Re: Bicykl kolo motor Honda 4-takt montáž
**VIDEO YOUTUBE
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Pohotovostní hmotnost vozidla je hmotnost vozidla se standardní výbavou, veškerými provozními náplněmi, ale bez cestujících, řidiče a nákladu.
Provozní náplně jsou veškeré kapaliny, nutné k provozu vozidla, tedy palivo v nádrži, olej v motoru, chladící kapalina, brzdová kapalina v brzdném systému, voda v nádržce pro ostřikovače skel a podobně.
Provozní hmotnost vozidla je odlišná od pohotovostní hmotnosti. Většinou je zvýšena navíc o průměrnou hmotnost řidiče například 75 kg, nebo i přesně stanovené množství paliva v nádrži.
Kroutící moment též točivý moment definice
Nejčastěji se udává v jednotce Nm (newtonmetr). Při krouticím momentu 1 Nm znamená, že hřídel působí na bod vzdálený jeden metr od osy silou 1 newton. Čili kdyby se hřídelí provlekla tyč směřující kolmo na osu, tak by síla 1 newtonu působící na tuto tyč metr od osy hřídele proti směru otáčení hřídele zabránila roztočení hřídele.
Kroutící moment vzorec
kroutící moment = (výkon x 60000) / (2Pi * otáčky za minutu )
Na grafu níže vidíme, že výkon motoru může ještě stoupat, i když točivý moment je již za svým maximem.
Graf výkonu a točivého momentu Renault Thalia II.
Rozteč šroubů disku kola U pěti šroubů je to průměr kružnice mající střed v středu disku a její obvod prochází středy šroubů.
U čtyř šroubů je to vzdálenost mezi dvěma protilehlými středy šroubů.
Peugeot 307 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Výrobce: Peugeot Francie
- Léta výroby: 2001-2008
- Předchůdce: Peugeot 306
- Nástupce: Peugeot 308
- Třída: malý rodinný vůz
- Karoserie: 3 až 5 dveřový hatchback. 2-dveřové kupé, kabriolet, 4-dveřový sedan
- Motor: 1.4 L až 2,0 L
- Délka Hatchback: 4.210 mm
- Coupé Cabriolet: 4.350 mm
- Kombi: 4.420 mm
- Sedan: 4.470 mm
- Šířka: 1730 mm
- Výška: 1510 mm
- Podobné: Citroën C4
Peugeot 307 - video
- pokud mám např. baterii 36V a 11Ah (36x11 = 396Wh), kapacita 396Wh / výrobce uvede zaokrouhleně na 400Wh.
- po rovině je spotřeba 3-7 Wh/km /dle hmotnosti cyklisty a stupně přípomoci
- v pahorkatině při stoupání nad 5% (5 metrů výšky na 100 metrů délky) bude spotřeba 5-15Wh/km a více.
- procenta stoupání si vypočítám na mapy.cz s tím že daný úsek označím záložce PLÁNOVÁNÍ: START - CÍL a kliknu na ZOBRAZIT VÝŠKOVÝ PROFIL TRASY
- výškový rozdíl (stoupání) pak dělím kilometry (lépe stovkami metrů) např. stoupání 100 metrů na vzdálenost 2 km
2 km je 20 stometrových úseků, tak 100 dělím 20 a vyjde mi 5(%)
- kdybych měl baterii 400Wh, tak 400/10 = 40km
- tedy, do svahu 5% by mohl ujet maximálně 40km při plném nabití baterie a jejím výborném stavu
- mám vyzkoušeno, že spotřeba do 6% svahu je v mém případě asi 35až40Wh/km
- vyjitím nejprudších kopců pěšky, kdy mám přepnuto na CHŮZI, takže kolo jen vedu a nemusím tlačit, zvýším dojezd až o 50%
Příčina je v tom, že spotřeba roste exponenciálně s procentem stoupání.
Příklad:
- při stoupání 3% bude spotřeba 6Wh/km, ale při stoupání 6% už to bude 36Wh/km (první údaj se zvětšil 2x ale druhý už 6x, tedy 6x6)
Jak odhadnu stoupání kopce?
- fotbalové hřiště je 100 metrů dlouhé, branka je vysoká 2,44 metru ( to je stoupání 2,44%)
- když to bude výška dvoupodlažní budovy (7 metrů ze vzdálenosti 100 metrů) bude to stoupání 7%
- větší stoupání již záleží na zvážení, jestli raději nevyjít pěšky s přípomocí CHŮZE
- např. 3 patrová budova i s podsklepením zhruba 10 metrů, to je na 100 metrů vzdálenosti 10% stoupání, pokud bych chtěl vyjet na její střechu, a to už dostane baterie řádně zabrat
Elektrokoloběžka
https://malls.seeuper.com/products/11-inch-off-road-electric-scooter-adult?variant=17995201577011
Nevýhody tlačítka STOP START motoru automobilu
- snižuje životnost baterie, při častém vypínání motoru a startech (v kolonách a pod.) se baterie stále vybíjí
- někdy vypiná, i když motor ještě není zahřátý - zvýšené emise - neekologický provoz
- nedostatečné mazání motoru a jeho rychlé opotřebení při jeho neustálém vypínání a startování
- motory, které pracovaly na vysoký výkon, potřebují nechat chvíli pomaleji chladit během na volnoběh a ne náhle vypnout ( není dobré sjet z dálnice a hned vypnout motor - naftový motor je ještě choulostivější)
Deaktivace tlačítka STOP START motoru automobilu
Deaktivaci tlačítka lze u řady vozidel nastavit manuálně,
ale je to nutno provádět po každém startu vozidla, buď tlačítkem, nebo
na dotykovém displeji.
Neodborné zásahy do elektrických obvodů, jako je odpojení konektoru kontroly napětí baterie,
automobilky zakazují, nebo rázně upozorňují, že tím dojde k vypnutí, mnohdy velmi důležitých, funkcí vozidla.
Editace: 1559041451
Počet článků v kategorii: 351
Url:re-bicykl-kolo-motor-honda-4-takt-montaz-id-2328