Kožušice výroba dřevěných srubů
AD MOB
Kožušice, okres Vyškov. Výroba srubů.
//cs.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%BEu%C5%A1ice
Obrázek výroby srubu v Kožušicích:

//cs.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%BEu%C5%A1ice
Obrázek výroby srubu v Kožušicích:

359LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Jak se dělá hliníkový žebřík - Jak se co dělá
- hliníkový žebřík je lehký, trvanlivý, stabilní
- nahrazuje těžké žebříky dřevěné
- do hliníku se přidává křemík, hořčík, mangan, měď
- vše se roztaví v peci při 700°C
- hmota se nalije do forem a vzniknou hliníkové tyče
- tyče se řežou na pelety
- pelety se protlačují na lisu a vznikne kolejnice 40 m dlouhá
- kolejnice se vytvrdí a vychladí
- pila nařeže kusy potřebné délky
- na konce se přinýtuje protiskluzová ochrana
- na bočnice se umístí instrukční samolepka
- namontují se jednotlivé schody - stupně, příčky, příčle, šprušle
- přinýtují se horní díly a rozpěra
- vysouvací žebříky - příčle se nýtují do stěn bočnic
Jak se dělá hliníkový žebřík - Jak se co dělá - video
**
Na elektromobil mnohý člověk hledí, jako na automobil
budoucnosti, který je absolutně ekologický, bez negativních
vlivů na životní prostředí.
Jaká je však realita? Proč elektromobily již dávno nevytlačily
z provozu klasické automobily se spalovacími motory?
- výroba elektromobilu si vyžaduje mnohem větší spotřebu vzácných kovů, ale i kovů a materiálů, které mohou při uvolnění (autohavárie) v přírodě napáchat nemalé škody
- energetická náročnost na výrobu elektromobilu je mnohem vyšší jak u klasického automobilu
- následná demontáž elektromobilu představuje mnohem větší ekologická rizika, jako je tomu u klasického automobilu
Dobíjení akumulátoru solární a větrnou energií
- teoreticky v našich zeměpisných šířkách by bylo možné pomocí sluneční energie (pokud bude slunce svítit a bude dostatečná kapacita fotovoltaických článků, ale naše země svou polohou a počtem slunečních dnů jistě nepatří mezi solární "Kuvajty"), nebo dalšími alternativními zdroji (voda, vítr)
Dobíjení akumulátoru energii vyrobenou v tepelných elektrárnách
Tento způsob dobíjení je značně neekologický a neekonomický.
Zjednodušený příklad:
Z 1m3 zemního plynů se uvolní 10 kWh energie
- účinnost moderních uhelných a plynových elektráren 40 %, ztráty v přenosové soustavě 10%, k spotřebiteli se dostane v tomto případě přibližně 3,6 kWh energie ( to již jsme na účinnosti klasického benzínového motoru)
- účinnost akumulátoru zadáme na vynikajících 80% (ztráty při nabíjení zanedbáme) 3,6 kWh x 0,8 = 2,88 kWh
- účinnost elektromotoru elektromobilu (budeme velkorysí) dosadíme na 40% tedy 2,88 kWh x 0,4 = 1,152 kWh
Při použití elektřiny z elektrárny k provozu elektromobilu se využije k jeho pohybu přibližně jen 11% z využitelné energie určitého paliva.
U klasického automobilu s benzínovým pístovým motorem je účinnost tohoto motoru zhruba 35% využití energie uvolněné z paliva.
budoucnosti, který je absolutně ekologický, bez negativních
vlivů na životní prostředí.
Jaká je však realita? Proč elektromobily již dávno nevytlačily
z provozu klasické automobily se spalovacími motory?
- výroba elektromobilu si vyžaduje mnohem větší spotřebu vzácných kovů, ale i kovů a materiálů, které mohou při uvolnění (autohavárie) v přírodě napáchat nemalé škody
- energetická náročnost na výrobu elektromobilu je mnohem vyšší jak u klasického automobilu
- následná demontáž elektromobilu představuje mnohem větší ekologická rizika, jako je tomu u klasického automobilu
Dobíjení akumulátoru solární a větrnou energií
- teoreticky v našich zeměpisných šířkách by bylo možné pomocí sluneční energie (pokud bude slunce svítit a bude dostatečná kapacita fotovoltaických článků, ale naše země svou polohou a počtem slunečních dnů jistě nepatří mezi solární "Kuvajty"), nebo dalšími alternativními zdroji (voda, vítr)
Dobíjení akumulátoru energii vyrobenou v tepelných elektrárnách
Tento způsob dobíjení je značně neekologický a neekonomický.
