Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Jak vyleštit matné plexisklo například světlometu


AD MOB

Matné světlomety - čistění

Jemné zmatnění, nebo zešednutí

Zkusit vyleštit zubní pastou, nebo postříkat Coca-Colou, nechat minutu působit a vyleštit jemným hadříkem.

Poškrábaný, více matný, nebo již zdrsněný povrch

Koupíme si unašeč a leštící filcový kotouč do úhlové brusky s adaptérem pro vrtačku. Leštěno rychlostí 350 otáček za minutu aby se povrch nezahřál tak namáčet filc do vody.

svetlomety-lesteni-plexisklo-1.jpg

Na hrubší obroušení lze použít přípravek na čištění / leštění kohoutků z nerezu např. v kuchyni - REAL

svetlomety-lesteni-plexisklo-4.jpg

Na jemné dočištění se osvědčila zubní pasta

svetlomety-lesteni-plexisklo-3.jpg

Výsledek po 5 minutách - nutno řádně filc vlhčit vodou a dbát aby se plexisklo nezahřálo

svetlomety-lesteni-plexisklo-2.jpg
Date: 22.07.2020 - 11:46

337LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


128

Laserová dálková světla neoslní | laserova-dalkova-svetla-neoslni


Ne že by oslnit nedokázala, ale elektronika a čidla vyhodnotí umístění vozidla před Vámi, či jedoucího proti Vám a tu výseč osvětlí, jakoby to byla světla potkávací.
Viz video.

https://youtu.be/-dvPZ3H1Vm4
313

Fiat Tempra | fiat-tempra



Fiat Tempra

Akční ceny ceník automobilů značky Fiat

//www.fiat.cz/akcni-nabidka/

Technická data:

  • Délka Sedan: 4355 mm, kombi: 4465 mm
  • Šířka 1685 mm
  • Výška 1445 mm

Fiat Tempra - video

**


Oficiální stránky: www.fiat.cz
15

Motorka na stlačený vzduch | motorka-na-vzduch


Motocykl jehož motor je poháněn stlačeným vzduchem.

Klasický spalovací motor má píst, válec, ventily, klikový mechanizmus, blok motoru atd. Pokud brzdíme motorem, tak funguje obdobně, jako kompresor a to přivedlo jednoho Inda k myšlence pohánět svůj motocykl stlačeným vzduchem.

**
Date: 08.07.2011 - 09:11

Na motocyklu jsou umístěny tlakové nádoby, do kterých se natlačí vzduch. Ten je pak přiváděn do válce motoru a nahrazuje expanzi paliva v klasickém zážehovém motoru. Otázkou zůstává zda motor dokáže fungovat, jako kompresor při jízdě z kopce, či při brzdění, tedy zda využije kinetickou energii motocyklu k zvýšení tlaku v tlakových nádržích, což by zvýšilo ekonomiku provozu i dojezd motocyklu.

Pro ty, co si myslí, že takovýto motocykl je zcela ekologický je nutno podotknout, že na stlačení vzduchu je třeba použít energii. V případě, že by tato energie byla získána například pomocí solárních panelů, pak by i provoz byl velmi ekologický v jiných případech to s ekonomikou provozu nebude tak růžové, ale pravdou je, že takový motocykl, či kolo by se osvědčilo ve velkých uzavřených halách, kde není možné používat vozítka na elektrický, či benzínový pohon.

65

Cyklista v noci viditelnost | cyklista-v-noci-viditelnost-id-784


Cyklista i chodec se v noci mohou chránit na komunikaci jen
opatrností a zviditelněním se pomocí osvětlení a reflexních pomůcek.
Problém ještě zvyšují neukáznění řidiči, kteří se snaží cyklistu předjet
na poslední chvíli a vjedou nám do protisměru.

Zkuste najít cyklistu na níže uvedeném obrázku. Cyklista svítí
nepřerušovaným světlem.



A nyní na tomto obrázku cyklista použil přerušované světlo.
Je daleko snadnější rozlišit cyklistu od patníku a předvídat
nebezpečí, že se jej někdo pokusí objet a vjede nám do protisměru.



Pokud včas dokážeme cyklistu rozeznat například od odrazek na patnících,
můžeme se včas připravit i na situaci, že jej za ním jedoucí automobil, bude
chtít předjet a tudíž nám vjede do protisměru.

Dalším problém jsou chodci jdoucí sice tak, aby viděli protijedoucí vozidla,
tedy u pravého okraje vozovky z pohledu řidiče, ale svítící proti řidiči bílým
světlem. Mnohem vhodnější by bylo použít červené přerušované světlo, aby
si řidič nespletl chodce s bílým světlem patníku na levé straně vozovky z pohledu řidiče
a nesjel do příkopu, když by se mu řidič snažil vyhnout vpravo z pohledu řidiče.



Chodec je sice osvětlen, ale řidiče síla zvyku nutí vyhnout se bílému světlu doprava
a sjet do příkopu mimo vozovku.
195

Renault Torino | renault-torino



Renault Torino

Roky produkce 1966 – 1980.

Technická data:

  • Předchůdce:
  • Nástupce:
  • Třída: střední
  • Karoserie: 2 dveřové coupe a 4 dveřový sedan
  • Provedení: FR
  • Motory: 3.0 a 3.77 L
  • Převodovka: 4 rychlosti maual, 3 automatic
  • Rozvor: mm
  • Délka: 4492 coupe, 4580 sedan mm
  • Šířka: 1680 mm
  • Výška: 1300 mm
  • Hmotnost pohotovostní: 1060 kg
  • Max.rychlost: 205 km/h
  • Počet vyrobených kusů:

Renault Torino - HQ video

**



Editace: 22.7.2020 - 15:56
Počet článků v kategorii: 337
Url:jak-vylestit-plexisklo

AD
11 Share
Share
Tweet