Renault 10
Renault 10
Roky produkce 1965 - 1972.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce:
- Třída: střední
- Karoserie: 4 dveřová sedan
- Provedení:
- Motory: 1108cc
- Převodovka: 3 až 5 manual
- Rozvor: mm
- Délka: 4197 mm
- Šířka: 1526 mm
- Výška: 1410 mm
- Hmotnost pohotovostní: 775 kg
- Max.rychlost: 135 km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault 10 - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Řešení
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.
Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.
Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.
Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.
Než jsem vyvrtal díry do nárazníky pro senzory, tak jsem je nejdříve
připojil ke zpátečce - světlu zpátečky a zkoušel v jaké poloze budou
vykazovat nejlepší výsledky.
Při poloze 1.) my vadil převis nárazníku pod SPZ, takže senzor bral
tento převis jako překážku.
Poloha 3.) byla taky nepřijatelná, protože znovu senzor pípal neustále,
bral totiž vozovku jako překážku.
Nakonec byla nejvhodnější pozice 2.) kdy senzor nesnímal ani vozovku,
ani žádný díl automobilu (například hák tažného zařízení může taky
dělat problémy).
Proto jsem si umístění nejdříve vyzkoušel a až pak vrtal díry.
Jako překážka - pokud již senzor nepískal, mi posloužila popelnice,
kterou jsem pomalu posouval k zadní části vozidla.
Na obrázku je pohled z boku - bokorys - řez. Senzory sbírají data za
vozidlem, při zařazeném zpětném chodu.
Jablotron vs Sencor parkovací senzory
Použil jsem parkovací senzory Jablotron.
Mám pár výrobků od firmy Sencor, ale je to kus od kusu.
Například vysavač se pokazil do po třetím vysávání.
Parkovací kamery
Pokud řidič nehledí na nějakou tu korunu, tak parkovací kamery
jsou mnohem lepší, než senzory.
Z nouze ctnost může posloužit i chytrý telefon, upevněný na zadní sklo
pomocí držáku na telefon.
Telefon tam vložím jen když couvám a je to nebezpečné.
Renault Koleos cena ceník ceny
//www.renault.cz/ceniky/
Roky produkce .
Technická data:
- Karoserie SUV
- Platforma Nissan C
- Designér Patrick le Quément
- Technické údaje
- Délka 3 715 mm
- Šířka 1 680 mm
- Výška 1 590 mm
Renault Koleos - video
Většina pojistek se nachází z boční strany panelu vedle volantu.
Víčko odklopíme pouze tehdy, pokud otevřeme dveře.
Víčko odklopíme pouze tehdy, pokud otevřeme dveře.
Renault Clio II výměna žárovky H1 a W5W parkovací žárovky
Postup:Žárovka H1
Gumový kryt lze snadno sundat, jako víčko
Gumový kryt žárovek - H1 je na zadku světla, které je blíž registrační značce - středu vozidla
Sejme se svorka z konektoru H1 tahem k motoru - kolmo, vodorovně ven ze světlometu
Žárovka je zajištěna pérky na pantu - stačí pérka odtlačit stranou a vyběhnou ze zářezů - pak pant odklopíme a můžeme snadno vyndat žárovku
Pod žárovkou H1 je parkovací žárovka - tahem vodorovně ven, k motoru, jí vytáhneme kombinačkami - jde trošinku hůře - plast má zajištovací žlábek
Opačným postupem vše smontujeme
Date: 02.02.2020 - 18:30
Montáž motoru Honda na jízdní kolo - návod - video
**VIDEO YOUTUBE
Jedná se o motor, který je namontován na kolo podobně jako nosič.
Kroutící moment se převádí třecím válečkem na obvod pláště zadního kola pomocí odstředivé spojky.
Motor lze vypnout spínačem
Regulovat otáčky
Regulovat přítlak třecího válečku
Motorový kit na motokolo 4-takt - přídavný motor na kolo čtyřtaktní
Kroutící moment se převádí třecím válečkem na obvod pláště zadního kola pomocí odstředivé spojky.
Motor lze vypnout spínačem
Regulovat otáčky
Regulovat přítlak třecího válečku
Motorový kit na motokolo 4-takt - přídavný motor na kolo čtyřtaktní
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 7.8.2011 - 09:57
Počet článků v kategorii: 351
Url:renault-10