Ford GT
Ford GT
Technická data:
- Rozvor 2,710 mm
- Délka 4,640 mm
- Šířka 1,950 mm
- Výška 1,130 mm
- Hmotnost pohotovostní 1,581 kg
Ford GT - recense video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Ověření se provádí na níže uvedeném odkaze a to zadáním VIN kódu, který můžete nalézt na karoserii, nebo v technickém průkazu a skládá se ze 17 znaků (číslic, písmen).
Ověření naftového motoru zda používá vadný software
Ověření naftového motoru zda používá vadný software
Street View je služba na mapách od Google, která umožňuje projíždět si jednotlivé komunikace z pohledu, jak tato místa vidí řidič vozidla.
Služba je vynikající, ale z důvodu rozmazávání některých osobních údajů, jako jsou značky SPZ automobilů dochází někdy i k rozmazání údajů na orientačních cedulích což je škoda.
Nicméně tato služba do budoucna nabízí mnoho dalších možností uplatnění.
Jednou z možností je hra "simulátor" jízdy automobilem po cestách naší vlasti.
Hra by jistě našla spoustu nadšených uživatelů a také by zlepšila orientaci řidičů při skutečném provozu, což by mohlo i snížit počet dopravních nehod na silnicích. Prostě byste si projeli trasu na počítači pomocí simulátoru a pak při skutečné jízdě byste již netápali a tím se nestali viníkem dopravní nehody.
Také virtuální projížďka míst kde jste strávili dovolenou doma v teple a pohodě má svoje kouzlo a člověk neriskuje zranění, ani neznečišťuje životní prostředí.
Pro prohlídku míst stačí stáhnout panáčka na mapu do míst, která se zvýrazní modrou barvou. Pak kliknout do někam na vozovku a již můžete cestovat po komunikaci pomocí klávesových šipek.
//maps.google.com/intl/en/help/maps/streetview/
Služba je vynikající, ale z důvodu rozmazávání některých osobních údajů, jako jsou značky SPZ automobilů dochází někdy i k rozmazání údajů na orientačních cedulích což je škoda.
Nicméně tato služba do budoucna nabízí mnoho dalších možností uplatnění.
Jednou z možností je hra "simulátor" jízdy automobilem po cestách naší vlasti.
Hra by jistě našla spoustu nadšených uživatelů a také by zlepšila orientaci řidičů při skutečném provozu, což by mohlo i snížit počet dopravních nehod na silnicích. Prostě byste si projeli trasu na počítači pomocí simulátoru a pak při skutečné jízdě byste již netápali a tím se nestali viníkem dopravní nehody.
Také virtuální projížďka míst kde jste strávili dovolenou doma v teple a pohodě má svoje kouzlo a člověk neriskuje zranění, ani neznečišťuje životní prostředí.
Pro prohlídku míst stačí stáhnout panáčka na mapu do míst, která se zvýrazní modrou barvou. Pak kliknout do někam na vozovku a již můžete cestovat po komunikaci pomocí klávesových šipek.
//maps.google.com/intl/en/help/maps/streetview/
Častou nehodou s tragickými následky, je předjíždění cyklistů bez zachování
řádného bočního odstupu.
Jednou z hlavních příčin je, že řidič si myslí, že cyklista je schopen udržet
přímý směr jízdy, to však pro cyklistu většinou není možné.
Při šlapání totiž dochází k neustálému zakřivování dráhy doprava a na
další šlápnutí doleva. Výsledkem je klikatá dráha. Je tedy nutné počítat s tím
a vytvořit dostatečný odstup od cyklisty.
Pokud navíc ještě fouká boční vítr, je třeba objet cyklistu s ještě větším
odstupem.
Dráha cyklisty je většinou klikatá a je nutné s tím počítat ponecháním řádného
bočního odstupu při předjíždění. A pokud předjetí by bylo riskantní, tak určitě zpomalte
a vyčkejte na bezpečný okamžik.
řádného bočního odstupu.
Jednou z hlavních příčin je, že řidič si myslí, že cyklista je schopen udržet
přímý směr jízdy, to však pro cyklistu většinou není možné.
Při šlapání totiž dochází k neustálému zakřivování dráhy doprava a na
další šlápnutí doleva. Výsledkem je klikatá dráha. Je tedy nutné počítat s tím
a vytvořit dostatečný odstup od cyklisty.
Pokud navíc ještě fouká boční vítr, je třeba objet cyklistu s ještě větším
odstupem.
Dráha cyklisty je většinou klikatá a je nutné s tím počítat ponecháním řádného
bočního odstupu při předjíždění. A pokud předjetí by bylo riskantní, tak určitě zpomalte
a vyčkejte na bezpečný okamžik.
Renault 4CV
Roky produkce 1947 – 1961.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Juvaquatre
- Nástupce: Renault 4
- Třída: malý automobil
- Karoserie: 4 dveřový sedan
- Provedení: RR
- Motory: 747 - 760 cm3
- Převodovka: 3 rychlosti manual
- Rozvor:
- Délka: 3663
- Šířka: 1430
- Výška: 1470
- Hmotnost pohotovostní: 620
- Max.rychlost: 90
- Počet vyrobených kusů: přes 1 100 000
Renault 4CV - video
Aditiva jsou látky, které se přidávají do jiných látek za účelem zlepšení vlastností nově vzniklé směsi.
Aditiva se přidávají, jak do benzínu, tak i do nafty popřípadě do oleje.Co by měla dobrá aditiva zlepšit?
- zlepšit startování i za silných mrazů
- snížit tvorbu usazenin
- snížit opotřebení sedel ventilů
- snížit korozivění válce, pístních kroužků, sedel ventilů
- chránit horní oblasti válců, zejména při vysokém zatížení
- snížit tření v pracovním prostoru válce
- eliminovat vzájemné tření kovových dílů motorů
- snížit kouřivost motoru
- snížit spotřebu (asi do 7%)
- zlepšit stav elektrod zapalovacích svíček
- čistotu vstřikovacích trysek
- snížit opotřebení a poškození součásti
- zvýšit životnost motoru
V dnešní době by již měly značkové benzínky prodávat paliva s přísadou aditiv (mělo by být i označeno na stojanu), takže tam odpadá potřeba přidávat aditivum do paliva.
Problém je u malých společností, kde je lépe pro jistotu raději aditivum do paliva přidat.
Některé názvy kvalitních aditiv do paliva:
- Castrol TDA do nafty
- Castrol TBE do benzínu
- VIF Super Diesel Aditiv zimní do nafty
- VIF Super Diesel Aditiv letní do nafty
- BENADIT FORTE přísada do benzínu nahrazující olovo
Editace: 16.6.2020 - 21:24
Počet článků v kategorii: 351
Url:ford-gt