Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Locale location Java Android example


AD MOB


Locale lc = Locale.getDefault(); // default now locale on device
	String sCountry = lc.getCountry(); // CZ
	
	lc = new Locale("fr","FR"); //FRANCE .. Locale(language, country);
	String sCountry2 = lc.getDisplayCountry(); // Francie

	 Locale locale = Locale.GERMAN;					    
	 String sCountry3 = locale.getDisplayCountry(); // ""

 Locale locale = Locale.GERMAN;
 DateFormat formatter = new SimpleDateFormat("HH:mm:ss zzzz", locale);
 String s = formatter.format(new Date());//13:40:39 GMT+00:00					


// array of locales   
 Locale[] locales = { new Locale("fr", "FR"), new Locale("de", "DE"),
				        new Locale("en", "US") };


Locale locale = Locale.US;

// for date
DateFormat dateFormatterEurope = DateFormat.getDateInstance(DateFormat.DEFAULT,
					Locale.GERMANY);
Calendar myCalendar = Calendar.getInstance();
String sDate = dateFormatterEurope.format(myCalendar.getTime());

        final byte[] langBytes = locale.getLanguage().getBytes(Charsets.US_ASCII);
        
// UTF-8 most widely used text format for to properly display of text
        final Charset utfEncoding = Charsets.UTF_8;
        String text = "ěščřžýáíéůú"; 
        final byte[] textBytes = text.getBytes(utfEncoding);


// other Locale
CANADA
CANADA_FRENCH
CHINA
CHINESE
ENGLISH
FRANCE
FRENCH
GERMAN
GERMANY
ITALIAN
ITALY
JAPAN
JAPANESE
KOREA
KOREAN
PRC // Locale constant for zh_CN. 
ROOT // Locale constant for the root locale. 
SIMPLIFIED_CHINESE
TAIWAN
TRADITIONAL_CHINESE Locale constant for zh_TW. 
UK
US

397LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


262

Font Family change on View dynamically Android Example | font-family-change-on-view-android-example


TypeFace, setTypeface, font, font family, array of String, Button create dynamically

@Override
protected void onStart() {
LinearLayout.LayoutParams p = new LinearLayout.LayoutParams(
  48,
  55
);	
Typeface typeFace = Typeface.MONOSPACE;	
String [] ar = {"A","B","C","D","E","F","G","H","J","K"};
for (int i = 0; i < ar.length; i++) {
Button buttonView = new Button(this);
buttonView.setText(Html.fromHtml("<b>"+ar[i]+"</b>"));
buttonView.setTextColor(Color.BLUE);
buttonView.setTextSize(27.f);
buttonView.setTypeface(typeFace,Typeface.BOLD);
buttonView.setOnClickListener(mThisButtonListener);
if(i%2==0)
	mLayoutButtons.addView(buttonView, p);
else
	mLayoutButtonsNextRow.addView(buttonView, p);
	
_listOfButtons.add(buttonView);
}

	super.onStart();
}

//////// xml file
<TextView
    android:id="@+id/text01"
    android:layout_width="wrap_content"
    android:layout_height="wrap_content"
    android:textSize="20dp"
    android:fontFamily="Arial"
 />
376

4. Fragments Tutorial ArticleFragment.java – Czech language | 4-fragments-tutorial-articlefragment-java-czech-language


Dil 4. ArticleFragment.java
V 1. dílu jsme se něco dozvěděli od XML souborech a typu procesoru pro správný běh Android Studia a emulátoru různých typů zařizení s Androidem.
V 2. dílu jsme rozebrali MainActivity.java
V 3. dílu jsme se zabývali HeadlinesFragment.java


V tomto dílu se podíváme na ArticleFragment.java soubor.
Používáme příklad i zip porojekt z https://developer.android.com/training/basics/fragments/creating.html Pozorně si jej nastudujte.




