Přísavka držák navigace nedrží na skle návod
Přísavka nedrží na skle, co dělat?
- zkontrolovat přísavku zda má správný tvar misky, aby z ní bylo možno vytlačit co nejvíce vzduchu (u přísavky navigace s páčkou na vytláčení vzduchu, pokud je přísavka rovná, zkusit zatlačit páčku a tím prohnout přísavku na 24 hodin, jestli se natvaruje)
- zkontrolovat přísavku zda není prasklá, popukaná, poškrábaná, nevhodnou vyřadit (nebo zkusit přilepit)
- 100% odmastit povrch přísavky i skla a zbavit prachu - nečistot
- nepřisávat na sklo v jeho prohnutém místě - tvaru
- pokud znovu nedrží zkusit jemně naslinit okraje přísavky
- pokud opět nedrží zkusit použít nějaké lepidlo na přísavky k tomu určené (pozor na poleptání komponent)
- lepidlo např. BISON
Tvar přísavky má být prohnutý, aby se vymáčklo, přitisknutím na hladký povrch, co nejvíce vzduchu
Tlak okolního vzduchu pak zajistí, že přísavka drží (po dobu, pokud se pod ní opět nedostane okolní vzduch).

Date: 22.07.2020 - 11:46
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Častou nehodou s tragickými následky, je předjíždění cyklistů bez zachování
řádného bočního odstupu.
Jednou z hlavních příčin je, že řidič si myslí, že cyklista je schopen udržet
přímý směr jízdy, to však pro cyklistu většinou není možné.
Při šlapání totiž dochází k neustálému zakřivování dráhy doprava a na
další šlápnutí doleva. Výsledkem je klikatá dráha. Je tedy nutné počítat s tím
a vytvořit dostatečný odstup od cyklisty.
Pokud navíc ještě fouká boční vítr, je třeba objet cyklistu s ještě větším
odstupem.
Dráha cyklisty je většinou klikatá a je nutné s tím počítat ponecháním řádného
bočního odstupu při předjíždění. A pokud předjetí by bylo riskantní, tak určitě zpomalte
a vyčkejte na bezpečný okamžik.

řádného bočního odstupu.
Jednou z hlavních příčin je, že řidič si myslí, že cyklista je schopen udržet
přímý směr jízdy, to však pro cyklistu většinou není možné.
Při šlapání totiž dochází k neustálému zakřivování dráhy doprava a na
další šlápnutí doleva. Výsledkem je klikatá dráha. Je tedy nutné počítat s tím
a vytvořit dostatečný odstup od cyklisty.
Pokud navíc ještě fouká boční vítr, je třeba objet cyklistu s ještě větším
odstupem.
Dráha cyklisty je většinou klikatá a je nutné s tím počítat ponecháním řádného
bočního odstupu při předjíždění. A pokud předjetí by bylo riskantní, tak určitě zpomalte
a vyčkejte na bezpečný okamžik.


Fiat Cinquecento
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Roky produkce 1991-1998
- Předchůdce Fiat 126, Fiat 126p (vyráběn v Polsku)
- Nástupce Fiat Seicento
- Třída City car, malý automobil
- Karoserie 3-dveřový hatchback
- Koncepce FF
- Motor 704 cm3 až 1108 cm3
- Rozvor 2,200 mm
- Délka 3,230 mm
- Šířka 1,490 mm
- Výška 1,435 mm
- Hmotnost pohotovostní 675–727 kg
Fiat Cinquecento - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz

Renault 14
Roky produkce 1976 – 1979.
Technická data:
- Předchůdce: Renault 8
- Následovník: Renault 11
- Třída: Small family car
- Karoserie: 4-door hatchback
- Provedení: FF
- Motory: 1.2 L 43 kW až 1.4 L 51 kW
- Rozvor: 2,530 mm
- Délka: 4,025 mm
- Šířka: 1,624 mm
- Výška: 1,405 mm
- Hmotnost pohotovostní: 855 kg
Renault 14 - video

Renault 4CV
Roky produkce 1947 – 1961.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Juvaquatre
- Nástupce: Renault 4
- Třída: malý automobil
- Karoserie: 4 dveřový sedan
- Provedení: RR
- Motory: 747 - 760 cm3
- Převodovka: 3 rychlosti manual
- Rozvor:
- Délka: 3663
- Šířka: 1430
- Výška: 1470
- Hmotnost pohotovostní: 620
- Max.rychlost: 90
- Počet vyrobených kusů: přes 1 100 000
Renault 4CV - video

Volkswagen Passat cena
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/passat.pdfTechnická data:
- Délka, mm 4769
- Šířka, mm 1820
- Výška, mm 1470
- Rozvor, mm 2712
- Průměr otáčení, m cca 11,4
- Objem palivové nádrže, l cca 70
- //www.volkswagen.cz/pdf_gen/passat.pdf
Volkswagen Passat - recense - video
Editace: 22.7.2020 - 16:09
Počet článků v kategorii: 351
Url:prisavka-naviga-nedrzi-na-skle-navod