy máme přístup k listview
if (getFragmentManager().findFragmentById(R.id.article_fragment) != null) {
getListView().setChoiceMode(ListView.CHOICE_MODE_SINGLE);
}
}
V 4. dílu jsme se podívali na ArticleFragment.java
Fragment používa onCreateView() místo onCreate()
@Override
public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container,
Bundle savedInstanceState) {
// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice
// byla uložena pomocí
// public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
if (savedInstanceState != null) {
mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
}
// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat
return inflater.inflate(R.layout.article_view, container, false);
}
// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k
// získání id ne jen findViewById()
// ALE getActivity().findViewById()
TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
@Override
public void onStart() {
super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat,
// protože layout s jednotlivými elementy byl již
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již
// aktivní, použitelná a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace
Bundle args = getArguments();
if (args != null) {
// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
} else if (mCurrentPosition != -1) {
// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
updateArticleView(mCurrentPosition);
}
}
V 5. dílu jsme probrali uložiště řetězců Ipsum.java
Ipsum je veřejná třída, která obsahuje
dvě pole řetězců - stringů.
Pole Headlines slouží jako uložiště pro názvy, které
budou načteny do ListView - seznamu v HeadlinesFragment.java
Pole Articles je v našem případě zásobárnou článků, které
budou načteny dle pozice položky ListView předané z HeadlinesFragment
zoětbě do MainActivity a
odtud do ArticleFragment.java, jako parametr metody
articleFrag.updateArticleView(position);
nebo jako argument Bundle
Bundle args = new Bundle();
args.putInt(ArticleFragment.ARG_POSITION, position);
Stringy - ukládat do souboru java je ošemetné (problémy s kódováním, vyhledávání výrazů atd.)
U většího množství článků pak nepřehledné.
Navíc, uživatel nemůže tento text editovat.
K ukládaní většího množství dat, k jejich vyhledávání
a editaci je lépe používat databáze.
Editace: 2012-02-22 12:19:34
Počet článků v kategorii: 396
Url:htc-evo-4g