Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Renault 8


AD MOB

43 LW*

0.)Renault 8 - renault-8



Renault 8

Roky produkce 1962–1971.

Technická data:

  • Předchůdce: Renault Dauphine
  • Nástupce: Renault 6
  • Třída: malý vůz
  • Karoserie: 4 dveřová sedan
  • Provedení: RR
  • Motory: 956 až 1289 cc
  • Převodovka: 3 až 5 manual
  • Rozvor: 2275 mm
  • Délka: 4000 mm
  • Šířka: 1490 mm
  • Výška: 1375 mm
  • Hmotnost pohotovostní: kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault 8 - video

**


Přejít na topic "Renault 8" v kontextu témata kategorie?


AD

Celé téma ( whole topic)


topic_id=610


Renault 25

Technická data:

  • Roky produkce 1984 – 1992.

  • Následovník: Renault Safrane
  • Třída: vyšší střední
  • Karoserie: 5-door liftback
  • Provedení: FF
  • Motory: zážehové i dieselové od 2.0 do 2.8 litru

Renault 25 crash test při rychlosti do 60km/h - video

Uvidíme, jak jsou důležité airbagy, které při testu nejsou použity a figurína narazí hlavou do volantu.

**

topic_id=610


Renault Vel Satis cena ceny ceník

//www.renault.cz/ceniky/

Roky produkce 2001-2010.

Technická data:

  • Karoserie 5 dveřový hatchback
  • Třída vyšší střední
  • Délka 4 860 mm mm
  • Šířka 1 860 mm mm
  • Výška 1 580 mm mm
  • Hmotnost 1 735 kg

Renault Vel Satis - video

**

topic_id=610

1. Matice zajišťují zadní kryt

topic_id=610


Renault Caravelle

Roky produkce 1959 – 1968.

Technická data:

  • Předchůdce:
  • Nástupce:
  • Třída: kabriolet
  • Karoserie: 2 dvou dveřové coupe, kabriolet
  • Provedení: RR
  • Motory: 4 válce - 845 až 1108 cm3
  • Převodovka: 4 rychlosti synchron
  • Rozvor: 2265 mm
  • Délka: 4265 mm
  • Šířka: 1575 mm
  • Výška: 1320 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 845 kg
  • Max.rychlost: km/h
  • Počet vyrobených kusů: 34 165

Renault Caravelle - video

**

topic_id=610


Renault Twingo cena ceny ceník

//www.renault.cz/ceniky/

Roky produkce 1992 –.

Technická data:

  • Předchůdce Renault 4
  • Třída City car
  • Karoserie 3-dveřový hatchback
  • Uspořádání FF layout
  • Designer Patrick le Quément
  • Délka 3,430 mm
  • Šířka 1,630 mm
  • Výška 1,420 mm
  • Celková hmotnost od 790 kg

Renault Twingo - video

Zajímavá je ukázka jak si počíná vozidlo na ledě při rozjezdu a brzdění. Je to důkaz, že i s kvalitními pneumatikami musíme jezdit na namrzlém povrchu velmi opatrně.

**

topic_id=610

Renault Thalia 1,4 8V benzin natural 95 recenze r.v. 2005. přezdívka u českých řidičů - Natálka
Nejnižší dlouhodobá spotřeba: 5,5 litru/100km
Běžná dlouhodobá spotřeba: 7,5 litru/100km

Rozměry: 4150 délka x 1639 šírka x 1417 výška/ mm
Rozvor: 2472 mm
Zavazadlový prostor objem: 510 litrů
Thalia spotřeba: 6l/100km (dva lidé, 40% kopce s převýšením do 300 metrů, 50% rovina, 10% město - jízda dle předpisů spíše ekonomická s plynulou akcelerací s otáčkami motoru kolem 3000 za mintu)
Při rozsvícení kontrolky rezervy paliva zůstává v nádrži ještě asi 10 litrů.
Renault Thalia se vyrábí v tureckém automobilovém závodu Oyak-Renault ve městě Bursa (1 450 000 obyvatel).

Pro řidiče který je vysoký 180 cm je Thalia velmi pohodlná, nic netlačí, příjemné posezení, jen spojkový pedál je nutné sešlapovat více špicí chodidla, jinak se při pouštění pedálu špice boty zadrhne o spodní část palubní desky a je to zejména při rozjezdu na křižovatkách celkem nepříjemné.

