Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Number convert int to string Java Android example code


AD MOB

Convert number int to string Android Java example source code.

int n = 0;

try {
    n = Integer.parseInt("21"));
} catch(NumberFormatException e) {
   System.out.println("Could not parse " + e);
} 
// int to string
String s = String.valueOf(24);

397LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


271

How to add or remove widgets home screen android 4 | how-to-add-or-remove-widgets-home-screen-android-4


Video tutorial
How to add or remove widgets home screen Android 4.


205

AMOLED Display | amoled-display


Co je to AMOLED displej?
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).

AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.

V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.

Video AMOLED display Samsung Omnia II
**
297

Shared Preferences file path Android | shared-preferences-file-path-android



/data/data/<package>/shared_prefs/<package>_preferences.xml

String TAG = "MyActivityName";
File f = new File("/data/data/"+this.getPackageName()
+"/shared_prefs/"+this.getPackageName()+"_preferences.xml");
if(f.exists())
	Log.d(TAG, "exist");
else
	Log.d(TAG, "not exist");

121

Android button text alignment left right - sample | android-button-textalignment


android:gravity="left|center_vertical" or android:gravity="right|center_vertical"
               
<Button
                    android:layout_width="wrap_content"
                    android:layout_height="wrap_content"
                    android:gravity="left|center_vertical"
                    android:paddingLeft="20dp"
                    android:text="My Button"
                     />

129

Bitmap set contrast and brightness Android example | bitmap-set-contrast-and-brightness-android



////www.apache.org/licenses/LICENSE-2.0
        private Paint mPaint = new Paint(Paint.ANTI_ALIAS_FLAG);
        private ColorMatrix mCM = new ColorMatrix();
        private Bitmap mBitmap;
        private float mSaturation;
        private float mAngle;
//..........
mBitmap = BitmapFactory.decodeResource(context.getResources(),
                                                   R.drawable.my_image);
//..........
        private static void setContrastScaleOnly(ColorMatrix cm, float contrast) {
            float scale = contrast + 1.f;
               float translate = (-.5f * scale + .5f) * 255.f;
            cm.set(new float[] {
                   scale, 0, 0, 0, 0,
                   0, scale, 0, 0, 0,
                   0, 0, scale, 0, 0,
                   0, 0, 0, 1, 0 });
        }
       private static void setContrast(ColorMatrix cm, float contrast) {
            float scale = contrast + 1.f;
               float translate = (-.5f * scale + .5f) * 255.f;
            cm.set(new float[] {
                   scale, 0, 0, 0, translate,
                   0, scale, 0, 0, translate,
                   0, 0, scale, 0, translate,
                   0, 0, 0, 1, 0 });
        }
        
        private static void setContrastTranslateOnly(ColorMatrix cm, float contrast) {
            float scale = contrast + 1.f;
               float translate = (-.5f * scale + .5f) * 255.f;
            cm.set(new float[] {
                   1, 0, 0, 0, translate,
                   0, 1, 0, 0, translate,
                   0, 0, 1, 0, translate,
                   0, 0, 0, 1, 0 });
        }

       @Override protected void onDraw(Canvas canvas) {
            Paint paint = mPaint;
            float x = 20;
            float y = 20;
            
            canvas.drawColor(Color.WHITE);
            
            paint.setColorFilter(null);
            canvas.drawBitmap(mBitmap, x, y, paint);
            
            ColorMatrix cm = new ColorMatrix();
            
            mAngle += 2;
            if (mAngle > 180) {
                mAngle = 0;
            }
            
            //convert our animated angle [-180...180] to a contrast value of [-1..1]
            float contrast = mAngle / 180.f;
            
            setContrast(cm, contrast);
            paint.setColorFilter(new ColorMatrixColorFilter(cm));
            canvas.drawBitmap(mBitmap, x + mBitmap.getWidth() + 10, y, paint);
            
            setContrastScaleOnly(cm, contrast);
            paint.setColorFilter(new ColorMatrixColorFilter(cm));
            canvas.drawBitmap(mBitmap, x, y + mBitmap.getHeight() + 10, paint);
            
            setContrastTranslateOnly(cm, contrast);
            paint.setColorFilter(new ColorMatrixColorFilter(cm));
            canvas.drawBitmap(mBitmap, x, y + 2*(mBitmap.getHeight() + 10),
                              paint);
            
            invalidate();
        }
    }



Editace: 2013-12-09 10:54:53
Počet článků v kategorii: 397
Url:number

AD
11 Share
Share
Tweet