Fiat 850
Fiat 850
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Roky produkce 1964-1973
- Nástupce Fiat 127
- Koncepce RR
- Motor 817 až 903 cm3
- Rozvor 2,025 mm
- Délka 3,575 mm )
- Šířka 1,385 mm
- Výška 1,385 mm
Fiat 850 - recense - video
Fiat 850 VIDEO
**VIDEO YOUTUBE
Oficiální stránky: www.fiat.cz
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Volkswagen Passat Variant cena
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/passatvariant.pdfTechnická data:
- Délka, mm 4771
- Šířka, mm 1820
- Výška, mm 1516
- Rozvor, mm 2712
- Průměr otáčení, m cca 11,4
- Objem palivové nádrže, l 70
- //www.volkswagen.cz/pdf_gen/passatvariant.pdf
Volkswagen Passat Variant - video
Fiat Panda
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Délka 3538 mm
- Šířka 1578 mm
- Výška 1578 mm
Fiat Panda - recense - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Potřebujeme vyměnit kolo na autě, dáme hever pod práh v místě k tomu
určeném a práh se začne bortit. Proč?
Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.
Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.
určeném a práh se začne bortit. Proč?
- použili jsme zvedák, který není určen pro zvedání příslušného automobilu
( totiž zvedák má hlavici, která je tvarovaná na určitý typ prahu a obejme jej,
tím tlačí na větší plochu prahu a nepoškodí jej - práh je již tak zkorodovaný, že se bortí
Pak může mít automobil ještě "zvedací místa - body" na kterých se zvedá na
ližinách zvedáku.Místa se podkládají gumovými terči pro rozložení tlaku.
Automobil nezvedáme za nápravy, motor, převodovku ani prahy, pokud používáme zvedací plošinu využijeme podpěrná místa - podélné nosníky.
Fiat 124
Fiat 124 se vyráběl v letech 1966-1974.
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
Fiat 124 - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Aditiva jsou látky, které se přidávají do jiných látek za účelem zlepšení vlastností nově vzniklé směsi.
Aditiva se přidávají, jak do benzínu, tak i do nafty popřípadě do oleje.Co by měla dobrá aditiva zlepšit?
- zlepšit startování i za silných mrazů
- snížit tvorbu usazenin
- snížit opotřebení sedel ventilů
- snížit korozivění válce, pístních kroužků, sedel ventilů
- chránit horní oblasti válců, zejména při vysokém zatížení
- snížit tření v pracovním prostoru válce
- eliminovat vzájemné tření kovových dílů motorů
- snížit kouřivost motoru
- snížit spotřebu (asi do 7%)
- zlepšit stav elektrod zapalovacích svíček
- čistotu vstřikovacích trysek
- snížit opotřebení a poškození součásti
- zvýšit životnost motoru
V dnešní době by již měly značkové benzínky prodávat paliva s přísadou aditiv (mělo by být i označeno na stojanu), takže tam odpadá potřeba přidávat aditivum do paliva.
Problém je u malých společností, kde je lépe pro jistotu raději aditivum do paliva přidat.
Některé názvy kvalitních aditiv do paliva:
- Castrol TDA do nafty
- Castrol TBE do benzínu
- VIF Super Diesel Aditiv zimní do nafty
- VIF Super Diesel Aditiv letní do nafty
- BENADIT FORTE přísada do benzínu nahrazující olovo
Editace: 5.7.2020 - 10:59
Počet článků v kategorii: 351
Url:fiat-850