Zpětná zrcátko do auta mrtvý úhel kontrola dítěte
Porovnání kolik vidíme v zpětném zrcátku a kolik v malém zrcátku mrtvý úhel
Sloupky na parkovišti jsou od sebe vzdáleny 2 metry, takže v zrcátku pro mrtvý úhel
vidíme zhruba 8 metrů do strany, zatímco s klasickým mírně zmenšujícím zrcátkem
zhruba 3 metry viz obrázek níže.
Nastavení bočních zrcátek
Boční zrcátka nastavujeme tak abychom viděli zadní střed automobilu v okraji zrcátka
bližším boku automobilu zhruba ve střední části zrcátka a neměl by bok automobilu,
který vidíme zabírat příliš mnoho místa, maximálně do 20% zrcátka, abychom viděli
i do stran při jízdě v pruzích.
Pokud jezdíme převážně v pruzích a musíme často mezi nimi přejíždět je dobré
na zrcátka nalepit ještě menší zrcátka pro mrtvý úhel.
Zrcátka zpětná mrtvý úhel
I když výrobce na obrázku někdy uvádí i polohu zrcátka pro mrtvý úhel, je
lepší před přilepením zrcátka nesundávat ochrannou folii a vyzkoušet kde bude
malé zrcátko nejméně překážet na základním zrcátku.
Mně se osvědčil horní okraj nejvíce vzdálený od boku vozidla.
Pozor na náklon zrcátka. Některá mají zkosenou základnu tak jsem jej přilepil
aby směřovala od vozidla a zabírala více do stran.
Pozor na náklon zrcátka pro mrtvý úhel pokud má zkosenou základnu,
otočit tak aby bylo vidět co nejvíce do vedlejšího pruhu.
Zrcátka pro kontrolu dítěte jsou umístěna na zadními sedadly a nasměrována
na autosedačku s dítětem.
**VIDEO YOUTUBE
Sloupky na parkovišti jsou od sebe vzdáleny 2 metry, takže v zrcátku pro mrtvý úhel
vidíme zhruba 8 metrů do strany, zatímco s klasickým mírně zmenšujícím zrcátkem
zhruba 3 metry viz obrázek níže.
Nastavení bočních zrcátek
Boční zrcátka nastavujeme tak abychom viděli zadní střed automobilu v okraji zrcátka
bližším boku automobilu zhruba ve střední části zrcátka a neměl by bok automobilu,
který vidíme zabírat příliš mnoho místa, maximálně do 20% zrcátka, abychom viděli
i do stran při jízdě v pruzích.
Pokud jezdíme převážně v pruzích a musíme často mezi nimi přejíždět je dobré
na zrcátka nalepit ještě menší zrcátka pro mrtvý úhel.
Zrcátka zpětná mrtvý úhel
I když výrobce na obrázku někdy uvádí i polohu zrcátka pro mrtvý úhel, je
lepší před přilepením zrcátka nesundávat ochrannou folii a vyzkoušet kde bude
malé zrcátko nejméně překážet na základním zrcátku.
Mně se osvědčil horní okraj nejvíce vzdálený od boku vozidla.
Pozor na náklon zrcátka. Některá mají zkosenou základnu tak jsem jej přilepil
aby směřovala od vozidla a zabírala více do stran.
Pozor na náklon zrcátka pro mrtvý úhel pokud má zkosenou základnu,
otočit tak aby bylo vidět co nejvíce do vedlejšího pruhu.
Zrcátka pro kontrolu dítěte jsou umístěna na zadními sedadly a nasměrována
na autosedačku s dítětem.
**VIDEO YOUTUBE
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Volkswagen Bora
Technická data:
- Rozvržení motor v předu, pohon předních kol / čtyř kol
- Platforma koncernu Volkswagen A4 (PQ34)
- Motory s benzinovými motory: 1.4L - 2.8L 150 kW
- s dieselovými motory: 1.9L 110 kW
- Převodovka 5-6 stupňová manuální, 4-5 stupňová automatická
- Rozvor 2520 mm
- Délka 4410 mm
- Šířka 1730 mm
- Výška 1490 mm
- Podobné Volkswagen Golf Mk4
Volkswagen Bora - video
Street View je služba na mapách od Google, která umožňuje projíždět si jednotlivé komunikace z pohledu, jak tato místa vidí řidič vozidla.
