Renault Clio II poškozené brzdové kotouče
Po dvou letech provozu.




351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Každý řidič ví jak je nepříjemné, když mu řízení nevhodně komentuje spolujezdec, který navíc vše bude rozmazávat mezi přáteli a pomlouvat řidiče. Mnohdy je takové chování spolujezdce i příčinou dopravní nehody.
Že i bezpečnostní kamery mohou být příčinou vystresování řidičů a zvýšení nehodovosti si přečtěte na odkaze studie-kamery-na-krizovatkach-zvysily-nehodovost
Že i bezpečnostní kamery mohou být příčinou vystresování řidičů a zvýšení nehodovosti si přečtěte na odkaze studie-kamery-na-krizovatkach-zvysily-nehodovost

Peugeot 406 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Roky produkce 1995 - 2004
- Předchůdce Peugeot 405
- Nástupce Peugeot 407
- Podobné Renault Laguna
- Karoserie 4 dveřový sedan,5 dveřové kombi, 2 dveřové kupé
- Třída střední
- Délka 4 555 mm (4-dveře)
- Šířka 1 764 mm (4-dveře)
- Výška 1 396 mm (4-dveře)
Peugeot 406 - video
Chladící kapalina
Dřívější motory: 80 až 95°C teploty chladicí kapalinySoučasné motory: až 110°C (olej 125°C)
Teplota mazacího oleje
Dřívější motory: 90 až 115°C teploty mazacího olejeSoučasné motory: až 125°C

Druhy chlazení
Vzduchem:Náporové - za jízdy vozidla - např. historické dvoutaktní motocykly JAWA
Nucené - ventilátorem stále řemenem, nebo s elektromotorkem, který spíná přibližně při 92 +- 2 °C a vypíná při 87 +- 2 °C
Kapalinou:
Termostat pro zkrácený oběh chladicí kapaliny otevírá při teplotě 85 až 89 °C
Samočinné – termosifonové.
S nuceným oběhem chladicí kapaliny.
Kombinované:
Vzduchem, olejem a kapalinou.
Date: 09.08.2020 - 08:04
Jak poznat určit vadné ložisko v náboji kola
V kabině vozidla se nejdříve jen občas ozvalo jemné drnčení a to v zatáčce vlevo.Hučení se ozývalo čím dál častěji.
Hukot nastával při rychlosti 40km/h a vyšší.
V pravotočivé zatáčce hukot ustal.
Po zvednutí auta na zvedáku a ručním otáčením kol, nebylo možno zjistit, které ložisko je poškozeno.
Byl nastartován motor, zařazena nejvyšší rychlost a kola roztočena na vysoké otáčky, jako by se jelo rychlostí 80km/h.
Pak byl vypnut motor, vyřazena rychlost.
Při těchto otáčkách kol, již bylo hučení pravého kola - jeho ložiska - velmi dobře slyšitelné a závada správně určena.
Proč se se ložisko v pravém kole daleko dříve poškodí, než ložisko v kole levém?
Povrch vozovky je většinou do oblouku, aby dešťová voda mohla rychleji odtékat z vozovky a nehrozilo nebezpečí aquaplaningu - ztráta kontaktu pneu z vozovkou na vrstvě vody.Tedy ložisko v pravém kole je daleko více namáháno, než ložisko v náboji kola levého.
Také na pravé straně vozovky (na jejím okraji) se více práší a to vše má za následek, rychlejší poškození ložiska na pravé straně vozidla, z pohledu řidiče.

Editace: 1551272762
Počet článků v kategorii: 351
Url:renault-clio-ii-poskozene-brzdove-kotouce-id-2309