Peugeot 205

Peugeot 205 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Roky výroby 1983-1998
- Vyrobeno 5,3 milionu kusů
- Předchůdce Peugeot 104
- Nástupce Peugeot 206
- Třída malý osobní automobil
- Karoserie 3-dveřový hatchback, 5-dveřový hatchback, 2-dveřový cabriolet
- Koncepce FF nebo 4x4 čtyř u T16
- Motor 1 a 1,9 L
Peugeot 205 vs. Peugeot 207 - porovnání vozů - video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Reflexivní pásy na bocích osobních automobilů | reflexivni-pasy-na-bocich-osobnich-automobilu-id-818
Možná se Vám stalo, že jste couvali z řady zaparkovaných vozidel
za snížené viditelnosti a tudíž víte, že je to velmi nebezpečné.
Rádi byste si nalepili na boky vozidla reflexivní pás, abyste byli
včas spatřeni ALE víte že?:
Reflexivní pásy u osobních automobilů do 8 míst k sezení + řidič,
nebo přípojných vozidel do celkové hmotnosti 750 kg jsou zatím zakázané (4.února 2015).
Zakázané použití reflexní označovací pásky
M1 Osobní automobily do 8 míst k sezení + řidič
O1 Přípojná vozidla do celkové hmotnosti 750 kg
Důvodem je patrně jasné odlišení osobních automobilů od vozidel policie
na křižovatkách, ale i v jiných situacích.
Bedlivě sledujte zákony, zda nedošlo ke změně.
za snížené viditelnosti a tudíž víte, že je to velmi nebezpečné.
Rádi byste si nalepili na boky vozidla reflexivní pás, abyste byli
včas spatřeni ALE víte že?:
Reflexivní pásy u osobních automobilů do 8 míst k sezení + řidič,
nebo přípojných vozidel do celkové hmotnosti 750 kg jsou zatím zakázané (4.února 2015).
Zakázané použití reflexní označovací pásky
M1 Osobní automobily do 8 míst k sezení + řidič
O1 Přípojná vozidla do celkové hmotnosti 750 kg
Důvodem je patrně jasné odlišení osobních automobilů od vozidel policie
na křižovatkách, ale i v jiných situacích.
Bedlivě sledujte zákony, zda nedošlo ke změně.
Aditiva jsou látky, které se přidávají do jiných látek za účelem zlepšení vlastností nově vzniklé směsi.
Aditiva se přidávají, jak do benzínu, tak i do nafty popřípadě do oleje.Co by měla dobrá aditiva zlepšit?
- zlepšit startování i za silných mrazů
- snížit tvorbu usazenin
- snížit opotřebení sedel ventilů
- snížit korozivění válce, pístních kroužků, sedel ventilů
- chránit horní oblasti válců, zejména při vysokém zatížení
- snížit tření v pracovním prostoru válce
- eliminovat vzájemné tření kovových dílů motorů
- snížit kouřivost motoru
- snížit spotřebu (asi do 7%)
- zlepšit stav elektrod zapalovacích svíček
- čistotu vstřikovacích trysek
- snížit opotřebení a poškození součásti
- zvýšit životnost motoru
V dnešní době by již měly značkové benzínky prodávat paliva s přísadou aditiv (mělo by být i označeno na stojanu), takže tam odpadá potřeba přidávat aditivum do paliva.
Problém je u malých společností, kde je lépe pro jistotu raději aditivum do paliva přidat.
Některé názvy kvalitních aditiv do paliva:
- Castrol TDA do nafty
- Castrol TBE do benzínu
- VIF Super Diesel Aditiv zimní do nafty
- VIF Super Diesel Aditiv letní do nafty
- BENADIT FORTE přísada do benzínu nahrazující olovo
Chcete si zakoupit nový prostorný, spolehlivý rodinný vůz a přitom také ušetřit významnou částku za pohonné hmoty během provozu tohoto automobilu?
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
Škoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline splňuje všechny výše uvedené požadavky a výrobce udává spotřebu mimo město 3 litry na 100 km mimo město a ve městě 4,1 litru/100km a průměrná spotřeba by se měla pohybovat kolem 3,4litru na 100 km.
Jeden z důvodů nízké spotřeby je spojka alternátoru. Ten například nezatěžuje motor v době, kdy je třeba se rychle dostat do otáček. Naproti tomu při jízdě z kopce při zařazené rychlosti a nulovém sešlápnutí plynového pedálu, nebo dobrzďování motorem je alternátor v maximální činnosti a tím navíc pomáhá brzdit automobil.
Dále světla pro denní svícení s LED diodami se významně podílejí na nízké spotřebě elektrického proudu, takže baterie nemusí být tak často dobíjena a tudíž i alternátor nemusí být připojen a neodebírá výkon motoru.
Nejvyšší výkon vznětového motoru je pak slušných 55 kW / 75 k.
Na zakoupení tohoto vozu si přichystejte něco přes 350 000 KCZ.
Až se vědcům podaří vznikající oxid uhličitý při spalování ve válci částečně rozložit zpět na uhlík a kyslík pomocí tepelné energie, která uniká do okolí motoru bez užitku, tak to bude znamenat revoluci, která sníží spotřebu nejen osobního automobilu na desetinu toho, co spotřebovávají současné automobily. Pak se nebude uvádět spotřeba paliva v litrech na 100 km, ale na 1000 a více.
HTP motor výhody
HTP = High Torque Performance - vysoký kroutící moment (ve větším rozpětí otáček než běžný motor).
HTP motor má delší křivku maximálního kroutícího momentu oproti běžnému motoru, tedy jeho otáčky jsou v těchto hodnotách méně náchylné na zatížení - nepadají a drží, máte více času na přerazení rychlosti.
HTP zkraka je často užívána u tříválcových motorů.

Date: 22.07.2020 - 11:46
Editace: 8.8.2011 - 12:40
Počet článků v kategorii: 351
Url:peugeot-205