Teplý benzínový motor špatně startuje - řešení
Zahřátý benzínový motor v létě, za teploty nad +20°C špatně startuje.
Doba do dalšího startu asi 15 minut.
Doba do dalšího startu asi 15 minut.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Cukání motoru může být způsobeno například těmito závadami:
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator
- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky
- voda v palivu
- znečištěný palivový filtr
- znečištěný vzduchový filtr
- vadná svíčka
- vadné kabely ke svíčkám a k cívce
- vada v rozdělovači
- znečistěná, nebo poškozená váha vzduchu
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=70&t=498&title=Vaha-vzduchu-princip-motor-karburator
- vadná lambda sonda
- závada elektroinstalace
- špatné ukostření
- závada vstřikování paliva, trysek
- závada na uchycení motoru - silenbloky
Renault 18
Roky produkce 1978 – 1986.
Technická data:
- Délka: 4,390 mm
- Šířka: 1,690 mm
- Výška: 1,400 mm
- Motory: 1.4 až 2.2 L
- Provedení: FF
Renault 18 - video
Nadlimitní hodnoty NOx (oxidy dusíku) zjištěné u naftových (diesel) motorů patrně přibrzdí používání těchto agregátů v osobních automobilech. Problém je především ve městech za nízkých teplot při jízdách na krátké vzdálenosti. Zahřátý motor se již chová jinak - ekologičtěji.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Fiat 131
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Roky produkce 1974–1984Technická data:
- Rozvor 2490 mm
- Délka 4231 - 4264 mm
- Šířka 1644 - 1651 mm
- Výška 1381 - 1411 mm
- Váha 950 - 1145 kg
Fiat 131 - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Volkswagen Fox cena ceník
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/fox.pdfTechnická data:
- Druh motoru 3-válcový benzinový
- Zdvihový objem, cm3 1198
- Max. výkon, kW (k) 40 (55)/ 4750 ot.min
- Max. točivý moment, Nm při 1/min 108/3000
- Emisní třída pro manuální převodovku EU 4
- Převodovka, v základní výbavě 5stup. manuální
- Pohotovostní hmotnost 978-1053 kg
Volkswagen Fox - recense en - video
Editace: 1561019069
Počet článků v kategorii: 351
Url:teply-benzinovy-motor-spatne-startuje-reseni-id-2332