Ceny automobilů Škoda Auto srpen 2011
Pro Vaši zajímavost ceny modelů vozů Škoda Auto - 4. srpen 2011
YetiYeti od 362 900 Kč
Yeti GreenLine od 460 900 Kč
Yeti Fresh od 428 900 Kč
Fabia
Fabia od 199 900 Kč
Fabia Monte Carlo od 329 900 Kč
Fabia GreenLine od 351 900 Kč
Fabia Magic od 194 900 Kč
Fabia Combi
Fabia Combi od 237 900 Kč
Fabia Combi GreenLine od 366 900 Kč
Fabia Combi Magic od 234 900 Kč
Octavia
Octavia od 332 900 Kč
Octavia Edition CZ od 334 900 Kč
Octavia GreenLine od 503 900 Kč
Octavia "GreenLine Edition" CZ od 450 900 Kč
Octavia TSI Drive od 344 900 Kč
Octavia Combi
Octavia Combi od 372 900 Kč
Octavia Combi Edition CZ od 364 900 Kč
Octavia Combi GreenLine od 545 900 Kč
Octavia Combi GreenLine Edition CZ od 480 900 Kč
Octavia Combi TSI Drive od 374 900 Kč
Octavia Tour
Octavia Tour od 269 900 Kč
Octavia Tour Trumf od 254 900 Kč
Octavia Combi Tour
Octavia Combi Tour od 299 900 Kč
Octavia Combi Tour Trumf od 284 900 Kč
Roomster
Roomster od 269 900 Kč
Roomster GreenLine od 390 900 Kč
Roomster MAGIC od 239 900 Kč
Superb
Superb od 574 900 Kč
Superb GreenLine od 612 900 Kč
Superb Combi
Superb Combi od 604 900 Kč
Superb Combi GreenLine od 641 900 Kč
Praktik
Praktik od 237 881 Kč
Zdroj: //cc.skoda-auto.com/cze/pages/step1.aspx?carlinecode=68112
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Volkswagen Bora
Technická data:
- Rozvržení motor v předu, pohon předních kol / čtyř kol
- Platforma koncernu Volkswagen A4 (PQ34)
- Motory s benzinovými motory: 1.4L - 2.8L 150 kW
- s dieselovými motory: 1.9L 110 kW
- Převodovka 5-6 stupňová manuální, 4-5 stupňová automatická
- Rozvor 2520 mm
- Délka 4410 mm
- Šířka 1730 mm
- Výška 1490 mm
- Podobné Volkswagen Golf Mk4
Volkswagen Bora - video
Většinou nejlepší zapalovací svíčky vyrábí ti největší výrobci a zde je jejich seznam:
- Brisk (Tábor Česká republika)
- Bosch
- Champion (Federal-Mogul)
- BERU
- Denso (Japonsko)
- NGK (Japonsko) //www.ngksparkplugs.com
- ACDelco (//www.acdelco.com/about/)
Interval výměny rozvodů automobilu
Interval výměny rozvodů automobilu je předepsaný výrobcem a
našel jsem je v manuálu k vozidlu.
Řídí se buď dobou, nebo počtem najetých kilometrů.
V mém případě byla doba intervalu výměny stanovena na 6 let.
Počet kilometrů najetých do nutnosti výměny rozvodů byl 120 000 km.
Nemění se jen rozvodový řemen, ale i napínací kladky, vodní
pumpa, chladící kapalina.
Na zakoupení sady je třeba znát podrobnosti k vozidlu - stačilo
je vyčíst z malého technického průkazu a prodejna mi sadu
objednala.
Opravu musí dělat osoba (servis), který tomu rozumí - je na to specializovaný.
V mém případě byl řemen rozvodu i po 6 letech v dobrém stavu.
Ale napínací kladka již byla poškozená a kolem vodní pumpy prolínala
chladící kapalina.
Výměnu rozvodu je třeba dělat v předepsaném termínu. V případě
úbytku chladící kapaliny přes pumpu , nebo pokud rozvody vydávají zvuky,
které signalizují jejich poškození (napínacích kladek, pumpy) , je třeba neprodleně provést
výměnu rozvodů.
