Přísavka držák navigace nedrží na skle návod
AD MOB
Přísavka nedrží na skle, co dělat?
- zkontrolovat přísavku zda má správný tvar misky, aby z ní bylo možno vytlačit co nejvíce vzduchu (u přísavky navigace s páčkou na vytláčení vzduchu, pokud je přísavka rovná, zkusit zatlačit páčku a tím prohnout přísavku na 24 hodin, jestli se natvaruje)
- zkontrolovat přísavku zda není prasklá, popukaná, poškrábaná, nevhodnou vyřadit (nebo zkusit přilepit)
- 100% odmastit povrch přísavky i skla a zbavit prachu - nečistot
- nepřisávat na sklo v jeho prohnutém místě - tvaru
- pokud znovu nedrží zkusit jemně naslinit okraje přísavky
- pokud opět nedrží zkusit použít nějaké lepidlo na přísavky k tomu určené (pozor na poleptání komponent)
- lepidlo např. BISON
Tvar přísavky má být prohnutý, aby se vymáčklo, přitisknutím na hladký povrch, co nejvíce vzduchu
Tlak okolního vzduchu pak zajistí, že přísavka drží (po dobu, pokud se pod ní opět nedostane okolní vzduch).

Date: 22.07.2020 - 11:46
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Volkswagen Phaeton cena
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/phaeton.pdfTechnická data:
- Třída velký luxusní automobil
- Karoserie 4-dveřový sedan
- Podélné uspořádání motoru, stálý pohon všech čtyř kol
- Platforma koncernu Volkswagen D1
- Motory: benzinové: 3,2 L 6,0 L, vznětové: 3,0 L 5,0 L
- Převodovka 5-6 stupňová automatická
- Rozvor 2881 mm LWB: 3.001 mm
- Délka: 5.055 mm až 5.179 mm
- Šířka 1903 mm
- Výška 1450 mm
- Pohotovostní hmotnost 2.449 kg
Volkswagen Phaeton - recense - video
Reflexní vesta se světelnou signalizací
Na té vestě, na předu i vzadu jsou diody, které znázorňují šipku.
Při odbočování cyklista jen zmáčkne na řidítkách spínač, kterým
směrem chce pokračovat a na zádech mu začne blikat šipka vpravo
či vlevo.
Video je na facebooku:
https://www.facebook.com/120509568640821/videos/2351677648423869/
Na té vestě, na předu i vzadu jsou diody, které znázorňují šipku.
Při odbočování cyklista jen zmáčkne na řidítkách spínač, kterým
směrem chce pokračovat a na zádech mu začne blikat šipka vpravo
či vlevo.
Video je na facebooku:
https://www.facebook.com/120509568640821/videos/2351677648423869/
Automobil, který se chlubí touto spotřebou se nazývá Volkswagen XL1.
Volkswagen XL1 je dvoumístný vůz, který spotřebuje 1 litr nafty na 100 km.
Volkswagen XL1 je vyroben s lehkých materiálů s dokonalým aerodynamickým tvarem, bez zpětných zrcátek venkovních.
Namísto zpětných zrcátek vůz používá senzory a kamery.
Volkswagen XL1 má kombinovaný zdroj pohonu, buď naftový motor, nebo elektromotor, či oba pracují paralelně.
Na baterie ujede Volkswagen XL1 50 km.
Volkswagen XL1 se má začít sériově vyrábět koncem roku 2013.
Maximální rychlost se uvádí 160 km/h.
Zrychlení na 100 km/h 12,7 sekundy
Hmotnost: 795 kg
Motor - naftový
Objem: 800 cc
Výkon: 35 kW (47 hp) - 121 Nm kroutící moment
Spotřeba: 2 litry nafty na 100 km (pokud jede jen na naftový motor)
Motor - elektrický
Výkon: 20 kW (27 hp) - 100 Nm kroutící moment
Pracuje buď paralelně s naftovým motorem, nebo samostatně.
Hnaná náprava: na zadní kola
Převodovka: sedmistupňová dvouspojková .
Součinitel odporu vzduchu: 0,189
Volkswagen XL1 je dvoumístný vůz, který spotřebuje 1 litr nafty na 100 km.
Volkswagen XL1 je vyroben s lehkých materiálů s dokonalým aerodynamickým tvarem, bez zpětných zrcátek venkovních.
Namísto zpětných zrcátek vůz používá senzory a kamery.
Volkswagen XL1 má kombinovaný zdroj pohonu, buď naftový motor, nebo elektromotor, či oba pracují paralelně.
Na baterie ujede Volkswagen XL1 50 km.
Volkswagen XL1 se má začít sériově vyrábět koncem roku 2013.
Maximální rychlost se uvádí 160 km/h.
Zrychlení na 100 km/h 12,7 sekundy
Hmotnost: 795 kg
Motor - naftový
Objem: 800 cc
Výkon: 35 kW (47 hp) - 121 Nm kroutící moment
Spotřeba: 2 litry nafty na 100 km (pokud jede jen na naftový motor)
Motor - elektrický
Výkon: 20 kW (27 hp) - 100 Nm kroutící moment
Pracuje buď paralelně s naftovým motorem, nebo samostatně.
Hnaná náprava: na zadní kola
Převodovka: sedmistupňová dvouspojková .
Součinitel odporu vzduchu: 0,189
Obrázek Volkswagen XL1:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/73/Volkswagen_XL1.jpg

