Vysunovací sochy plotu
Stavíme-li plot, nebo zahradní kůlnu s tím, že chceme aby sochy byly
snadno demontovatelné (plot či kůlnu potřebujeme občas demontovat),
ale zároveň stabilní můžeme použít v zásadě dva způsoby.
1) První způsob:
Do betonu pod sochou zabetonujeme trubku takového průměru,
aby se do ní dala vsunout socha plotu. Nevýhodou je, že v základové
trubce kondenzuje voda, nebo do ní pronikají dešťově srážky což
zvyšuje korozi spodní části sloupku. Výhodou je, že pokud sochy
plotu demontujeme, patice nepřekáží v chůzi či průjezdu automobilu,
nebo traktoru.
2) Druhý způsob:
Do betonu patice zabetonujeme trubku menšího průměru než je
vnitřní průměr sochy a sochu pak na tuto trubku nasunujeme.
Trubku v patici můžeme vyplnit betonem a tím zabráníme její
vnitřní korozi. Nevýhoda je, že po vysunutí soch plotu či kůlny
budeme o vyčnívající patice zakopávat.
snadno demontovatelné (plot či kůlnu potřebujeme občas demontovat),
ale zároveň stabilní můžeme použít v zásadě dva způsoby.
1) První způsob:
Do betonu pod sochou zabetonujeme trubku takového průměru,
aby se do ní dala vsunout socha plotu. Nevýhodou je, že v základové
trubce kondenzuje voda, nebo do ní pronikají dešťově srážky což
zvyšuje korozi spodní části sloupku. Výhodou je, že pokud sochy
plotu demontujeme, patice nepřekáží v chůzi či průjezdu automobilu,
nebo traktoru.
2) Druhý způsob:
Do betonu patice zabetonujeme trubku menšího průměru než je
vnitřní průměr sochy a sochu pak na tuto trubku nasunujeme.
Trubku v patici můžeme vyplnit betonem a tím zabráníme její
vnitřní korozi. Nevýhoda je, že po vysunutí soch plotu či kůlny
budeme o vyčnívající patice zakopávat.
364LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
V České republice roční množství slunečního záření je mezi 950 a 1 250 kWh/m2/ rok
Máte jen jednu aku vrtačku?
Sklopný nádstavec může obsahovat například vrták
a bit-křížový šroubovák.
Stačí jen povytáhnout a otočit o 180°.
Je to rychlejší, než stále měnit vrták za bit šroubováku.
https://geartop.store/products/20pcs-se
Rohový nástavec na vrtačku
Potřebujete vrtat v tísněních prostorech, kde je to s běžným šroubovákem zcela nemožné? Tento vychytaný nástavec na vrtačku vám to umožní! Vrtání je umožněno pod úhlem 90°. Předností nástavce je snadná manipulace a především ulehčení práce.
https://www.bestdarky.cz/rohovy-nastavec-na-vrtacku-p-8243.html
**VIDEO YOUTUBE
Sklopný nádstavec může obsahovat například vrták
a bit-křížový šroubovák.
Stačí jen povytáhnout a otočit o 180°.
Je to rychlejší, než stále měnit vrták za bit šroubováku.
https://geartop.store/products/20pcs-se
Rohový nástavec na vrtačku
Potřebujete vrtat v tísněních prostorech, kde je to s běžným šroubovákem zcela nemožné? Tento vychytaný nástavec na vrtačku vám to umožní! Vrtání je umožněno pod úhlem 90°. Předností nástavce je snadná manipulace a především ulehčení práce.
https://www.bestdarky.cz/rohovy-nastavec-na-vrtacku-p-8243.html
**VIDEO YOUTUBE
Na elektromobil mnohý člověk hledí, jako na automobil
budoucnosti, který je absolutně ekologický, bez negativních
vlivů na životní prostředí.
Jaká je však realita? Proč elektromobily již dávno nevytlačily
z provozu klasické automobily se spalovacími motory?
- výroba elektromobilu si vyžaduje mnohem větší spotřebu vzácných kovů, ale i kovů a materiálů, které mohou při uvolnění (autohavárie) v přírodě napáchat nemalé škody
- energetická náročnost na výrobu elektromobilu je mnohem vyšší jak u klasického automobilu
- následná demontáž elektromobilu představuje mnohem větší ekologická rizika, jako je tomu u klasického automobilu
Dobíjení akumulátoru solární a větrnou energií
- teoreticky v našich zeměpisných šířkách by bylo možné pomocí sluneční energie (pokud bude slunce svítit a bude dostatečná kapacita fotovoltaických článků, ale naše země svou polohou a počtem slunečních dnů jistě nepatří mezi solární "Kuvajty"), nebo dalšími alternativními zdroji (voda, vítr)
Dobíjení akumulátoru energii vyrobenou v tepelných elektrárnách
Tento způsob dobíjení je značně neekologický a neekonomický.
