Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Jak zvedat auto, proč se prahy bortí při zvedání


AD MOB

Potřebujeme vyměnit kolo na autě, dáme hever pod práh v místě k tomu
určeném a práh se začne bortit. Proč?

  • použili jsme zvedák, který není určen pro zvedání příslušného automobilu
    ( totiž zvedák má hlavici, která je tvarovaná na určitý typ prahu a obejme jej,
    tím tlačí na větší plochu prahu a nepoškodí jej
  • práh je již tak zkorodovaný, že se bortí



Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.

Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.

348LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


311

Fiat Stilo | fiat-stilo



Fiat Stilo

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data:

  • Rozvor 2600mm
  • Délka 4182, 4516 mm kombi
  • Šířka 1784 mm
  • Výška 1475 mm, 1570 mm kombi

Fiat Stilo - video

**


Oficiální stránky: www.fiat.cz
246

Volkswagen Transporter T1 | volkswagen-transporter-t1



Volkswagen Transporter T1 - Hippie Bus

Technická data:

  • Třída Van, minibus
  • Motor 4 válce – boxer 1131 až 1493 cm3 – 18,4 až 32,3 kW
  • Převodovka 4 rychlosti, manualní
  • Rozvor
  • Délka 4280/4290
  • Šířka 1750/1800
  • Výška 1920 mm
  • Nádrž 40 litrů
  • Rychlost až 110 km/h
  • Hmotnost až 1140 kg

Volkswagen Transporter T1 - video

**

25

Renault Clio II Thalia výměna žárovky H1 použití dálková světla a W5W parkovací žárovky | renault-clio-ii-vymena-zarovky-h1-a-parkovaci-zarovky-20200202-1830


Renault Clio II výměna žárovky H1 a W5W parkovací žárovky

Postup:
Žárovka H1
renault-clio-vymena-zarovky-h1-1.jpg

Gumový kryt lze snadno sundat, jako víčko
renault-clio-vymena-zarovky-h1-2.jpg

Gumový kryt žárovek - H1 je na zadku světla, které je blíž registrační značce - středu vozidla
renault-clio-vymena-zarovky-h1-3.jpg

Sejme se svorka z konektoru H1 tahem k motoru - kolmo, vodorovně ven ze světlometu
renault-clio-vymena-zarovky-h1-4.jpg

Žárovka je zajištěna pérky na pantu - stačí pérka odtlačit stranou a vyběhnou ze zářezů - pak pant odklopíme a můžeme snadno vyndat žárovku
renault-clio-vymena-zarovky-h1-5.jpg

Pod žárovkou H1 je parkovací žárovka - tahem vodorovně ven, k motoru, jí vytáhneme kombinačkami - jde trošinku hůře - plast má zajištovací žlábek
renault-clio-vymena-zarovky-h1-6.jpg

Opačným postupem vše smontujeme
renault-clio-vymena-zarovky-h1-7.jpg
Date: 02.02.2020 - 18:30
250

Volkswagen Vento | volkswagen-vento



Volkswagen Vento

Jetta III/Vento

Technická data:

  • Třída Sedan
  • Motor 1.6l benzín, 1.6l diesel
  • Převodovka 5-rychlostí manual i automatic
  • Rozvor 2552mm
  • Délka 4,384 mm
  • Šířka 1,699 mm
  • Výška 1,466 mm
  • Podobné Volkswagen Polo

Volkswagen Vento - video

**

7

Renault Thalia 1,4 8V | renault-thalia-1-4-8v


Renault Thalia 1,4 8V benzin natural 95 recenze r.v. 2005. přezdívka u českých řidičů - Natálka
Nejnižší dlouhodobá spotřeba: 5,5 litru/100km
Běžná dlouhodobá spotřeba: 7,5 litru/100km

Rozměry: 4150 délka x 1639 šírka x 1417 výška/ mm
Rozvor: 2472 mm
Zavazadlový prostor objem: 510 litrů
Thalia spotřeba: 6l/100km (dva lidé, 40% kopce s převýšením do 300 metrů, 50% rovina, 10% město - jízda dle předpisů spíše ekonomická s plynulou akcelerací s otáčkami motoru kolem 3000 za mintu)
Při rozsvícení kontrolky rezervy paliva zůstává v nádrži ještě asi 10 litrů.
Renault Thalia se vyrábí v tureckém automobilovém závodu Oyak-Renault ve městě Bursa (1 450 000 obyvatel).

Pro řidiče který je vysoký 180 cm je Thalia velmi pohodlná, nic netlačí, příjemné posezení, jen spojkový pedál je nutné sešlapovat více špicí chodidla, jinak se při pouštění pedálu špice boty zadrhne o spodní část palubní desky a je to zejména při rozjezdu na křižovatkách celkem nepříjemné.

Pro cestující na zadních sedadlech je místa také dost, ale je třeba, aby řidič a spolujezdec, je li to nutné, trošku posunuli dopředu.

Kufr je velmi prostorný, škoda jen, že nelze vyklápět zadní kapotu i se zadním sklem, pak by tam vešla lednička, pračka atd. jako nic.

Výměna žárovek je velmi jednoduchá a není nutno jezdit po servisech a utrácet zbytečně peníze.

Motor o výkonu 55kW jistě lepší, jak Fabia s motorem o výkonu 40kW, ale v kopcovitém terénu by se nějaký ten kilowatt navíc jistě využil.
Maximální točivý moment 114Nm (11.6mkg) při 4250 ot / min
Odhlučnění motoru je vcelku dobré.
Pozor, u moderních motorů OHC může při startování roztlačením nebo roztažením přeskočit rozvodový řemen. Důsledkem toho se může srazit píst s ventilem.

Rozvodové řemeny nechejte vyměnit dle technické dokumentace k vozidlu, tedy například po 120 000 kilometrech, nebo 5 letech.

Zasekávání plynu u vozidel vybavených lankem v bovdenu je způsobeno roztřepením lanka (prasknutím jednotlivých vláken) a zadrháváním v bovdenu. Dochází k němu někdy již po 50 000 km. Do bovdenu je dobré občas kápnout pár kapek oleje aby lanko lépe běhalo a neprodíralo se.

Design vozidla je univerzální, tedy nenadchne okamžitě, ale taky se hned neohledí.

Manuál k ovládání a údržbě vozu: Manuál Renault Thalia

Rychlost v km při 4250 otáčkách motoru na určitý rychlostní stupeň.
1. 29,8
2. 54,1
3. 83,9
4. 114,7
5. 139,4


Automatické zhasínání a rozžíhání světel

Renault

Renault

Renault Thalia detail rozdělovače a hlavy motoru se vzduchovým filtrem.





Editace: 1391158946
Počet článků v kategorii: 348
Url:jak-zvedat-auto-proc-se-prahy-borti-pri-zvedani-id-637

AD
11 Share
Share
Tweet