SENCOR SCR 5000GS kamera do auta review recenze
AD MOB
Přední kamera do auta
Parametry a výhody:Cena: 1 400 Kč (rok 2021)
Video: Full HD a rozlišení 1920 × 1080 px (30 sn./s), dále v rozlišení 1728 × 1296 (30i) a 1280 × 720 (sn./s)
Fotografie v rozlišení 12 Mpx, 10 Mpx, 8 Mpx, 5 Mpx, 3 Mpx, 2 Mpx, 1,3 Mpx a VGA
Objektiv max. úhel záběru 170 °
Umožňuje nahrávání do smyčky a má i parkovací monitor
G-senzor reaguje na kolizí a uzamkne patřičný záznam v případě nehody
GPS modul pro zaznamenání polohy do videa a zobrazení trasy v mapě
Noční režim Starlight Vision zobrazí co vidí řidič a má 2 noční filtry: černobílý a barevný Displej: 1,5" LCD
Ukládání: na microSD kartu o kapacitě až 128 GB
Li-Ion baterie: 180 mAh (3,7 V) - nabíjení se přes microUSB
Rozměry 55 × 47,5 × 41 mm

Nevýhody
- nabíjení jen přes zástrčku do zapalovače, takže když už je zásuvka obsazena, tak je třeba dokoupit nejlépe
Roztrojku do zásuvky zapalovače + 2 USB
- kupte kameru s přísavkou, ne tu co se musí lepit na sklo, aby na STK nebyl problém, když budou chtít, aby kamera byla odstraněna
- integrovaná baterie vydrží 3 minuty, takže musí být kamera stále připojená ke zdroji nabíjení
- kamera vypadává z držáku např. na železničním přejezdu atd.
- nemá Wi-Fi, HDMI výstup, ani Bluetooth, takže komunikace s PC, nebo mobilem přes Čtečky Micro SD karet jak přenosné, tak vestavěné (moderní notebooky mají čtečku karet)
- kupte kameru s přísavkou, ne tu co se musí lepit na sklo, aby na STK nebyl problém, když budou chtít, aby kamera byla odstraněna
- integrovaná baterie vydrží 3 minuty, takže musí být kamera stále připojená ke zdroji nabíjení
- kamera vypadává z držáku např. na železničním přejezdu atd.
- nemá Wi-Fi, HDMI výstup, ani Bluetooth, takže komunikace s PC, nebo mobilem přes Čtečky Micro SD karet jak přenosné, tak vestavěné (moderní notebooky mají čtečku karet)
Date: 13.01.2021 - 10:12
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Renault Torino
Roky produkce 1966 – 1980.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce:
- Třída: střední
- Karoserie: 2 dveřové coupe a 4 dveřový sedan
- Provedení: FR
- Motory: 3.0 a 3.77 L
- Převodovka: 4 rychlosti maual, 3 automatic
- Rozvor: mm
- Délka: 4492 coupe, 4580 sedan mm
- Šířka: 1680 mm
- Výška: 1300 mm
- Hmotnost pohotovostní: 1060 kg
- Max.rychlost: 205 km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault Torino - HQ video
Výměna stěračů foto seriál
Stěrače jsou zasunuty za takový hák. Je třeba stlačit pojistku, pokud je na stěrači a pak jej z háku vytlačit, vytáhnout - může to jít ztuha.



