Emisní nálepka - známka
AD MOB
Obce budou smět na základě emisní známky regulovat vjezd vozidel
do určitých částí.
Známky budou odstupňovány dle normy Euro 2, 3, atd..
Benzínové motory s katalyzátorem patrně problémy s vjezdem mít nebudou.
Hůře na tom budou vozidla s dieselovým motorem, vyrobeným
před před 1.1.1997 (zkušenost s bio přísadami do nafty a vlivu na kouřivost
motoru ponechejme raději stranou ).
Aby obec mohla aplikovat zákaz, bude muset ročně vynaložit více
jak půl milionu korun. Otázkou je, kdo si tyto zákazy bude moci
dovolit uvést v praxi.
Emisní nálepka by pak měla stát 80 korun českých.
Pravděpodobný vzhled emisní nálepky - známky:
Číslo je odvozeno od splnění požadovaného emisního limitu Euro.
Barva pak podobně jako na semaforu. Zelená - řidič se může radovat.
V sousedním Německu jsou již známky zavedeny, ale očekávané
zlepšení ovzduší je tam minimální. Je to patrně dáno tím, že
naprostá většina vozidel splňuje přísné normy, a tak k nějaké
výraznější změně nemohlo dojít.
Emisní norma Euro
Tabulky povoleného množství emisí pro jednotlivé normy Euro:
//en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars
Euro 1 (1993):
Euro 2 (1996)
Euro 3 (2000)
Euro 4 (2005)
Euro 5 (2008/9)
Euro 6 (2014)
do určitých částí.
Známky budou odstupňovány dle normy Euro 2, 3, atd..
Benzínové motory s katalyzátorem patrně problémy s vjezdem mít nebudou.
Hůře na tom budou vozidla s dieselovým motorem, vyrobeným
před před 1.1.1997 (zkušenost s bio přísadami do nafty a vlivu na kouřivost
motoru ponechejme raději stranou ).
Aby obec mohla aplikovat zákaz, bude muset ročně vynaložit více
jak půl milionu korun. Otázkou je, kdo si tyto zákazy bude moci
dovolit uvést v praxi.
Emisní nálepka by pak měla stát 80 korun českých.
Pravděpodobný vzhled emisní nálepky - známky:
Číslo je odvozeno od splnění požadovaného emisního limitu Euro.
Barva pak podobně jako na semaforu. Zelená - řidič se může radovat.

V sousedním Německu jsou již známky zavedeny, ale očekávané
zlepšení ovzduší je tam minimální. Je to patrně dáno tím, že
naprostá většina vozidel splňuje přísné normy, a tak k nějaké
výraznější změně nemohlo dojít.
Emisní norma Euro
Tabulky povoleného množství emisí pro jednotlivé normy Euro:
//en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars
Euro 1 (1993):
Euro 2 (1996)
Euro 3 (2000)
Euro 4 (2005)
Euro 5 (2008/9)
Euro 6 (2014)
348LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Přední kamera do auta
Parametry a výhody:Cena: 1 400 Kč (rok 2021)
Video: Full HD a rozlišení 1920 × 1080 px (30 sn./s), dále v rozlišení 1728 × 1296 (30i) a 1280 × 720 (sn./s)
Fotografie v rozlišení 12 Mpx, 10 Mpx, 8 Mpx, 5 Mpx, 3 Mpx, 2 Mpx, 1,3 Mpx a VGA
Objektiv max. úhel záběru 170 °
Umožňuje nahrávání do smyčky a má i parkovací monitor
G-senzor reaguje na kolizí a uzamkne patřičný záznam v případě nehody
GPS modul pro zaznamenání polohy do videa a zobrazení trasy v mapě
Noční režim Starlight Vision zobrazí co vidí řidič a má 2 noční filtry: černobílý a barevný Displej: 1,5" LCD
Ukládání: na microSD kartu o kapacitě až 128 GB
Li-Ion baterie: 180 mAh (3,7 V) - nabíjení se přes microUSB
Rozměry 55 × 47,5 × 41 mm

Nevýhody
- nabíjení jen přes zástrčku do zapalovače, takže když už je zásuvka obsazena, tak je třeba dokoupit nejlépe
Roztrojku do zásuvky zapalovače + 2 USB
- kupte kameru s přísavkou, ne tu co se musí lepit na sklo, aby na STK nebyl problém, když budou chtít, aby kamera byla odstraněna
- integrovaná baterie vydrží 3 minuty, takže musí být kamera stále připojená ke zdroji nabíjení
- kamera vypadává z držáku např. na železničním přejezdu atd.
- nemá Wi-Fi, HDMI výstup, ani Bluetooth, takže komunikace s PC, nebo mobilem přes Čtečky Micro SD karet jak přenosné, tak vestavěné (moderní notebooky mají čtečku karet)
- kupte kameru s přísavkou, ne tu co se musí lepit na sklo, aby na STK nebyl problém, když budou chtít, aby kamera byla odstraněna
- integrovaná baterie vydrží 3 minuty, takže musí být kamera stále připojená ke zdroji nabíjení
- kamera vypadává z držáku např. na železničním přejezdu atd.
- nemá Wi-Fi, HDMI výstup, ani Bluetooth, takže komunikace s PC, nebo mobilem přes Čtečky Micro SD karet jak přenosné, tak vestavěné (moderní notebooky mají čtečku karet)
Date: 13.01.2021 - 10:12

Renault 25
Technická data:
Roky produkce 1984 – 1992.
- Následovník: Renault Safrane
- Třída: vyšší střední
- Karoserie: 5-door liftback
- Provedení: FF
- Motory: zážehové i dieselové od 2.0 do 2.8 litru
Renault 25 crash test při rychlosti do 60km/h - video
Uvidíme, jak jsou důležité airbagy, které při testu nejsou použity a figurína narazí hlavou do volantu.
**

Peugeot 407 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Roky produkce 2004–2011
- Předchůdce Peugeot 406
- Nástupce Peugeot 508
- Podobné Škoda Superb, Volkswagen Passat
- Karoserie 4dveřový sedan, 5dveřové kombi, kupé
- Třída střední
Peugeot 407 - recenze - video
**

Renault Vel Satis cena ceny ceník
//www.renault.cz/ceniky/
Roky produkce 2001-2010.
Technická data:
- Karoserie 5 dveřový hatchback
- Třída vyšší střední
- Délka 4 860 mm mm
- Šířka 1 860 mm mm
- Výška 1 580 mm mm
- Hmotnost 1 735 kg
Renault Vel Satis - video
**
Chladící kapalina
Dřívější motory: 80 až 95°C teploty chladicí kapalinySoučasné motory: až 110°C (olej 125°C)
Teplota mazacího oleje
Dřívější motory: 90 až 115°C teploty mazacího olejeSoučasné motory: až 125°C

Druhy chlazení
Vzduchem:Náporové - za jízdy vozidla - např. historické dvoutaktní motocykly JAWA
Nucené - ventilátorem stále řemenem, nebo s elektromotorkem, který spíná přibližně při 92 +- 2 °C a vypíná při 87 +- 2 °C
Kapalinou:
Termostat pro zkrácený oběh chladicí kapaliny otevírá při teplotě 85 až 89 °C
Samočinné – termosifonové.
S nuceným oběhem chladicí kapaliny.
Kombinované:
Vzduchem, olejem a kapalinou.
Date: 09.08.2020 - 08:04
Editace: 1360232832
Počet článků v kategorii: 348
Url:emisni-nalepka-znamka-id-511
AD