AMOLED Display
Co je to AMOLED displej?
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).
AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.
V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.
Video AMOLED display Samsung Omnia II
**VIDEO YOUTUBE
AMOLED ( active-matrix organic light-emitting diode ) je zobrazovací technologie pro použití v mobilních zařízeních a televizích. OLED je technologie velmi tenkých displejů, kde organické sloučeniny vytváří elektroluminiscenční materiál a aktivní matice umožňuje přesné adresování jednotlivých pixelů (bodů obrázku).
Od roku 2012, je AMOLED technologie používána v mobilních telefonech , multimediálních přehrávačích a digitálních fotoaparátech, což umožňuje nízkou spotřebu těchto zařízení a zvětšení velikosti displeje (např. až 40 palců).
AMOLED displej se skládá z aktivní matice OLED pixelů, které vytvářejí světlo při elektrické aktivaci a jsou uloženy do Thin Film Transistor (TFT) pole, které slouží, jako řada přepínačů pro ovládání proudu pro každý jednotlivý pixel a tím se dosáhne požadované barvy bodu a snížení spotřeby produ pro pasivní provoz matice OLED.
V TFT sběrnici se používá polykrystalický a amorfní křemík což umožňuje dosáhnout pružnosti a ohebnosti AMOLED displeje.
Video AMOLED display Samsung Omnia II
**VIDEO YOUTUBE
396LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Check
- is sett debug mode on device?
- enabled debugging over USB?
- is device right connected?
- have you downloaded and instaled drivers for your device on PC?
- For Windows //developer.android.com/sdk/win-usb.html
- try disconnect and connect USB cable
- try do restart Android Studio
Insert into your default start up activity tag inten-filter tag with action MAIN and category LAUNCHER
AndroidManifest.xml
<intent-filter>
<action android:name="android.intent.action.MAIN" />
<category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" />
</intent-filter>
AndroidManifest.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<manifest xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android"
package="com.example.blabol"
android:versionCode="1"
android:versionName="1.0" >
<uses-sdk
android:minSdkVersion="8"
android:targetSdkVersion="19" />
<application
android:allowBackup="true"
android:icon="@drawable/ic_launcher"
android:label="@string/app_name"
android:theme="@style/AppTheme" >
<activity
android:name=".MainActivity"
android:label="@string/app_name" >
<intent-filter>
<action android:name="android.intent.action.MAIN" />
<category android:name="android.intent.category.LAUNCHER" />
</intent-filter>
</activity>
</application>
</manifest>
WebView_webview = (WebView)findViewById(R.id.webViewMapa);
_webview.getSettings().setBuiltInZoomControls(true);
_webview.setBackgroundColor(Color.parseColor("#E8EAE8"));
// _webview.loadUrl( ... some your page
Bitmap b = Bitmap.createBitmap(_webview.getWidth()/2, _webview.getHeight(), Bitmap.Config.ARGB_8888);
// you can to draw on bitmap
Canvas c = new Canvas(b);
Paint paint = new Paint(Paint.ANTI_ALIAS_FLAG);
paint.setStrokeWidth(15.f);
paint.setColor(Color.RED);
paint.setStyle(Paint.Style.STROKE);
//paint.setShadowLayer(5.f, 0, 5.f, 0xFF000000);
_webview.draw(c); // put into canvas content of view like image
c.drawLine(70, 0, 150, 350, paint);// draw some line
//Rect oval = new Rect(0, 0, 100, 100);
//c.drawArc(oval, 0, 180, false, paint);
// you can show bitmap in other view
((ImageView)findViewById(R.id.imageView1)).setImageBitmap(b);
Toast in Android application is equivalent of Alert in JavaScript or MessageBox in WinApi.
// Toast android.widget.Toast.makeText(Context context, CharSequence text, int duration)
// public static Toast makeText (Context context, CharSequence text, int duration)
Toast.makeText(getApplicationContext(), "Hello world!",
Toast.LENGTH_SHORT).show();
Update TextView by runnable. Handler, runnable, timer Android example.
main.xml
public class TimerActivity extends Activity {
TextView hTextView;
Button hButton, hButtonStop;
private Handler mHandler = new Handler();
private int nCounter = 0;
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
setContentView(R.layout.main);
hTextView = (TextView)findViewById(R.id.idTextView);
hButton = (Button)findViewById(R.id.idButton);
hButton.setOnClickListener(mButtonStartListener);
hButtonStop = (Button)findViewById(R.id.idButtonStop);
hButtonStop.setOnClickListener(mButtonStopListener);
} // end onCreate
View.OnClickListener mButtonStartListener = new OnClickListener() {
public void onClick(View v) {
try {
mHandler.removeCallbacks(hMyTimeTask);
// Parameters
// r The Runnable that will be executed.
// delayMillis The delay (in milliseconds) until the Runnable will be executed.
mHandler.postDelayed(hMyTimeTask, 1000); // delay 1 second
} catch (Exception e) {
// TODO Auto-generated catch block
e.printStackTrace();
}
}
};
private Runnable hMyTimeTask = new Runnable() {
public void run() {
nCounter++;
hTextView.setText("Hallo from thread counter: " + nCounter);
}
};
/**
*
*/
View.OnClickListener mButtonStopListener = new OnClickListener() {
public void onClick(View v) {
mHandler.removeCallbacks(hMyTimeTask);
}
};
}
main.xml
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<LinearLayout xmlns:android="//schemas.android.com/apk/res/android"
android:orientation="vertical"
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="fill_parent"
>
<TextView
android:id="@+id/idTextView"
android:layout_width="fill_parent"
android:layout_height="wrap_content"
android:text="@string/hello"
/>
<Button android:text="Button"
android:id="@+id/idButton"
android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content"></Button>
<Button android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content"
android:id="@+id/idButtonStop"
android:text="Stop"></Button>
</LinearLayout>
Editace: 5.7.2020 - 10:57
Počet článků v kategorii: 396
Url:amoled-display