Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Renault 10


AD MOB

43 LW*

0.)Renault 10 - renault-10



Renault 10

Roky produkce 1965 - 1972.

Technická data:

  • Předchůdce:
  • Nástupce:
  • Třída: střední
  • Karoserie: 4 dveřová sedan
  • Provedení:
  • Motory: 1108cc
  • Převodovka: 3 až 5 manual
  • Rozvor: mm
  • Délka: 4197 mm
  • Šířka: 1526 mm
  • Výška: 1410 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 775 kg
  • Max.rychlost: 135 km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 10 - video

**


Přejít na topic "Renault 10" v kontextu témata kategorie?


AD

Celé téma ( whole topic)


topic_id=610

Po dvou letech provozu.






topic_id=610

Renault Thalia 1,4 8V benzin natural 95 recenze r.v. 2005. přezdívka u českých řidičů - Natálka
Nejnižší dlouhodobá spotřeba: 5,5 litru/100km
Běžná dlouhodobá spotřeba: 7,5 litru/100km

Rozměry: 4150 délka x 1639 šírka x 1417 výška/ mm
Rozvor: 2472 mm
Zavazadlový prostor objem: 510 litrů
Thalia spotřeba: 6l/100km (dva lidé, 40% kopce s převýšením do 300 metrů, 50% rovina, 10% město - jízda dle předpisů spíše ekonomická s plynulou akcelerací s otáčkami motoru kolem 3000 za mintu)
Při rozsvícení kontrolky rezervy paliva zůstává v nádrži ještě asi 10 litrů.
Renault Thalia se vyrábí v tureckém automobilovém závodu Oyak-Renault ve městě Bursa (1 450 000 obyvatel).

Pro řidiče který je vysoký 180 cm je Thalia velmi pohodlná, nic netlačí, příjemné posezení, jen spojkový pedál je nutné sešlapovat více špicí chodidla, jinak se při pouštění pedálu špice boty zadrhne o spodní část palubní desky a je to zejména při rozjezdu na křižovatkách celkem nepříjemné.

Pro cestující na zadních sedadlech je místa také dost, ale je třeba, aby řidič a spolujezdec, je li to nutné, trošku posunuli dopředu.

Kufr je velmi prostorný, škoda jen, že nelze vyklápět zadní kapotu i se zadním sklem, pak by tam vešla lednička, pračka atd. jako nic.

Výměna žárovek je velmi jednoduchá a není nutno jezdit po servisech a utrácet zbytečně peníze.

Motor o výkonu 55kW jistě lepší, jak Fabia s motorem o výkonu 40kW, ale v kopcovitém terénu by se nějaký ten kilowatt navíc jistě využil.
Maximální točivý moment 114Nm (11.6mkg) při 4250 ot / min
Odhlučnění motoru je vcelku dobré.
Pozor, u moderních motorů OHC může při startování roztlačením nebo roztažením přeskočit rozvodový řemen. Důsledkem toho se může srazit píst s ventilem.

Rozvodové řemeny nechejte vyměnit dle technické dokumentace k vozidlu, tedy například po 120 000 kilometrech, nebo 5 letech.

Zasekávání plynu u vozidel vybavených lankem v bovdenu je způsobeno roztřepením lanka (prasknutím jednotlivých vláken) a zadrháváním v bovdenu. Dochází k němu někdy již po 50 000 km. Do bovdenu je dobré občas kápnout pár kapek oleje aby lanko lépe běhalo a neprodíralo se.

Design vozidla je univerzální, tedy nenadchne okamžitě, ale taky se hned neohledí.

Manuál k ovládání a údržbě vozu: Manuál Renault Thalia

Rychlost v km při 4250 otáčkách motoru na určitý rychlostní stupeň.
1. 29,8
2. 54,1
3. 83,9
4. 114,7
5. 139,4


Automatické zhasínání a rozžíhání světel

Renault

Renault

Renault Thalia detail rozdělovače a hlavy motoru se vzduchovým filtrem.



topic_id=610

Většina pojistek se nachází z boční strany panelu vedle volantu.
Víčko odklopíme pouze tehdy, pokud otevřeme dveře.




topic_id=610


Renault 17

Roky produkce 1971 – 1977.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault Caravelle
  • Nástupce: Renault Fuego
  • Třída: střední sportovní
  • Karoserie: 2-dveřový coupe
  • Provedení: FF
  • Motory: 1.5 až 1.7 L 44 - 79 kW
  • Převodovka:
  • Rozvor: 2 440
  • Délka: 4 255
  • Šířka: 1 640
  • Výška: 131
  • Hmotnost pohotovostní: 965 - 1080
  • Max.rychlost: 150 - 180 km/h

Renault 17 - video

**

topic_id=610

I když zamknete centrálně všechny dveře, zadní lze otevřít.
Příčina je v povolení šroubků držících táhlo od motorku.
Popis postupu opravy zavírání dveří Renault Clio Thalia II.


