Škoda 742 105 S, 105 L, 105 GL
AD MOB
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Renault Fregate
Roky produkce 1951 – 1960.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Vivaquatre
- Nástupce: Renault Rambler Classic
- Třída: střední vozidlo
- Karoserie: 4 dveřový sedna, 5 dveřový kombi
- Provedení: FR
- Motory: 4 válce 1996 a 2141 cm3
- Převodovka: 4 rychlosti manual, poloautomatická 3 rychlosti
- Rozvor: 2800 mm
- Délka: 4700 mm
- Šířka: 1720 mm
- Výška: 1540 mm
- Hmotnost pohotovostní: 1230 kg
- Max.rychlost: km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault Fregate - video
Dojezd elektro-kol - výpočet:
- pokud mám např. baterii 36V a 11Ah (36x11 = 396Wh), kapacita 396Wh / výrobce uvede zaokrouhleně na 400Wh.
- po rovině je spotřeba 3-7 Wh/km /dle hmotnosti cyklisty a stupně přípomoci
- v pahorkatině při stoupání nad 5% (5 metrů výšky na 100 metrů délky) bude spotřeba 5-15Wh/km a více.
- procenta stoupání si vypočítám na mapy.cz s tím že daný úsek označím záložce PLÁNOVÁNÍ: START - CÍL a kliknu na ZOBRAZIT VÝŠKOVÝ PROFIL TRASY
- výškový rozdíl (stoupání) pak dělím kilometry (lépe stovkami metrů) např. stoupání 100 metrů na vzdálenost 2 km
2 km je 20 stometrových úseků, tak 100 dělím 20 a vyjde mi 5(%)
- kdybych měl baterii 400Wh, tak 400/10 = 40km
- tedy, do svahu 5% by mohl ujet maximálně 40km při plném nabití baterie a jejím výborném stavu
- mám vyzkoušeno, že spotřeba do 6% svahu je v mém případě asi 35až40Wh/km
- vyjitím nejprudších kopců pěšky, kdy mám přepnuto na CHŮZI, takže kolo jen vedu a nemusím tlačit, zvýším dojezd až o 50%
Příčina je v tom, že spotřeba roste exponenciálně s procentem stoupání.
Příklad:
- při stoupání 3% bude spotřeba 6Wh/km, ale při stoupání 6% už to bude 36Wh/km (první údaj se zvětšil 2x ale druhý už 6x, tedy 6x6)
Jak odhadnu stoupání kopce?
- fotbalové hřiště je 100 metrů dlouhé, branka je vysoká 2,44 metru ( to je stoupání 2,44%)
- když to bude výška dvoupodlažní budovy (7 metrů ze vzdálenosti 100 metrů) bude to stoupání 7%
- větší stoupání již záleží na zvážení, jestli raději nevyjít pěšky s přípomocí CHŮZE
- např. 3 patrová budova i s podsklepením zhruba 10 metrů, to je na 100 metrů vzdálenosti 10% stoupání, pokud bych chtěl vyjet na její střechu, a to už dostane baterie řádně zabrat
Elektrokoloběžka
https://malls.seeuper.com/products/11-inch-off-road-electric-scooter-adult?variant=17995201577011
- pokud mám např. baterii 36V a 11Ah (36x11 = 396Wh), kapacita 396Wh / výrobce uvede zaokrouhleně na 400Wh.
- po rovině je spotřeba 3-7 Wh/km /dle hmotnosti cyklisty a stupně přípomoci
- v pahorkatině při stoupání nad 5% (5 metrů výšky na 100 metrů délky) bude spotřeba 5-15Wh/km a více.
- procenta stoupání si vypočítám na mapy.cz s tím že daný úsek označím záložce PLÁNOVÁNÍ: START - CÍL a kliknu na ZOBRAZIT VÝŠKOVÝ PROFIL TRASY
- výškový rozdíl (stoupání) pak dělím kilometry (lépe stovkami metrů) např. stoupání 100 metrů na vzdálenost 2 km
2 km je 20 stometrových úseků, tak 100 dělím 20 a vyjde mi 5(%)
- kdybych měl baterii 400Wh, tak 400/10 = 40km
- tedy, do svahu 5% by mohl ujet maximálně 40km při plném nabití baterie a jejím výborném stavu
- mám vyzkoušeno, že spotřeba do 6% svahu je v mém případě asi 35až40Wh/km
- vyjitím nejprudších kopců pěšky, kdy mám přepnuto na CHŮZI, takže kolo jen vedu a nemusím tlačit, zvýším dojezd až o 50%
Příčina je v tom, že spotřeba roste exponenciálně s procentem stoupání.
Příklad:
- při stoupání 3% bude spotřeba 6Wh/km, ale při stoupání 6% už to bude 36Wh/km (první údaj se zvětšil 2x ale druhý už 6x, tedy 6x6)
Jak odhadnu stoupání kopce?
- fotbalové hřiště je 100 metrů dlouhé, branka je vysoká 2,44 metru ( to je stoupání 2,44%)
- když to bude výška dvoupodlažní budovy (7 metrů ze vzdálenosti 100 metrů) bude to stoupání 7%
- větší stoupání již záleží na zvážení, jestli raději nevyjít pěšky s přípomocí CHŮZE
- např. 3 patrová budova i s podsklepením zhruba 10 metrů, to je na 100 metrů vzdálenosti 10% stoupání, pokud bych chtěl vyjet na její střechu, a to už dostane baterie řádně zabrat
Elektrokoloběžka
https://malls.seeuper.com/products/11-inch-off-road-electric-scooter-adult?variant=17995201577011

Renault Torino
Roky produkce 1966 – 1980.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce:
- Třída: střední
- Karoserie: 2 dveřové coupe a 4 dveřový sedan
- Provedení: FR
- Motory: 3.0 a 3.77 L
- Převodovka: 4 rychlosti maual, 3 automatic
- Rozvor: mm
- Délka: 4492 coupe, 4580 sedan mm
- Šířka: 1680 mm
- Výška: 1300 mm
- Hmotnost pohotovostní: 1060 kg
- Max.rychlost: 205 km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault Torino - HQ video

Peugeot 203 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Roky výroby 1948-1960
- Počet vyrobených kusů 685.628
- Předchůdce Peugeot 202
- Nástupce Peugeot 403
- Karoserie 4-dveřový sedan 4-majetek dveří 2 - a 4-dveřový cabriolet 2-dveřové kupé
- Koncepce FR
- Motor 1290 ccm 4 válce
- Rozvor 2580 mm až 2.780 mm
- Délka 4350 mm až 4.530 mm
- Šířka 1620 mm
- Výška 1500 mm
Peugeot 203 - video

Volkswagen Corrado
Technická data:
- Předchůdce Volkswagen Scirocco
- Třída kompaktní sportovní
- Karoserie 3-dveřové kupé
- Rozvržení FF
- Platforma hybridní Volkswagen Group A2 platforma a B3 platforma
- Motor 1.8L - 2.9l
- Převodovka 5-stupňová manuální, 4-stupňová automatická
- Rozvor 2469 mm
- Délka 4049 mm
- Šířka 1689 mm
- Výška 1318 mm
- Podobné Volkswagen Golf
Volkswagen Corrado - video
Editace: 24.5.2020 - 09:11
Počet článků v kategorii: 350
Url:skoda-742-105-s-105-l-105-gl
AD