Renault 17
AD MOB

Renault 17
Roky produkce 1971 – 1977.
Technická data:
- Předchůdce: Renault Caravelle
- Nástupce: Renault Fuego
- Třída: střední sportovní
- Karoserie: 2-dveřový coupe
- Provedení: FF
- Motory: 1.5 až 1.7 L 44 - 79 kW
- Převodovka:
- Rozvor: 2 440
- Délka: 4 255
- Šířka: 1 640
- Výška: 131
- Hmotnost pohotovostní: 965 - 1080
- Max.rychlost: 150 - 180 km/h
Renault 17 - video
350LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

Volkswagen Eos
//www.volkswagen.cz/pdf_gen/eos.pdfTechnická data:
- Vnější rozměry
- Délka, mm 4423
- Šířka, mm 1791
- Výška, mm 1444
- Rozvor, mm 2578
- Průměr otáčení, m 10,9
- Objem palivové nádrže, l 55
- Objem zavazadlového prostoru, l * 38
- //www.volkswagen.cz/pdf_gen/eos.pdf
Volkswagen Eos - recense - video
Nadlimitní hodnoty NOx (oxidy dusíku) zjištěné u naftových (diesel) motorů patrně přibrzdí používání těchto agregátů v osobních automobilech. Problém je především ve městech za nízkých teplot při jízdách na krátké vzdálenosti. Zahřátý motor se již chová jinak - ekologičtěji.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.
Přestože naftové motory prošly doslova revolucí, revolucí prošly i emisní limity.
I když je rozdíl jet v koloně za Praga V3S a osobním automobilem s moderním dieselovým motorem, přesto emisní normy, v některých státech, jsou tak přísné, že ani motory moderní koncepce nemají šanci je splnit.
Znamená to, že dieselovým motorům hrozí zánik?
Rozhodně NE!
Vždyť právě tyto motory pomohly vyhrát druhou světovou válku (byly montovány do legendárních tanků T-34).
Dieselové motory pracují nejlépe (nejekologičtěji) tam, kde pracují téměř nepřetržitě. To jsou především lodě, lokomotivy, těžké stavební stroje, traktory, kombajny a podobně.
Dieselové motory jsou navíc úspornější, než benzínové.
Dieselové motory jsou oblíbené u motoristů pro svůj ekonomický provoz.
Hlavní problém montáže dieselů do osobních automobilů jsou tedy emise NOx. Tento problém zatím nemá jednoduché (levné) řešení.

Renault Torino
Roky produkce 1966 – 1980.
Technická data:
- Předchůdce:
- Nástupce:
- Třída: střední
- Karoserie: 2 dveřové coupe a 4 dveřový sedan
- Provedení: FR
- Motory: 3.0 a 3.77 L
- Převodovka: 4 rychlosti maual, 3 automatic
- Rozvor: mm
- Délka: 4492 coupe, 4580 sedan mm
- Šířka: 1680 mm
- Výška: 1300 mm
- Hmotnost pohotovostní: 1060 kg
- Max.rychlost: 205 km/h
- Počet vyrobených kusů:
Renault Torino - HQ video
Editace: 7.8.2011 - 09:55
Počet článků v kategorii: 350
Url:renault-17
AD