Fiat Seicento

Fiat Seicento
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Výroba 1997 - 2010
- Rozvor 2200 mm
- Délka 3319 mm
- Šířka 1508 mm
- Výška 1445 mm
- Hmotnost 805 kg
Fiat Seicento - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Automobil na lidský pohon již není utopie. Moderní materiály umožňují vytvořit ultralehkou konstrukci a pokud navíc je vozítko opatřeno pomocným elektromotorkem, tak jako elektrokola, pak ani šlapaní nemusí být fyzicky náročné.
Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
Prohlédněte si vozítko v přiloženém videu.
https://www.youtube.com/watch?v=4lKq1fGtXFM
- obě vozidla musí být řádně osvětlena dle vyhlášky
- vlečené vozidlo musí být viditelně vzadu označeno červeným výstražným trojúhelníkem
- vlečené vozidlo musí mít v dobrém (předepsaném) stavu řízení a brzdy
- lano musí být uprostřed označeno červeným praporkem nebo štítkem o rozměrech nejméně 30 x 30 cm
- lano na vlečení je lepší pokud je zakončeno karabinami pro připojení
- lano se připojuje k místům určených k tomu výrobcem
- domluvte si předem signály pro brzdění, zastavení, rozjetí atd.
- při rozjíždění například na rovině potlačte vlastní silou tažné vozidlo až dojde k napnutí lana
- snažte se aby lano bylo stále napnuté (cukáním rozkmitáte soupravu a může dojít k poškození vozidel, nebo jejich srážce)
- z kopce a na rovině brzdí především vlečené vozidlo a tím zajistí napnutí lana (jakoby jste spouštěli kbelík na provaze, pokud se ten někde zachytí a pak náhle uvolní, tak provázek přetrhne atd. )
- mezi taženým a tažným vozidlem musí být v případě tažení lanem vzdálenost nejméně 2,5 metru a nejvíce 6 metrů
- maximální rychlost při tažení vozidla lanem, nebo na tyči nesmí překročit 60 km/hod (pokud není stanoveno jinak)
Novinky o pravidlech silničního provozu čtěte na stránkách ministerstva dopravy:
//etesty.mdcr.cz/
- vlečené vozidlo musí být viditelně vzadu označeno červeným výstražným trojúhelníkem
- vlečené vozidlo musí mít v dobrém (předepsaném) stavu řízení a brzdy
- lano musí být uprostřed označeno červeným praporkem nebo štítkem o rozměrech nejméně 30 x 30 cm
- lano na vlečení je lepší pokud je zakončeno karabinami pro připojení
- lano se připojuje k místům určených k tomu výrobcem
- domluvte si předem signály pro brzdění, zastavení, rozjetí atd.
- při rozjíždění například na rovině potlačte vlastní silou tažné vozidlo až dojde k napnutí lana
- snažte se aby lano bylo stále napnuté (cukáním rozkmitáte soupravu a může dojít k poškození vozidel, nebo jejich srážce)
- z kopce a na rovině brzdí především vlečené vozidlo a tím zajistí napnutí lana (jakoby jste spouštěli kbelík na provaze, pokud se ten někde zachytí a pak náhle uvolní, tak provázek přetrhne atd. )
- mezi taženým a tažným vozidlem musí být v případě tažení lanem vzdálenost nejméně 2,5 metru a nejvíce 6 metrů
- maximální rychlost při tažení vozidla lanem, nebo na tyči nesmí překročit 60 km/hod (pokud není stanoveno jinak)
Novinky o pravidlech silničního provozu čtěte na stránkách ministerstva dopravy:
//etesty.mdcr.cz/

Renault 10
Roky produkce 1965 - 1972.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce:
- Třída: střední
- Karoserie: 4 dveřová sedan
- Provedení:
- Motory: 1108cc
- Převodovka: 3 až 5 manual
- Rozvor: mm
- Délka: 4197 mm
- Šířka: 1526 mm
- Výška: 1410 mm
- Hmotnost pohotovostní: 775 kg
- Max.rychlost: 135 km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault 10 - video
Jak poznat ucházení vzduchu auto ventilkem
Ucházející auto ventilek se pozná nasliněním. Sundá se čepička a nasliní se otvor tak, aby tam vznikla blána jako u mýdlové bubliny.
Klidně lze požít i mýdlovou vodu na bublifuk a podobně.
Pokud se podaří vytvořit blánu na ukončení ventilku a blána se nafukuje, vytváří bublinu, tak ventilek uchází.
Jak opravit ucházející ventilek
Zkusil jsem postupně tato řešení, když to pomohlo, tak už jsem další řešení nepoužil
Klíč na povolení kuželky je na kovové čepičce auto ventilku

