Jak vyleštit matné plexisklo například světlometu
Matné světlomety - čistění
Jemné zmatnění, nebo zešednutí
Zkusit vyleštit zubní pastou, nebo postříkat Coca-Colou, nechat minutu působit a vyleštit jemným hadříkem.Poškrábaný, více matný, nebo již zdrsněný povrch
Koupíme si unašeč a leštící filcový kotouč do úhlové brusky s adaptérem pro vrtačku. Leštěno rychlostí 350 otáček za minutu aby se povrch nezahřál tak namáčet filc do vody.
Na hrubší obroušení lze použít přípravek na čištění / leštění kohoutků z nerezu např. v kuchyni - REAL
Na jemné dočištění se osvědčila zubní pasta
Výsledek po 5 minutách - nutno řádně filc vlhčit vodou a dbát aby se plexisklo nezahřálo
Date: 22.07.2020 - 11:46
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Pokud má automobil zaoblenou přední za zadní část a rohy tak, že délka uhlopříčky vozidla je kratší, než délka vozidla, může zaparkovat téměř na prostoru, který je jen nepatrně delší, než on sám.
Pokud má vozidlo hranaté rohy (starší modely automobilů), bude třeba větší prostor pro zaparkování.
Pokud má vozidlo hranaté rohy (starší modely automobilů), bude třeba větší prostor pro zaparkování.
Nácvik parkování na odkaze níže:
http://hry.okhelp.cz/simulator/parkovani-simulator.php
Viz obrázky níže dokazují, že zaoblené rohy i příď a záď automobilu, výrazně zkrátí uhlopříčku vozidla až pod samotnou délku vozidla a tím usnadní parkování na malém prostoru.
PAMATUJ:
Kam chci dostat předek vozu (řízené nápravy), tam při jízdě vpřed stáčím kola - tam točím volantem (horní částí) .
Pokud je obrubník vpravo - tak vpravo.
Při jízdě vzad pak vždy vytočím volant opačným směrem (pin-pong mezi vozidly ) dokud předek vozidla nedostanu na určené místo.
Přední část vozidla se tak bude pohybovat po obvodu pomyslné kružnici jejímž středem bude zadní kolo, které je blíž k obrubníku.
Parkování podélné při jízdě vpravo a na pravé straně vozovky
1.) Couvám těsně kolem auta přede mnou, svým zadním levým rohem na levý roh (světlomet) vozidla za mnou a co možná nejblíže k vozidlu za mnou a pravým zadním kolem co nejblíže k obrubníku.
2.) Pak dám vždy plný pravý rejd a popojedu co nejblíže k vozidlu přede mnou.
3.) Pak zase couvnu k zadnímu vozidlu vždy s plným levým rejdem - volant vytočím co nejvíce doleva - opačně než při jízdě vpřed.
4.) Pojetí VPŘED a VZAD (se patřičně natočenými koly) opakuji dokud vozidlo není řádně zaparkované - dokud přední část vozidla nedostanu k uspokojivé vzdálenosti od obrubníku.
Samozřejmě musím vždy správně natočit kola, tak jak je popsáno v bodu 2 a 3.
Na videu níže si mohl řidič při prvním couvání na parkovací místo ještě více couvnout k obrubníku - pokud tam nebyla stěna, nebo zábradlí.
Vše je třeba řádně nacvičit na místě mimo provoz, protože záleží i na délce vozidla.
1.) Couvám těsně kolem auta přede mnou, svým zadním levým rohem na levý roh (světlomet) vozidla za mnou a co možná nejblíže k vozidlu za mnou a pravým zadním kolem co nejblíže k obrubníku.
2.) Pak dám vždy plný pravý rejd a popojedu co nejblíže k vozidlu přede mnou.
3.) Pak zase couvnu k zadnímu vozidlu vždy s plným levým rejdem - volant vytočím co nejvíce doleva - opačně než při jízdě vpřed.
4.) Pojetí VPŘED a VZAD (se patřičně natočenými koly) opakuji dokud vozidlo není řádně zaparkované - dokud přední část vozidla nedostanu k uspokojivé vzdálenosti od obrubníku.
Samozřejmě musím vždy správně natočit kola, tak jak je popsáno v bodu 2 a 3.
Na videu níže si mohl řidič při prvním couvání na parkovací místo ještě více couvnout k obrubníku - pokud tam nebyla stěna, nebo zábradlí.
Vše je třeba řádně nacvičit na místě mimo provoz, protože záleží i na délce vozidla.
**VIDEO YOUTUBE
Ford Kuga cena ceník
//www.ford.cz/Cars/Kuga/Pricelistsandfinance
Technická data:
- Karoserie velkoprostorová/terénní
- Koncepce FF nebo náhon 4x4
- Třída Crossover
- Platforma Ford C1
- Délka 4.443 mm
- Šířka 1.842 mm
- Výška 1.677 mm
Ford Kuga - video
Nejvyšší řiditelný bicykl na světě měří od země po sedadlo 14.5 stopy
tedy 4.42 metru.
Řídit takové kolo chce již odvahu, talent, dobrou silnici a policii,
která včas usměrní provoz na komunikaci.
**VIDEO YOUTUBE
tedy 4.42 metru.
Řídit takové kolo chce již odvahu, talent, dobrou silnici a policii,
která včas usměrní provoz na komunikaci.
**VIDEO YOUTUBE
Škoda 440 Spartak - video
Škoda 440 zvaná Spartak, dle prototypu, se začala vyrábět v roce 1955, jako následovník Škoda 1200.
Od roku 1957 se se silnějším motorem a s označením Škoda 445.
V roce 1958 se objevil kabriolet Škoda 450.
V roce 1959 nesl vůz název Škoda Octavia po úpravách přední nápravy a drobných změnách na karoserii.
Silnější verze se nazývala Škoda Octavia Super.
Verze bez střechy se nazývala Škoda Felicia.
**VIDEO YOUTUBE
Škoda Octavia měla oproti Spartaku především odlišnou přední masku
**VIDEO YOUTUBEVolkswagen Caddy ceny ceník
//www.vw-uzitkove.cz/pdf/cenik_caddy.pdfTechnická data:
Volkswagen Caddy - recense - video
Editace: 22.7.2020 - 15:56
Počet článků v kategorii: 351
Url:jak-vylestit-plexisklo