Zjednodušený příklad:
Z 1m3 zemního plynů se uvolní 10 kWh energie
- účinnost moderních uhelných a plynových elektráren 40 %, ztráty v přenosové soustavě 10%, k spotřebiteli se dostane v tomto případě přibližně 3,6 kWh energie ( to již jsme na účinnosti klasického benzínového motoru)
- účinnost akumulátoru zadáme na vynikajících 80% (ztráty při nabíjení zanedbáme) 3,6 kWh x 0,8 = 2,88 kWh
- účinnost elektromotoru elektromobilu (budeme velkorysí) dosadíme na 40% tedy 2,88 kWh x 0,4 = 1,152 kWh
Při použití elektřiny z elektrárny k provozu elektromobilu se využije k jeho pohybu přibližně jen 11% z využitelné energie určitého paliva.
U klasického automobilu s benzínovým pístovým motorem je účinnost tohoto motoru zhruba 35% využití energie uvolněné z paliva.
Jak zlikvidovat plevel na chodníku a to ekologicky
Postup:- do rozprašovače se dá bílý ocet a za slunného počasí, se postříkají
listy rostlin
- ocet možno ředit 1 díl octu na 3 díly vody
- možno přidat i kuchyňskou sůl pro vyšší účinek a to 1 díl
- lžíci přípravku na mytí nádobí, pro lepší smáčivost
Vroucí voda se solí
Rozpustíme sůl ve vodě - nasycený roztok - dokud se rozpouští,tak přidáváme sůl.
Uvede se do varu a horkou vodou se polijí spáry s plevelem.
Jiný postup s využitím močoviny
- močovinu rozpouštět v potřebném množství vody, např.v plastové konvi i několik dnů, až se roztok řádně nasytí
a další močovina se již nerozpouští. Nechat ještě tři dny
odstát a polít tímto roztokem spárky mezi kachlíky, kde
bují plevel.
Vysokotlaký čistič odstraní i trávu mezi dlaždicemi
Vysokotlaké čističe si poradí s drobnou trávou mezi dlaždicemitaké, ale vyplaví i těsnící písek, proto je třeba jej pak
doplnit - např. keramický pískem.
Date: 20.06.2020 - 16:33
Jak se dělají tetra pack obaly - Jak se co dělá
- obaly tetra pack slouží k uchovávání potravin po dobu až 1 roku bez nutnosti použít konzervační prostředky
- obal tvoří především papír, který lze recyklovat
- obal se skládá z umělohmotné, papírové vrstvy a fólie
- umělohmotná vrstva zabrání prosakování tekutin
- nejdříve se vytvoří potisk na roli papíru
- pak se cívka papíru navede do laminovacího stroje, kde se vrstva papíru spojí s vrstvami umělé hmoty a fólie
- do laminovacího přístroje se zavede i tenká hliníková fólie
- teplem se vrstvy spojí a válce je slisují dohromady
- potištěný papír opatřený již všemi vrstvami se navine na velký válec
- válec se postupně navinuje na dělený válec a papír je přitom rozřezáván, takže vznikne nakolik samostatný úzkých cívek, ze kterých se pak již stříhají jednotlivé pláště samotných obalů
- malé cívky se vloží do plnícího stroje a papír prochází sterilizačním prostředím
- stroj pak svine papír do trubice
- trubici plní tekutinou (mlékem, vodou, šťávami)
- pak trubici řeže a zapečetí na jednotlivá balení
Jak se dělají tetra pack obaly - Jak se co dělá - video
**
Jak zabránit vysychání (syntetické, olejové) barvy v plechovce, kterou jsme nespotřebovali celou.
Pokud je víčko nezdeformované, na povrch barvy v plechovce nalijeme trochu ředidla, které je určeno k ředění barvy v plechovce.
Víčko řádně nasadíme a zatlačíme (někdo poklepe i malým kladívkem kolem celého víčka, aby řádně dosedlo.
Celou plechovku pak vložíme do mikroténového sáčku, vytlačíme vzduch, aby sáček dolehl těsně k plechovce a konec sáčku zatočíme popřípadě uděláme uzel, nebo přelepíme izolepou, aby se nerozmotal.
Editace: 3.6.2020 - 10:22
Počet článků v kategorii: 359
Url:kozusice-vyroba-drevenych-srubu-id-244
AD