Jak se vyrábějí obytné stavební buňky
AD MOB
Obytné stavebnicové buňky, unimo buňky, obytné kontejnery.
Obytné buňky jsou známy především ze staveb jako přechodné
bydliště pro stavební dělníky, ale jejich výroba je natolik pečlivá,
že tyto buňky nabízejí celkem vysoký komfort jak po tepelné izolaci,
tak odhlučnění. Buňky lze též klást na sebe a vytvořit tak blok o více
patrech.
Buňku lze použít i jako náhradní bydlení při exekuci majetku a
vystěhování z domu.
Výhody unimo kontejnerů:
Velmi nízké náklady na vytápění.
Rychlá montáž spočívající jen v úpravě terénu pod buňku,
přivezení kontejneru a uložení na místo.
Nízké náklady na údržbu.
Unimo buňky se také vyrábějí již vybaveny k různým účelům,
například s kuchyní, nebo s wc a sprchovým koutem, či obývacím
pokojem.
Po kompletaci více buněk mohou být tyto opatřeny sedlovou střechou,
obloženy dřevem a pak již nepoznáte, že se jedná od montovaný dům
a tento objekt vypadá vcelku honosně.
Unimo buňky se exportují do mnoha zemí světa. Velmi oblíbené jsou
na Islandu, kde po většinu roku panuje chladné počasí a kvalitně zateplené
kontejnery se snadno montují, jako například budovy škol.
U nás se tyto kontejnery též používají jako prodejní stánky občerstvení,
drogerie, spotřební zboží, ale i jako prodejny pneumatik či čekárny na vlak,
nebo autobus.
Video zachycuje výrobu unimo buňky v ContiMade Czech Republic.
**VIDEO YOUTUBE
Dělení kontejnerů:
Obytné kontejnery
Sanitární kontejnery
Kombi kontejnery
Skladové kontejnery
Autokontejnery
Obytné buňky jsou známy především ze staveb jako přechodné
bydliště pro stavební dělníky, ale jejich výroba je natolik pečlivá,
že tyto buňky nabízejí celkem vysoký komfort jak po tepelné izolaci,
tak odhlučnění. Buňky lze též klást na sebe a vytvořit tak blok o více
patrech.
Buňku lze použít i jako náhradní bydlení při exekuci majetku a
vystěhování z domu.
Výhody unimo kontejnerů:
Velmi nízké náklady na vytápění.
Rychlá montáž spočívající jen v úpravě terénu pod buňku,
přivezení kontejneru a uložení na místo.
Nízké náklady na údržbu.
Unimo buňky se také vyrábějí již vybaveny k různým účelům,
například s kuchyní, nebo s wc a sprchovým koutem, či obývacím
pokojem.
Po kompletaci více buněk mohou být tyto opatřeny sedlovou střechou,
obloženy dřevem a pak již nepoznáte, že se jedná od montovaný dům
a tento objekt vypadá vcelku honosně.
Unimo buňky se exportují do mnoha zemí světa. Velmi oblíbené jsou
na Islandu, kde po většinu roku panuje chladné počasí a kvalitně zateplené
kontejnery se snadno montují, jako například budovy škol.
U nás se tyto kontejnery též používají jako prodejní stánky občerstvení,
drogerie, spotřební zboží, ale i jako prodejny pneumatik či čekárny na vlak,
nebo autobus.
Video zachycuje výrobu unimo buňky v ContiMade Czech Republic.
**VIDEO YOUTUBE
Dělení kontejnerů:
Obytné kontejnery
Sanitární kontejnery
Kombi kontejnery
Skladové kontejnery
Autokontejnery
364LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Jak se dělají lihoviny - Jak se co dělá
- obilí s vodou se nechá zkvasit, vydestiluje se alkohol (whisky)
- destilaci znali již staří Římané
- ve středověku se destiláty vyráběly z vína
- v ČR z ovoce nejčastěji švestky
- v USA se nejčastěji používají k výrobě destilátů kukuřičná zrna
- zrna se pomelou a mouka se smíchá s vodou
- pak se směs 90 minut vaří, enzymy mění škroby na cukry
- pak se přidají kvasnice, které mění cukry na alkoholy
- kvašení je za teploty +38°C po dobu 60 hodin
- destilace je kondenzace par unikajících ze zahřívané směsi při +85,5°C
- v ČR se přepaluje dvakrát, aby se odstranil prudce jedovatý metylalkohol
- mláto jsou zbytky směsi po destilaci a používají se jako příměs krmiva pro hospodářská zvířata
- některé destiláty se ještě dochucují skořicí, koriandrem, citronovou kůrou
- rum a whisky zrají v dubových sudech a tam získají typickou barvu
Jak se dělají lihoviny - Jak se co dělá - video
Hunové pravděpodobně přišli do Evropy z oblasti dnešního Mongolska a Kazachstánu.
