Ford C-MAX
Ford C-MAX cena ceník
//www.ford.cz/Cars/C-MAX/Pricelistandfinance
Technická data:
- Vnější rozměry [mm] C-MAX Grand C-MAX
- Celková délka 4380 4520
- Celková šířka bez zrcátek 1828 1828
- Celková šířka se zrcátky 2067 2067
- Celková výška (nenaloženo) 1626 1684
- Rozvor náprav 2648 2788
Ford C-MAX - recense video
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Všichni účastníci silničního provozu musí za snížené viditelnosti
nejen dobře vidět, ale musí být dobře viděni.
Stále se však setkáváme na vozovkách zejména mezi obcemi
v nočních hodinách s chodci i cyklisty, kteří nemají reflexivní
oblečení a nejsou řádně osvětleni čímž se snadno stanou objetí
nehody většinou s těmi nejtěžšími zraněními často končící smrtí.
A přitom by stačilo mít na oblečení reflexivní pruhy a na bicyklu
mít předepsané osvětlení, či v případě chodce mít v ruce baterku.
Řidič vozidla musí ztlumit světla, aby chodci dal najevo, že
o něm ví, bere jej na vědomí a neoslňoval jej. Pokud neztlumí
světla, chodec kývne baterkou, čehož by si měl
řidič již všimnout. V každém případě by měl chodec ustoupit
více k okraji vozovky.
Viditelnost chodce v různé barvě obleční v metrech - tabulka:
Graf viditelnosti chodce v závislosti na oblečení a osvětlení.
Z tabulky je zřejmé, že pokud v rychlosti 80 km zahlédneme chodce
maskovaného do černého oblečení na 15 metrů, který přechází silnici,
budeme mít velmi málo času na reakci.
Nejvíce usmrcených chodců bývá v měsíci listopadu, kdy k zhoršení
viditelnosti přispívají mlhy a kluzká vozovka.
Naopak, nejlépe budou viditelní chodci v reflexivní vestě s baterkou
v ruce.
Závěrem: I když budete řádně osvětleni ještě to neznamená, že se vám
nic, jako chodci nestane, ale snížíte tím riziko, že budete přehlédnuti a usmrceni.
Každou noční cestu po komunikaci zvažte, jestli je nezbytně nutná.
Tam kde je to možné, používejte pro chůzi chodníky a nebo cyklostezky.
Nezapomínejte, že tramvaj má na přechodu pro chodce bez semaforů přednost,
protože jí nelze zastavit na krátkou vzdálenost.
nejen dobře vidět, ale musí být dobře viděni.
Stále se však setkáváme na vozovkách zejména mezi obcemi
v nočních hodinách s chodci i cyklisty, kteří nemají reflexivní
oblečení a nejsou řádně osvětleni čímž se snadno stanou objetí
nehody většinou s těmi nejtěžšími zraněními často končící smrtí.
A přitom by stačilo mít na oblečení reflexivní pruhy a na bicyklu
mít předepsané osvětlení, či v případě chodce mít v ruce baterku.
Řidič vozidla musí ztlumit světla, aby chodci dal najevo, že
o něm ví, bere jej na vědomí a neoslňoval jej. Pokud neztlumí
světla, chodec kývne baterkou, čehož by si měl
řidič již všimnout. V každém případě by měl chodec ustoupit
více k okraji vozovky.
Viditelnost chodce v různé barvě obleční v metrech - tabulka:
Barva oblečení | Viditelnost na vzdálenost (m) |
---|---|
Modrá a černá | 17 metrů |
Červená | 27 |
Bílá | 55 |
Reflexivní pruhy, vesta | 200 metrů |
Baterka v ruce | 1500 metrů |
Graf viditelnosti chodce v závislosti na oblečení a osvětlení.
Z tabulky je zřejmé, že pokud v rychlosti 80 km zahlédneme chodce
maskovaného do černého oblečení na 15 metrů, který přechází silnici,
budeme mít velmi málo času na reakci.
Nejvíce usmrcených chodců bývá v měsíci listopadu, kdy k zhoršení
viditelnosti přispívají mlhy a kluzká vozovka.
Naopak, nejlépe budou viditelní chodci v reflexivní vestě s baterkou
v ruce.
Závěrem: I když budete řádně osvětleni ještě to neznamená, že se vám
nic, jako chodci nestane, ale snížíte tím riziko, že budete přehlédnuti a usmrceni.