Fiat 127
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Délka 3,645 mm
- Šířka 1,527 mm
- Výška 1,358 mm
- Hmotnost pohotovostní 688 kg
Fiat 127 - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Klepání kulových čepů - kulového čepu, lze poznat již při jízdě po dlážděné vozovce z žulových kostek - kostkovici.
Je třeba odlišit gumové dunění pneumatik od klepavého zvuku čepu.
Někdy se ozývá drnčení z přední části vozu připomínající uvolněnou část výfuku
a to při určité rychlosti, i když je vyřazena rychlost a motor běží na volnoběžné otáčky.
Při snížení rychlosti zvuk zaniká. Patrně způsobeno vibracemi nápravy / kol.
Pokud tedy slyším tento zvuk a vyloučil jsem možnosti : uvolněného výfuku,
poškozená ložiska v nábojích kol,
poškozený převod - skříň řízení,
klepající brzdové destičky,
poškozené vytlučené silenbloky (gumová pouzdra) motoru,
nebo stabilizační tyče atd. ,
či uvolněné části částí vozidla, dveří, kapot ...
Někdy stačí jen zakmitat / pootočit volantem vpravo, vlevo rychle, do poloh
kdy už volant klade odpor a pokud neruší hluk okolí, tak se ozve klepnutí vadného čepu.
Dále:
Vytočím kola tak, abych viděl na čep a někdo jiný mi pootáčí (kmitá) volantem,
tam a zpět. Vadný čep viditelně hrká / pohybuje se, i když kolo ještě stojí - nenatáčí se, nemění směr.
Pak zkusím protilehlé kolo vytočit a kontroluji jeho čep při pootáčení volantu tam a zpět.
Dále:
Kleknu ke kolu a uchopím jej oběma rukama za horní okraj pneumatiky,
kývám kolem - přitahuji k sobě a hned oddaluji od sebe a zase rychle k sobě.
Pokud se ozývá klepání, nebo cítím, že čep hrká, má vůli a je třeba jej vyměnit.
Tak jako když v servise zvednou automobil pod karoserií a kola visí volně.
Pak s kolem zkouším viklat na všechny strany až uslyším cvakání.
Někdy si pomohu i pákou, kterou zapřu o kolo které je jen 5 cm nad betonem.
Pod něj vložím tuto páku a zkouším kolo nadzvednout - klepání opět odhalí vůli v čepu.
Jestli vůli čepu neodhalím a na kostkové silnici přesto slyším kovové klepání z oblasti přední nápravy, zavezu auto do servisu, kde na odhalení vůle čepů mají zařízení a nechám vadný čep - čepy vyměnit.
Kostková silnice - kočičí hlavy - prověří kulové čepy okamžitě
Klepání z oblasti přední nápravy při jízdě po žulových kostkách indikuje vůli jednoho či více kulových čepů, vymačkaných gumových silenbloků, či uvolněných součástí.

Je třeba odlišit gumové dunění pneumatik od klepavého zvuku čepu.
Někdy se ozývá drnčení z přední části vozu připomínající uvolněnou část výfuku
a to při určité rychlosti, i když je vyřazena rychlost a motor běží na volnoběžné otáčky.
Při snížení rychlosti zvuk zaniká. Patrně způsobeno vibracemi nápravy / kol.
Pokud tedy slyším tento zvuk a vyloučil jsem možnosti : uvolněného výfuku,
poškozená ložiska v nábojích kol,
poškozený převod - skříň řízení,
klepající brzdové destičky,
poškozené vytlučené silenbloky (gumová pouzdra) motoru,
nebo stabilizační tyče atd. ,
či uvolněné části částí vozidla, dveří, kapot ...
Někdy stačí jen zakmitat / pootočit volantem vpravo, vlevo rychle, do poloh
kdy už volant klade odpor a pokud neruší hluk okolí, tak se ozve klepnutí vadného čepu.
Dále:
Vytočím kola tak, abych viděl na čep a někdo jiný mi pootáčí (kmitá) volantem,
tam a zpět. Vadný čep viditelně hrká / pohybuje se, i když kolo ještě stojí - nenatáčí se, nemění směr.
Pak zkusím protilehlé kolo vytočit a kontroluji jeho čep při pootáčení volantu tam a zpět.
Dále:
Kleknu ke kolu a uchopím jej oběma rukama za horní okraj pneumatiky,
kývám kolem - přitahuji k sobě a hned oddaluji od sebe a zase rychle k sobě.
Pokud se ozývá klepání, nebo cítím, že čep hrká, má vůli a je třeba jej vyměnit.
Kontrola u zvednutého kola, které se nedotýká vozovky
Je třeba kolo zvednout tak, aby viselo volně ve vzduchu.Tak jako když v servise zvednou automobil pod karoserií a kola visí volně.
Pak s kolem zkouším viklat na všechny strany až uslyším cvakání.
Někdy si pomohu i pákou, kterou zapřu o kolo které je jen 5 cm nad betonem.
Pod něj vložím tuto páku a zkouším kolo nadzvednout - klepání opět odhalí vůli v čepu.
Jestli vůli čepu neodhalím a na kostkové silnici přesto slyším kovové klepání z oblasti přední nápravy, zavezu auto do servisu, kde na odhalení vůle čepů mají zařízení a nechám vadný čep - čepy vyměnit.
Kostková silnice - kočičí hlavy - prověří kulové čepy okamžitě
Klepání z oblasti přední nápravy při jízdě po žulových kostkách indikuje vůli jednoho či více kulových čepů, vymačkaných gumových silenbloků, či uvolněných součástí.

Editace: 22.7.2020 - 16:09
Počet článků v kategorii: 350
Url:prisavka-naviga-nedrzi-na-skle-navod
AD