Re: Teplý benzínový motor špatně startuje - řešení
- výměna svíček nepomohla
- pokud byl motor ve stínu, stačilo otevřít kapotu a nechat odvětrat, asi tak 3 minuty a motor chytil
- pokud vozidlo zůstalo na slunci pomohlo sešlápnout plně plynový pedál a startovat. Pak okamžitě uvolnit pedál akcelerátoru, když bylo zřejmé, že motor již běží, chce to cit
- závada byla teplotní čidlo motoru, výměna do 5 000 KCZ, ale záleží na typu vozidla atd.
- další možnost jsou různá čidla a snímače, nutno jít na diagnostiku, ale zkusit nejdříve pročistit všechny kontakty čidel. Chce to určitou zkušenost jak vytáhnout vidlice z čidel, aby nedošlo k poškození a proto je lepší se obrátit na odborníka.
- sprej na elektrické kontakty, nešetřit, koupit kvalitní (cena 300 KCZ , 12 euro a více)
- zanesený palivový filtr
- indukční cívky
- palec rozdělovače (pokud tam je)
- vadné kabely ke svíčkám
351LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Motocykl jehož motor je poháněn stlačeným vzduchem.
Klasický spalovací motor má píst, válec, ventily, klikový mechanizmus, blok motoru atd. Pokud brzdíme motorem, tak funguje obdobně, jako kompresor a to přivedlo jednoho Inda k myšlence pohánět svůj motocykl stlačeným vzduchem.
**VIDEO YOUTUBEDate: 08.07.2011 - 09:11
Na motocyklu jsou umístěny tlakové nádoby, do kterých se natlačí vzduch. Ten je pak přiváděn do válce motoru a nahrazuje expanzi paliva v klasickém zážehovém motoru. Otázkou zůstává zda motor dokáže fungovat, jako kompresor při jízdě z kopce, či při brzdění, tedy zda využije kinetickou energii motocyklu k zvýšení tlaku v tlakových nádržích, což by zvýšilo ekonomiku provozu i dojezd motocyklu.
Pro ty, co si myslí, že takovýto motocykl je zcela ekologický je nutno podotknout, že na stlačení vzduchu je třeba použít energii. V případě, že by tato energie byla získána například pomocí solárních panelů, pak by i provoz byl velmi ekologický v jiných případech to s ekonomikou provozu nebude tak růžové, ale pravdou je, že takový motocykl, či kolo by se osvědčilo ve velkých uzavřených halách, kde není možné používat vozítka na elektrický, či benzínový pohon.
Svodidlo je schválené a testované zařízení, které má usměrnit a zabránit vozidlu vyjetí mimo vozovku.
Svodidla jsou většinou jen na úsecích komunikací, kde nejvíce hrozí nebezpečí sjetí vozidla ze srázu, nebo náraz do překážky. Proto se s nimi nejčastěji setkáme na mostech, v kopcovitém terénu, v nebezpečných zatáčkách. Svodidla chrání i chodce a na silnicích vyšších tříd se můžeme setkat s dlouhými úseky chráněnými svodidly.
Na níže uvedeném videu můžeme vidět, jak svodidla fungují ve zkutečnosti. Autobus najíždí do svodidla rychlostí 70 km/h pod úhlem 20°. Svodidla bezpečně navedou autobus zpět na vozovku.
**VIDEO YOUTUBEHistorie svodidel
Svodidla mají svůj původ patrně v dřevěných, či kamenných zábradlích kolem mostů a nejrůznějších kamenných barierách kolem cest.
S rozvojem motorismu nastala nutnost lépe chránit nebezpečné úseky komunikací. V období do II. světové války a těsně po ní byly v oblibě betonové patníky a svodidla tvořená betonovými sloupky asi 70 cm čnícími nad okraj vozovky, které byly v horní části opatřeny otvorem na provlečení ocelového lana. Toto řešení se však se zvyšující rychlostí vozidel a přibývajícím počtem autonehod ukázalo, jako velmi nebezpečné zvláště pro motocyklisty, kteří po nárazu do sloupku utrpěli těžká zranění často končící úmrtím. Ani střet s ocelovým lanem pro motocyklistu málokdy dopadl šťastně a proto byla vynalezena svodidla celoplošná z kovového profilu, po kterých vozidlo doslova sklouzne (do určitého nájezdového úhlu) a následky jsou daleko méně tragické, jako při nárazu do betonového sloupku - patníku.
Betonová svodidla - bariery
Tam kde je třeba chránit lidské životy, nebo i zdroje pitné maximálním způsobem se používají betonová svodidla. Kolem našich vozovek se asi nejčastěji setkáte s betonovými svodidly typu Jersey.
Zatímco svodidla z ocelového profilu mají určitou pružnost a schopnost pohltit část kinetické energie, náraz do betonových svodidel je pro posádku vozidla mnohem nebezpečnější, protože betonová svodidla musí co nejvíce zabránit vozidlu překonání této bariéry.
Crash test - střet dodávkového automobilu s betonovým svodidlem
**VIDEO YOUTUBEUnikátní video z renovace vozidla Škoda Octavia
Vůz Škoda Octavia byl vyráběn již v roce 1959 z vozu Škoda 445 Spartak. Počet vyrobených Octavií 279 724.
Fiat Sedici
Akční ceny ceník automobilů značky Fiat
//www.fiat.cz/akcni-nabidka/
Technická data:
- Rozvor 2 500 mm
- Délka 4 115 mm
- Šířka 1 775 mm
- Výška 1 605 mm
Fiat Sedici - video
Oficiální stránky: www.fiat.cz
Peugeot 405 cena akční ceny ceník
//www.peugeot.cz/prehled-akcnich-cen-osobnich-vozu-peugeot/
Technická data:
- Předchůdce Peugeot 305
- Nástupce Peugeot 406
- Třída velký rodinný vůz
- Karoserie 4-dveřový sedan, 5-dveřový wagon
- Koncepce FF nebo 4x4
- Rozvor 2670 mm
- Délka 4.410 mm
- Šířka 1.690 mm
- Výška 1.390 mm
- Pohotovostní hmotnost 1.020 kg
- Podobné Citroën BX
- Designer Pininfarina
Peugeot 405 - video
Editace: 1561019960
Počet článků v kategorii: 351
Url:re-teply-benzinovy-motor-spatne-startuje-reseni-id-2333