Každou noční cestu po komunikaci zvažte, jestli je nezbytně nutná.
Tam kde je to možné, používejte pro chůzi chodníky a nebo cyklostezky.
Nezapomínejte, že tramvaj má na přechodu pro chodce bez semaforů přednost,
protože jí nelze zastavit na krátkou vzdálenost.
Audi A6
Akční ceny ceník automobilů značky Audi
//www.audi.cz/
Roky produkce 1994-now
Technická data:
- Rozvor 2912 mm
- Délka 4926 mm kombi
- Šířka 1874 mm
- Výška 1461 mm
Audi A6 - recenze - video
Oficiální stránky: www.audi.cz
Jak poznat určit vadné ložisko v náboji kola
V kabině vozidla se nejdříve jen občas ozvalo jemné drnčení a to v zatáčce vlevo.Hučení se ozývalo čím dál častěji.
Hukot nastával při rychlosti 40km/h a vyšší.
V pravotočivé zatáčce hukot ustal.
Po zvednutí auta na zvedáku a ručním otáčením kol, nebylo možno zjistit, které ložisko je poškozeno.
Byl nastartován motor, zařazena nejvyšší rychlost a kola roztočena na vysoké otáčky, jako by se jelo rychlostí 80km/h.
Pak byl vypnut motor, vyřazena rychlost.
Při těchto otáčkách kol, již bylo hučení pravého kola - jeho ložiska - velmi dobře slyšitelné a závada správně určena.
Proč se se ložisko v pravém kole daleko dříve poškodí, než ložisko v kole levém?
Povrch vozovky je většinou do oblouku, aby dešťová voda mohla rychleji odtékat z vozovky a nehrozilo nebezpečí aquaplaningu - ztráta kontaktu pneu z vozovkou na vrstvě vody.Tedy ložisko v pravém kole je daleko více namáháno, než ložisko v náboji kola levého.
Také na pravé straně vozovky (na jejím okraji) se více práší a to vše má za následek, rychlejší poškození ložiska na pravé straně vozidla, z pohledu řidiče.
Date: 06.12.2020 - 08:10
Renault Thalia cena ceny ceník
//www.renault.cz/ceniky/
Roky produkce 1990 -.
Další možné názvy či verze Renault Thalia:
- Nissan Platina (Mexiko)
- Renault Clio Classic
- Renault Clio Campus
- Renault Clio Grande
- Renault Clio Storia (Slovinsko)
- Renault Thalia
- Renault Lutecia (Japonko)
- Renault Clio New Basic (Dánsko)
- Renault Symbol
Technická data:
- Rozvor: 2,472 mm
- Délka: Hatchback: 3,811 mm Sedan: 4,171 mm
- Šířka: 1,639 mm
- Výška: Hatchback: 1,417 mm Sedan: 1,437 mm
Renault Thalia - video
Renault Clio crash test čelní i boční - video
Bezpečnostní pásy se špatně navíjí zpět - řešení problému
Zkusit jednu, nebo více možností- poškozené pásy, které již drhnou, je třeba vyměnit
- pročistit, promazat pás např. sprayem Cockpit Cleaner, určeným k čistění palubní desky
- pás očistit JARem. JARem pak pomazat místa pásu, kde nebude v kontaktu s připoutanou osobou pro zvýšení kluznosti pásu
- pro zvýšení kluznosti pásu, průchodem oky, lze v nouzi použít tekuté mýdlo, holící pěnu
- pás pomalu vytahovat a čistit jej například vlhčeným ubrouskem určeným pro dětské zadečky, který obsahuje přísady pro ochranu kůže, takže pás mírně promaže, pak zkusit navinout zpět, zda došlo ke zlepšení
- pás vytáhnout na maximum a použít spray na čistění palubní desky, na jeho očištění a zkusit navinout zpět
- postříkat mírně pás, který nebude v kontaktu s osobou po připoutání (aby se neumastila), postříkat silikonovým sprayem
- odmontovat kryt sloupku a vyčistit všechna místa, kde je pás provlékán různými oky a plochami - promazat navíjecí zařízení
- pokud nepomohlo vyčištění a promazání všech třecích ploch, pak bude asi nutno vyměnit pružinu v navíjecím mechanizmu
Editace: 6.8.2011 - 11:27
Počet článků v kategorii: 351
Url:ford-c-max