Reflexivní pásy na bocích osobních automobilů
Možná se Vám stalo, že jste couvali z řady zaparkovaných vozidel
za snížené viditelnosti a tudíž víte, že je to velmi nebezpečné.
Rádi byste si nalepili na boky vozidla reflexivní pás, abyste byli
včas spatřeni ALE víte že?:
Reflexivní pásy u osobních automobilů do 8 míst k sezení + řidič,
nebo přípojných vozidel do celkové hmotnosti 750 kg jsou zatím zakázané (4.února 2015).
Zakázané použití reflexní označovací pásky
M1 Osobní automobily do 8 míst k sezení + řidič
O1 Přípojná vozidla do celkové hmotnosti 750 kg
Důvodem je patrně jasné odlišení osobních automobilů od vozidel policie
na křižovatkách, ale i v jiných situacích.
Bedlivě sledujte zákony, zda nedošlo ke změně.
za snížené viditelnosti a tudíž víte, že je to velmi nebezpečné.
Rádi byste si nalepili na boky vozidla reflexivní pás, abyste byli
včas spatřeni ALE víte že?:
Reflexivní pásy u osobních automobilů do 8 míst k sezení + řidič,
nebo přípojných vozidel do celkové hmotnosti 750 kg jsou zatím zakázané (4.února 2015).
Zakázané použití reflexní označovací pásky
M1 Osobní automobily do 8 míst k sezení + řidič
O1 Přípojná vozidla do celkové hmotnosti 750 kg
Důvodem je patrně jasné odlišení osobních automobilů od vozidel policie
na křižovatkách, ale i v jiných situacích.
Bedlivě sledujte zákony, zda nedošlo ke změně.
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Pokud má automobil zaoblenou přední za zadní část a rohy tak, že délka uhlopříčky vozidla je kratší, než délka vozidla, může zaparkovat téměř na prostoru, který je jen nepatrně delší, než on sám.
Pokud má vozidlo hranaté rohy (starší modely automobilů), bude třeba větší prostor pro zaparkování.
Pokud má vozidlo hranaté rohy (starší modely automobilů), bude třeba větší prostor pro zaparkování.
Nácvik parkování na odkaze níže:
http://hry.okhelp.cz/simulator/parkovani-simulator.php
Viz obrázky níže dokazují, že zaoblené rohy i příď a záď automobilu, výrazně zkrátí uhlopříčku vozidla až pod samotnou délku vozidla a tím usnadní parkování na malém prostoru.
PAMATUJ:
Kam chci dostat předek vozu (řízené nápravy), tam při jízdě vpřed stáčím kola - tam točím volantem (horní částí) .
Pokud je obrubník vpravo - tak vpravo.
Při jízdě vzad pak vždy vytočím volant opačným směrem (pin-pong mezi vozidly ) dokud předek vozidla nedostanu na určené místo.
Přední část vozidla se tak bude pohybovat po obvodu pomyslné kružnici jejímž středem bude zadní kolo, které je blíž k obrubníku.
Parkování podélné při jízdě vpravo a na pravé straně vozovky
1.) Couvám těsně kolem auta přede mnou, svým zadním levým rohem na levý roh (světlomet) vozidla za mnou a co možná nejblíže k vozidlu za mnou a pravým zadním kolem co nejblíže k obrubníku.
2.) Pak dám vždy plný pravý rejd a popojedu co nejblíže k vozidlu přede mnou.
3.) Pak zase couvnu k zadnímu vozidlu vždy s plným levým rejdem - volant vytočím co nejvíce doleva - opačně než při jízdě vpřed.
4.) Pojetí VPŘED a VZAD (se patřičně natočenými koly) opakuji dokud vozidlo není řádně zaparkované - dokud přední část vozidla nedostanu k uspokojivé vzdálenosti od obrubníku.
Samozřejmě musím vždy správně natočit kola, tak jak je popsáno v bodu 2 a 3.
Na videu níže si mohl řidič při prvním couvání na parkovací místo ještě více couvnout k obrubníku - pokud tam nebyla stěna, nebo zábradlí.
Vše je třeba řádně nacvičit na místě mimo provoz, protože záleží i na délce vozidla.
1.) Couvám těsně kolem auta přede mnou, svým zadním levým rohem na levý roh (světlomet) vozidla za mnou a co možná nejblíže k vozidlu za mnou a pravým zadním kolem co nejblíže k obrubníku.
2.) Pak dám vždy plný pravý rejd a popojedu co nejblíže k vozidlu přede mnou.
3.) Pak zase couvnu k zadnímu vozidlu vždy s plným levým rejdem - volant vytočím co nejvíce doleva - opačně než při jízdě vpřed.
4.) Pojetí VPŘED a VZAD (se patřičně natočenými koly) opakuji dokud vozidlo není řádně zaparkované - dokud přední část vozidla nedostanu k uspokojivé vzdálenosti od obrubníku.
Samozřejmě musím vždy správně natočit kola, tak jak je popsáno v bodu 2 a 3.
Na videu níže si mohl řidič při prvním couvání na parkovací místo ještě více couvnout k obrubníku - pokud tam nebyla stěna, nebo zábradlí.
Vše je třeba řádně nacvičit na místě mimo provoz, protože záleží i na délce vozidla.
