Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

LinkedMap HashMap Java


AD MOB


Map<Float,String> linkedHashMap = new LinkedHashMap<Float, String>();

 linkedHashMap.put(14.f, "text");
 linkedHashMap.put(13.f, "text");
 linkedHashMap.put(10.f, "text");
 linkedHashMap.put(11.f, "text");
 linkedHashMap.put(2.f, "text");
 linkedHashMap.put(3.f, "text");
 linkedHashMap.put(1.f, "text");
 linkedHashMap.put(7.f, "text");
 linkedHashMap.put(23.f, "text");

	for (Entry<Float,String> entry : linkedHashMap.entrySet()) {
		System.out.println(entry.getKey());
	}
14.0
13.0
10.0
11.0
2.0
3.0
1.0
7.0
23.0

Map<Float,String> hashMap = new HashMap<Float, String>();

 hashMap.put(14.f, "text");
 hashMap.put(13.f, "text");
 hashMap.put(10.f, "text");
 hashMap.put(11.f, "text");
 hashMap.put(2.f, "text");
 hashMap.put(3.f, "text");
 hashMap.put(1.f, "text");
 hashMap.put(7.f, "text");
 hashMap.put(23.f, "text");

 
 
	for (Entry<Float,String> entry : hashMap.entrySet()) {
		System.out.println(entry.getKey());
	}
// key :
1.0
14.0
3.0
13.0
2.0
7.0
11.0
23.0
10.0



397LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


99

Essential Eclipse Shortcuts with pictures | essential-eclipse-shortcuts-with-pictures


Eclipse Navigation Shortcuts.

Keyboard_shortcuts_(3.0).pdf
Ctrl+1 Quick fix problem
eclipse-ctrl-1



Ctrl+O Quick Outline
eclipse-ctrl-o



Ctrl+Shift+G Find references in workspace
Ctrl+Shift+U Find all references in file
eclipse-ctrl-shift-u




Ctrl+Shift+T Find Java Typ

[caption id="attachment_1214" align="alignleft" width="150" caption="eclipse-ctrl-shift-t"][/caption]


Ctrl+Shift+R Find Resource



Ctrl+E Open Editor Drop-Down
Ctrl+Space Content Assist
eclipse-ctrl-space


Ctrl+Shift+Space Context Information

eclipse-ctrl-shift-space


F3 Open Declaration of variable
F4 Open Type Hierarchy
Ctrl+H Open Search Dialog
Alt+Shift+R Rename - Refactoring
Alt+Shift+M Extract Method
Alt+Shift+L Extract Local Variable

Alt Shift Up Expand selection to enclosing element
Alt Shift Right Expand selection to next element
Alt Shift Left Expand selection to previous element
Alt Shift Down Restore previous selection

Breakpoints Shift+Alt+Q B
Cheat Sheets Shift+Alt+Q H
Console Shift+Alt+Q C
Java Declaration Shift+Alt+Q D
Java Package Explorer Shift+Alt+Q P
Java Type Hierarchy Shift+Alt+Q T
Javadoc Shift+Alt+Q J
Search Shift+Alt+Q S
Show View (View: Outline)Shift+Alt+Q O
Show View (View: Problems)Shift+Alt+Q X
Synchronize Shift+Alt+Q Y
Variables Shift+Alt+Q V

211

The container JRE System Library JavaSE references non existing library | the-container-jre-system-library-javase-references-non-existing-library


Eclipse Error: The container JRE System Library JavaSE references non existing library QTJava.zip

Workaround:
Windows->Preferences->Java->Installed JRE
Press Add and select your JRE folder path for example:
c:\Program Files\Java\jre7\
and check your choice.

eclipse instaled jres path dialog
376

4. Fragments Tutorial ArticleFragment.java – Czech language | 4-fragments-tutorial-articlefragment-java-czech-language


Dil 4. ArticleFragment.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java


V tomto dílu se podíváme na ArticleFragment.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.




