Škoda 100 a 110
Škoda 110L - detailní video vozidla
Škoda 100 a Škoda 110 jsou velmi podobné. Hlavní rozdíl je v objemu válců. Automobily se vyráběly v AZNP v letech 1969 až 1977. Předchůdcem byla Škoda 1000 MB a Škoda 1100 MB. Počet vyrobených kusů 1 079 708.
- Motor spotřeba 8,5 l/100 km
- Motor i hnaná náprava byly vzadu.
- Motory měly objem 998 a 1 107 cm3.
- Motor byl zážehový s rozvodem OHV čtyřválec.
- Výkony motorů 32 až 46 kW.
- Karoserie měla 4 dveře.
- Kufr byl umístěn vpředu.
Technické údaje
- Délka 4 155 mm
- Šířka 1 620 mm
- Výška 1 380 mm
- Rozvor 2 400 mm
- Pohotovostní hmotnost 820 kg
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Peugeot 203 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Roky výroby 1948-1960
- Počet vyrobených kusů 685.628
- Předchůdce Peugeot 202
- Nástupce Peugeot 403
- Karoserie 4-dveřový sedan 4-majetek dveří 2 - a 4-dveřový cabriolet 2-dveřové kupé
- Koncepce FR
- Motor 1290 ccm 4 válce
- Rozvor 2580 mm až 2.780 mm
- Délka 4350 mm až 4.530 mm
- Šířka 1620 mm
- Výška 1500 mm
Peugeot 203 - video
Volkswagen Touran cena ceník
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/touran.pdfTechnická data:
- Třída kompaktní MPV
- Karoserie MPV 5-dveřový
- Provedení FF
- Platforma koncernu Volkswagen A5
- Motor 1.4L - 2.0L
- Rozvor 2680 mm
- Délka 4405 mm
- Šířka 1795 mm
- Výška 1635 mm
- Podobné Audi A3 Mk2
Volkswagen Touran - popisné video - anglicky
Fiat Tipo
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Roky produkce 1988–1995
- Délka 3958 mm
- Šířka 1700 mm
- Výška 1445 mm
Fiat Tipo - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Interval výměny rozvodů automobilu
Interval výměny rozvodů automobilu je předepsaný výrobcem a
našel jsem je v manuálu k vozidlu.
Řídí se buď dobou, nebo počtem najetých kilometrů.
V mém případě byla doba intervalu výměny stanovena na 6 let.
Počet kilometrů najetých do nutnosti výměny rozvodů byl 120 000 km.
Nemění se jen rozvodový řemen, ale i napínací kladky, vodní
pumpa, chladící kapalina.
Na zakoupení sady je třeba znát podrobnosti k vozidlu - stačilo
je vyčíst z malého technického průkazu a prodejna mi sadu
objednala.
Opravu musí dělat osoba (servis), který tomu rozumí - je na to specializovaný.
V mém případě byl řemen rozvodu i po 6 letech v dobrém stavu.
Ale napínací kladka již byla poškozená a kolem vodní pumpy prolínala
chladící kapalina.
Výměnu rozvodu je třeba dělat v předepsaném termínu. V případě
úbytku chladící kapaliny přes pumpu , nebo pokud rozvody vydávají zvuky,
které signalizují jejich poškození (napínacích kladek, pumpy) , je třeba neprodleně provést
výměnu rozvodů.
Jaká je cena rozvodů - rozvodové sady automobilu
Rozvodová sada se skládá většinou z rozvodového řemene, vodní pumpy, různých
těsnění a soustavy napínacích kladek (kladka minimálně jedna - dle druhu vozidla).
Proto je třeba kupovat sadu u autorizovaného prodejce - nejlépe dát vozidlo do
servisu, kde vše zařídí.
Sada rozvodů stoji 2 500 CZK a více.
Pokud narazím na levnější sadu, kterou neprodává autorizovaný prodejce,
všiml jsem si, že tam chybělo 7 dílů, které obsahovala sad dražší. Například těsnění,
zajišťovací a spojovací díly, dokonce i napínací kladka, takže ve výsledku tato
levnější sada obsahovala jen 3 díly, které byly ve výsledku dražší, než díly v
kompletní sadě.
Interval výměny rozvodů automobilu je předepsaný výrobcem a
našel jsem je v manuálu k vozidlu.
Řídí se buď dobou, nebo počtem najetých kilometrů.
V mém případě byla doba intervalu výměny stanovena na 6 let.
Počet kilometrů najetých do nutnosti výměny rozvodů byl 120 000 km.
Nemění se jen rozvodový řemen, ale i napínací kladky, vodní
pumpa, chladící kapalina.
Na zakoupení sady je třeba znát podrobnosti k vozidlu - stačilo
je vyčíst z malého technického průkazu a prodejna mi sadu
objednala.
Opravu musí dělat osoba (servis), který tomu rozumí - je na to specializovaný.
V mém případě byl řemen rozvodu i po 6 letech v dobrém stavu.
Ale napínací kladka již byla poškozená a kolem vodní pumpy prolínala
chladící kapalina.
Výměnu rozvodu je třeba dělat v předepsaném termínu. V případě
úbytku chladící kapaliny přes pumpu , nebo pokud rozvody vydávají zvuky,
které signalizují jejich poškození (napínacích kladek, pumpy) , je třeba neprodleně provést
výměnu rozvodů.
Jaká je cena rozvodů - rozvodové sady automobilu
Rozvodová sada se skládá většinou z rozvodového řemene, vodní pumpy, různých
těsnění a soustavy napínacích kladek (kladka minimálně jedna - dle druhu vozidla).
Proto je třeba kupovat sadu u autorizovaného prodejce - nejlépe dát vozidlo do
servisu, kde vše zařídí.
Sada rozvodů stoji 2 500 CZK a více.
Pokud narazím na levnější sadu, kterou neprodává autorizovaný prodejce,
všiml jsem si, že tam chybělo 7 dílů, které obsahovala sad dražší. Například těsnění,
zajišťovací a spojovací díly, dokonce i napínací kladka, takže ve výsledku tato
levnější sada obsahovala jen 3 díly, které byly ve výsledku dražší, než díly v
kompletní sadě.
Editace: 7.8.2011 - 22:42
Počet článků v kategorii: 351
Url:skoda-100-a-110