Renault Clio Thalia zamykání zadních dveří nefunguje
I když zamknete centrálně všechny dveře, zadní lze otevřít.
Příčina je v povolení šroubků držících táhlo od motorku.
Popis postupu opravy zavírání dveří Renault Clio Thalia II.
Vysuneme vnitřní otvírač dveří a vyvlečeme jej z táhla které je na konci zahnuté do Z
Detail plastových připínáku které je nutno rozpojit od dveří šroubovákem.
Těsnění odkrojit tenkým nožíkem od dveří.
Celý díl výplně pak vysuneme směrem nahoru, je na horním konci zavěšen v drážce, nelze odloupnout!!!!!!!!
Tyto šroubky se povolují sami třesením, tak je třeba táhlo od motorku
zasunout, já ještě na konci trošku zahnu aby už nemohlo jezdit sem a tam
a dotáhnout ten jeden červík, ale lepší všecky tři protože se povolují všechny.
Pokud je možné zalepit nějak závit proti povolení, tak by to bylo možná lepší.
Poloha kostky na táhlech centrálního zamykání Renault Clio - Thalia II.
Kostka je, při poloze zamčeno, téměř z poloviny schovaná pod plechem dveří a těžko se utahuje
zadní šroubek. Při poloze "odemčeno" se na kostku s šroubovákem nedostanete vůbec.
Příčina je v povolení šroubků držících táhlo od motorku.
Popis postupu opravy zavírání dveří Renault Clio Thalia II.
- vytáhneme kliku stahování okna
- odšroubujeme otvírání dveří na vnitrní výplni
- odšroubujeme misku zavírání dveří
- odloupneme spodní a boční část výplně dveří , drží na plastových připínáčcích
Vysuneme vnitřní otvírač dveří a vyvlečeme jej z táhla které je na konci zahnuté do Z
Detail plastových připínáku které je nutno rozpojit od dveří šroubovákem.
Těsnění odkrojit tenkým nožíkem od dveří.
Celý díl výplně pak vysuneme směrem nahoru, je na horním konci zavěšen v drážce, nelze odloupnout!!!!!!!!
Tyto šroubky se povolují sami třesením, tak je třeba táhlo od motorku
zasunout, já ještě na konci trošku zahnu aby už nemohlo jezdit sem a tam
a dotáhnout ten jeden červík, ale lepší všecky tři protože se povolují všechny.
Pokud je možné zalepit nějak závit proti povolení, tak by to bylo možná lepší.
Poloha kostky na táhlech centrálního zamykání Renault Clio - Thalia II.
Kostka je, při poloze zamčeno, téměř z poloviny schovaná pod plechem dveří a těžko se utahuje
zadní šroubek. Při poloze "odemčeno" se na kostku s šroubovákem nedostanete vůbec.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Bicykl výměna brzdných špalků brzdy typu V TEKTRO
Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.
1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.
2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.
3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.
Několik nápadů a návrhů jak si usnadnit výměnu
brzdných bloků na jízdním kole.
1.) Nejprve - pokud jsme používali regulační šroub na
vymezení vzdálenosti špalků během jejich opotřebovávání,
tak tento šroub zašroubujeme zpět. Budeme muset nejdříve
povolit zajišťovací matici - takový ten větší kroužek na tom
šroubu, jinak se nám nepodaří šroub zašroubovat.
Pokud regulujete vzdálenost špalků od ráfku jen tímto šroubem
během jejich opotřebovávání, budete mít jejich výměnu
mnohem snadnější.
2.) Pokud není nutné, NEPOVOLUJTE lanko na čelisti brzdy.
Je z hliníku a pravděpodobně závit zůstane na šroubu, nebo
jej již znovu nedotáhnete - strhnete.
Oprava je sice snadná novým delším šroubem zajištěným na
konci maticí, ale proč si přidávat práci navíc!
Špalky jdou vyndat i bez povolení lanka.
3.) Pokud špalky, po vyšroubování jejich matic, nelze vytáhnout
a nechcete vyndávat přední kolo, zkuste ještě nejdříve vyndat
zahnutou trubičku - koncovku lanka ve vodítku čelisti - žlutá šipka
a to tak, že čelisti jednou rukou, nebo svěrkou sevřeme k sobě
NE POMOCÍ PÁČKY BRZDY! - a pak se pokusíme zahnutou trubičku
vysunout z držáku. To nám umožní páky brzd zcela vyklopit a
pak již bloky snadno vyndáme.
Přimrzání těsnění dveří automobilu zabráníme pokud potřeme - postříkámč
povrch těsnění, kde přimrzá výrobkem Silikal 93l, který je na to určen.
