Tachometr Crivit neukazuje číslice hodnoty řešení
Po zakoupení tachometru Crivit, byla vložena přiložená baterie přesně dle manuálu, ale nedošlo k aktivaci přístroje.
Nepomohl ani reset, který byl popsán v přiloženém návodu.
Vyjměte baterii. Zasuňtešpičatý předmět (např.šroubovák) do otvoru s označením RESET. Vložte do přihrádky baterii 3 V tak, aby + pól směřoval nahoru.
Nasaďte víčko na přihrádku baterie. Mikroprocesor se vrátí do původního stavu a znovu se nastartuje.
Nakonec bylo provedeno měření přiložené baterie a ta vykazovala napětí 2V místo deklarovaných 3V.
Po výměně baterie za novou tachometr již fungoval správně.
Nepomohl ani reset, který byl popsán v přiloženém návodu.
Vyjměte baterii. Zasuňtešpičatý předmět (např.šroubovák) do otvoru s označením RESET. Vložte do přihrádky baterii 3 V tak, aby + pól směřoval nahoru.
Nasaďte víčko na přihrádku baterie. Mikroprocesor se vrátí do původního stavu a znovu se nastartuje.
Nakonec bylo provedeno měření přiložené baterie a ta vykazovala napětí 2V místo deklarovaných 3V.
Po výměně baterie za novou tachometr již fungoval správně.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Dle stylu jízdy a počtu rozjezdů spojka na osobním automobilu vydrží
100 000 km v městském provozu s častým rozjížděním zejména do kopce a až
300 000 km na dlouhých úsecích s minimálním rozjížděním automobilu a citlivým zacházením.
Jsou ale případy, kdy řidič/ka dokáží spojkovou lamelu zničit i za 10 000 km
a to většinou tím, že nechají nohu spočinout na spojkovém pedále, tím
nedojde k plnému sepnutí spojky a ta stále nepatrně prokluzuje a nadměrně se
opotřebovává.
Vadnou spojku poznáme podle toho, že automobil se do kopce již nerozjede i
když spojkový pedál jsme zcela uvolnili a motor běží, nebo
dokonce začne auto couvat, či vidíme že motor má obvyklé otáčky, ale vozidlo jede
pomaleji, jako obvykle.
100 000 km v městském provozu s častým rozjížděním zejména do kopce a až
300 000 km na dlouhých úsecích s minimálním rozjížděním automobilu a citlivým zacházením.
Jsou ale případy, kdy řidič/ka dokáží spojkovou lamelu zničit i za 10 000 km
a to většinou tím, že nechají nohu spočinout na spojkovém pedále, tím
nedojde k plnému sepnutí spojky a ta stále nepatrně prokluzuje a nadměrně se
opotřebovává.
Vadnou spojku poznáme podle toho, že automobil se do kopce již nerozjede i
když spojkový pedál jsme zcela uvolnili a motor běží, nebo
dokonce začne auto couvat, či vidíme že motor má obvyklé otáčky, ale vozidlo jede
pomaleji, jako obvykle.
Přední kamera do auta
Parametry a výhody:Cena: 1 400 Kč (rok 2021)
Video: Full HD a rozlišení 1920 × 1080 px (30 sn./s), dále v rozlišení 1728 × 1296 (30i) a 1280 × 720 (sn./s)
Fotografie v rozlišení 12 Mpx, 10 Mpx, 8 Mpx, 5 Mpx, 3 Mpx, 2 Mpx, 1,3 Mpx a VGA
Objektiv max. úhel záběru 170 °
Umožňuje nahrávání do smyčky a má i parkovací monitor
G-senzor reaguje na kolizí a uzamkne patřičný záznam v případě nehody
GPS modul pro zaznamenání polohy do videa a zobrazení trasy v mapě
Noční režim Starlight Vision zobrazí co vidí řidič a má 2 noční filtry: černobílý a barevný Displej: 1,5" LCD
Ukládání: na microSD kartu o kapacitě až 128 GB
Li-Ion baterie: 180 mAh (3,7 V) - nabíjení se přes microUSB
Rozměry 55 × 47,5 × 41 mm
Nevýhody
- nabíjení jen přes zástrčku do zapalovače, takže když už je zásuvka obsazena, tak je třeba dokoupit nejlépe
Roztrojku do zásuvky zapalovače + 2 USB
- kupte kameru s přísavkou, ne tu co se musí lepit na sklo, aby na STK nebyl problém, když budou chtít, aby kamera byla odstraněna
- integrovaná baterie vydrží 3 minuty, takže musí být kamera stále připojená ke zdroji nabíjení
- kamera vypadává z držáku např. na železničním přejezdu atd.