Ucházející auto ventilek se pozná nasliněním. Sundá se čepička a nasliní se otvor tak, aby tam vznikla blána jako u mýdlové bubliny.
Klidně lze požít i mýdlovou vodu na bublifuk a podobně.
Pokud se podaří vytvořit blánu na ukončení ventilku a blána se nafukuje, vytváří bublinu, tak ventilek uchází.
Jak opravit ucházející ventilek
Zkusil jsem postupně tato řešení, když to pomohlo, tak už jsem další řešení nepoužil
- odfouknout přes ventilek prudce vzduch (někdy je ve ventilku nečistota a ta se vyfoukne)
- dotáhnout po nafouknutí ventilek (některé auto ventilky mají kovovou čepičku s ochranou gumou. Guma se sundá a opačný konec - klíč - čepičky se zasune do horního otvoru ventilku, kde je odpouštěcí jehla - kuželka odborně. Klíč čepičky má uprostřed dírku, kterou pojde jehla aby se vzduch příliš nevypouštěl. Jakmile klíč sedne na těleso jehly, tak stačí dotáhnout doprava, jako běžné matice s pravým závitem. Pak znovu zkusit naslinit, jestli se podařilo zastavit ucházení)
- vyměnit celou kuželku (vyšroubovat vnitřek ventilku a vyměnit za nový)
- zkusit použít kratší kuželky (někdy jsou jehly kuželek tak dlouhé, že zašroubovaná čepička je zatláčí a tím je otvírá kuželku a uniká vzduch z duše, i když se zdá, že je vše v pořádku)
- trochu mléka nalít do duše asi 30 ml a jezdit. Mléko zatáhne menší netěsnosti duše
- zkusit sprej na lepení pneu
- ponořit celou duši do nádoby s vodou a zkontrolovat kde všude uchází
Klíč na povolení kuželky je na kovové čepičce auto ventilku

Cyklista i chodec se v noci mohou chránit na komunikaci jen
opatrností a zviditelněním se pomocí osvětlení a reflexních pomůcek.
Problém ještě zvyšují neukáznění řidiči, kteří se snaží cyklistu předjet
na poslední chvíli a vjedou nám do protisměru.
Zkuste najít cyklistu na níže uvedeném obrázku. Cyklista svítí
nepřerušovaným světlem.
A nyní na tomto obrázku cyklista použil přerušované světlo.
Je daleko snadnější rozlišit cyklistu od patníku a předvídat
nebezpečí, že se jej někdo pokusí objet a vjede nám do protisměru.
Pokud včas dokážeme cyklistu rozeznat například od odrazek na patnících,
můžeme se včas připravit i na situaci, že jej za ním jedoucí automobil, bude
chtít předjet a tudíž nám vjede do protisměru.
Dalším problém jsou chodci jdoucí sice tak, aby viděli protijedoucí vozidla,
tedy u pravého okraje vozovky z pohledu řidiče, ale svítící proti řidiči bílým
světlem. Mnohem vhodnější by bylo použít červené přerušované světlo, aby
si řidič nespletl chodce s bílým světlem patníku na levé straně vozovky z pohledu řidiče
a nesjel do příkopu, když by se mu řidič snažil vyhnout vpravo z pohledu řidiče.
Chodec je sice osvětlen, ale řidiče síla zvyku nutí vyhnout se bílému světlu doprava
a sjet do příkopu mimo vozovku.
opatrností a zviditelněním se pomocí osvětlení a reflexních pomůcek.
Problém ještě zvyšují neukáznění řidiči, kteří se snaží cyklistu předjet
na poslední chvíli a vjedou nám do protisměru.
Zkuste najít cyklistu na níže uvedeném obrázku. Cyklista svítí
nepřerušovaným světlem.

A nyní na tomto obrázku cyklista použil přerušované světlo.
Je daleko snadnější rozlišit cyklistu od patníku a předvídat
nebezpečí, že se jej někdo pokusí objet a vjede nám do protisměru.

Pokud včas dokážeme cyklistu rozeznat například od odrazek na patnících,
můžeme se včas připravit i na situaci, že jej za ním jedoucí automobil, bude
chtít předjet a tudíž nám vjede do protisměru.
Dalším problém jsou chodci jdoucí sice tak, aby viděli protijedoucí vozidla,
tedy u pravého okraje vozovky z pohledu řidiče, ale svítící proti řidiči bílým
světlem. Mnohem vhodnější by bylo použít červené přerušované světlo, aby
si řidič nespletl chodce s bílým světlem patníku na levé straně vozovky z pohledu řidiče
a nesjel do příkopu, když by se mu řidič snažil vyhnout vpravo z pohledu řidiče.

Chodec je sice osvětlen, ale řidiče síla zvyku nutí vyhnout se bílému světlu doprava
a sjet do příkopu mimo vozovku.
Editace: 20.2.2020 - 19:39
Počet článků v kategorii: 351
Url:fiat-seicento