package com.example.android.fragments;
// knihovna pro nižší verze Androidu
import android.support.v4.app.Fragment;
import android.os.Bundle;
import android.view.LayoutInflater;
import android.view.View;
import android.view.ViewGroup;
import android.widget.TextView;
// extends Fragment - už nebude obsahovat funkci onCreate jako v Activity
// ale onCreateView
public class ArticleFragment extends Fragment {
    // důležité pro uložení argumentu - argumentů (hodnot)
	// pro obnovení předchozího stavu obsahu obrazovky
	// např. při rotaci zařízení atd.
	final static String ARG_POSITION = "position";
    int mCurrentPosition = -1;

TextView article; // uložen do globální proměnné, v originale
// odchycen v updateArticleView() ale tam vracel NULL

    @Override
    public View onCreateView(LayoutInflater inflater, ViewGroup container, 
        Bundle savedInstanceState) {

		// Když je activity znovu vytvořena (např. při rotaci zařízení),
		// obnoví, v našem případě, text článku, jehož pozice 
		// byla uložena pomocí
        // public void onSaveInstanceState(Bundle outState) viz níže
		// důležité zejména pro dual-panel (dva panely vedle sebe)
        if (savedInstanceState != null) {
            mCurrentPosition = savedInstanceState.getInt(ARG_POSITION);
        }

// umístíme, aktivujeme příslušný layout
// zde je zajímavé, že layout můžete měnit.
// Např. při kliknutí na pložku 1 v HeadlinesFragment
// zde můžete ochytit pozici a dle toho zvolit 
// příslušný layout, který chcete zobrazit ve fragmentu 
// ALE pak si musíte pohlídat ID prvků, které bude ten JINÝ
// layout obsahovat

// Oproti originalu odchytíme TextView již zde, v originalu to vyhazovalo chybu 
 View rootView = inflater.inflate(R.layout.vnitrek, container, false);
        article = (TextView) rootView.findViewById(R.id.article);		
        return rootView;
    }

    @Override
    public void onStart() {
        super.onStart();
// Při startu fragmentu, zkontrolujte, zda existují nějaké argumenty 
// předané do fragmentu.
// OnStart() je právě to správné místo, kde to udělat, 
// protože layout s jednotlivými elementy byl již         
// naloděn - aktivován, a můžeme bezpečně použít metody,         
// které potřebují, aby jednotlivá ID elementů layoutu byla již          
// aktivní, použitelná	a nevracela NULL, což by mělo za následek
// pád aplikace	
		
        Bundle args = getArguments();
        if (args != null) {
			// vypsaní obsahu článku pomocí předaného argumentu (pozice) z HeadlinesFragment.java
            updateArticleView(args.getInt(ARG_POSITION));
        } else if (mCurrentPosition != -1) {
			// vypsání článku dle pozice uložené např. při rotaci zařízení
			// mCurrentPosition je definována (odchycena) v onCreateView
            updateArticleView(mCurrentPosition);
        }
    }
/** 
funkce která vypíše obsah článku do TextView. 
Jako parametr int position je pozice položky, 
na kterou bylo kliknuto v ListView v HeadlinesFragment.java
*/
    public void updateArticleView(int position) {
		// na rozdíl od Activity se ve Fragment používá k 
		// získání id ne jen findViewById() 
		// ALE getActivity().findViewById() 
//Tento kod vracel article == NULL , PROTO bylo nutno odchytit TextView
// v onCreateView()
        //TextView article = (TextView) getActivity().findViewById(R.id.article);
        
// vložení textu článku do TextView z Ipsum.java
		// je to pole stringů, kde position je pozice stringu v poli
		// static String[] Articles = {"","",""};
      if (article != null)
                article.setText(Ipsum.Articles[position]);
		
        mCurrentPosition = position;
    }

    @Override
    public void onSaveInstanceState(Bundle outState) {
        super.onSaveInstanceState(outState);

		// Uložení pozice článku - elementu, či jiných argumentů důležitých
		// pro obnovení stavu v onCreateView() např. při rotaci zařízení
        outState.putInt(ARG_POSITION, mCurrentPosition);
// TIP: zde můžeme vždy při rotaci zařízení podstrčit náhodnou pozici
// článku pomocí
// randomNum = minimum + (int)(Math.random() * maximum);
// a vytvořit tak zábavnou hru, například pro náhodné
// vypsání přísloví, či nějakého fyzikálního zákona atd.
// Stačí pak aby uživatel jen pootočil zařízení od 90° a zpět,
// k vypsání nové položky
    }
}
298