- nemá Wi-Fi, HDMI výstup, ani Bluetooth, takže komunikace s PC, nebo mobilem přes Čtečky Micro SD karet jak přenosné, tak vestavěné (moderní notebooky mají čtečku karet)
- kupte kameru s přísavkou, ne tu co se musí lepit na sklo, aby na STK nebyl problém, když budou chtít, aby kamera byla odstraněna
- integrovaná baterie vydrží 3 minuty, takže musí být kamera stále připojená ke zdroji nabíjení
- kamera vypadává z držáku např. na železničním přejezdu atd.
- nemá Wi-Fi, HDMI výstup, ani Bluetooth, takže komunikace s PC, nebo mobilem přes Čtečky Micro SD karet jak přenosné, tak vestavěné (moderní notebooky mají čtečku karet)
Date: 13.01.2021 - 10:12
Historický dokument nákupu vozidla - video
Škoda Felicia se vyráběla v letech 1959-1964 v automobilce ŠKODA jako jediný kabriolet.
Iridium zapalovací svíčky
Na měděné elektrody klasické svíčky jsou připájeny kontakty z iridia, protože iridium patří mezi velmi drahé materiály
je třeba použít na kontakty jen nejnutnější možné množství.
Iridium je tvrdší než platina tím dochází k jeho pomalejšímu opotřebovávání.
Ve většině případů mají iridium svíčky asi o 25 procent delší životnost než srovnatelné svíčky s platinovými kontakty.
Vzhledem k tomu že iridium je velmi drahé, výrobci zmenšili průměr střední elektrody z iridia zhruba na 0,4 mm.
Kromě úspory nákladů na výrobu, bylo dosaženo i větší spalovací účinnosti.
Stále více automobilek instaluje iridium svíčky, nebo iridium - platinové zapalovací svíčky do zapalovacího systému motoru.
Pozor:
Pokud manuál k Vašemu vozu požaduje používat iridium svíčky, nezaměňujte je za platinové zapalovací svíčky,
nebo dokonce za klasické zapalovací svíčky s měděnými kontakty!
Nebudou mít tak vynikající výkon, jako iridium zapalovací svíčky a mohou způsobit i zbytečné problémy.
Na měděné elektrody klasické svíčky jsou připájeny kontakty z iridia, protože iridium patří mezi velmi drahé materiály
je třeba použít na kontakty jen nejnutnější možné množství.
Iridium je tvrdší než platina tím dochází k jeho pomalejšímu opotřebovávání.
Ve většině případů mají iridium svíčky asi o 25 procent delší životnost než srovnatelné svíčky s platinovými kontakty.
Vzhledem k tomu že iridium je velmi drahé, výrobci zmenšili průměr střední elektrody z iridia zhruba na 0,4 mm.
Kromě úspory nákladů na výrobu, bylo dosaženo i větší spalovací účinnosti.
Stále více automobilek instaluje iridium svíčky, nebo iridium - platinové zapalovací svíčky do zapalovacího systému motoru.
Pozor:
Pokud manuál k Vašemu vozu požaduje používat iridium svíčky, nezaměňujte je za platinové zapalovací svíčky,
nebo dokonce za klasické zapalovací svíčky s měděnými kontakty!
Nebudou mít tak vynikající výkon, jako iridium zapalovací svíčky a mohou způsobit i zbytečné problémy.
Hliníkový kryt mezi podlahou a výfukem je velmi tenký
a po čase se utřepe - vytrhne kolem podložky, která jej
zajišťuje.
Oprava není těžká, pokud povolíme matici podložky, tak
podložku vyměníme za větší průměr, kterou si sami vyrobíme
z hliníkového plechu.
Jiný materiál by mohl dělat problémy ve spojení s hliníkem
- elektrochemickou korozi - galvanický článek.
Na obrázku níže si řidič dočasně vypomohl i kouskem drátu,
aby se kryt cestou neutřepal zcela.
a po čase se utřepe - vytrhne kolem podložky, která jej
zajišťuje.
Oprava není těžká, pokud povolíme matici podložky, tak
podložku vyměníme za větší průměr, kterou si sami vyrobíme
z hliníkového plechu.
Jiný materiál by mohl dělat problémy ve spojení s hliníkem
- elektrochemickou korozi - galvanický článek.
Na obrázku níže si řidič dočasně vypomohl i kouskem drátu,
aby se kryt cestou neutřepal zcela.
Editace: 1534745324
Počet článků v kategorii: 351
Url:tachometr-crivit-neukazuje-cislice-hodnoty-reseni-id-2297