Zjednodušený příklad:
Z 1m3 zemního plynů se uvolní 10 kWh energie
- účinnost moderních uhelných a plynových elektráren 40 %, ztráty v přenosové soustavě 10%, k spotřebiteli se dostane v tomto případě přibližně 3,6 kWh energie ( to již jsme na účinnosti klasického benzínového motoru)
- účinnost akumulátoru zadáme na vynikajících 80% (ztráty při nabíjení zanedbáme) 3,6 kWh x 0,8 = 2,88 kWh
- účinnost elektromotoru elektromobilu (budeme velkorysí) dosadíme na 40% tedy 2,88 kWh x 0,4 = 1,152 kWh
Při použití elektřiny z elektrárny k provozu elektromobilu se využije k jeho pohybu přibližně jen 11% z využitelné energie určitého paliva.
U klasického automobilu s benzínovým pístovým motorem je účinnost tohoto motoru zhruba 35% využití energie uvolněné z paliva.
budoucnosti, který je absolutně ekologický, bez negativních
vlivů na životní prostředí.
Jaká je však realita? Proč elektromobily již dávno nevytlačily
z provozu klasické automobily se spalovacími motory?
- výroba elektromobilu si vyžaduje mnohem větší spotřebu vzácných kovů, ale i kovů a materiálů, které mohou při uvolnění (autohavárie) v přírodě napáchat nemalé škody
- energetická náročnost na výrobu elektromobilu je mnohem vyšší jak u klasického automobilu
- následná demontáž elektromobilu představuje mnohem větší ekologická rizika, jako je tomu u klasického automobilu
Dobíjení akumulátoru solární a větrnou energií
- teoreticky v našich zeměpisných šířkách by bylo možné pomocí sluneční energie (pokud bude slunce svítit a bude dostatečná kapacita fotovoltaických článků, ale naše země svou polohou a počtem slunečních dnů jistě nepatří mezi solární "Kuvajty"), nebo dalšími alternativními zdroji (voda, vítr)
Dobíjení akumulátoru energii vyrobenou v tepelných elektrárnách
Tento způsob dobíjení je značně neekologický a neekonomický.
Zjednodušený příklad:
Z 1m3 zemního plynů se uvolní 10 kWh energie
- účinnost moderních uhelných a plynových elektráren 40 %, ztráty v přenosové soustavě 10%, k spotřebiteli se dostane v tomto případě přibližně 3,6 kWh energie ( to již jsme na účinnosti klasického benzínového motoru)
- účinnost akumulátoru zadáme na vynikajících 80% (ztráty při nabíjení zanedbáme) 3,6 kWh x 0,8 = 2,88 kWh
- účinnost elektromotoru elektromobilu (budeme velkorysí) dosadíme na 40% tedy 2,88 kWh x 0,4 = 1,152 kWh
Při použití elektřiny z elektrárny k provozu elektromobilu se využije k jeho pohybu přibližně jen 11% z využitelné energie určitého paliva.
U klasického automobilu s benzínovým pístovým motorem je účinnost tohoto motoru zhruba 35% využití energie uvolněné z paliva.
Jak se dělá žula - Jak se co dělá
- žula též granit je velmi odolný, kyselým dešťům odolávající dekorativní kámen
- žula vzniká z roztaveného magmatu, který stoupá vzhůru štěrbinami v zemské kůře, jak tuhne mění se v žulu
- žuly se ukrývají pod nánosem horniny, jakmile je lom otevřen trhají se bloky 30 m dlouhé, 7 m široké odvrtáním a odtržením pomocí výbušnin
- tyto bloky se pak trhají na menší bloky 3x1,5x1,5 metru vážící 20 tun, které je možno zpracovat v továrnách
- bloky se řežou na desky kotoučovou pilou osazenou diamanty přesto je řezání velmi pomalé, rozřezání bloku trvá i 3 dny
- desky se leští brusnými hlavami
- nakonec se desky rozřežou na přesný rozměr zadaný zákazníkem
Jak se dělá žula - Jak se co dělá - video
Pačok je vyhašené vápno rozpuštěné - rozmíchané ve vodě a slouží k
vyhlazení vápenných omítek a jejich penetraci (velmi řídké, jen obarvená voda na bílo).
Pačok se někdy místně nazývá i řídká fajnová omítka - finální štuk,
který lze nanášet štětkou k vyhlazení nerovností konečné vrstvy omítky.
Pačokování - vylepšení, vyhlazení nerovností na omítce.
vyhlazení vápenných omítek a jejich penetraci (velmi řídké, jen obarvená voda na bílo).
Pačok se někdy místně nazývá i řídká fajnová omítka - finální štuk,
který lze nanášet štětkou k vyhlazení nerovností konečné vrstvy omítky.
Pačokování - vylepšení, vyhlazení nerovností na omítce.
Editace: 1349355498
Počet článků v kategorii: 364
Url:vysunovaci-sochy-plotu-id-245