SurfaceView implements Runnable Android Code | surfaceview-implements-runnable-android-code



package cz.okhelp.surfview;

import android.os.Bundle;
import android.app.Activity;
import android.content.Context;
import android.graphics.Bitmap;
import android.graphics.BitmapFactory;
import android.graphics.Canvas;
import android.view.Menu;
import android.view.MotionEvent;
import android.view.SurfaceHolder;
import android.view.SurfaceView;
import android.view.View;
import android.view.View.OnTouchListener;

public class MainActivity extends Activity implements OnTouchListener {
	OurView v;
	Bitmap ball, blob;
	float x, y;
	Sprite sprite;

	@Override
	protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
		super.onCreate(savedInstanceState);
		// setContentView(R.layout.activity_our_view);
		v = new OurView(this);
		v.setOnTouchListener(this);
		ball = BitmapFactory.decodeResource(getResources(), R.drawable.ic_launcher);
		x = y = 0;
		setContentView(v);
	}


	@Override
	protected void onPause() {
		// TODO Auto-generated method stub
		super.onPause();
		v.pause();
	}

	@Override
	protected void onResume() {
		// TODO Auto-generated method stub
		super.onResume();
		v.resume();
	}

	public class OurView extends SurfaceView implements Runnable {
		Thread t = null;
		SurfaceHolder holder;
		boolean isItOK = false;

		public OurView(Context context) {
			super(context);
			// TODO Auto-generated constructor stub
			holder = getHolder();
		}

		public void run() {
			// TODO Auto-generated method stub
			while (isItOK == true) {
				// perform canvas drawing
				if (!holder.getSurface().isValid()) {
					continue;
				}
				// sprite = new Sprite(OurView.this,blob);
				Canvas c = holder.lockCanvas();
				c.drawARGB(255, 100, 100, 10);
				c.drawBitmap(ball, x, y, null);
				// onDraw(c);
				holder.unlockCanvasAndPost(c);
			}
		}

		protected void onDraw(Canvas canvas) {
			// sprite.onDraw(canvas);
		}

		public void pause() {
			isItOK = false;
			while (true) {
				try {
					t.join();
				} catch (InterruptedException e) {
					// TODO: handle exception
					e.printStackTrace();
				}
				break;
			}// end while
		}

		public void resume() {
			isItOK = true;
			t = new Thread(this);
			t.start();
		}
	}

	@Override
	public boolean onTouch(View v, MotionEvent event) {
		// TODO Auto-generated method stub
		try {
			Thread.sleep(50);
		} catch (InterruptedException e) {
			// TODO Auto-generated catch block
			e.printStackTrace();
		}
		switch (event.getAction()) {
		case MotionEvent.ACTION_DOWN:
			x = event.getX();
			y = event.getY();

			break;
		case MotionEvent.ACTION_UP:
			x = event.getX();
			y = event.getY();

			break;
		case MotionEvent.ACTION_MOVE:
			x = event.getX();
			y = event.getY();

			break;
		}// end switch

		return true;
	}

}

391

Android 4.4 Lenovo A6000 black screen | android-4-4-lenovo-a6000-black-screen


Try reboot device.
Start device with start button on side of phone.
Screen will go to light black color.
Long press Start button for menu:
Power off
Reboot
Airplane mode

Reboot item is in same level like Start button.
Click on the screen - (Hear a click)
Now find OK button , it is under Reboot item on right side of screen.
Press OK (Hear a click)
Wait a moment.
If device to do nothing , try short press Start button (sreen will black)
and again to press Start button. If screen go to light black color,
try again find Reboot item as written above.
232

goto statement in Java | goto-statement-in-java


You can use for, do while, while cycle for example:

public void myFunction(){
 for (int i = 0; i < 1; i++) {
	// some code
       int c = 10;
       if(c==10)
         break; // goto stop; in C++
 } // end of for
 // stop: // break moved process to end of for
 


 // next code

}




Editace: 2011-10-06 13:02:01
Počet článků v kategorii: 397
Url:locale-location-java-android-example

AD
11 Share
Share
Tweet