Jaká je cena rozvodů - rozvodové sady automobilu
Rozvodová sada se skládá většinou z rozvodového řemene, vodní pumpy, různých
těsnění a soustavy napínacích kladek (kladka minimálně jedna - dle druhu vozidla).
Proto je třeba kupovat sadu u autorizovaného prodejce - nejlépe dát vozidlo do
servisu, kde vše zařídí.
Sada rozvodů stoji 2 500 CZK a více.
Pokud narazím na levnější sadu, kterou neprodává autorizovaný prodejce,
všiml jsem si, že tam chybělo 7 dílů, které obsahovala sad dražší. Například těsnění,
zajišťovací a spojovací díly, dokonce i napínací kladka, takže ve výsledku tato
levnější sada obsahovala jen 3 díly, které byly ve výsledku dražší, než díly v
kompletní sadě.
Interval výměny rozvodů automobilu je předepsaný výrobcem a
našel jsem je v manuálu k vozidlu.
Řídí se buď dobou, nebo počtem najetých kilometrů.
V mém případě byla doba intervalu výměny stanovena na 6 let.
Počet kilometrů najetých do nutnosti výměny rozvodů byl 120 000 km.
Nemění se jen rozvodový řemen, ale i napínací kladky, vodní
pumpa, chladící kapalina.
Na zakoupení sady je třeba znát podrobnosti k vozidlu - stačilo
je vyčíst z malého technického průkazu a prodejna mi sadu
objednala.
Opravu musí dělat osoba (servis), který tomu rozumí - je na to specializovaný.
V mém případě byl řemen rozvodu i po 6 letech v dobrém stavu.
Ale napínací kladka již byla poškozená a kolem vodní pumpy prolínala
chladící kapalina.
Výměnu rozvodu je třeba dělat v předepsaném termínu. V případě
úbytku chladící kapaliny přes pumpu , nebo pokud rozvody vydávají zvuky,
které signalizují jejich poškození (napínacích kladek, pumpy) , je třeba neprodleně provést
výměnu rozvodů.
Jaká je cena rozvodů - rozvodové sady automobilu
Rozvodová sada se skládá většinou z rozvodového řemene, vodní pumpy, různých
těsnění a soustavy napínacích kladek (kladka minimálně jedna - dle druhu vozidla).
Proto je třeba kupovat sadu u autorizovaného prodejce - nejlépe dát vozidlo do
servisu, kde vše zařídí.
Sada rozvodů stoji 2 500 CZK a více.
Pokud narazím na levnější sadu, kterou neprodává autorizovaný prodejce,
všiml jsem si, že tam chybělo 7 dílů, které obsahovala sad dražší. Například těsnění,
zajišťovací a spojovací díly, dokonce i napínací kladka, takže ve výsledku tato
levnější sada obsahovala jen 3 díly, které byly ve výsledku dražší, než díly v
kompletní sadě.
Renault 19
Roky produkce 1988 – 1995.
Technická data:
- Délka Hatchback: 4,156 mm
- Šířka 1,694 mm (66.7 in)
- Výška 1,412 mm (55.6 in)
- Hmotnost pohotovostní 886 kg
- Podobné Renault Mégane I
- Designer Giorgetto Giugiaro
Motory
Benzín- od 1.2 "C2G" (1239 cc) 8-válec karburátor, 55 PS (40 kW; 54 hp); Max rychlost: 156 km/h
- až po
- 1.8 16S "F7P" (1764 cc) 16-válec multipoint injection, 140 PS (103 kW; 138 hp); Max rychlost: 215 km/h
Diesel
- 1.9 d "F8Q" (1870 cc) 8-válec injection pump, 65 PS (48 kW; 64 hp); 162 km/h
- až po
- 1.9 dTi "F8Q" (1870 cc) 8-válec direct injection + turbo, 98 PS (72 kW; 97 hp); Max rychlost: 187 km/h
Renault 19 - video
Editace: 7.8.2011 - 10:36
Počet článků v kategorii: 351
Url:skoda-auto-orientacni-ceny-automobilu-skoda-auto-srpen-2011