Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Přísavka držák navigace nedrží na skle návod


AD MOB

Přísavka nedrží na skle, co dělat?

  • zkontrolovat přísavku zda má správný tvar misky, aby z ní bylo možno vytlačit co nejvíce vzduchu (u přísavky navigace s páčkou na vytláčení vzduchu, pokud je přísavka rovná, zkusit zatlačit páčku a tím prohnout přísavku na 24 hodin, jestli se natvaruje)
  • zkontrolovat přísavku zda není prasklá, popukaná, poškrábaná, nevhodnou vyřadit (nebo zkusit přilepit)
  • 100% odmastit povrch přísavky i skla a zbavit prachu - nečistot
  • nepřisávat na sklo v jeho prohnutém místě - tvaru
  • pokud znovu nedrží zkusit jemně naslinit okraje přísavky
  • pokud opět nedrží zkusit použít nějaké lepidlo na přísavky k tomu určené (pozor na poleptání komponent)
  • lepidlo např. BISON

Tvar přísavky má být prohnutý, aby se vymáčklo, přitisknutím na hladký povrch, co nejvíce vzduchu

Tlak okolního vzduchu pak zajistí, že přísavka drží (po dobu, pokud se pod ní opět nedostane okolní vzduch).

prisavka-navigace-pred-prisatim-musi-mit-tvar-misky
Date: 22.07.2020 - 11:46

346LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


127

Strach z bezpečnostních kamer zvyšuje nehodovost na křižovatkách | strach-z-bezpecnostnich-kamer-zvysuje-nehodovost-na-krizovatkach


Každý řidič ví jak je nepříjemné, když mu řízení nevhodně komentuje spolujezdec, který navíc vše bude rozmazávat mezi přáteli a pomlouvat řidiče. Mnohdy je takové chování spolujezdce i příčinou dopravní nehody.

Že i bezpečnostní kamery mohou být příčinou vystresování řidičů a zvýšení nehodovosti si přečtěte na odkaze studie-kamery-na-krizovatkach-zvysily-nehodovost
294

Fiat Bravo | fiat-bravo



Fiat Bravo

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data:

  • Roky produkce 1995-2001
  • Předchůdce Fiat Tipo
  • Nástupce Fiat Stilo
  • Třída střední vůz
  • Karoserie 3-door hatchback
  • Koncepce FF
  • Platforma Fiat Type Two
  • Rozvor 2,540 mm
  • Délka 4,020 mm
  • Šířka 1,750 mm
  • Výška 1,420 mm

Fiat Bravo - recenze - video

**


Oficiální stránky: www.fiat.cz
77

Brzdové špalky gumičky botky na kola bike životnost | brzdove-spalky-gumicky-botky-na-kola-bike-zivotnost-id-2233


Brzdové špalky, gumičky, bloky, botky na kolo - anglicky: bike brake pads
Životnost brzdových špalků závisí dle druhu a stylu jízdy.
Mohou být zničeny za jeden den, ale mohou vydržet i tisíce kilometrů (2 000, 5 000 a někdy i více jak 10 tisíc km)
Nejvíce jsou špalky opotřebovávány když jsou zaneseny blátem, pískem, prachem.
Nejméně pak jsou opotřebovávány pokud jezdíme svátečně, za hezkého počasí,
na zpevněných cestách v rovinatém terénu, tedy když brzdy téměř nepoužíváme.

Důležitá zásada je, že vozíme náhradní sadu špalků
s sebou a také nářadí pro výměnu špalků a pokud by došlo během jízdy
k takovému opotřebení špalků, že by hrozilo poškození ráfku, neprodleně
provedeme jejich výměnu.


Na kvalitních špalcích je vyznačena ryskou minimální vrstva po jejímž dosažení by se měla
provádět výměna špalků, jinak hrozí, že po opotřebení špalků se bude ráfku dotýkat nejen
při brzdění kovový držák špalku a dojde k poškození ráfku, jehož výměna pak bude mnohonásobně
dražší, než výměna špalků.


Brzdné špalky dle materiálu
Materiál: sintrovaný - vyrobené slinutím - spékáním různých práškových materiálů většinou za vysokého tlaku
a ve vakuu bod teplotou tání práškových substancí za vzniku homogenního materiálu z vlastnostmi jednotlivých vstupních
materiálů. Vytvoříme nový materiál, který nelze vyrobit roztavením, promícháním a vychladnutím.
Nízké pořizovací náklady;
Vysoká životnost za mokra;
Vysoká životnost za sucha;
Odolné proti vysoký teplotám;
Střední brzdný výkon;

Materiál: organický (pryskyřice)
Vysoká pořizovací cena;
Střední životnost za mokra;
Vysoká životnost za sucha;
Nízká odolnost proti vysokým teplotám;
Vysoký brzdný výkon;

Materiál: kevlar
Nízká pořizovací cena;
Střední životnost za mokra;
Střední životnost v suchém stavu;
Střední odolnost proti vysokým teplotám;
Vysoký brzdný výkon;

Brzdové špalky, elementy, gumičky, bloky, botky - minimální výška hloubka zářezu - před výměnou
Na obrázku níže je zeleně označen blok nový.
Jakmile zářezy ve špalku dosahují hloubky pouze 1 až 0,5 mm tak je raději vyměňte a je jedno
který zářez tuto minimální hloubku dosáhl jako první.

Pokud si však změříte nové špalky a vedete si statistiku ujetých kilometrů, můžete sami odhadnout
kolik kilometrů je možné ještě najet na stávající špalky, ALE jakmile zmizí některý ze zářezů,
tak je víc než rozumné špalky rychle vyměnit.
Někdy bloky mají po stranách vyznačenu WEAR LINE - linii maximálního opotřebení.
Při dosažení této linie je třeba špalky vyměnit.



Linie minimální výšky brzdového špalku - gumičky - bloku brzdy kola
Na obrázku je patrné, že minimální výška špalku před jeho výměnou se shoduje
s minimální hloubkou zářezů ve špalku - bloku - gumičce.


Kovová plocha je těsně pod hranicí mezního opotřebení bloku, zhruba 1 mm. Viz obrázek, kde bylo zavrtáno do bloku a vrták hned narazil na kov.
Proto z výměnou bloku neotálím a neriskuji zničení ráfku.
47

Kolik stojí výměna spojky u automobilu | kolik-stoji-vymena-spojky-u-automobilu-id-596


Cenu si můžete sami odhadem vypočítat a to je cena spojkové sady dle
druhu vozidla - u levnějších okolo 5 000 korun = 200 euro a
cena práce za hodinu.
Výměna může trvat zhruba 6 hodin, to je 6x500 = 3 000 korun.
Cena výměny spojky v neznačkovém servise tedy zhruba 8 000 a
v značkovém asi dvojnásobek, ale měla by tam být větší jistota
kvality náhradních dílů i provedení prací.
300

Fiat Marea | fiat-marea



Fiat Marea

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data:

  • Délka 4391 mm sedan
  • Šířka 1740 mm
  • Výška 1420 mm sedan

Fiat Marea - video

**


Oficiální stránky: www.fiat.cz


Editace: 22.7.2020 - 16:09
Počet článků v kategorii: 346
Url:prisavka-naviga-nedrzi-na-skle-navod

AD
11 Share
Share
Tweet