Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Nejlepší barva ochrana podvozku nejen automobilu bitumen asfalt


AD MOB

Ochrana podvozku

Bitumen (anglicky, česky asfalt) je hustá, pružná, dobře přilnavá živice, vyrábějící se z ropy a dehtu.
Asfalt se vyrábí z ropy - je to poslední složka, které zůstane po odpaření benzínů, nafty atd.
Dehet se vyrábí většinou z uhlí.
Z této živice se vyrábí například spreje, či barvy na ochranu podvozků vozidel.
Asfalt je pružný a zatím levný, dostupný, velmi dobře přilnavý, tlumí nárazy odlétávajících kamínků a proto i velmi vhodný pro ochranu podvozku vozidel.

Vosk na ochranu dutin karoserie a podvozku

Do dutin aplikujeme vosk. Prodává se také i ve spreji.
Například:
C.A.R.Fit Antikorozní vosk do dutin
Dinitrol 1000 Vosk do dutin
  • podvozek je třeba okamžitě zkontrolovat i u nového vozidla, hlavně nové automobily levnější kategorie mají místa na ostrých hranách, kde nejsou řádně ošetřeny a okamžitě nastupuje koroze
  • zakoupit lze i sprej, který je možno aplikovat do hůře dostupných míst
  • podvozek vozidla ošetřujeme / kontrolujeme dvakrát do roka
  • nejdůležitější je kontrola před začátkem zimní sezóny
  • nejvíce poškozuje podvozek vozidla jízda po drobných kamíncích, které odlétají od kol a poškozují nátěr spodku vozidla

bitumen-asfalt-ochrana-podvozku-sprej.jpg Date: 06.12.2020 - 08:10

346LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


119

Nahradí počítač řidiče kamionů | nahradi-pocitac-ridice-kamionu


Na tuto otázku můžeme zatím odpovědět tak, že vozidla všech druhů jsou stálé vice doplňována chytrou elektronikou, která zvyšuje bezpečnost ovládání stroje a výrazně snižuje náklady na jeho bezpečný provoz i spotřebu PHM.
Dnes již vozidla stále častěji jsou osazována kamerami, které nahrazují zpětná zrcátka, čímž se snižuje odporu vzduchu a i spotřeba.
Dále jsou to kamery pro a radar pro bezpečné couvání.
Automobil dokonce sám při parkování upozorní na místo, do kterého je schopen následně sám zaparkovat.
Dalším vynikajícím pomocníkem je navigace, která do budoucna bude ještě více zobrazovat okamžitý stav, zácpy, autonehody.
Vozidla budou tak naváděna na nejprůchodnější trasu k zvolenému cíli.
Další obrovskou výhodou bude možnost vidět do zatáček a nepřehledných úseků, což výrazně sníží nehodovost při nesprávném předjíždění.
Vozidla také sama upozorní na svou závadu okolní vozidla a že musí zastavit, nebo zaparkovat na nejbližším možném místě.
Vozidla také pomocí elektroniky a radaru dokáží dodržet téměř naprosto přesně bezpečnou vzdálenost mezi vozidly.
Vidíme, že výhod automaticky řízeného vozidla je stále více, ale zatím člověk je nenahraditelný a povolání řidiče kamionu, či autobusu nabízí snad nejvíce volných pracovních míst na úřadech práce.
Nicméně vozidla řízená automaticky jistě jednou vyjedou plnit svou funkci. Bude to nejdříve asi na silnicích určených jen pro provoz těchto vozidel.
Pokud se vše osvědčí, postupně budou zapojována i do normálního provozu, ale povolání řidič asi nikdy nezanikne. Vždyť řízení vozidla je pro mnohé jeho největším potěšením.

**
218

Škoda 100 a 110 | skoda-100-a-110



Škoda 110L - detailní video vozidla

Škoda 100 a Škoda 110 jsou velmi podobné. Hlavní rozdíl je v objemu válců. Automobily se vyráběly v AZNP v letech 1969 až 1977. Předchůdcem byla Škoda 1000 MB a Škoda 1100 MB. Počet vyrobených kusů 1 079 708.

  • Motor spotřeba 8,5 l/100 km
  • Motor i hnaná náprava byly vzadu.
  • Motory měly objem 998 a 1 107 cm3.
  • Motor byl zážehový s rozvodem OHV čtyřválec.
  • Výkony motorů 32 až 46 kW.
  • Karoserie měla 4 dveře.
  • Kufr byl umístěn vpředu.

Technické údaje

  • Délka 4 155 mm
  • Šířka 1 620 mm
  • Výška 1 380 mm
  • Rozvor 2 400 mm
  • Pohotovostní hmotnost 820 kg

**

134

Audi A2 | audi-a2



Audi A2

Akční ceny ceník automobilů značky Audi

//www.audi.cz/

Roky produkce 1999 - 2005

Technická data:

  • Třída Compact MPV, Supermini
  • Karoserie 5-door hatchback
  • Koncepce FF
  • Motor 1.2 až 1.6 L
  • Převodovka 5-rychlosti manual i automatika
  • Rozvor 2,405 mm
  • Délka 3,826 mm
  • Šířka 1,673 mm
  • Výška 1,553 mm
  • Hmotnost pohotovostní až 1,030 kg
  • Designer Luc Donckerwolke

Audi A2 - video

**


Oficiální stránky: www.audi.cz
174

Renault 8 | renault-8



Renault 8

Roky produkce 1962–1971.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault Dauphine
  • Nástupce: Renault 6
  • Třída: malý vůz
  • Karoserie: 4 dveřová sedan
  • Provedení: RR
  • Motory: 956 až 1289 cc
  • Převodovka: 3 až 5 manual
  • Rozvor: 2275 mm
  • Délka: 4000 mm
  • Šířka: 1490 mm
  • Výška: 1375 mm
  • Hmotnost pohotovostní: kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 8 - video

**

0

Auto roku 2009 | auto-roku-2009


Autem roku 2009 se stala Mazda 6

Mazda6, nebo Mazda 6 v Japonsku Mazda Atenza je osobní automobil střední třídy vyráběný automobilkou Mazda již od roku 2002.

Předchůdce Mazdy 6 byla Mazda 626. Mazda 6 se vyrábí z typem karoserie, buď jako 4 dveřový sedan, nebo 5 dveřový hatchback.

Auto roku je anketa v České republice a pořádal jí Svaz dovozců automobilů spolu se Sdružení automobilového průmyslu. Anketa Auto roku se u nás pořádá pravidelně od roku 1994.



Editace: 6.12.2020 - 10:07
Počet článků v kategorii: 346
Url:nejlepsi-barva-ochrana-podvozku-bitumen

AD
11 Share
Share
Tweet