Start Activity from list - launches other activities from list
Activities launcher
public class MainActivity extends ListActivity {
private class Sample {
private CharSequence title;
private Class<? extends Activity> activityClass;
public Sample(int titleResId, Class<? extends Activity> activityClass) {
this.activityClass = activityClass;
this.title = getResources().getString(titleResId);
}
@Override
public String toString() {
return title.toString();
}
}
private static Sample[] mSamples;
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.activity_main);
// Instantiate the list of samples.
mSamples = new Sample[]{
new Sample(R.string.title_first_app, FirstActivity.class),
new Sample(R.string.title_second_app, SecondActivity.class),
new Sample(R.string.title_third_app, ThirdActivity.class),
};
setListAdapter(new ArrayAdapter<Sample>(this,
android.R.layout.simple_list_item_1,
android.R.id.text1,
mSamples));
}
@Override
protected void onListItemClick(ListView listView, View view, int position, long id) {
// Launch the sample associated with this list position.
startActivity(new Intent(MainActivity.this, mSamples[position].activityClass));
}
}
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
private SensorManager mSensorManager;
private PowerManager mPowerManager;
private WindowManager mWindowManager;
private Display mDisplay;
// onCreate
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
// Get an instance of the SensorManager
mSensorManager = (SensorManager) getSystemService(SENSOR_SERVICE);
// Get an instance of the PowerManager
mPowerManager = (PowerManager) getSystemService(POWER_SERVICE);
// Get an instance of the WindowManager
mWindowManager = (WindowManager) getSystemService(WINDOW_SERVICE);
mDisplay = mWindowManager.getDefaultDisplay();
setContentView(R.layout.main); // main.xml or your xml file name
}
Change table row background color if user click on row Android example code.
MainActivity.java
main.xml
strings.xml
MainActivity.java
public class MainActivity extends Activity {
Boolean bColorYellow = true;
TextView hTextView;
TableRow hTableRow;
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.main);
hTextView = (TextView)findViewById(R.id.idTextView);
hTableRow = (TableRow)findViewById(R.id.idTableRow1);
} // end onCreate
public void myTableRowClickHandler(View view) {
switch (view.getId()) {
case R.id.idTableRow1:{
if(bColorYellow){
hTableRow.setBackgroundColor(Color.GREEN);
bColorYellow = false;
}
else{
hTableRow.setBackgroundColor(Color.YELLOW);
bColorYellow = true;
}
}
break;
}
}
}
main.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<LinearLayout xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android"
android:orientation="vertical"
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="fill_parent"
>
<TableLayout android:layout_height="wrap_content" android:layout_width="fill_parent" android:id="@+id/tableLayout1">
<TableRow android:id="@+id/idTableRow1"
android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content"
android:background="#5655AA"
android:onClick="@string/myTableRowClick"
android:focusable="true">
<TextView
android:id="@+id/idTextView"
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="wrap_content"
android:text="@string/hello"
/>
</TableRow>
</TableLayout>
</LinearLayout>
strings.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<resources>
<string name="hello">Hello World!</string>
<string name="app_name">TableRow</string>
<string name="myTableRowClick">myTableRowClickHandler</string>
</resources>
Co je to AMOLED displej?
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).
AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.
V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.
Video AMOLED display Samsung Omnia II
**VIDEO YOUTUBE
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).
AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.
V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.
Video AMOLED display Samsung Omnia II
**VIDEO YOUTUBE
Converting to string: TypedValue{t=0x10/d=0xe a=-1}
- 14
// error
- "18"
// ok
Goto in for cycle Java example source code.
MainClass.java
MainClass.java
public class MainClass {
public static void main(String[] arg) {
String[] arrayOfString = {"nothing", "Hello", "people"
, "bye-bye", "hello", "world!", "end" };
OuterLoop: for (int i = 0;i<6; i++) {
for (int j = 0; j < arrayOfString.length; j++) {
if (arrayOfString[j].equals("world!")) {
continue OuterLoop; // as goto from Csharp, or C/C++
}
System.out.println(arrayOfString[j]);
System.out.println(i);
if (i == 1) {
System.out.println("break");
break OuterLoop;
}
}
}
}
}
/*
nothing
0
Hello
0
people
0
bye-bye
0
hello
0
nothing
1
break
*/
Editace: 2016-02-25 19:32:45
Počet článků v kategorii: 396
Url:start-activity-from-list-launches-other-activities-from-list