Audi A4
Audi A4
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 1994-now
Technická data:
- Rozvor 2808 mm
- Délka 4783 mm (limuzína)
- Šířka 1826 mm
- Výška 1427 mm
- Hmotnost pohotovostní 1485 kg
- Spotřeba kombinovaná 7.1 l/100 km
- Objem zavazadlového prostoru 480 l (limuzína)
Audi A4 - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Fiat Uno
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/Technická data:
- Produkce od roku 1983
- Předchůdce Fiat 127
- Nástupce Fiat Punto
- Třída Supermini
- Karoserie 3-dveřový hatchback, 5-dveřový hatchback, 3-dveřový van
- Koncepce FF
- Převodovka 4 a 5-stupňová manuální
- Rozvor 2362 mm
- Délka 3,645-3,689 mm
- Šířka 1,549-1,562 mm
- Výška 1,405-1,422 mm
- Pohotovostní hmotnost 711-910 kg
- Designer Giorgetto Giugiaro
Fiat Uno - generální oprava vozidla - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Příčina je v povolení šroubků držících táhlo od motorku.
Popis postupu opravy zavírání dveří Renault Clio Thalia II.
- vytáhneme kliku stahování okna
- odšroubujeme otvírání dveří na vnitrní výplni
- odšroubujeme misku zavírání dveří
- odloupneme spodní a boční část výplně dveří , drží na plastových připínáčcích
Vysuneme vnitřní otvírač dveří a vyvlečeme jej z táhla které je na konci zahnuté do Z
Detail plastových připínáku které je nutno rozpojit od dveří šroubovákem.
Těsnění odkrojit tenkým nožíkem od dveří.
Celý díl výplně pak vysuneme směrem nahoru, je na horním konci zavěšen v drážce, nelze odloupnout!!!!!!!!
Tyto šroubky se povolují sami třesením, tak je třeba táhlo od motorku
zasunout, já ještě na konci trošku zahnu aby už nemohlo jezdit sem a tam
a dotáhnout ten jeden červík, ale lepší všecky tři protože se povolují všechny.
Pokud je možné zalepit nějak závit proti povolení, tak by to bylo možná lepší.
Poloha kostky na táhlech centrálního zamykání Renault Clio - Thalia II.
Kostka je, při poloze zamčeno, téměř z poloviny schovaná pod plechem dveří a těžko se utahuje
zadní šroubek. Při poloze "odemčeno" se na kostku s šroubovákem nedostanete vůbec.
Audi A3
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 1996-now
Technická data:
- Pohotovostní hmotnost 1330 (1345) kg
- Spotřeba kombinovaná [l/100 km] 5,7 (5,3)
- Délka 4238 mm (třídvéřový model), 4292 mm (pětidvéřový model)
- Šířka 1765 mm
- Výška 1421 mm
Objem zavazadlového prostoru
Pohon předních kol: 350/1080 l
Pohon quattro: 281/1011 l
druhá hodnota při sklopených zadních opěradlech
Audi A3 - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
potlačeno u moderních vozů snímačem detonačního hoření.
Na videu uvidíme umístění tohoto snímače na motoru ŠKODA Octavia 1,
6L - kód motoru AKL .
Video ukazuje i schéma zapojení a také monitoring měření
činnosti snímače.
**VIDEO YOUTUBE
Spotřeba osobní elektromobil vs automobil mající benzínový motor a cena na 100 km
Elektromobil 15 až 21 kWh / 100 km (tento údaj se uvádí nejčastěji)nebo 30 kWh na 100 mil to je 160 km ( to už je 18,5 kWh / 100 km)
Budeme uvažovat 20 kWh / 100 km a cenu za kWh 8 KCZ.
20 * 8 = 160 KCZ.
Automobil s benzínovým motorem 5 litrů / 100 km (nezapočítává se vytápění vozu)
1 litr benzínu = 35 KCZ
5 * 35 = 175 KCZ
350 KCZ při spotřebě 10 l/100 km
Skutečná spotřeba energie elektromobil vs benzínový motor (elektřina bude vyrobena pomocí parní turbíny v daleké elektrárně)
Budeme uvažovat horší variantu, kdy slunce přes mraky neprosvítí a vítr nefouká - musíme vyrobit elektřinu klasicky v jaderných, či uhelných elektrárnách.Elektromobil
- parní turbína max účinnost 50% (//home.zcu.cz/~hoznedl/motory2.pdf)
- ztráty v přenosové soustavě 5%
- efektivita nabíjení 82,5 %
- ze 100 kWh dodaných do elektrárny se do baterie, v nejlepším případě, dostane přibližně 40% tedy 40 kWh
- na 100 km spotřebuje elektromobil 20 kWh, tedy 50 kWh na vstupu do elektrárny
Benzínový motor
1 litr benzínu = cca 32 MJ/l tedy 8,89 kWh/l
5 litrů benzínu = 5 * 8,89 kWh = 45 kWh (44,45)
10 l = 2 * 45 = 90 kWh.
Výsledky:
Elektromobil, který získal elektřinu z klasické elektrárny, potřebuje na 100 km přibližně 50 kWh energie spotřebované na výrobu, distribuci a nabíjení.
Benzínový motor při spotřebě 5 l/100 km potřebuje na 100 km přibližně 45 kWh na vstupu.
Při spotřebě 10 l / 100 km, je to zhruba dvojnásobek, tedy 90 kWh na vstupu.
Ve výsledcích není zohledněno využití odpadního tepla v elektrárnách na vytápění bytů, ani u benzínového motoru na vytápění interieru v chladném počasí.
Video Volkswagen ID.3 1ST Pro Performance
Ve videu jezdec testuje elektromobil v zimních podmínkách na horách - jako by si vyjel na lyžování.
Jede sám, možná s kameramanem.
Chválí si, že nemusí startovat, nabíjet zdarma u euro nabíječek, nízký hluk v interieru, velmi dobré jízdní vlastnosti, pěkný vzhled.
Na sněhu se mu jeví zadní náhon kol, jako velmi dobrý, navíc rozjezdy do kopce automobil, díky elektronice, zvládá dobře.
Z kopce využije rekuperaci - dobíjení z kopce.
Obavy má ze zpáteční cesty, protože v baterii mu již zbývá zásoba jen na 27 km.
Přes silnici mu padne strom a musí čekat na jeho odstranění.
Topení nelze spustit, protože baterie je již příliš vybitá. Říká, že to dělají všechny moderní vozy, že nelze spustit klimatizaci, když je palivo již na hodnotě "rezerva".
Hmotnost automobilu 1790 kg.
Zklamala jej spotřeba elektromobilu i v rovinatém terénu - průměr 23 kWh, výrobce uvádí 15,5 kWh.
Dojezd odhaduje na 300 km na jedno nabití.
Zamrzly mu skla, špatný výhled.
Najít funkční nabíječku byl problém, dvě byly zapáskované.
Date: 22.01.2021 - 09:16
Editace: 10.8.2011 - 15:12
Počet článků v kategorii: 351
Url:audi-a4