Nouzové řešení proti přimrzání, které se ale může zažrat do barvy,
nebo se špatně odstraňuje:
- silikonový olej
- olej s glycerínem
- olej na smažení a fritování
- vosková tyčinka
- indulona
- krém na ruce s glycerínem
povrch těsnění, kde přimrzá výrobkem Silikal 93l, který je na to určen.
Nouzové řešení proti přimrzání, které se ale může zažrat do barvy,
nebo se špatně odstraňuje:
- silikonový olej
- olej s glycerínem
- olej na smažení a fritování
- vosková tyčinka
- indulona
- krém na ruce s glycerínem
Klepání kulových čepů - kulového čepu, lze poznat již při jízdě po dlážděné vozovce z žulových kostek - kostkovici.
Je třeba odlišit gumové dunění pneumatik od klepavého zvuku čepu.
Někdy se ozývá drnčení z přední části vozu připomínající uvolněnou část výfuku
a to při určité rychlosti, i když je vyřazena rychlost a motor běží na volnoběžné otáčky.
Při snížení rychlosti zvuk zaniká. Patrně způsobeno vibracemi nápravy / kol.
Pokud tedy slyším tento zvuk a vyloučil jsem možnosti : uvolněného výfuku,
poškozená ložiska v nábojích kol,
poškozený převod - skříň řízení,
klepající brzdové destičky,
poškozené vytlučené silenbloky (gumová pouzdra) motoru,
nebo stabilizační tyče atd. ,
či uvolněné části částí vozidla, dveří, kapot ...
Někdy stačí jen zakmitat / pootočit volantem vpravo, vlevo rychle, do poloh
kdy už volant klade odpor a pokud neruší hluk okolí, tak se ozve klepnutí vadného čepu.
Dále:
Vytočím kola tak, abych viděl na čep a někdo jiný mi pootáčí (kmitá) volantem,
tam a zpět. Vadný čep viditelně hrká / pohybuje se, i když kolo ještě stojí - nenatáčí se, nemění směr.
Pak zkusím protilehlé kolo vytočit a kontroluji jeho čep při pootáčení volantu tam a zpět.
Dále:
Kleknu ke kolu a uchopím jej oběma rukama za horní okraj pneumatiky,
kývám kolem - přitahuji k sobě a hned oddaluji od sebe a zase rychle k sobě.
Pokud se ozývá klepání, nebo cítím, že čep hrká, má vůli a je třeba jej vyměnit.
Tak jako když v servise zvednou automobil pod karoserií a kola visí volně.
Pak s kolem zkouším viklat na všechny strany až uslyším cvakání.
Někdy si pomohu i pákou, kterou zapřu o kolo které je jen 5 cm nad betonem.
Pod něj vložím tuto páku a zkouším kolo nadzvednout - klepání opět odhalí vůli v čepu.
Jestli vůli čepu neodhalím a na kostkové silnici přesto slyším kovové klepání z oblasti přední nápravy, zavezu auto do servisu, kde na odhalení vůle čepů mají zařízení a nechám vadný čep - čepy vyměnit.
Kostková silnice - kočičí hlavy - prověří kulové čepy okamžitě
Klepání z oblasti přední nápravy při jízdě po žulových kostkách indikuje vůli jednoho či více kulových čepů, vymačkaných gumových silenbloků, či uvolněných součástí.
Je třeba odlišit gumové dunění pneumatik od klepavého zvuku čepu.
Někdy se ozývá drnčení z přední části vozu připomínající uvolněnou část výfuku
a to při určité rychlosti, i když je vyřazena rychlost a motor běží na volnoběžné otáčky.
Při snížení rychlosti zvuk zaniká. Patrně způsobeno vibracemi nápravy / kol.
Pokud tedy slyším tento zvuk a vyloučil jsem možnosti : uvolněného výfuku,
poškozená ložiska v nábojích kol,
poškozený převod - skříň řízení,
klepající brzdové destičky,
poškozené vytlučené silenbloky (gumová pouzdra) motoru,
nebo stabilizační tyče atd. ,
či uvolněné části částí vozidla, dveří, kapot ...
Někdy stačí jen zakmitat / pootočit volantem vpravo, vlevo rychle, do poloh
kdy už volant klade odpor a pokud neruší hluk okolí, tak se ozve klepnutí vadného čepu.
Dále:
Vytočím kola tak, abych viděl na čep a někdo jiný mi pootáčí (kmitá) volantem,
tam a zpět. Vadný čep viditelně hrká / pohybuje se, i když kolo ještě stojí - nenatáčí se, nemění směr.
Pak zkusím protilehlé kolo vytočit a kontroluji jeho čep při pootáčení volantu tam a zpět.