Tataři - Ta-ta jeden z mongolských kmenů na severovýchodě pouště Gobi.
Avaři - původ nejasný, snad opět dnešní Mongolsko, Kazachstán.
Tataři - Ta-ta jeden z mongolských kmenů na severovýchodě pouště Gobi.
Avaři - původ nejasný, snad opět dnešní Mongolsko, Kazachstán.
Gabionové kamenné ploty
Gabionové ploty jsou koše z ocelových drátů, naplněné různým druhem i tvarem kamenů.Původní účel využití - upevnění svahů u silnic, železnic, případně vymílaných břehů.
Výhody:
- + vždy je třeba se poradit s odborníky, k čemu bude plot sloužit (ušetříme si tím mnoho nepříjemností)
- + vcelku kvalitní koš gabion je z materiálu GALFAN, ALUZINEK, BEZINAL a pod.
- + moderní - módní trend současnosti, který bude únosný ještě po roce 2030
(modní vlna ve stavebnictví v současnosti trvá zhruba 30 let) - + relativně rychlá stavba
- + snadno se dá rozebrat, pokud nejsou kameny spojeny pojivem
- + není třeba izolace proti vodě a vlhkosti
- + účel světí prostředky (zvýší atraktivnost a hodnotu celého stavení)
- + odhlučnění od okolí
- + kameny lze do budoucna spojit pojivem a vytvořit tak velmi odolnou hradbu
- + zvětšení soukromí a pohody - nehledí Vám kolemjdoucí do dvora, nemusíte poslouchat hloupé řeči
- + možnost zakoupit jen koše a sám si je naplnit např. vlastním materiálem
- + využití u protipovodňových stěn (s pojivem zabrání zcela průtoku vodě)
- + zábrana proti sesuvům půdy (dráty musí být z antikorozního materiálu)
- + recenze uživatele: Gabionové ploty jsou pěkné, dobře drží, a netřeba je natírat, kámen zůstane v pohodě, dá se dokonce do něj něco nasadit, a přenést se dají kamkoliv a kdykoliv.
Nevýhody:
- - koš lze rozstříhat pákovými nůžkami na drát
- - koroze drátů. Dát si pozor, aby koše byly ze speciálního antikorozního drátu.
- - je třeba vytvořit solidní základy odpovídající hmotnosti košů, aby se tyto nevyvrátily
- - značná hmotnost košů již naplněných, takže na nepřístupná místa bude nutno kamení
vyházet, umístit jen koš a pak kamení znovu do něj naskládat - - nutná údržba, dráty po čase korodují, nebezpečí protržení a rozvalení stavby
- - lépe zakoupit koše, které se dají dobře ukotvit, např. k ocelovým sloupkům
- - vše je nutno dělat pečlivě, aby nedošlo k zavalení osob, či jiným úrazům
- - výstavbu plotu nechť dělá ten, kdo věci rozumí (zpevnění svahu by mohlo dopadnout
zcela jinak, než bylo zamýšleno, když jej bude provádět amatér)

Postup:
Date: 13.07.2020 - 11:20
Zvolte si pečlivě svého dodavatele energií
Jak ušetřit za plyn a elektřinu:
- každým dalším stupněm vyhřátí místnosti nad +20°C se spotřebuje přibližně 6% energie navíc
- zateplení budov - izolace stěn (úspora až 25%)
- izolační plastová, nebo dřevěná okna a dveře (úspora 25%)
- izolace podkroví a stropů (úspora až 25%)
- izolace podlah (úspora až 25 %)
- moderní kotle šetří až 30% energie proti předchozím generacím kotlů
- solární systémy v kombinaci s tradičními (ohřev vody v letních měsících je plně pokryt sluneční energií)
- malý hořák sporáku = malý hrnec (pokud plameny z hořáku sporáku šlehají mimo dno hrnce nebo na jeho okraj ohřev obsahu hrnce je velmi neekonomický 50%)