Date: 24.05.2022 - 07:19

Audi A1
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 2010-now
Technická data:
- Předchůdce Audi 50
- Třída Supermini
- Karoserie 3-door hatchback
- Koncepce FF
- Platforma Volkswagen Group PQ25
- Motor 1.2 L až 1.6 L 77 kW
- Převodovka 5-6 rychlosti manual, 7-rychlosti S tronic, 1- automatika
- Rozvor 2,469 mm
- Délka 3,954 mm
- Šířka 1,740 mm
- Výška 1,416 mm
- Objem zavazadlového prostoru: 270/920 l se sklopenými sedačkami
- Hmotnost pohotovostní 1040-1140 kg
- Designer Stefan Sielaff
Audi A1 - recenze - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
- obě vozidla musí být řádně osvětlena dle vyhlášky
- vlečené vozidlo musí být viditelně vzadu označeno červeným výstražným trojúhelníkem
- vlečené vozidlo musí mít v dobrém (předepsaném) stavu řízení a brzdy
- lano musí být uprostřed označeno červeným praporkem nebo štítkem o rozměrech nejméně 30 x 30 cm
- lano na vlečení je lepší pokud je zakončeno karabinami pro připojení
- lano se připojuje k místům určených k tomu výrobcem
- domluvte si předem signály pro brzdění, zastavení, rozjetí atd.
- při rozjíždění například na rovině potlačte vlastní silou tažné vozidlo až dojde k napnutí lana
- snažte se aby lano bylo stále napnuté (cukáním rozkmitáte soupravu a může dojít k poškození vozidel, nebo jejich srážce)
- z kopce a na rovině brzdí především vlečené vozidlo a tím zajistí napnutí lana (jakoby jste spouštěli kbelík na provaze, pokud se ten někde zachytí a pak náhle uvolní, tak provázek přetrhne atd. )
- mezi taženým a tažným vozidlem musí být v případě tažení lanem vzdálenost nejméně 2,5 metru a nejvíce 6 metrů
- maximální rychlost při tažení vozidla lanem, nebo na tyči nesmí překročit 60 km/hod (pokud není stanoveno jinak)
Novinky o pravidlech silničního provozu čtěte na stránkách ministerstva dopravy:
//etesty.mdcr.cz/
- vlečené vozidlo musí být viditelně vzadu označeno červeným výstražným trojúhelníkem
- vlečené vozidlo musí mít v dobrém (předepsaném) stavu řízení a brzdy
- lano musí být uprostřed označeno červeným praporkem nebo štítkem o rozměrech nejméně 30 x 30 cm
- lano na vlečení je lepší pokud je zakončeno karabinami pro připojení
- lano se připojuje k místům určených k tomu výrobcem
- domluvte si předem signály pro brzdění, zastavení, rozjetí atd.
- při rozjíždění například na rovině potlačte vlastní silou tažné vozidlo až dojde k napnutí lana
- snažte se aby lano bylo stále napnuté (cukáním rozkmitáte soupravu a může dojít k poškození vozidel, nebo jejich srážce)
- z kopce a na rovině brzdí především vlečené vozidlo a tím zajistí napnutí lana (jakoby jste spouštěli kbelík na provaze, pokud se ten někde zachytí a pak náhle uvolní, tak provázek přetrhne atd. )
- mezi taženým a tažným vozidlem musí být v případě tažení lanem vzdálenost nejméně 2,5 metru a nejvíce 6 metrů
- maximální rychlost při tažení vozidla lanem, nebo na tyči nesmí překročit 60 km/hod (pokud není stanoveno jinak)
Novinky o pravidlech silničního provozu čtěte na stránkách ministerstva dopravy:
//etesty.mdcr.cz/
Jak zajistit závity proti povolení
Nejspolehlivějším způsobem je šroub s korunovou maticí a závlačkou, ale takový spoj nelze vždy použít, navíc spoj se může skládat jen ze šroubu zašroubovaného do díry se závitem.Tam kde dochází k častým vibracím dochází i k častějšímu uvolnění tohoto závitového spoje.
Na špatně přístupných místech je to pak velmi nepříjemné, když musíme rozebrat část zařízení, abychom se ke spoji dostali a šroub dotáhli.
Jak jedno z dobrých řešení se jeví použít u takových spojů zajišťovače závitů.
Jsou to přípravky, které se nanášejí na závit a po ztuhnutí vytvoří rozebiratelný spoj s pružnou výplní.
Podle druhu pojiva je odvislé, jak bude spoj odolný proti povolení.
Jedním z mnoha tmelů na zajištění závitů proti samovolnému povolení je Loctite od fy. Henkel, nebo SONLOK 3242 od Parson Adhesives vysoce odolný vůči vibracím, vodě, plynům, olejům.
Další možností je potřít závit fermeží lněnou, tento způsob s omotáním závitu konopím se využíval při spojování vodovodního potrubí. Nevýhodou je dlouhá doba zasychání fermeže.
U malých šroubků se používalo často zakapání hlavičky šroubku acetonovou barvou, která velmi rychle zaschla a bránila šroubku v povolení. Místo kam barvu chcete kápnout, musí být, ale odmaštěno, jinak se barva uloupne.
Editace: 13.1.2021 - 12:41
Počet článků v kategorii: 351
Url:sencor-scr-5000gs-kamera-do-auta-review-recenze
AD