Pro cestující na zadních sedadlech je místa také dost, ale je třeba, aby řidič a spolujezdec, je li to nutné, trošku posunuli dopředu.

Kufr je velmi prostorný, škoda jen, že nelze vyklápět zadní kapotu i se zadním sklem, pak by tam vešla lednička, pračka atd. jako nic.

Výměna žárovek je velmi jednoduchá a není nutno jezdit po servisech a utrácet zbytečně peníze.

Motor o výkonu 55kW jistě lepší, jak Fabia s motorem o výkonu 40kW, ale v kopcovitém terénu by se nějaký ten kilowatt navíc jistě využil.
Maximální točivý moment 114Nm (11.6mkg) při 4250 ot / min
Odhlučnění motoru je vcelku dobré.
Pozor, u moderních motorů OHC může při startování roztlačením nebo roztažením přeskočit rozvodový řemen. Důsledkem toho se může srazit píst s ventilem.

Rozvodové řemeny nechejte vyměnit dle technické dokumentace k vozidlu, tedy například po 120 000 kilometrech, nebo 5 letech.

Zasekávání plynu u vozidel vybavených lankem v bovdenu je způsobeno roztřepením lanka (prasknutím jednotlivých vláken) a zadrháváním v bovdenu. Dochází k němu někdy již po 50 000 km. Do bovdenu je dobré občas kápnout pár kapek oleje aby lanko lépe běhalo a neprodíralo se.

Design vozidla je univerzální, tedy nenadchne okamžitě, ale taky se hned neohledí.

Manuál k ovládání a údržbě vozu: Manuál Renault Thalia

Rychlost v km při 4250 otáčkách motoru na určitý rychlostní stupeň.
1. 29,8
2. 54,1
3. 83,9
4. 114,7
5. 139,4


Automatické zhasínání a rozžíhání světel

Renault

Renault

Renault Thalia detail rozdělovače a hlavy motoru se vzduchovým filtrem.



topic_id=610

Když otáčíme klíčkem v zapalování do polohy, kdy se rozsvítí kontrolky,
měli bychom uslyšet zabzučení čerpadla paliva.
Pokud čerpadlo nezabzučelo, startér točí, ale motor nenaskočí,
nemusí být závada hned přímo v palivovém čerpadle, ale může být
jen vysunuté relátko, které se nám podařilo uvolnit při výměně žárovky.
Relátka se nacházejí pod krytem vedle baterie a kdo má silnější ruku, tak
kryt uvolní, aby mohl žárovku snáze vyměnit. Pak stačí jen do krytu více zatlačit
a dojde k vyklopení regulátoru a motor již nenaskočí i když startér točí.
Ještě než tedy necháte vozidlo odtáhnout do servisu, zkuste vizuálně zkontrolovat,
zda jsou všechna relátka zasunuta až na základnu.
topic_id=610

Renault Clio II výměna žárovky H1 a W5W parkovací žárovky

Postup:
Žárovka H1
renault-clio-vymena-zarovky-h1-1.jpg

Gumový kryt lze snadno sundat, jako víčko
renault-clio-vymena-zarovky-h1-2.jpg

Gumový kryt žárovek - H1 je na zadku světla, které je blíž registrační značce - středu vozidla
renault-clio-vymena-zarovky-h1-3.jpg

Sejme se svorka z konektoru H1 tahem k motoru - kolmo, vodorovně ven ze světlometu
renault-clio-vymena-zarovky-h1-4.jpg

Žárovka je zajištěna pérky na pantu - stačí pérka odtlačit stranou a vyběhnou ze zářezů - pak pant odklopíme a můžeme snadno vyndat žárovku
renault-clio-vymena-zarovky-h1-5.jpg

Pod žárovkou H1 je parkovací žárovka - tahem vodorovně ven, k motoru, jí vytáhneme kombinačkami - jde trošinku hůře - plast má zajištovací žlábek
renault-clio-vymena-zarovky-h1-6.jpg

Opačným postupem vše smontujeme
renault-clio-vymena-zarovky-h1-7.jpg
Date: 02.02.2020 - 18:30


Editace: 7.8.2011 - 09:58
Počet článků v kategorii: 347
Url:renault-8

AD
11 Share
Share
Tweet