Tachometr Crivit neukazuje číslice hodnoty řešení
Po zakoupení tachometru Crivit, byla vložena přiložená baterie přesně dle manuálu, ale nedošlo k aktivaci přístroje.
Nepomohl ani reset, který byl popsán v přiloženém návodu.
Vyjměte baterii. Zasuňtešpičatý předmět (např.šroubovák) do otvoru s označením RESET. Vložte do přihrádky baterii 3 V tak, aby + pól směřoval nahoru.
Nasaďte víčko na přihrádku baterie. Mikroprocesor se vrátí do původního stavu a znovu se nastartuje.
Nakonec bylo provedeno měření přiložené baterie a ta vykazovala napětí 2V místo deklarovaných 3V.
Po výměně baterie za novou tachometr již fungoval správně.
Nepomohl ani reset, který byl popsán v přiloženém návodu.
Vyjměte baterii. Zasuňtešpičatý předmět (např.šroubovák) do otvoru s označením RESET. Vložte do přihrádky baterii 3 V tak, aby + pól směřoval nahoru.
Nasaďte víčko na přihrádku baterie. Mikroprocesor se vrátí do původního stavu a znovu se nastartuje.
Nakonec bylo provedeno měření přiložené baterie a ta vykazovala napětí 2V místo deklarovaných 3V.
Po výměně baterie za novou tachometr již fungoval správně.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Audi A4
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 1994-now
Technická data:
- Rozvor 2808 mm
- Délka 4783 mm (limuzína)
- Šířka 1826 mm
- Výška 1427 mm
- Hmotnost pohotovostní 1485 kg
- Spotřeba kombinovaná 7.1 l/100 km
- Objem zavazadlového prostoru 480 l (limuzína)
Audi A4 - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
Ford Scorpio
Technická data:
- Předchůdce Ford Granada
- Nástupce Ford Scorpio Mark II
- Třída velký luxusní automobil
- Karoserie 4-dveřový sedan, 5-dveřový hatchback
- Koncepce FR, pohon všech čtyř kol u 4x4 modelu
- Motor 1.8L až 2.9L
- Převodovka 4-stupňová automatická, 5-stupňová manuální
- Pohotovostní hmotnost 1380 kg
Ford Scorpio - silniční test - video
Váha vzduchu může pracovat na rychlosti ochlazování teplotneh čidla proudícím vzduchem.
Pokud je senzor znečistěn, dochází u vznětových motorů k cukání zejména
u studeného motoru při rozjezdu a akceleraci, nepravidelnému chodu, nebo dokonce není možné motor
nastartovat vůbec.
Je to dáno tím, že znečištěný, zanesený topný element čidla se přehřívá a udává nesprávný signál,
jakoby kolem něj proudilo jen malé množství vzduchu a tím dojde k nesprávnému nižšímu dávkování paliva (chudobná směs),
což se právě projevuje cukáním motoru.
Pokud je senzor znečistěn, dochází u vznětových motorů k cukání zejména
u studeného motoru při rozjezdu a akceleraci, nepravidelnému chodu, nebo dokonce není možné motor
nastartovat vůbec.
Je to dáno tím, že znečištěný, zanesený topný element čidla se přehřívá a udává nesprávný signál,
jakoby kolem něj proudilo jen malé množství vzduchu a tím dojde k nesprávnému nižšímu dávkování paliva (chudobná směs),
což se právě projevuje cukáním motoru.
Černý led je motoristy nazývána tenká vrstvička čirého - průhledného ledu,
který se vyskytne na vozovce, i když venkovní teplota je nad 0°C.
Bývá v místech kde je po celý den stín, nebo na otevřených nechráněných
úsecích, kde je komunikace prochladlá,
nebo na mostech přes potoky, čí říčky, kde dochází k rychlému
podchlazení terénu.
Vozovka s černým ledem se jeví, jako by byla mokrá - lesklá a
v tom je její zrádnost.
který se vyskytne na vozovce, i když venkovní teplota je nad 0°C.
Bývá v místech kde je po celý den stín, nebo na otevřených nechráněných
úsecích, kde je komunikace prochladlá,
nebo na mostech přes potoky, čí říčky, kde dochází k rychlému
podchlazení terénu.
Vozovka s černým ledem se jeví, jako by byla mokrá - lesklá a
v tom je její zrádnost.
Nevýhody tlačítka STOP START motoru automobilu
- snižuje životnost baterie, při častém vypínání motoru a startech (v kolonách a pod.) se baterie stále vybíjí
- někdy vypiná, i když motor ještě není zahřátý - zvýšené emise - neekologický provoz
- nedostatečné mazání motoru a jeho rychlé opotřebení při jeho neustálém vypínání a startování
- motory, které pracovaly na vysoký výkon, potřebují nechat chvíli pomaleji chladit během na volnoběh a ne náhle vypnout ( není dobré sjet z dálnice a hned vypnout motor - naftový motor je ještě choulostivější)
Deaktivace tlačítka STOP START motoru automobilu
Deaktivaci tlačítka lze u řady vozidel nastavit manuálně,
ale je to nutno provádět po každém startu vozidla, buď tlačítkem, nebo
na dotykovém displeji.
Neodborné zásahy do elektrických obvodů, jako je odpojení konektoru kontroly napětí baterie,
automobilky zakazují, nebo rázně upozorňují, že tím dojde k vypnutí, mnohdy velmi důležitých, funkcí vozidla.
Editace: 1534745324
Počet článků v kategorii: 351
Url:tachometr-crivit-neukazuje-cislice-hodnoty-reseni-id-2297