Jak zvedat auto, proč se prahy bortí při zvedání
Potřebujeme vyměnit kolo na autě, dáme hever pod práh v místě k tomu
určeném a práh se začne bortit. Proč?
Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.
Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.
určeném a práh se začne bortit. Proč?
- použili jsme zvedák, který není určen pro zvedání příslušného automobilu
( totiž zvedák má hlavici, která je tvarovaná na určitý typ prahu a obejme jej,
tím tlačí na větší plochu prahu a nepoškodí jej - práh je již tak zkorodovaný, že se bortí
Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.
Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Zapalovací svíčka nastavení mezery mezi elektrodami - doskoku.
Průměrná hodnota je 0,6 mm, jinak je nutné použít hodnotu uváděnou výrobcem.
Velká mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
U dvoutaktních motorů často vznikal šušeň - nečistota, karbon mezi
elektrodami a proto mnozí zkoušeli zvětšit mezeru mezi elektrodami
na větší vzdálenost.
Problém je v tom že nad 1 mm si již jiskra hledá cestu jinudy, než
mezi elektrodami a tím se zvětšuje spotřeba i možnost proražení izolátoru svíčky.
Malá mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
Pod vzdálenost menší než 0,5 mm může docházet k nepravidelnému zážehu
směsi.
Mezera by neměla být menší než 0,25 mm.
Průměrná hodnota je 0,6 mm, jinak je nutné použít hodnotu uváděnou výrobcem.
Velká mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
U dvoutaktních motorů často vznikal šušeň - nečistota, karbon mezi
elektrodami a proto mnozí zkoušeli zvětšit mezeru mezi elektrodami
na větší vzdálenost.
Problém je v tom že nad 1 mm si již jiskra hledá cestu jinudy, než
mezi elektrodami a tím se zvětšuje spotřeba i možnost proražení izolátoru svíčky.
Malá mezera mezi elektrodami zapalovací svíčky
Pod vzdálenost menší než 0,5 mm může docházet k nepravidelnému zážehu
směsi.
Mezera by neměla být menší než 0,25 mm.
Reflexní vesta se světelnou signalizací
Na té vestě, na předu i vzadu jsou diody, které znázorňují šipku.
Při odbočování cyklista jen zmáčkne na řidítkách spínač, kterým
směrem chce pokračovat a na zádech mu začne blikat šipka vpravo
či vlevo.
Video je na facebooku:
https://www.facebook.com/120509568640821/videos/2351677648423869/
Na té vestě, na předu i vzadu jsou diody, které znázorňují šipku.
Při odbočování cyklista jen zmáčkne na řidítkách spínač, kterým
směrem chce pokračovat a na zádech mu začne blikat šipka vpravo
či vlevo.
Video je na facebooku:
https://www.facebook.com/120509568640821/videos/2351677648423869/
Renault 21
Roky produkce 1986 – 1995.
Technická data:
- Následovník: Renault Laguna
- Třída: rodinné vozidlo
- Karoserie: 4 až 5 dveřová
- Provedení: FF (F4 jen u turbo)
- Motor: 1.4 až 2.2
- Převodovka: 5-speed manual, 3-speed automatic
- Délka: 4,462 mm sedan
- Šířka: 1,715 mm (67.5 in)
- Výška: 1,415 mm (55.7 in) sedan
- Designer: Giorgetto Giugiaro
Renault 21 - video
Volkswagen Touran cena ceník
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/touran.pdfTechnická data:
- Třída kompaktní MPV
- Karoserie MPV 5-dveřový
- Provedení FF
- Platforma koncernu Volkswagen A5
- Motor 1.4L - 2.0L
- Rozvor 2680 mm
- Délka 4405 mm
- Šířka 1795 mm
- Výška 1635 mm
- Podobné Audi A3 Mk2
Volkswagen Touran - popisné video - anglicky
Renault 19
Roky produkce 1988 – 1995.
Technická data:
- Délka Hatchback: 4,156 mm
- Šířka 1,694 mm (66.7 in)
- Výška 1,412 mm (55.6 in)
- Hmotnost pohotovostní 886 kg
- Podobné Renault Mégane I
- Designer Giorgetto Giugiaro
Motory
Benzín- od 1.2 "C2G" (1239 cc) 8-válec karburátor, 55 PS (40 kW; 54 hp); Max rychlost: 156 km/h
- až po
- 1.8 16S "F7P" (1764 cc) 16-válec multipoint injection, 140 PS (103 kW; 138 hp); Max rychlost: 215 km/h
Diesel
- 1.9 d "F8Q" (1870 cc) 8-válec injection pump, 65 PS (48 kW; 64 hp); 162 km/h
- až po
- 1.9 dTi "F8Q" (1870 cc) 8-válec direct injection + turbo, 98 PS (72 kW; 97 hp); Max rychlost: 187 km/h
Renault 19 - video
Editace: 1391158946
Počet článků v kategorii: 351
Url:jak-zvedat-auto-proc-se-prahy-borti-pri-zvedani-id-637