Služba je vynikající, ale z důvodu rozmazávání některých osobních údajů, jako jsou značky SPZ automobilů dochází někdy i k rozmazání údajů na orientačních cedulích což je škoda.
Nicméně tato služba do budoucna nabízí mnoho dalších možností uplatnění.
Jednou z možností je hra "simulátor" jízdy automobilem po cestách naší vlasti.
Hra by jistě našla spoustu nadšených uživatelů a také by zlepšila orientaci řidičů při skutečném provozu, což by mohlo i snížit počet dopravních nehod na silnicích. Prostě byste si projeli trasu na počítači pomocí simulátoru a pak při skutečné jízdě byste již netápali a tím se nestali viníkem dopravní nehody.
Také virtuální projížďka míst kde jste strávili dovolenou doma v teple a pohodě má svoje kouzlo a člověk neriskuje zranění, ani neznečišťuje životní prostředí.
Pro prohlídku míst stačí stáhnout panáčka na mapu do míst, která se zvýrazní modrou barvou. Pak kliknout do někam na vozovku a již můžete cestovat po komunikaci pomocí klávesových šipek.
//maps.google.com/intl/en/help/maps/streetview/
Služba je vynikající, ale z důvodu rozmazávání některých osobních údajů, jako jsou značky SPZ automobilů dochází někdy i k rozmazání údajů na orientačních cedulích což je škoda.
Nicméně tato služba do budoucna nabízí mnoho dalších možností uplatnění.
Jednou z možností je hra "simulátor" jízdy automobilem po cestách naší vlasti.
Hra by jistě našla spoustu nadšených uživatelů a také by zlepšila orientaci řidičů při skutečném provozu, což by mohlo i snížit počet dopravních nehod na silnicích. Prostě byste si projeli trasu na počítači pomocí simulátoru a pak při skutečné jízdě byste již netápali a tím se nestali viníkem dopravní nehody.
Také virtuální projížďka míst kde jste strávili dovolenou doma v teple a pohodě má svoje kouzlo a člověk neriskuje zranění, ani neznečišťuje životní prostředí.
Pro prohlídku míst stačí stáhnout panáčka na mapu do míst, která se zvýrazní modrou barvou. Pak kliknout do někam na vozovku a již můžete cestovat po komunikaci pomocí klávesových šipek.
//maps.google.com/intl/en/help/maps/streetview/
Škoda 110L - detailní video vozidla
Škoda 100 a Škoda 110 jsou velmi podobné. Hlavní rozdíl je v objemu válců. Automobily se vyráběly v AZNP v letech 1969 až 1977. Předchůdcem byla Škoda 1000 MB a Škoda 1100 MB. Počet vyrobených kusů 1 079 708.
- Motor spotřeba 8,5 l/100 km
- Motor i hnaná náprava byly vzadu.
- Motory měly objem 998 a 1 107 cm3.
- Motor byl zážehový s rozvodem OHV čtyřválec.
- Výkony motorů 32 až 46 kW.
- Karoserie měla 4 dveře.
- Kufr byl umístěn vpředu.
Technické údaje
- Délka 4 155 mm
- Šířka 1 620 mm
- Výška 1 380 mm
- Rozvor 2 400 mm
- Pohotovostní hmotnost 820 kg
Dojezd elektro-kol - výpočet:
- pokud mám např. baterii 36V a 11Ah (36x11 = 396Wh), kapacita 396Wh / výrobce uvede zaokrouhleně na 400Wh.
- po rovině je spotřeba 3-7 Wh/km /dle hmotnosti cyklisty a stupně přípomoci
- v pahorkatině při stoupání nad 5% (5 metrů výšky na 100 metrů délky) bude spotřeba 5-15Wh/km a více.
- procenta stoupání si vypočítám na mapy.cz s tím že daný úsek označím záložce PLÁNOVÁNÍ: START - CÍL a kliknu na ZOBRAZIT VÝŠKOVÝ PROFIL TRASY
- výškový rozdíl (stoupání) pak dělím kilometry (lépe stovkami metrů) např. stoupání 100 metrů na vzdálenost 2 km
2 km je 20 stometrových úseků, tak 100 dělím 20 a vyjde mi 5(%)
- kdybych měl baterii 400Wh, tak 400/10 = 40km
- tedy, do svahu 5% by mohl ujet maximálně 40km při plném nabití baterie a jejím výborném stavu
- mám vyzkoušeno, že spotřeba do 6% svahu je v mém případě asi 35až40Wh/km
- vyjitím nejprudších kopců pěšky, kdy mám přepnuto na CHŮZI, takže kolo jen vedu a nemusím tlačit, zvýším dojezd až o 50%
Příčina je v tom, že spotřeba roste exponenciálně s procentem stoupání.