- používejte pokličky na hrnce při ohřevu obsahu (úspora 50%)
- používejte na vaření a pečení moderní nádoby, které dokážou akumulovat a směřovat teplo (titanové hrnce, termo-indukční nádoby)
- u varných ploten dbejte aby byli čisté a dno nádob rovněž bez výstupků dokonale rovné
- plňte nádoby jen nezbytně nutným množstvím vody (ohřev párků - stačí když jsou párky jen zality vodou není třeba nad ním 10cm tekutiny jejíž ohřev odebere další kilowatthodiny)
- tlakové hrnce obsah dříve uvaří
- v rychlovarné konvici ohřívejte vždy pouze tolik vody, kolik potřebujete na přípravu nápoje
- ohřívejte pokrmy v mikrovlnné troubě, dochází k přímému ohřevu jen pokrmu
- místo napouštění horké vany se raději sprchujte (úspora 85%)
- při používání úsporné sprchové hlavice a stop ventilu - úspora až 40% teplé vody
- krátké přívody teplé vody k umývadlu či sprchovém koutu (úspora 20%) v dlouhých přívodech zůstane horká voda, která vychladne bez užitku
- izolujte tepelně potrubí s teplou vodou jak ve stěnách tak například ve sklepech atd.
- vyvarujte se zlozvyku při holení a podobně nechat téci horkou vodu
Jak ušetřit za plyn a elektřinu:
- každým dalším stupněm vyhřátí místnosti nad +20°C se spotřebuje přibližně 6% energie navíc
- zateplení budov - izolace stěn (úspora až 25%)
- izolační plastová, nebo dřevěná okna a dveře (úspora 25%)
- izolace podkroví a stropů (úspora až 25%)
- izolace podlah (úspora až 25 %)
- moderní kotle šetří až 30% energie proti předchozím generacím kotlů
- solární systémy v kombinaci s tradičními (ohřev vody v letních měsících je plně pokryt sluneční energií)
- malý hořák sporáku = malý hrnec (pokud plameny z hořáku sporáku šlehají mimo dno hrnce nebo na jeho okraj ohřev obsahu hrnce je velmi neekonomický 50%)
- používejte pokličky na hrnce při ohřevu obsahu (úspora 50%)
- používejte na vaření a pečení moderní nádoby, které dokážou akumulovat a směřovat teplo (titanové hrnce, termo-indukční nádoby)
- u varných ploten dbejte aby byli čisté a dno nádob rovněž bez výstupků dokonale rovné
- plňte nádoby jen nezbytně nutným množstvím vody (ohřev párků - stačí když jsou párky jen zality vodou není třeba nad ním 10cm tekutiny jejíž ohřev odebere další kilowatthodiny)
- tlakové hrnce obsah dříve uvaří
- v rychlovarné konvici ohřívejte vždy pouze tolik vody, kolik potřebujete na přípravu nápoje
- ohřívejte pokrmy v mikrovlnné troubě, dochází k přímému ohřevu jen pokrmu
- místo napouštění horké vany se raději sprchujte (úspora 85%)
- při používání úsporné sprchové hlavice a stop ventilu - úspora až 40% teplé vody
- krátké přívody teplé vody k umývadlu či sprchovém koutu (úspora 20%) v dlouhých přívodech zůstane horká voda, která vychladne bez užitku
- izolujte tepelně potrubí s teplou vodou jak ve stěnách tak například ve sklepech atd.
- vyvarujte se zlozvyku při holení a podobně nechat téci horkou vodu
Na elektromobil mnohý člověk hledí, jako na automobil
budoucnosti, který je absolutně ekologický, bez negativních
vlivů na životní prostředí.
Jaká je však realita? Proč elektromobily již dávno nevytlačily
z provozu klasické automobily se spalovacími motory?
