Automobil na lidský pohon
AD MOB
Automobil na lidský pohon již není utopie. Moderní materiály umožňují vytvořit ultralehkou konstrukci a pokud navíc je vozítko opatřeno pomocným elektromotorkem, tak jako elektrokola, pak ani šlapaní nemusí být fyzicky náročné.
Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
346LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Volkswagen New Beetle
Technická data:¨
- Platforma koncernu Volkswagen A4
- Motory benzinové: 1.4L 3.2L dieselové motory: 1.9L
- Převodovka 5-6 stupňová manuální, 4-6 stupňová automatická
- Rozvor 2515 mm
- Délka 4129 mm
- Šířka 1721 mm
- Výška 1498 mm
- Podobné Audi A3 Mk1
- Designeři J Mays, Freeman Thomas, Peter Schreyer
Volkswagen New Beetle - recense - video
**

Škoda Fabia ceny ceník
//www.skoda-auto.cz/cze/model/newfabia/pricelist/Pages/newpricelist-newfabia.aspx
2 006 km ujeto na jedno natankování Škoda Fabia GreenLine z Rakouska do Dánska
Spotřeba Fabie GreenLine v tomto testu 2,2 litru / 100 kmŠkoda Fabia GreenLine je auto, které umí šetřit nejen Vaši peníze, ale i životní prostředí.
**

Renault 14
Roky produkce 1976 – 1979.
Technická data:
- Předchůdce: Renault 8
- Následovník: Renault 11
- Třída: Small family car
- Karoserie: 4-door hatchback
- Provedení: FF
- Motory: 1.2 L 43 kW až 1.4 L 51 kW
- Rozvor: 2,530 mm
- Délka: 4,025 mm
- Šířka: 1,624 mm
- Výška: 1,405 mm
- Hmotnost pohotovostní: 855 kg
Renault 14 - video
**

Peugeot 207 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Předchůdce Peugeot 206
- Třída malý vůz
- Karoserie 3-dveřový hatchback, 5-dveřový hatchback, 2-dveřové kupé, kabriolet, 5-dveřové kombi
- Koncepce FF
- Motor 1,4 l (70 kW) až 1,6 l Turbo (175 kW)
- Délka 4030 mm
- Šířka 1748 mm
- Výška 1472 mm
- Podobné Citroën C3
Peugeot 207 - recenze - video
**
Volkswagen přiznal, že používal software a tím upravoval emise motorů tak, aby prošly náročnými testy. Po testech program automaticky přepnul na jiný režim.
Po částečném opadnutí vlny hněvu by bylo dobré se zamyslet nad příčinami.
Závěrem
Zákony by měly být tak nastavené, aby je většina společnosti byla schopna dodržovat.
Emisní limity by měli stanovovat vývojáři motorů, aby byly reálné a nenutili výrobce k různým zoufalým trikům.
Po částečném opadnutí vlny hněvu by bylo dobré se zamyslet nad příčinami.
- emisní limity jsou již téměř za hranici možností správné funkčnosti motoru, ale přesto se stále zpřísňují
- výrobci automobilů jsou pod obrovským tlakem, nejen konkurenčním
- automobilky zaměstnávají statisíce lidí, kteří jsou přímo závislí na prodeji, neúspěch si nemohou dovolit
- Volkswagen nemusí být jediný, kdo se snažil přežít v nelítostném boji
Závěrem
Zákony by měly být tak nastavené, aby je většina společnosti byla schopna dodržovat.
Emisní limity by měli stanovovat vývojáři motorů, aby byly reálné a nenutili výrobce k různým zoufalým trikům.
Editace: 2016-06-02 19:14:35
Počet článků v kategorii: 346
Url:automobil-na-lidsky-pohon
AD