Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Jak zvedat auto, proč se prahy bortí při zvedání


AD MOB

Potřebujeme vyměnit kolo na autě, dáme hever pod práh v místě k tomu
určeném a práh se začne bortit. Proč?

  • použili jsme zvedák, který není určen pro zvedání příslušného automobilu
    ( totiž zvedák má hlavici, která je tvarovaná na určitý typ prahu a obejme jej,
    tím tlačí na větší plochu prahu a nepoškodí jej
  • práh je již tak zkorodovaný, že se bortí



Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.

Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.

337LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


276

Škoda Favorit (781)(136 L, 136 LS, 135 L, 135 LS) | skoda-favorit-781136-l-136-ls-135-l-135-ls


Škoda Favorit popis - video






**
294

Fiat Bravo | fiat-bravo



Fiat Bravo

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data:

  • Roky produkce 1995-2001
  • Předchůdce Fiat Tipo
  • Nástupce Fiat Stilo
  • Třída střední vůz
  • Karoserie 3-door hatchback
  • Koncepce FF
  • Platforma Fiat Type Two
  • Rozvor 2,540 mm
  • Délka 4,020 mm
  • Šířka 1,750 mm
  • Výška 1,420 mm

Fiat Bravo - recenze - video

**


Oficiální stránky: www.fiat.cz
111

Re: Jak zaparkovat na malém prostoru mezi dvěma auty | re-jak-zaparkovat-na-malem-prostoru-mezi-dvema-auty-id-2331


Parkování podélné v těsném prostoru - návod

**
31

ABS led sníh | abs-led-snih-id-464


Značná část vozidel je již vybavena ABS antiblokovacím zařízením kol při
brzdění vozidla. Kola nejsou pak nikdy zcela zablokována při brzdění a tím
významně pomáhají k zlepšení ovladatelnosti vozidla. Problém je ale v
špatném chápání tohoto systému u některých řidičů, jako "anděla strážného",
který za mne vyřeší všechny problémy. Právě tento zkreslený pohled vede
k mnoha vážným a především zbytečným nehodám, které by nemusely nastat
pokud by řidič měl dostatek zkušeností a věděl, že i s ABS je nutno na zmrzlém
či zasněženém povrchu určitě snížit rychlost tak, abychom nedostali smyk,
protože ten dokážou zvládnout většinou jen zkušení řidiči. A smyk může
dostat i vozidlo vybavené ABS. Nezapomínejme ani na zimní pneumatiky, aby měly
předepsanou hloubku vzorku, protože při malé hloubce vzorku pneumatika
ztrácí samočistící schopnosti - vyhazovat sníh z vzorku.
Domácí video ukazuje, že s ABS může být brzdná dráha i o něco delší, než
bez jeho použití. To může být způsobeno tím, že při plném zablokování
kol, se před pne hrnou drobné kamínky, které zlepší brzdění, zatímco ABS
tyto kamínky přejede. Na suchém povrchu pak ABS jednoznačné vítězí v
délce brzdné dráhy.

**
202

Škoda Favorit | skoda-favorit



Škoda Favorit popis - video

Jak vznikal Favorit

**



Editace: 1391158946
Počet článků v kategorii: 337
Url:jak-zvedat-auto-proc-se-prahy-borti-pri-zvedani-id-637

AD
11 Share
Share
Tweet