- výroba elektromobilu si vyžaduje mnohem větší spotřebu vzácných kovů, ale i kovů a materiálů, které mohou při uvolnění (autohavárie) v přírodě napáchat nemalé škody
- energetická náročnost na výrobu elektromobilu je mnohem vyšší jak u klasického automobilu
- následná demontáž elektromobilu představuje mnohem větší ekologická rizika, jako je tomu u klasického automobilu
Dobíjení akumulátoru solární a větrnou energií
- teoreticky v našich zeměpisných šířkách by bylo možné pomocí sluneční energie (pokud bude slunce svítit a bude dostatečná kapacita fotovoltaických článků, ale naše země svou polohou a počtem slunečních dnů jistě nepatří mezi solární "Kuvajty"), nebo dalšími alternativními zdroji (voda, vítr)
Dobíjení akumulátoru energii vyrobenou v tepelných elektrárnách
Tento způsob dobíjení je značně neekologický a neekonomický.
Zjednodušený příklad:
Z 1m3 zemního plynů se uvolní 10 kWh energie
- účinnost moderních uhelných a plynových elektráren 40 %, ztráty v přenosové soustavě 10%, k spotřebiteli se dostane v tomto případě přibližně 3,6 kWh energie ( to již jsme na účinnosti klasického benzínového motoru)
- účinnost akumulátoru zadáme na vynikajících 80% (ztráty při nabíjení zanedbáme) 3,6 kWh x 0,8 = 2,88 kWh
- účinnost elektromotoru elektromobilu (budeme velkorysí) dosadíme na 40% tedy 2,88 kWh x 0,4 = 1,152 kWh
Při použití elektřiny z elektrárny k provozu elektromobilu se využije k jeho pohybu přibližně jen 11% z využitelné energie určitého paliva.
U klasického automobilu s benzínovým pístovým motorem je účinnost tohoto motoru zhruba 35% využití energie uvolněné z paliva.
budoucnosti, který je absolutně ekologický, bez negativních
vlivů na životní prostředí.
Jaká je však realita? Proč elektromobily již dávno nevytlačily
z provozu klasické automobily se spalovacími motory?
- výroba elektromobilu si vyžaduje mnohem větší spotřebu vzácných kovů, ale i kovů a materiálů, které mohou při uvolnění (autohavárie) v přírodě napáchat nemalé škody
- energetická náročnost na výrobu elektromobilu je mnohem vyšší jak u klasického automobilu
- následná demontáž elektromobilu představuje mnohem větší ekologická rizika, jako je tomu u klasického automobilu
Dobíjení akumulátoru solární a větrnou energií
- teoreticky v našich zeměpisných šířkách by bylo možné pomocí sluneční energie (pokud bude slunce svítit a bude dostatečná kapacita fotovoltaických článků, ale naše země svou polohou a počtem slunečních dnů jistě nepatří mezi solární "Kuvajty"), nebo dalšími alternativními zdroji (voda, vítr)
Dobíjení akumulátoru energii vyrobenou v tepelných elektrárnách
Tento způsob dobíjení je značně neekologický a neekonomický.
Zjednodušený příklad:
Z 1m3 zemního plynů se uvolní 10 kWh energie
- účinnost moderních uhelných a plynových elektráren 40 %, ztráty v přenosové soustavě 10%, k spotřebiteli se dostane v tomto případě přibližně 3,6 kWh energie ( to již jsme na účinnosti klasického benzínového motoru)
- účinnost akumulátoru zadáme na vynikajících 80% (ztráty při nabíjení zanedbáme) 3,6 kWh x 0,8 = 2,88 kWh
- účinnost elektromotoru elektromobilu (budeme velkorysí) dosadíme na 40% tedy 2,88 kWh x 0,4 = 1,152 kWh
Při použití elektřiny z elektrárny k provozu elektromobilu se využije k jeho pohybu přibližně jen 11% z využitelné energie určitého paliva.
U klasického automobilu s benzínovým pístovým motorem je účinnost tohoto motoru zhruba 35% využití energie uvolněné z paliva.
Editace: 1353322413
Počet článků v kategorii: 364
Url:jak-se-vyrabeji-obytne-stavebni-bunky-id-325
AD