  • vytáhneme kliku stahování okna
  • odšroubujeme otvírání dveří na vnitrní výplni
  • odšroubujeme misku zavírání dveří
  • odloupneme spodní a boční část výplně dveří , drží na plastových připínáčcích





Vysuneme vnitřní otvírač dveří a vyvlečeme jej z táhla které je na konci zahnuté do Z


Detail plastových připínáku které je nutno rozpojit od dveří šroubovákem.
Těsnění odkrojit tenkým nožíkem od dveří.
Celý díl výplně pak vysuneme směrem nahoru, je na horním konci zavěšen v drážce, nelze odloupnout!!!!!!!!








Tyto šroubky se povolují sami třesením, tak je třeba táhlo od motorku
zasunout, já ještě na konci trošku zahnu aby už nemohlo jezdit sem a tam
a dotáhnout ten jeden červík, ale lepší všecky tři protože se povolují všechny.
Pokud je možné zalepit nějak závit proti povolení, tak by to bylo možná lepší.







Poloha kostky na táhlech centrálního zamykání Renault Clio - Thalia II.
Kostka je, při poloze zamčeno, téměř z poloviny schovaná pod plechem dveří a těžko se utahuje
zadní šroubek. Při poloze "odemčeno" se na kostku s šroubovákem nedostanete vůbec.
topic_id=610

Renault Clio II výměna žárovky H1 a W5W parkovací žárovky

Postup:
Žárovka H1
renault-clio-vymena-zarovky-h1-1.jpg

Gumový kryt lze snadno sundat, jako víčko
renault-clio-vymena-zarovky-h1-2.jpg

Gumový kryt žárovek - H1 je na zadku světla, které je blíž registrační značce - středu vozidla
renault-clio-vymena-zarovky-h1-3.jpg

Sejme se svorka z konektoru H1 tahem k motoru - kolmo, vodorovně ven ze světlometu
renault-clio-vymena-zarovky-h1-4.jpg

Žárovka je zajištěna pérky na pantu - stačí pérka odtlačit stranou a vyběhnou ze zářezů - pak pant odklopíme a můžeme snadno vyndat žárovku
renault-clio-vymena-zarovky-h1-5.jpg

Pod žárovkou H1 je parkovací žárovka - tahem vodorovně ven, k motoru, jí vytáhneme kombinačkami - jde trošinku hůře - plast má zajištovací žlábek
renault-clio-vymena-zarovky-h1-6.jpg

Opačným postupem vše smontujeme
renault-clio-vymena-zarovky-h1-7.jpg
Date: 02.02.2020 - 18:30
topic_id=610


Renault Vel Satis cena ceny ceník

//www.renault.cz/ceniky/

Roky produkce 2001-2010.

Technická data:

  • Karoserie 5 dveřový hatchback
  • Třída vyšší střední
  • Délka 4 860 mm mm
  • Šířka 1 860 mm mm
  • Výška 1 580 mm mm
  • Hmotnost 1 735 kg

Renault Vel Satis - video

**

topic_id=610


Renault 4

Roky produkce 1961 – 1992.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault 4CV
  • Nástupce: Renautl 5
  • Třída: užitkové vozidlo
  • Karoserie: 2 dveřový van , pickup, 5 dveřový hatchback
  • Provedení: MF
  • Motory: 0.7 až 1.3 L
  • Převodovka: 3 a 4 rychlosti manul
  • Rozvor: mm
  • Délka: 3663 mm
  • Šířka: 1430 mm
  • Výška: 1470 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 600 kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 4 - video

**



Editace: 7.8.2011 - 09:57
Počet článků v kategorii: 348
Url:renault-10

AD
11 Share
Share
Tweet