package com.example.android.fragments;
// knihovna pro nižší verze Androidu
import android.support.v4.app.Fragment;
import android.os.Bundle;
import android.view.LayoutInflater;
import android.view.View;
import android.view.ViewGroup;
import android.widget.TextView;
// extends Fragment - už nebude obsahovat funkci onCreate jako v Activity
// ale onCreateView
public class ArticleFragment extends Fragment {
    // důležité pro uložení argumentu - argumentů (hodnot)
	// pro obnovení předchozího stavu obsahu obrazovky
	// např. při rotaci zařízení atd.
	final static String ARG_POSITION = "position";
    int mCurrentPosition = -1;

TextView article; // uložen do globální proměnné, v originale
// odchycen v updateArticleView() ale tam vracel NULL

    @Override
    public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, 
        Bundle savedInstanceState) {

		// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
		// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice 
		// byla uložena pomocí
        // public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
		// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
        if (savedInstanceState != null) {
            mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
        }

// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit 
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu 
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat

// Oproti originalu odchytíme TextView již zde, v originalu to vyhazovalo chybu 
 View rootView = inflater.inflate(R.layout.vnitrek, container, false);
        article = (TextView) rootView.findViewById(R.id.article);		
        return rootView;
    }

    @Override
    public void onStart() {
        super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty 
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat, 
// protože layout s jednotlivými elementy byl již         
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,         
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již          
// aktivní, použitelná	a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace	
		
        Bundle args = getArguments();
        if (args != null) {
			// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
            updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
        } else if (mCurrentPosition != -1) {
			// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
			// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
            updateArticleView(mCurrentPosition);
        }
    }
/** 
funkce která vypíše obsah článku do TextView. 
Jako parametr int position je pozice položky, 
na kterou bylo kliknuto v ListView v HeadlinesFragment.java
*/
    public void updateArticleView(int position) {
		// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k 
		// získání id ne jen findViewById() 
		// ALE getActivity().findViewById() 
//Tento kod vracel article == NULL , PROTO bylo nutno odchytit TextView
// v onCreateView()
        //TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
        
// vložení textu článku do TextView z Ipsum.java
		// je to pole stringů, kde position je pozice stringu v poli
		// static String[] Articles = {"","",""};
      if (article != null)
                article.setText(Ipsum.Articles[position]);
		
        mCurrentPosition = position;
    }

    @Override
    public void onSaveInstanceState(Bundle outState) {
        super.onSaveInstanceState(outState);

		// Uložení pozice článku - elementu, či jiných argumentů důležitých
		// pro obnovení stavu v onCreateView() např. při rotaci zařízení
        outState.putInt(ARG_POSITION, mCurrentPosition);
// TIP: zde můžeme vždy při rotaci zařízení podstrčit náhodnou pozici
// článku pomocí
// randomNum = minimum + (int)(Math.random() * maximum);
// a vytvořit tak zábavnou hru, například pro náhodné
// vypsání přísloví, či nějakého fyzikálního zákona atd.
// Stačí pak aby uživatel jen pootočil zařízení od 90° a zpět,
// k vypsání nové položky
    }
}
250

Drawable Bitmap get width height Android | drawable-bitmap-get-width-height-android



		Drawable dr = getResources().getDrawable(R.drawable.algebra);
		int h = dr.getIntrinsicHeight();
		int w = dr.getIntrinsicWidth();

		Bitmap ball = BitmapFactory.decodeResource(getResources(), R.drawable.algebra);
		int _nWidth = ball.getWidth();
		int _nHeight = ball.getHeight();


137

Draw drawARGB() Android basic example | draw-drawargb-android-basic-example



public class MainActivity extends Activity {
	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
		setContentView(new SampleView(this));
	}

	private static class SampleView extends View {

		// CONSTRUCTOR
		public SampleView(Context context) {
			super(context);
			setFocusable(true);

		}
		@Override
		protected void onDraw(Canvas canvas) {
			//drawARGB (int a, int r, int g, int b)
//			a  alpha component (0..255) of the color to draw onto the canvas 
//			r  red component (0..255) 
//			g  green component (0..255)  
//			b  blue component (0..255)  

			canvas.drawARGB(255, 0, 255, 10); 
		}

	}
}




Editace: 2013-12-09 13:05:22
Počet článků v kategorii: 397
Url:linkedmap-hashmap-java

AD
11 Share
Share
Tweet