Příklad:
- při stoupání 3% bude spotřeba 6Wh/km, ale při stoupání 6% už to bude 36Wh/km (první údaj se zvětšil 2x ale druhý už 6x, tedy 6x6)
Jak odhadnu stoupání kopce?
- fotbalové hřiště je 100 metrů dlouhé, branka je vysoká 2,44 metru ( to je stoupání 2,44%)
- když to bude výška dvoupodlažní budovy (7 metrů ze vzdálenosti 100 metrů) bude to stoupání 7%
- větší stoupání již záleží na zvážení, jestli raději nevyjít pěšky s přípomocí CHŮZE
- např. 3 patrová budova i s podsklepením zhruba 10 metrů, to je na 100 metrů vzdálenosti 10% stoupání, pokud bych chtěl vyjet na její střechu, a to už dostane baterie řádně zabrat
Elektrokoloběžka
https://malls.seeuper.com/products/11-inch-off-road-electric-scooter-adult?variant=17995201577011
- pokud mám např. baterii 36V a 11Ah (36x11 = 396Wh), kapacita 396Wh / výrobce uvede zaokrouhleně na 400Wh.
- po rovině je spotřeba 3-7 Wh/km /dle hmotnosti cyklisty a stupně přípomoci
- v pahorkatině při stoupání nad 5% (5 metrů výšky na 100 metrů délky) bude spotřeba 5-15Wh/km a více.
- procenta stoupání si vypočítám na mapy.cz s tím že daný úsek označím záložce PLÁNOVÁNÍ: START - CÍL a kliknu na ZOBRAZIT VÝŠKOVÝ PROFIL TRASY
- výškový rozdíl (stoupání) pak dělím kilometry (lépe stovkami metrů) např. stoupání 100 metrů na vzdálenost 2 km
2 km je 20 stometrových úseků, tak 100 dělím 20 a vyjde mi 5(%)
- kdybych měl baterii 400Wh, tak 400/10 = 40km
- tedy, do svahu 5% by mohl ujet maximálně 40km při plném nabití baterie a jejím výborném stavu
- mám vyzkoušeno, že spotřeba do 6% svahu je v mém případě asi 35až40Wh/km
- vyjitím nejprudších kopců pěšky, kdy mám přepnuto na CHŮZI, takže kolo jen vedu a nemusím tlačit, zvýším dojezd až o 50%
Příčina je v tom, že spotřeba roste exponenciálně s procentem stoupání.
Příklad:
- při stoupání 3% bude spotřeba 6Wh/km, ale při stoupání 6% už to bude 36Wh/km (první údaj se zvětšil 2x ale druhý už 6x, tedy 6x6)
Jak odhadnu stoupání kopce?
- fotbalové hřiště je 100 metrů dlouhé, branka je vysoká 2,44 metru ( to je stoupání 2,44%)
- když to bude výška dvoupodlažní budovy (7 metrů ze vzdálenosti 100 metrů) bude to stoupání 7%
- větší stoupání již záleží na zvážení, jestli raději nevyjít pěšky s přípomocí CHŮZE
- např. 3 patrová budova i s podsklepením zhruba 10 metrů, to je na 100 metrů vzdálenosti 10% stoupání, pokud bych chtěl vyjet na její střechu, a to už dostane baterie řádně zabrat
Elektrokoloběžka
https://malls.seeuper.com/products/11-inch-off-road-electric-scooter-adult?variant=17995201577011
Peugeot 207 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Předchůdce Peugeot 206
- Třída malý vůz
- Karoserie 3-dveřový hatchback, 5-dveřový hatchback, 2-dveřové kupé, kabriolet, 5-dveřové kombi
- Koncepce FF
- Motor 1,4 l (70 kW) až 1,6 l Turbo (175 kW)
- Délka 4030 mm
- Šířka 1748 mm
- Výška 1472 mm
- Podobné Citroën C3
Peugeot 207 - recenze - video
Editace: 1395741268
Počet článků v kategorii: 351
Url:zpetna-zrcatko-do-auta-mrtvy-uhel-kontrola-ditete-id-706