Teplý benzínový motor špatně startuje - řešení
Zahřátý benzínový motor v létě, za teploty nad +20°C špatně startuje.
Doba do dalšího startu asi 15 minut.
Doba do dalšího startu asi 15 minut.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Příklad výpočtu průměru ráfku disku kola automobilu
Mějme pneumatiku 175/65R14.Průměr ráfku disku zde představuje poslední číslici a tou je číslo 14.
Průměr je udáván v jednotkách palce.
1 palec = 25,4 mm
14 palců bude tedy 14 * 25,4 = 355,6 mm
Průměr 14 palcového ráfku je 355,6 mm tedy 35,56 cm.
Jak vypočítat šířku pneu - pneumatiky
V označení pneu 175/65R14 je šířka první číslo tedy 175 a to v milimetrech.Jak vypočítat výšku pneumatiky (od okraje ráfku) - výpočet
Výšku pneu v čísle 175/65R14 označuje číslo 65 to je 65% šířky pneu.Nezaměňujte výšku pneu s jejím průměrem.
Příklad:
65% z 175 = 0,65 * 175
65% z 175 = 113.75 mm
Průměr ráfku - disku změříme tak, že změříme jeho největší průměr (ne průměr vnitřního osazení pro vystředění pneumatiky).
Výška pneumatiky je pak měřena od tohoto okraje ráfku disku (ne od středícího osazení pneumatiky).
Jak změřit velikost rozteče šroubů disku kola u automobilu
Velikost rozteče se udává v milimetrech. 4x100 značí 4 šrouby se vzdáleností středů děr 100.Disky jsou většinou s otvory pro 4 nebo 5 šroubů.
U 4 otvorů se roztečí rozumí vzdálenost protilehlých děr.
U 5 otvorů se roztečí rozumí průměr kružnice protínající středy děr viz obrázek.
Co má největší vliv na korozi automobilu - karoserie, podvozku:
- posypová sůl, jezdění v zimě na rozbředlé - mokré vozovce
- kyseliny, kyselé prostředí
- častá jízda na drobném štěrku, kdy kamínky "opískují" ochranný nátěr
- odřený, nebo zpuchřelý nátěr
- vyhřívaná garáž (chladné auto se v teple orosí, jak na povrchu, tak i v dutinách)
- vlhkost všeobecně zvyšuje vznik lokálních korozí
Ochrana proti korozi je nechat auto prohlédnout v servise a ošetřit dutiny i místa
s výskytem koroze ochranným nátěrem.
Pro ochranu dutin můžete použít například Dinitrol ML, Motip ML.
Dinitrol i Motip se prodávají jak spreje, tak i pružné nátěry odolné proti odlétávajícím
štěrku - typická hrudkovitá struktura na spodcích automobilů.
Na výfuky je vhodná barva Supertherm od MOTIP DUPLI Group , která odolává teplotám do 800°C.
- posypová sůl, jezdění v zimě na rozbředlé - mokré vozovce
- kyseliny, kyselé prostředí
- častá jízda na drobném štěrku, kdy kamínky "opískují" ochranný nátěr
- odřený, nebo zpuchřelý nátěr
- vyhřívaná garáž (chladné auto se v teple orosí, jak na povrchu, tak i v dutinách)
- vlhkost všeobecně zvyšuje vznik lokálních korozí
Ochrana proti korozi je nechat auto prohlédnout v servise a ošetřit dutiny i místa
s výskytem koroze ochranným nátěrem.
Pro ochranu dutin můžete použít například Dinitrol ML, Motip ML.
Dinitrol i Motip se prodávají jak spreje, tak i pružné nátěry odolné proti odlétávajícím
štěrku - typická hrudkovitá struktura na spodcích automobilů.
Na výfuky je vhodná barva Supertherm od MOTIP DUPLI Group , která odolává teplotám do 800°C.
Volkswagen Corrado
Technická data:
- Předchůdce Volkswagen Scirocco
- Třída kompaktní sportovní
- Karoserie 3-dveřové kupé
- Rozvržení FF
- Platforma hybridní Volkswagen Group A2 platforma a B3 platforma
- Motor 1.8L - 2.9l
- Převodovka 5-stupňová manuální, 4-stupňová automatická
- Rozvor 2469 mm
- Délka 4049 mm
- Šířka 1689 mm
- Výška 1318 mm
- Podobné Volkswagen Golf
Volkswagen Corrado - video
Elektrokolo - kolo, které pohání elektromotor pomocí baterie, není levná záležitost, tak několik rad, které se možná budou hodit.
- pokud nemáte řidičský průkaz dbejte na to, aby vybrané kolo mohlo být na veřejných komunikacích používáno bez příslušného řidičského oprávnění
- dbejte na homologaci, zda je elektrokolo schváleno pro používání na veřejných komunikacích
- možná lépe zakoupit v kamenném obchodě u známého prodejce, než přes internet, kvůli servisu i reklamacím kola
- vyberte si kolo, které lze snadno přestavět na klasické kolo třeba jen výměnou zadního kola a odpojení baterie (pokud byste si nemohli po létech koupit novou baterii)
- kolo by mělo jezdit každý den, aby se vrátily náklady na baterii (baterie totiž ztrácí kapacitu, i když se kolo nepoužívá)
- nevytvářejte elektrokolo přestavbou starého kola, nebudete mít homologaci pro veřejné komunikace
- pokud se jezdí každý den, 1 km přijde zhruba na 1 korunu při nájezdu 16 000 km za dobu životnosti baterie ( je tam započítána i cena nové baterie 10 000 kč + cena za el. proud), pokud byste najeli 36 000 km, pak budou náklady na 1 km 0,33 haléřů.
- počítejte s polovičním dojezdem (komfortním - jen kýváte nohama) u nové baterie, než uvádí výrobce, jako dojezd maximální
- nejvíce se elektrokolo vyplatí na jízdy v okruhu 10 km (do zaměstnání, doručovatelé pošty atd.)
- kdo má potíže s klouby a dokáže ještě jezdit na klasickém kole, bude pro něj jízda mnohem snadnější
- baterie bude lepší Li-ion (lehká 2,5 kg, 500-1500 nabíjecích cyklů), než olověná (velmi těžká 10 kg, vydrží měně - 300 cyklů nabíjecích)
- český výrobce může být lepší při reklamacích (např. Leader Fox - České Budějovice)
- všeobecně dražší kolo by mělo být kvalitnější, ale je to jen do určité hranice, nad 25 000 jsou již kola celkem kvalitní
Cukání motoru může být způsobeno například těmito závadami:
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator
- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator
- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky
Editace: 1561019069
Počet článků v kategorii: 351
Url:teply-benzinovy-motor-spatne-startuje-reseni-id-2332