Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Přísavka držák navigace nedrží na skle návod


AD MOB

Přísavka nedrží na skle, co dělat?

  • zkontrolovat přísavku zda má správný tvar misky, aby z ní bylo možno vytlačit co nejvíce vzduchu (u přísavky navigace s páčkou na vytláčení vzduchu, pokud je přísavka rovná, zkusit zatlačit páčku a tím prohnout přísavku na 24 hodin, jestli se natvaruje)
  • zkontrolovat přísavku zda není prasklá, popukaná, poškrábaná, nevhodnou vyřadit (nebo zkusit přilepit)
  • 100% odmastit povrch přísavky i skla a zbavit prachu - nečistot
  • nepřisávat na sklo v jeho prohnutém místě - tvaru
  • pokud znovu nedrží zkusit jemně naslinit okraje přísavky
  • pokud opět nedrží zkusit použít nějaké lepidlo na přísavky k tomu určené (pozor na poleptání komponent)
  • lepidlo např. BISON

Tvar přísavky má být prohnutý, aby se vymáčklo, přitisknutím na hladký povrch, co nejvíce vzduchu

Tlak okolního vzduchu pak zajistí, že přísavka drží (po dobu, pokud se pod ní opět nedostane okolní vzduch).

prisavka-navigace-pred-prisatim-musi-mit-tvar-misky
Date: 22.07.2020 - 11:46

337LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


243

Volkswagen Karmann Ghia | volkswagen-karmann-ghia



Volkswagen Karmann Ghia

Technická data:

  • Nástupce Volkswagen Scirocco
  • Třída sportovní vůz
  • Karoserie 2-dveře konvertibilní, 2-dveřové kupé
  • Provedení RR
  • Motor 1,5 a 1,6 L
  • Podobné Volkswagen Brouk
  • Designer Luigi Segre

Velmi nadčasová karoserie, která se líbí dodnes.

Volkswagen Karmann Ghia - video

**

49

Jak zvedat auto, proč se prahy bortí při zvedání | jak-zvedat-auto-proc-se-prahy-borti-pri-zvedani-id-637


Potřebujeme vyměnit kolo na autě, dáme hever pod práh v místě k tomu
určeném a práh se začne bortit. Proč?

  • použili jsme zvedák, který není určen pro zvedání příslušného automobilu
    ( totiž zvedák má hlavici, která je tvarovaná na určitý typ prahu a obejme jej,
    tím tlačí na větší plochu prahu a nepoškodí jej
  • práh je již tak zkorodovaný, že se bortí



Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.

Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.
172

Renault 6 | renault-6



Renault 6

Roky produkce 1968 – 1978.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault Dauphine
  • Nástupce: Renault 5
  • Třída: malý rodinný vůz
  • Karoserie: 5 - dveřový hatchback
  • Provedení: MF
  • Motory: 845 cm³ a 1 108 cm3
  • Převodovka:
  • Rozvor: 2 400 mm
  • Délka: 3860 mm
  • Šířka: 1 500 mm
  • Výška: 1 480 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 700 kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 6 - video

**

286

Fiat 128 | fiat-128



Fiat 128

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data:

  • Roky produkce 1969–1985
  • Předchůdce Fiat 1100
  • Nástupce Fiat Ritmo
  • Délka 3850 mm
  • Šířka 1590 mm
  • Výška 1340 mm
  • Rozvor 2445 mm
  • Hmotnost pohotovostní 750-770 kg

Fiat 128 - video

**


Oficiální stránky: www.fiat.cz
104

Jak zaparkovat na malém prostoru mezi dvěma auty | jak-zaparkovat-na-malem-prostoru-mezi-dvema-auty-id-2324


Pokud má automobil zaoblenou přední za zadní část a rohy tak, že délka uhlopříčky vozidla je kratší, než délka vozidla, může zaparkovat téměř na prostoru, který je jen nepatrně delší, než on sám.
Pokud má vozidlo hranaté rohy (starší modely automobilů), bude třeba větší prostor pro zaparkování.

Nácvik parkování na odkaze níže:
http://hry.okhelp.cz/simulator/parkovani-simulator.php




Viz obrázky níže dokazují, že zaoblené rohy i příď a záď automobilu, výrazně zkrátí uhlopříčku vozidla až pod samotnou délku vozidla a tím usnadní parkování na malém prostoru.







PAMATUJ:
Kam chci dostat předek vozu (řízené nápravy), tam při jízdě vpřed stáčím kola - tam točím volantem (horní částí) .
Pokud je obrubník vpravo - tak vpravo.
Při jízdě vzad pak vždy vytočím volant opačným směrem (pin-pong mezi vozidly ) dokud předek vozidla nedostanu na určené místo.
Přední část vozidla se tak bude pohybovat po obvodu pomyslné kružnici jejímž středem bude zadní kolo, které je blíž k obrubníku.



Parkování podélné při jízdě vpravo a na pravé straně vozovky
1.) Couvám těsně kolem auta přede mnou, svým zadním levým rohem na levý roh (světlomet) vozidla za mnou a co možná nejblíže k vozidlu za mnou a pravým zadním kolem co nejblíže k obrubníku.

2.) Pak dám vždy plný pravý rejd a popojedu co nejblíže k vozidlu přede mnou.

3.) Pak zase couvnu k zadnímu vozidlu vždy s plným levým rejdem - volant vytočím co nejvíce doleva - opačně než při jízdě vpřed.

4.) Pojetí VPŘED a VZAD (se patřičně natočenými koly) opakuji dokud vozidlo není řádně zaparkované - dokud přední část vozidla nedostanu k uspokojivé vzdálenosti od obrubníku.
Samozřejmě musím vždy správně natočit kola, tak jak je popsáno v bodu 2 a 3.

Na videu níže si mohl řidič při prvním couvání na parkovací místo ještě více couvnout k obrubníku - pokud tam nebyla stěna, nebo zábradlí.
Vše je třeba řádně nacvičit na místě mimo provoz, protože záleží i na délce vozidla.



**


Editace: 22.7.2020 - 16:09
Počet článků v kategorii: 337
Url:prisavka-naviga-nedrzi-na-skle-navod

AD
11 Share
Share
Tweet