Re: Renault Clio II výměna žárovek zadní skupinová svítilna
3. Vytlačit zadní skupinovou svítilnu směrem zevnitř ven z vozidla - mělo by to jít lehce
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Každé brýle, vyjma dioptrických, sníží průchod světla, ale to neznamená, že vždy vidíme hůře! Naopak oslnění nám vidění zhorší, nebo znemožní zcela.
Žluté brýle pro řidiče do mlhy a za snížené viditelnosti
Po setmění
ALE chce vše vyzkoušet třeba jen při procházce po chodníku vedle komunikace po setmění a pokud se Vám jeví, že bez těchto brýlí vidíte lépe, tak je nepoužívejte.
Žluté brýle pro řidiče do mlhy a za snížené viditelnosti
Po setmění
- snižují oslnění nejen dálkovými, ale i potkávacími světly
- snižují oslnění dopravními značkami, tabulemi, návěstími
- snižují oslnění odrazem světla od mokré, či zasněžené vozovky
- snižují oslnění odrazu světla od mlhy, či rozptylu světla v mlze od protijedoucího vozidla
ALE chce vše vyzkoušet třeba jen při procházce po chodníku vedle komunikace po setmění a pokud se Vám jeví, že bez těchto brýlí vidíte lépe, tak je nepoužívejte.
Volkswagen Eos
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/eos.pdfTechnická data:
- Vnější rozměry
- Délka, mm 4423
- Šířka, mm 1791
- Výška, mm 1444
- Rozvor, mm 2578
- Průměr otáčení, m 10,9
- Objem palivové nádrže, l 55
- Objem zavazadlového prostoru, l * 38
- //www.volkswagen.cz/pdf_gen/eos.pdf
Volkswagen Eos - recense - video
Fiat 850
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Roky produkce 1964-1973
- Nástupce Fiat 127
- Koncepce RR
- Motor 817 až 903 cm3
- Rozvor 2,025 mm
- Délka 3,575 mm )
- Šířka 1,385 mm
- Výška 1,385 mm
Fiat 850 - recense - video
Fiat 850 VIDEO
**VIDEO YOUTUBE
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Automobil na lidský pohon již není utopie. Moderní materiály umožňují vytvořit ultralehkou konstrukci a pokud navíc je vozítko opatřeno pomocným elektromotorkem, tak jako elektrokola, pak ani šlapaní nemusí být fyzicky náročné.
Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
Elektrokolo - kolo, které pohání elektromotor pomocí baterie, není levná záležitost, tak několik rad, které se možná budou hodit.
- pokud nemáte řidičský průkaz dbejte na to, aby vybrané kolo mohlo být na veřejných komunikacích používáno bez příslušného řidičského oprávnění
- dbejte na homologaci, zda je elektrokolo schváleno pro používání na veřejných komunikacích
- možná lépe zakoupit v kamenném obchodě u známého prodejce, než přes internet, kvůli servisu i reklamacím kola
- vyberte si kolo, které lze snadno přestavět na klasické kolo třeba jen výměnou zadního kola a odpojení baterie (pokud byste si nemohli po létech koupit novou baterii)
- kolo by mělo jezdit každý den, aby se vrátily náklady na baterii (baterie totiž ztrácí kapacitu, i když se kolo nepoužívá)
- nevytvářejte elektrokolo přestavbou starého kola, nebudete mít homologaci pro veřejné komunikace
- pokud se jezdí každý den, 1 km přijde zhruba na 1 korunu při nájezdu 16 000 km za dobu životnosti baterie ( je tam započítána i cena nové baterie 10 000 kč + cena za el. proud), pokud byste najeli 36 000 km, pak budou náklady na 1 km 0,33 haléřů.
- počítejte s polovičním dojezdem (komfortním - jen kýváte nohama) u nové baterie, než uvádí výrobce, jako dojezd maximální
- nejvíce se elektrokolo vyplatí na jízdy v okruhu 10 km (do zaměstnání, doručovatelé pošty atd.)
- kdo má potíže s klouby a dokáže ještě jezdit na klasickém kole, bude pro něj jízda mnohem snadnější
- baterie bude lepší Li-ion (lehká 2,5 kg, 500-1500 nabíjecích cyklů), než olověná (velmi těžká 10 kg, vydrží měně - 300 cyklů nabíjecích)
- český výrobce může být lepší při reklamacích (např. Leader Fox - České Budějovice)
- všeobecně dražší kolo by mělo být kvalitnější, ale je to jen do určité hranice, nad 25 000 jsou již kola celkem kvalitní
Editace: 1556177112
Počet článků v kategorii: 351
Url:re-renault-clio-ii-vymena-zarovek-zadni-skupinova-svitilna-id-2318