**VIDEO YOUTUBE
Fiat 600
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Roky produkce 1955-1969
- Předchůdce Fiat 500 "Topolino"
- Nástupce Fiat 500
- Třída City car
- Karoserie 2-door sedan
- Koncepce RR
- Motor 633 cm3 až 767 cm3 29 hp / koní
- Délka 3,215 mm
- Šířka 1,380 mm
- Výška 1,405 mm
- Hmotnost pohotovostní 585 kg
- Designer Dante Giacosa
Fiat 600 - renovace - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Pozor! pokud tedy WD-40 obsahuje ropné látky, není vhodný na ošetření gumového těsnění. Při dlouhodobém působení může u některých typů gumy (pryže) způsobit bobtnání.
Na ošetření gumy glycerin, ricinový olej, či silikonový sprej (zabrání, či zpomaluje oxidaci pryže).
https://www.nanoprotech.cz/sprej/nanoprotech-super-antirain/
Řidiči používají pro zabránění, či zmírnění přimrzání gumového těsnění dveří.
Date: 28.12.2020 - 10:32
Na ošetření gumy glycerin, ricinový olej, či silikonový sprej (zabrání, či zpomaluje oxidaci pryže).
Nevysychavé oleje, či glycerin vytvoří dlouhodobě lepkavý povrch, na který se lepí prach, tudíž není vhodný tam, kde by bylo nebezpečí vytvoření brusné pasty (panty dveří, ložiska, kluzné plochy).
WD-40
Použití:- původně na odpuzování vody, nebo její vytlačení, ochrana před korozí, vytvoření ochranného filmu
- WD-40 je mazivo, které má schopnost prolínat do těsných spár obsahující ropné produkty / uhlovodíky
- uvolňování a konzervace rezivých závitů
- mazivo na pevné a pohyblivé mechanické klouby
- vyleštění plastu světlometů aut (nastříká se trochu spreje a rozetře jemným hadříkem - krátkodobý účinek)
- čistění mastných šmouh od šmíru, či oleje na karoserii
- předčistění rukou zamazaných při opravě vozidla (černá směs oleje, špíny, vazelíny)
- čistění ráfků kol
- čistění plastových části v motorové sekci (plast se pak leskne, vypadá jako nový, ale zase se brzy zapráší a je na to lépe použít přípravek určený k čistění plastů)
- postříkání šroubů kol, před výměnou kola (např. než se jede přezout, zmírní se nebezpečí utržení / zalomení šroubu)
- konzervování nářadí před zimním obdobím (sekačka: vnitřek bubnu i s nožem, rýče, motyky a pod.)
- ochrana kontaktů před oxidací (ale lépe je použít přípravek na to přímo určený)
- mazání, prostříkání vrzajících pantů
Nanoprotech tekuté stěrače
využívá nanočástice, které po aplikaci dokonale vyhladí povrch skla a zaplní na něm i ty nejmenší trhliny a póry. Ošetřený povrch skla se tak zarovná a vytvoří se na něm neproniknutelná nanobariéra, která aktivně odpuzuje vodu, výrazně omezuje namrzání a ulpívání nečistot na skle. Ochranná vrstva si zachovává své vlastnosti po dobu 3 měsícůhttps://www.nanoprotech.cz/sprej/nanoprotech-super-antirain/
Konkor
KONKOR 101 je určen k ochraně výrobků ze železných kovů proti atmosférické korozi. Používá se ke konzervaci a mazání zbraní, přístrojů, jemných mechanismů, náhradních dílů. Svou kompaktabilitou s palivy a velice tenkým konzervačním filmem je určen také pro konzervaci motorů a vstřikovacích čerpadel. Nedoporučuje se používat ke konzervaci alkalicky černěných povrchů a barevných kovů. Použití v kombinaci s obalem z PVC není vhodný.Silikon olej sprej
silikonový olej nízké viskozity pro běžné účely, používaný pro mazání kovových i nekovových povrchů jako jsou například vodítka, dopravníky, stříhací nože a plastové součásti.Řidiči používají pro zabránění, či zmírnění přimrzání gumového těsnění dveří.
Coyote PTFE-SPRAY
Teflonové mazivo, které se hodí pro ošetření kontaktů, kterým kromě mazání zajistí i náležitou ochranu. Zajisté ho využijete k promazávání zámků, pantů. Po odpaření, či vyschnutí oleje, zajišťuje teflon nouzové mazání a tím prodlouží dobu účinnosti maziva. Protože neobsahuje silikony, neváže na sebe další nečistoty.Jak vyrobit vlastní penetraci na uvolnění závitů
Použít kapaliny s vysokou penetrací. Například kapka petroleje ne rezavém plechu se bude rozšiřovat daleko rychleji, než kapka vody.- dříve červená brzdová kapalina se nechala působit na závit přes noc, nebo i déle (brzdová kapalina Syntol 205 červená)
- petrolej (pokapat spoj)
- nafta také velmi dobře vzlíná
- syntetická ředidla s troškou oleje, samotné ředidlo by se zcela odpařilo a spoj by nebyl promazán
Date: 28.12.2020 - 10:32
Editace: 1423053468
Počet článků v kategorii: 351
Url:reflexivni-pasy-na-bocich-osobnich-automobilu-id-818