Dále:
Kleknu ke kolu a uchopím jej oběma rukama za horní okraj pneumatiky,
kývám kolem - přitahuji k sobě a hned oddaluji od sebe a zase rychle k sobě.
Pokud se ozývá klepání, nebo cítím, že čep hrká, má vůli a je třeba jej vyměnit.
Kontrola u zvednutého kola, které se nedotýká vozovky
Je třeba kolo zvednout tak, aby viselo volně ve vzduchu.Tak jako když v servise zvednou automobil pod karoserií a kola visí volně.
Pak s kolem zkouším viklat na všechny strany až uslyším cvakání.
Někdy si pomohu i pákou, kterou zapřu o kolo které je jen 5 cm nad betonem.
Pod něj vložím tuto páku a zkouším kolo nadzvednout - klepání opět odhalí vůli v čepu.
Jestli vůli čepu neodhalím a na kostkové silnici přesto slyším kovové klepání z oblasti přední nápravy, zavezu auto do servisu, kde na odhalení vůle čepů mají zařízení a nechám vadný čep - čepy vyměnit.
Kostková silnice - kočičí hlavy - prověří kulové čepy okamžitě
Klepání z oblasti přední nápravy při jízdě po žulových kostkách indikuje vůli jednoho či více kulových čepů, vymačkaných gumových silenbloků, či uvolněných součástí.
Upozornění: ukázky nehod jsou natáčeny při minimální rychlosti motocyklu
- dodržovat předpisy a maximální povolenou rychlost
- sledovat horizont i to, co je těsně před motorkou
- pozor na křižovatky, odbočení, polní cesty, traktory, pomalá vozidla
- jestliže vidíte riziko, nebo jej můžete předvídat tak zpomalte (zatáčka do
které není vidět, - křižovatka, jedete po hlavní , ale máte slunce v zádech
a řidiči vás přehlédnou velmi snadno, protože jsou oslněni)
- svítit je povinností, dále je nutné mít výrazné oblečení, aby jste byli viditelní
a ne maskováni s barvou vozovky a okolí
**VIDEO YOUTUBE
- dodržovat předpisy a maximální povolenou rychlost
- sledovat horizont i to, co je těsně před motorkou
- pozor na křižovatky, odbočení, polní cesty, traktory, pomalá vozidla
- jestliže vidíte riziko, nebo jej můžete předvídat tak zpomalte (zatáčka do
které není vidět, - křižovatka, jedete po hlavní , ale máte slunce v zádech
a řidiči vás přehlédnou velmi snadno, protože jsou oslněni)
- svítit je povinností, dále je nutné mít výrazné oblečení, aby jste byli viditelní
a ne maskováni s barvou vozovky a okolí
**VIDEO YOUTUBE
Společnost Google pravděpodobně při focení komunikací pro službu Streeview a dalšími navigačními pomůckami napadlo, jak celý proces, co nejvíce automatizovat a co nejlépe následně využít pro snadnější cestování. A protože pro schopné lidi není nic nemožné, pokusili se vytvořit automobil, který by byl řízen pomocí počítače a senzorů (kamer, radaru).
Takový automobil má mnoho výhod. Neustále sleduje 360 stupňů kolem sebe, snižuje nebezpečí nehody, protože je stále ve střehu, šetří náklady na lidské zdroje, snižuje úmrtnost na silnicích, protože například dodávka s nákladem přijede sama na místo uřčení a při srážce s jinou dodávkou bez obsluhy, tak vzniknou jen materiální škody.
Dále je nadějí pro postižené občany, například i slepotou.
Lidé budou mít mnohem více času na jinou činnost, protože zbytečně denně stráví za volantem příliš mnoho času.
Video níž ukazuje, jak si vozidlo bravurně počíná v silničním provozu, vozidlo doveze slepého muže do obchodu a zpět.
**VIDEO YOUTUBE
Takový automobil má mnoho výhod. Neustále sleduje 360 stupňů kolem sebe, snižuje nebezpečí nehody, protože je stále ve střehu, šetří náklady na lidské zdroje, snižuje úmrtnost na silnicích, protože například dodávka s nákladem přijede sama na místo uřčení a při srážce s jinou dodávkou bez obsluhy, tak vzniknou jen materiální škody.
Dále je nadějí pro postižené občany, například i slepotou.
Lidé budou mít mnohem více času na jinou činnost, protože zbytečně denně stráví za volantem příliš mnoho času.
Video níž ukazuje, jak si vozidlo bravurně počíná v silničním provozu, vozidlo doveze slepého muže do obchodu a zpět.
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 1391944562
Počet článků v kategorii: 351
Url:renault-clio-thalia-zamykani-zadnich-dveri-nefunguje-id-654